heeft iemand eigenlijk al eens de gratis veronica gids gekregen??quote:Op woensdag 22 november 2006 09:33 schreef detulp050 het volgende:
Ik zag op de site van de Free Recordshop een actie'; schrijf je in en je krijgt 30 weken gratis het Veronica Magazine. Stopt na 30 weken vanzelf!
Volgens de site krijgt 1 op de 5 de gids gratis thuisgestuurd, maar ik ken nog niemand die niet per mail direct een bevestiging kreeg
doe ikquote:
nee, dat zie ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 07:03 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik ben een geboren en getogen Nederlander. Je kan niet anders verwachten
dat vermoeden heb ik ook een beetjequote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef Razor21 het volgende:
Volgens mij krijg je het pas de 1ste week van januari...dat is voor Veronica ook makkelijker rekenen 30 weken ....enzo....![]()
Ik en mijn vriendin hebben ook gewonnen maar ook nog niets ervan gezien.quote:- Het abonnement gaat per direct in.
- Je ontvangt je eerste nummer binnen enkele weken.
- Het abonnement stopt na 30 weken.
- Alleen geldig voor adressen in Nederland.
- Maximaal 1 inschrijving per adres. Ben je al abonnee: geef Veronica Magazine dan cadeau.
- Dit gratis abonnement ontslaat je niet van je betalingsverplichting voor je lopende abonnement.
quote:Geachte mevrouw *****,
Hartelijk dank voor uw e-mail en gefeliciteerd met uw gewonnen prijs.
Wij hebben de aanmelding inmiddels ontvangen. Met ingang van 30 december ontvangt u gedurende 30 weken gratis het Veronica Magazine. Dit abonnement stopt na deze periode automatisch.
Wij wensen u veel leesplezier.
Met vriendelijke groet,
Abonneeservice Veronica Uitgeverij
beter! nog even geduld dusquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef Etcetera het volgende:
ik had gemaild ja, heb een reactie binnen. ze zijn zeer vriendelijk moet ik zeggen.
zal het even quoten
[..]
quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Mehehe die kreeg ik ook ja. Hihiquote:Op woensdag 13 december 2006 16:36 schreef Etcetera het volgende:
ik had gemaild ja, heb een reactie binnen. ze zijn zeer vriendelijk moet ik zeggen.
zal het even quoten
[..]
Afgegleden? Ze hebben SFquote:Op donderdag 14 december 2006 04:39 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
De Veronica gids is het grootste weekblad van Nederland, al jarenlang. Extreem knap trouwens voor een zender/omroep die eigenlijk zo is afgegleden.
Ik was om dit tijdstip ook nr 5![]()
![]()
Vraag me toch af wat het addertje is.
Vroeger hadden we thuis altijd heerlijk de Veronica gids, echt hadden de nieuwe vriend van m'n pa en vriendin van m'n ma beiden 1 of andere paupergids van de AVRO ofzo waar ik tegenwoordig mee zit
Ik zou niet eens weten wanneer ik me aangemeld heb, maar ik heb nog niet 1 keer zo'n blad in de bus gehadquote:Op donderdag 14 december 2006 12:11 schreef P0rt0 het volgende:
Ik wacht nog steeds geduldig op het blad :/
Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:05 schreef Stephan152 het volgende:
[..]
Echt? Zou in ieder geval wel tijd worden!
ik verdomme nog nietquote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Laat zien dan die scan!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Yep en het leuke is achterin bij de Internet in het blad een special over Fok ga hem zo wel inscannen![]()
Bofkont! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurtquote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Razor21 het volgende:
Tijd voor een rel...
Ik heb hem vandaag ontvangen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veronica einz11!!1001!!!!!!!
![]()
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fokquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 18:47 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was gewoon een flauw geintje heb nog geen gids en al zeker geen special over Fok![]()
quote:Bedankt voor je deelname! Je maakt nu kans om 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd te krijgen.
te laatquote:
ha, de prutsersquote:
lijkt me wel, ze hebben het ten slotte al toegezegd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ha, de prutsers
Als ze eerlijk zijn geven ze nu wel iedereen tot nu toe gewoon het abonnement cadeau.
Ik heb wel een mailtje van de Free Record Shop:quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |