quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WebForce het volgende:
Ik krijg dat mailtje niet... Ik heb het ingvuld, dan staat er 'bedankt voor je deelname'. En er gebeurt verder niets, krijg geen mail...
Meerdere malen zelfs!quote:Op woensdag 22 november 2006 10:21 schreef luciferist het volgende:
[..]
heb je de zak van sinterklaas wel gelikt dan?
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:16 schreef WebForce het volgende:
Ik krijg dat mailtje niet... Ik heb het ingvuld, dan staat er 'bedankt voor je deelname'. En er gebeurt verder niets, krijg geen mail...
was ik dus net op tijdquote:Op woensdag 22 november 2006 10:23 schreef -roys- het volgende:
waarschijnlijk ging het opeens iets te snel met die gratis gids ;-)
quote:Op woensdag 22 november 2006 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
Nou krijgen mijn ouders elke week 2 gidsen
Dat denk ik nietquote:Maximaal 1 inschrijving per adres. Ben je al abonnee: geef Veronica Magazine dan cadeau.
ik heb dus 2x geregd met dezelfde naam, maar een verschillend adresquote:
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef TeleluvR het volgende:
Bedankt voor je deelname, je ontvangt nu GRATIS 30 weken lang Veronica magazine!
Staat er wel in wat wanneer op de TV is, of is het echt alleen maar Veronica gemier?
Veronica kennende... reclame?quote:
Groot gelijkquote:Op woensdag 22 november 2006 10:51 schreef TeleluvR het volgende:
Veronica is in 1 klap het grootste tvblad van Nederland. Wedden dat ze dat gaan gebruiken in reclames?
Nu wordt ie wel verstuurd naar huisnummer + toevoeging 'b'. Terwijl dat niet bestaat, maarja...quote:Beste XXXXX,
Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Je Veronica Magazine zal verzonden worden naar het volgende adres:
XXXX
XXXX
Nederland
Bedankt voor je deelname en graag tot snel!
Met vriendelijke groet,
FREE RECORD SHOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |