Ja, dat was ook leuk. Vooral toen de technici de muziek na het concert wel wat erg snel inzette en de band mee ging doen met "I've Had the Time of My Life".quote:
Ik had het vermoeden dat het er gewoon bij hoorde (volume stond nog hoog)quote:Op maandag 15 januari 2007 14:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook leuk. Vooral toen de technici de muziek na het concert wel wat erg snel inzette en de band mee ging doen met "I've Had the Time of My Life".
Zou natuurlijk ook kunnen. Ik ga eens op zoek naar andere optredens om dat te checken.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:13 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Ik had het vermoeden dat het er gewoon bij hoorde (volume stond nog hoog)
quote:Op zondag 9 november 2008 14:59 schreef nietzman het volgende:
Ik zo die OP checken: "Hee gaaf, die zag ik toen ook, ik ga weer.".
Gaat weer leuk worden!!quote:Nieuwe namen voor Noorderslag
Uitgegeven: 10 november 2008 14:14
Laatst gewijzigd: 10 november 2008 15:28
AMSTERDAM - Op de komende editie van het festival Eurosonic/Noorderslag spelen onder andere De Jeugd van Tegenwoordig, Novastar, Sabrina Stark en ZzZ. Dat maakte de organisatie maandag bekend.
ANP
Noorderslag vindt op 17 januari plaats in Groningen. Op 15 en 16 januari presenteert de Europese muziekindustrie nieuw talent tijdens Eurosonic. Zo zullen Nina Kinert, A Brand en Lonely Drifter Karen te zien zijn.
Eerder werd al bekend gemaakt dat onder andere Alain Clark speelt tijdens het Groningse festival.
Zaterdag 15 november begint de voorverkoop.
Welke band speel je in?quote:Op woensdag 12 november 2008 08:59 schreef horned_reaper het volgende:
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik hier ook met mn band zou spelen.
Maar helaas zijn daar dingen tussen gekomen, maar januarie 2010 zijn we er absoluut bij.
Nietz en ik gaan alleen voor de minderjarige mooie meisjes lijfjes natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef JH87 het volgende:
Palace.![]()
Vorig jaar was heel tof, dit jaar vanzelfsprekend weer van de partij.
Ik geniet nog steeds na van I'm From Barcelona toen.
Alain Clark, Voicst, of toch Johan? De laatste komt in December ook weer met een nieuw album!quote:
Hè wat?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:08 schreef Sebasser het volgende:
Nietz en ik gaan alleen voor de minderjarige mooie meisjes lijfjes natuurlijk.
Zitten zij niet die eurosonic posters in de stad onder te kladden met hun naam en speeltijd?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Kicks for Hot Lips
Staan donderdag in Café Koster.
Zijn goede vrienden van me en maken erg toffe muziek.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 7 januari 2009 14:37 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Zitten zij niet die eurosonic posters in de stad onder te kladden met hun naam en speeltijd?
Ook voor alleen Noorderslag op 17 januari?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Vorig jaar een bandje in ieder geval, dus zal dit jaar toch ook wel zijn.
Roosbeef staat idd om 2u geprogrammeerd daar, dus ik denk dat ze inderdaad nog een mooi lijstje hebben rond die tijd.quote:Op woensdag 14 januari 2009 12:54 schreef FLR het volgende:
Eurosonic! Ik heb er weer zin in!![]()
Voor de liefhebbers die naast de kaartjes hebben gevist, maar wel in Grunn zitten zijn er in ieder geval nog genoeg manieren om toch bandjes te zien. Vanavond in De Spieghel spelen o.a. Gem, Blackbox Revelation en Vox Von Braun. En daarnaast staan er de komende dagen overdag ook bandjes op de Grote Markt (Programma) en in de Plato zoals gebruikelijk, maar ook in de koffiezaak daarnaast (Bijzonder uitgebreid programma.
En weet iemand of er net zoals vorig jaar ook nog bands na 2 uur 's nachts in De Spieghel staan? Het is zo'n fijn festival
Haha ik ben al door zoveel mensen getipt over julliequote:Op donderdag 15 januari 2009 00:42 schreef Bazzel het volgende:
Beetje spam wel, maar op Donderdag 15 januari speel ik om 21.00u. met m'n band We Swim You Jump (Folk pop, denk Elliott Smith, The Posies ed.) in de O' Ceallaigh (Ierse pub) En om 0.00 in De Kar met m'n andere band, Ravens (indie rock). En dan op Vrijdag 16 januari nog eens met We Swim You Jump om 0.00 in Bar PacificDeze 3 shows zijn ook zonder Eurosonic ticket te bezoeken, toegang is gratis!
www.myspace.com/weswimyoujump
www.myspace.com/everybodylovesravens
tnx! In we swim gitaar, en in ravens zang en gitaar, die knakker met die dikke bril ben ik dusquote:Op donderdag 15 januari 2009 03:15 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Haha ik ben al door zoveel mensen getipt over jullie(Jullie 'hoedje van papier draai ik wel eens). Ravens is ook erg tof trouwens (in Vera bevielen jullie mij erg goed tenminste
) Wat speel je?
Ah dan ben jij mijn collega-NTCer haha. Misschien kom ik wel ff bij We Swim kijken, ben bang dat ik de rest van de tijd op de warp-avond hang. Maar wie weetquote:Op donderdag 15 januari 2009 09:18 schreef Bazzel het volgende:
[..]
tnx! In we swim gitaar, en in ravens zang en gitaar, die knakker met die dikke bril ben ik dusBen je erbij vanavond?
Heb nog even gewacht bij de pudding op Fake Blood enzo, maar dat duurde me veeeel te lang. Weinig bands gezien eigenlijk. Amenra was wel onwijs vet en Madensuyu ook. En verder, mwah... Volgend jaar mogen ze wel wat meer 'experiment'/metalish neerzetten, kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:25 schreef Evil_Koekje het volgende:
Verdomd rustig dit topic voor een muziekforum.
Anyway, Warp avond @ Simplon viel me wat tegen, jammer ook dat Jackson &.. gecancelled was. Huoratron daarentegen was geniaal, wat kan die gast beuken.
Gister even Room Eleven gekeken @ Minerva, gewoon leuk zoals verwacht. In de Vera nog iets meegekregen van een of ander vrouwenbandje, klonk wel grappig. Daarna een half uur in de rij gestaan voor de Pudding, beetje anti-climax was dat en enorm slecht geregeld. 3 man achter de bar die niet konden tappen, Dj was niet echt boeiend enz. Daarna nog veel te lang doorgezopen her en der in de stad, goeie avond alsnog.
Bekend verhaal inderdaad. Nodoby Beats the Drum was nog wel vet trouwens in de Pudding, maar veel te vroeg op de avond.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef ralfseltje het volgende:
kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...
Bekend verhaal inderdaad. Nodoby Beats the Drum was nog wel vet trouwens in de Pudding, maar veel te vroeg op de avond.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:29 schreef ralfseltje het volgende:
kon me er niet toe zetten om bij het zoveelste indie/britpop/freakfolk bandje te gaan kijken...
ja eerst die award showquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Geen idee, nu wel vanalles op Ned 3.
vond het enorme nichten... en zich vergelijken met new order, tssskquote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:28 schreef icebliss het volgende:
Wat was die Tokio Hotel kloon netLekkere binnenkomer iig, wou gelijk doorzappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranquillo
je doet je naam dus eer aanquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:20 schreef achterop23 het volgende:
whehehe, ik heb net een backstage plaatsje bemachtigd. Ik zal niet meer te zien zijn dus vandaag in dit topic. Enjoy!
Jullie waren zeer tof, alleen jammer van het bloed.quote:Op zondag 18 januari 2009 04:34 schreef guitarist het volgende:
AAaaaaaah Noorderslag was zoooooo vet!
Gratis bier!
Eeuuh...betere foto's heb ik hier gevonden (van Noorderslag EN van Eurosonic).quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik mis foto's!
Om te beginnen:
Insert foto here
(niet zo'n goede kwaliteit, gemaakt met mijn telefoon)
Roosbeef.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:15 schreef pdiscs het volgende:
Op NU.NL staat deze foto als verwijzing naar Noorderslag: [ afbeelding ]
Wie en/of welke band is dit?
Thanks!quote:
Ik zal het eens beluisteren. THANKS!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
http://www.myspace.com/roosbeef
Ze waren gisteravond btw in DWDD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |