Het Noorderslagweekend vindt in 2004 plaats op donderdag 8, vrijdag 9 en zaterdag 10 januari. Op donderdag en vrijdag vindt EuroSonic plaats, met meer dan 110 Europese bands en acts verdeeld over 20 podia in de binnenstad. De zaterdag is voor Noorderslag, waar ongeveer 45 Nederlandse bands en acts laten horen hoe de vaderlandse popmuziek er voor staat. Daarnaast is gedurende de volle drie dagen de complete (live) muziekindustrie van Nederland en een grote delegatie uit Europa te gast op het Noorderslag Seminar voor professionals.
De eerste namen zijn bekend en die zijn nu al geweldig. Het wordt dit jr. gehouden op 8/9/10 januari. De eerste 2 dagen op verschillende locaties in de stad Groningen en de zaterdag in de Oosterpoort. Op donderdag en vrijdag zijn eht aanstormende Europese bands en de zaterdag mogen de Nederlanders hun kunstjes vertonen.
De eerste namen voor Eurosonic zijn:
A.S Dragon (F)
Admiral Freebee (B)
Alfie (GB)
Ane Brun (NO)
Anima Sound System (HON)
Arsenal (B)
Baby Woodrose (DK)
Ilene Barnes (F)
Bell X1 (IRL)
Brazen (CH)
Cranebuilders (GB)
Don Johnson Big Band (FIN)
The Frames (IRL)
Ghinzu (B)
Haydamaki (UKR)
Hell On Wheels (ZW)
Modena City Ramblers (I)
Mew (DK)
Myslovitz (PL)
Ralph Myerz & the Jack Herren Band (NO)
Seeed (D)
Simple Kid (GB)
Soulvation (NL)
The Soundtrack Of Our Lives(SWE)
Under Byen (DK)
Zuzana Smatanová (SLO)
(meer volgt, programma onder voorbehoud)
Wat kosten de kaartjes? *
EuroSonic - donderdag 8 januari ¤ 10
EuroSonic - vrijdag 9 januari ¤ 15
Noorderslag - zaterdag 10 januari ¤ 30
passepartout voor alle dagen ¤ 43
* alle prijzen zijn exclusief servicekosten
Ik ga zeker weten heen. Elk jaar weer nieuwe bandjes ontdekken die misschien in de zomer op de grote festivals staan. Nu nog in het klein, straks in het groot. Zeker weten vet en het leukste wat er in Groningen te beleven valt.
dus waarom niet voor de 11e keer!
mooiste festival (eurosonic)
Vrijdag:
Alfie (1400 uur Plato instore)
Mintzkov Luna (1630 uur Plato instore)
Puppetmastaz
Alfie
I Am Kloot
T. Raumschmiere
St. Thomas
Mustasch
En wat er verder nog op zijn pad komt
Zaterdag wordt later bepaald :-)
Maar opties zijn: Peter Pan SR, Voicst, Oil, Lawn, zZz, Benny Sings etc, etc...
Donderdag:
Plato instores:
Alfie
Mintzkov Luna
Lawn
Mustasch
Verder:
Alfie
Puppetmastaz
I Am Kloot
T. Raumschmiere
Dr. Lektroluv
Vrijdag:
Opgezwolle (2x)
ADHD
Alamo Race Track
Di-rect
Within Temptation
Peter pan Speedrock
Oil
Voicst
en hier en daar een biertje
en vast nog meer, maar de hersencellen laten het even afweten.
quote:haha, ken je nagaan...
Op maandag 12 januari 2004 14:02 schreef FLR het volgende:
Idd, want al de bands die je bij donderdag hebt gezet, speelden vrijdag en die van vrijdag speelden op zaterdag
Maar als je na vrijdagavond pas zaterdagochtend om 08.00 uur naar bed gaat en zondag na zaterdagavond pas om 8.30 uur is je tijdsbesef ook redelijk fucked up :-/
quote:Ik verbaasde me er ook al over dat er zo weinig mensen van Fok geweest zijn aan het aantal reacties te zien. Ben zelf maar 1 dag geweest omdat ik nog niet in Groningen woon, maar ga volgend jaar zeker weer. Tis me goed bevallen
Op maandag 12 januari 2004 14:15 schreef Stonehead het volgende:
Wow, zo'n line-up en dan zo weinig publiciteit. Ik heb het compleet gemist, wist niet eens dat het afgelopen weekend was... Nauwelijks iets van op de radio geweest, zelfs hier op Fok maar een paar mensen die er geweest zijn?
En nog ff for the record, ik zag:
- The Gathering (goed, kreeg het publiek alleen niet echt meej)
- British Sea Power (zanger was er niet, 3 akoestische nummers en toen hadden ze er geen zin meer in, teleurstelling)
- Hell on Wheels (neh, soort Datsuns, maar dan veel minder, drummer was wel cool)
- BellX1 (aardig Iers rockbandje, was ik wel benieuwd naar... maar 1 nummer maakte echt indruk, maar ook niet hele set gezien)
- The Frames (super! t was ook de reden dat ik er was... heel ander optreden dan de enige andere keer dat ik zeg, maar wel erg goed... en het publiek was ook enthousiast, kheb genoten )
Ik heb nog twee passepartouts over die tegen kostprijs weg mogen: 47,50 per stuk. Je hebt dan toegang op alledrie de dagen.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 00:33 schreef FLR het volgende:
* FLR heeft er weer zin in![]()
Voor mij een dagje meer dan vorig jaar, maar nog steeds geen Noorderslag omdat de passepartouts uitverkocht waren en ik geen zin had om alle 3 de dagen een losse kaart te kopen. Maar ik ga me prima vermaken op Eurosonic, alleen liet ik het grote programmaboekje bij m'n ouders liggen, dus kan ik die morgen opnieuw bij de Plato gaan halen...
Bedankt voor het aanbod, maar dan moet ik de kaartjes die ik nu heb gekocht weer kwijt zien te raken, dus dat wordt m niet...quote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:09 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Ik heb nog twee passepartouts over die tegen kostprijs weg mogen: 47,50 per stuk. Je hebt dan toegang op alledrie de dagen.
Ah, jij was er ook, lekker ding?quote:
Ja, was erg gezellig en ook erg druk trouwens. We zijn eerst naar Huize Maas geweest waar je als sardientjes in een blikje opelkaar gedrukt zat en het geluid was kut. Daarna naar Vindicat (quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ah, jij was er ook, lekker ding?
Fijne dag morgen!
Vraag me trouwens af of men zich aan het rookverbod in De Oosterpoort zal houden; vorig jaar was ik ziek, geen idee hoe het toen is gegaan, maar andere jaren rookt en blowt men zich daar suf...![]()
Het was weer erg fijnquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:33 schreef CartWOman het volgende:
Hoe was het, Juan Zueco en FLR?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |