quote:Op woensdag 6 december 2006 16:13 schreef Nuna het volgende:
Ik ook nog niets, maarja geduld is een schone zaak.
quote:Op woensdag 6 december 2006 16:59 schreef aaipod het volgende:
Hier nog niets..
Ja hij is vast 'extra dik'quote:Op woensdag 22 november 2006 10:40 schreef TeleluvR het volgende:
Bedankt voor je deelname, je ontvangt nu GRATIS 30 weken lang Veronica magazine!
Staat er wel in wat wanneer op de TV is, of is het echt alleen maar Veronica gemier?
Het is al GRATIS en dan nog gaan eisen ook he.quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Als ik het goed begreep had ik gelezen dat er een week of 3 voorbij konden gaan voordat de eerste gids op de mat valt..
Aangezien dit topic op 22 november is gestart, zijn dus de 3 weken nog niet voorbij en kan de gids best nog komen!
En anders gaan we toch gewoon met z'n alleen naar de Free Record Shop om de gids "op te eisen"?![]()
Gratis of niet, ik wil gewoon de VeronicaGidsquote:Op zondag 10 december 2006 15:40 schreef SKETSj het volgende:
[..]
Het is al GRATIS en dan nog gaan eisen ook he.
Alleen in Nederland.
jij hebt ook die otto tv gekocht?quote:Op zondag 10 december 2006 15:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gratis of niet, ik wil gewoon de VeronicaGids![]()
En als ze hem niet brengen, dan haal ik die gids wel![]()
hoe weet jij datquote:Op zondag 10 december 2006 16:36 schreef Matness het volgende:
[..]
jij hebt ook die otto tv gekocht?
ach, stel je niet aanquote:Op maandag 11 december 2006 00:21 schreef aaipod het volgende:
Dus, wie gaat klagen?
die zullen er waarschijnlijk niet veel van weten. web-acties staan vaak volledig los van de winkels.quote:Op maandag 11 december 2006 16:35 schreef grizegrijn het volgende:
Ik zal het morgen eens vragen bij de FRS in Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |