quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WebForce het volgende:
Ik krijg dat mailtje niet... Ik heb het ingvuld, dan staat er 'bedankt voor je deelname'. En er gebeurt verder niets, krijg geen mail...
Meerdere malen zelfs!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:21 schreef luciferist het volgende:
[..]
heb je de zak van sinterklaas wel gelikt dan?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WebForce het volgende:
Ik krijg dat mailtje niet... Ik heb het ingvuld, dan staat er 'bedankt voor je deelname'. En er gebeurt verder niets, krijg geen mail...
was ik dus net op tijdquote:Op woensdag 22 november 2006 10:23 schreef -roys- het volgende:
waarschijnlijk ging het opeens iets te snel met die gratis gids ;-)
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
Nou krijgen mijn ouders elke week 2 gidsen
Dat denk ik nietquote:Maximaal 1 inschrijving per adres. Ben je al abonnee: geef Veronica Magazine dan cadeau.
ik heb dus 2x geregd met dezelfde naam, maar een verschillend adresquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef TeleluvR het volgende:
Bedankt voor je deelname, je ontvangt nu GRATIS 30 weken lang Veronica magazine!
Staat er wel in wat wanneer op de TV is, of is het echt alleen maar Veronica gemier?
Veronica kennende... reclame?quote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef TeleluvR het volgende:
Veronica is in 1 klap het grootste tvblad van Nederland. Wedden dat ze dat gaan gebruiken in reclames?
Nu wordt ie wel verstuurd naar huisnummer + toevoeging 'b'. Terwijl dat niet bestaat, maarja...quote:Beste XXXXX,
Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Je Veronica Magazine zal verzonden worden naar het volgende adres:
XXXX
XXXX
Nederland
Bedankt voor je deelname en graag tot snel!
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Dat was het al.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef TeleluvR het volgende:
Veronica is in 1 klap het grootste tvblad van Nederland. Wedden dat ze dat gaan gebruiken in reclames?
Nog een reden om te gaan stemmen vandaag, het gaat echt niet goed met Nederland...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:37 schreef umberrella het volgende:
ja ik deed mee aan zo'n wedstrijd van hun voor festivalkaarten....
krijg een email.. Gefeliciteerd... je hebt gewonnen........ een abonement op veronica magazine -__-'
Ja ehh bedankt... leuk dat gratis open haard voer...
gelukkig zijn die 30 weken bijna voorbij
quote:Beste Mevrouw ,
Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
quote:Beste IkWilbert
straat
postcode plaats
Nederland
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Zal wel moeten, ze hebben een bevestiging verstuurd... toch?quote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef Nuna het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die daadwerkelijk in je bus gaat vallen de aankomende 30 weken..
Ja, waarom zouden ze anders zo'n promo actie doen? Om uiteindelijk niet te leveren? nee da's goede publiciteitquote:Op woensdag 22 november 2006 12:22 schreef Nuna het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of die daadwerkelijk in je bus gaat vallen de aankomende 30 weken..
wordt ik toch al, aangezien mijn vriendin aan alle prijsvragen meedoet onder mijn naam en telefoonnummerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef Razor21 het volgende:
Beste Heer
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Volgens mij wint gewoon iedereen....en wordt je over een tijd helemaal volgespammed / gebeld enz...![]()
gewoon het telefoonnummer van iemand anders opgeven...mijn ouders worden iig niet blij van mijquote:Op woensdag 22 november 2006 19:18 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij wint gewoon iedereen....en wordt je over een tijd helemaal volgespammed / gebeld enz...![]()
Zullen wel blij zijn bij veronica dat hun actie zo goed looptquote:Beste Heer *** van *******,
******* **
Nederland
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengenquote:Op donderdag 23 november 2006 09:25 schreef Thrilled het volgende:
Jippie
[..]
Zullen wel blij zijn bij veronica dat hun actie zo goed loopttoch heb ik het vermoeden dat me wat aangesmeerd gaat worden na die 30 weken
Ja, en die gaat meteen de prullebak inquote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen![]()
quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Krijgt iedereen gewoon dat ding ofzo?quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd.
Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te
verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Nee, wij zijn allemaal precies de vijfde inzendingquote:Op donderdag 23 november 2006 17:37 schreef harteloos het volgende:
[..]
Krijgt iedereen gewoon dat ding ofzo?![]()
aah ok, ik vond het al zo raar.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, wij zijn allemaal precies de vijfde inzending
extra dikke gidsenquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Lekker is dat... wij (postbodes) kunnen de komende 30 weken dus sjouwen.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Je kunt het ook zo zien, wij houden jou het werk door de gids te krijgen ipv te lurken op www.tvgids.nl !quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Is dat een gids die wordt uitgegeven door de Lidl ofzoquote:Op zondag 26 november 2006 13:45 schreef alors het volgende:
Jaaa nooit meer de mikro gidsDie koopt mn moeder anders vaak
ga dan in de horeca werken, stukken stoerder dan de post, helemaal met de winter op komstquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Nee, dat is de gids van de miKRO. Zo'n zwart-wit vierkant ding.quote:Op zondag 26 november 2006 13:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Is dat een gids die wordt uitgegeven door de Lidl ofzo![]()
Wees blij dat je werk hebt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:34 schreef Yeahinho het volgende:
Me neither, maar dat was ook wel erg snel geweest imho.quote:Op woensdag 29 november 2006 15:23 schreef Stephan152 het volgende:
Heeft iemand heb al binnen? Ik nog niet!
Ik heb heul nog niets ontvangenquote:Op woensdag 6 december 2006 16:05 schreef nelisb het volgende:
2 november dvdtje besteld.
gratis gids kado gedaan aan met schoonzusje,al haar gegevens doorgegeven en binnen 2 weken had ze de 1ste in huisna 30 weken zegt ze het weer op!
![]()
superactie dus!![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ook nog niets, maarja geduld is een schone zaak.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef aaipod het volgende:
Hier nog niets..
Ja hij is vast 'extra dik'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef TeleluvR het volgende:
Bedankt voor je deelname, je ontvangt nu GRATIS 30 weken lang Veronica magazine!
Staat er wel in wat wanneer op de TV is, of is het echt alleen maar Veronica gemier?
Het is al GRATIS en dan nog gaan eisen ook he.quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Als ik het goed begreep had ik gelezen dat er een week of 3 voorbij konden gaan voordat de eerste gids op de mat valt..
Aangezien dit topic op 22 november is gestart, zijn dus de 3 weken nog niet voorbij en kan de gids best nog komen!
En anders gaan we toch gewoon met z'n alleen naar de Free Record Shop om de gids "op te eisen"?![]()
Gratis of niet, ik wil gewoon de VeronicaGidsquote:Op zondag 10 december 2006 15:40 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Het is al GRATIS en dan nog gaan eisen ook he.
Alleen in Nederland.
jij hebt ook die otto tv gekocht?quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gratis of niet, ik wil gewoon de VeronicaGids![]()
En als ze hem niet brengen, dan haal ik die gids wel![]()
hoe weet jij datquote:Op zondag 10 december 2006 16:36 schreef Matness het volgende:
[..]
jij hebt ook die otto tv gekocht?
ach, stel je niet aanquote:Op maandag 11 december 2006 00:21 schreef aaipod het volgende:
Dus, wie gaat klagen?
die zullen er waarschijnlijk niet veel van weten. web-acties staan vaak volledig los van de winkels.quote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef grizegrijn het volgende:
Ik zal het morgen eens vragen bij de FRS in Breda
abonnee service?quote:Op maandag 11 december 2006 16:56 schreef alors het volgende:
Hier http://veronica.sbs.nl/index.php?site=vm2&page=contact#abonnee ofzo massaal even ons verhaal neerkwakken?
nou en, het gaat toch over abonnementen, anders sturen zij het wel doorquote:Op maandag 11 december 2006 17:50 schreef Beach het volgende:
[..]
abonnee service?![]()
we zijn nog geen abonnee![]()
heeft iemand eigenlijk al eens de gratis veronica gids gekregen??quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag op de site van de Free Recordshop een actie'; schrijf je in en je krijgt 30 weken gratis het Veronica Magazine. Stopt na 30 weken vanzelf!
Volgens de site krijgt 1 op de 5 de gids gratis thuisgestuurd, maar ik ken nog niemand die niet per mail direct een bevestiging kreeg
doe ikquote:
nee, dat zie ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Nederlander. Je kan niet anders verwachten
dat vermoeden heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij krijg je het pas de 1ste week van januari...dat is voor Veronica ook makkelijker rekenen 30 weken ....enzo....![]()
Ik en mijn vriendin hebben ook gewonnen maar ook nog niets ervan gezien.quote:- Het abonnement gaat per direct in.
- Je ontvangt je eerste nummer binnen enkele weken.
- Het abonnement stopt na 30 weken.
- Alleen geldig voor adressen in Nederland.
- Maximaal 1 inschrijving per adres. Ben je al abonnee: geef Veronica Magazine dan cadeau.
- Dit gratis abonnement ontslaat je niet van je betalingsverplichting voor je lopende abonnement.
quote:Geachte mevrouw *****,
Hartelijk dank voor uw e-mail en gefeliciteerd met uw gewonnen prijs.
Wij hebben de aanmelding inmiddels ontvangen. Met ingang van 30 december ontvangt u gedurende 30 weken gratis het Veronica Magazine. Dit abonnement stopt na deze periode automatisch.
Wij wensen u veel leesplezier.
Met vriendelijke groet,
Abonneeservice Veronica Uitgeverij
beter! nog even geduld dusquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef Etcetera het volgende:
ik had gemaild ja, heb een reactie binnen. ze zijn zeer vriendelijk moet ik zeggen.
zal het even quoten
[..]
Mehehe die kreeg ik ook ja. Hihiquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef Etcetera het volgende:
ik had gemaild ja, heb een reactie binnen. ze zijn zeer vriendelijk moet ik zeggen.
zal het even quoten
[..]
Afgegleden? Ze hebben SFquote:Op donderdag 14 december 2006 04:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De Veronica gids is het grootste weekblad van Nederland, al jarenlang. Extreem knap trouwens voor een zender/omroep die eigenlijk zo is afgegleden.
Ik was om dit tijdstip ook nr 5![]()
![]()
Vraag me toch af wat het addertje is.
Vroeger hadden we thuis altijd heerlijk de Veronica gids, echt hadden de nieuwe vriend van m'n pa en vriendin van m'n ma beiden 1 of andere paupergids van de AVRO ofzo waar ik tegenwoordig mee zit
Ik zou niet eens weten wanneer ik me aangemeld heb, maar ik heb nog niet 1 keer zo'n blad in de bus gehadquote:Op donderdag 14 december 2006 12:11 schreef P0rt0 het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op het blad :/
Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:05 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!
ik verdomme nog nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Laat zien dan die scan!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Bofkont! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fokquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fok![]()
quote:Bedankt voor je deelname! Je maakt nu kans om 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd te krijgen.
te laatquote:
ha, de prutsersquote:
lijkt me wel, ze hebben het ten slotte al toegezegd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ha, de prutsers
Als ze eerlijk zijn geven ze nu wel iedereen tot nu toe gewoon het abonnement cadeau.
Ik heb wel een mailtje van de Free Record Shop:quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
Ik had er wel 1quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:45 schreef nelisb het volgende:
vaag hoor dat jullie de gids niet krijgen.
ik 2 november bestelling gedaan bij frs. omdat ik al de gids heb op naam van me schoonzusje gedaan. 2 weken later had ze de eerste gids in de bus.
Er zijn al wel mensen geweest die 1 gehad hebben...quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gratis VeronicaGids?
30 december zou iedereen dus het eerste exemplaar moeten ontvangen.
En, is het watquote:
Geen idee, hij ligt vooralsnog alleen te liggen op tafel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En, is het wat? Ik sla altijd de eerste 20 bladzijden over, en ga meteen naar het filmoverzicht
.
same here, maar de postbode komt altijd keilaatquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb nog niks...
Ga lezen danquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee, hij ligt vooralsnog alleen te liggen op tafel.
de nieuwe waren al wel gebracht op het postkantoor, maar mochten nog niet bezorgd wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef veldmuis het volgende:
De TNT meneer heeft niks gebracht voor me!!
Oow, ivm de kerst zijn ze eerder geleverd enzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
de nieuwe waren al wel gebracht op het postkantoor, maar mochten nog niet bezorgd worden
en die van mezelf heb ik er ook niet tussenuit gehaald![]()
woensdag heb je hem wel
Is altijd PeRi DUHHH!!quote:Op zondag 24 december 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Waarom is de Gids eigenlijk voor een week later? Deze is voor volgend weekend en verder pas.
idd.... ik wil ook net ff mee gaan doen ... lees je dit op de website:quote:
quote:Op woensdag 27 december 2006 08:09 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
idd.... ik wil ook net ff mee gaan doen ... lees je dit op de website:
Het is helaas niet meer mogelijk om deel te nemen aan deze actie.
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 15:46 schreef dwerg het volgende:
Claudia de Breij op de voorkant. Ik stuur 'm terug. Bekijk het maar.
Ikke wel... 2 inmiddelsquote:
Mijn idee...quote:Op woensdag 27 december 2006 23:34 schreef roelofjan het volgende:
Ik heb hem ook.
Lekkere dunne gids.
Nadat ik de eerste 80 bladzijden eruit geknipt had.
Ik ook!quote:Op donderdag 28 december 2006 15:08 schreef RedFever007 het volgende:
Ladies and Gentlemen, I've got it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |