abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 november 2006 @ 06:49:31 #1
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_43772131

Welkom bij de

Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!

We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.

Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terecht

• BMW R1100S '01 - (RichardGie)
  • Cagiva Raptor 650 '01 - (Makster)
  • Honda CBR600F '92 - (Raptor2096)
  • Honda CBR600F '94 - (Dribbel79)
  • Honda VFR400R NC30 '91 - (Vodkat)
  • Kawasaki ER-6N '06 - (Koffiekoekje)
  • Kawasaki VN1500B '94 - (Cadfael)
  • Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine)
  • Kawasaki ZR-7 '01 - (Ikookhier)
  • Kawasaki ZX9R '00 - (Kratjuh)
  • Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK)
  • Kawasaki ZZR600 '95 - (Madbull)
  • KTM LC4-400SM - (Snelwagen)
  • Suzuki DRZ - (Youp)
  • Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X)
  • Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085)
  • Suzuki GSF600N '96 - (Hicham)
  • Suzuki GSR '06 - (PeerkeMikuni)
  • Suzuki GSX-R 750 '85 - (Dunc)
  • Suzuki SV650S '00 - (BWT)
  • Suzuki SV1000S '05 - (RB)
  • Yamaha Dragstar XVS 1100C '08 - (Rib-i)
  • Yamaha Fazer '01 - (FemaleRebbel)
  • Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat)
  • Yamaha XJ550 '81 & Aprilia AF1 '91 - (Worldbeater)
  • Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet)
  • Yamaha XJ600 '94 - (Autoreply)
  • Yamaha YZ125-N '01 - (Oshiro)
  • Yamaha YZF600R Thundercat '98 - (McNasty)
  • Yamaha YZF-R6 '02 - (_GdR_)

• Kawasaki ZXR400 '96 - (Hollander172)
  • Nog geen motor - (Macchia_Nera)
  • Nog geen motor - (MouseOver)
  • Nog geen motor - (Ondeugend)
  • Nog geen motor - (R2-D2)
  • Suzuki RF900R RS2 '96 - (TR_Roadkill)
  • Under construction - (One_Punch_Mickey)

Lessers:
  • Aprilia RS125 - (Dark0z)
  • Suzuki GS500E (Lesmotor) - (Catch22-)
  • Kawasaki-fan - (BPM) *29-11-2006 examen
  • Suzuki-fan - (TimoBasso)
  • Suzuki-fan - (Emme-r-tje)

Junior:
  • Minibike - (Worldbeater Jr.)

VGV (Vaak Gestelde Vragen):

Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
    Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.

Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
    Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.

Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
    Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.

Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
    Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.

Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
    Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.

Wie maakt er eventueel foto's?
    Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.

Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
    Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.

Waar komen jullie vandaan?
    Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.

Wie maakt de topics?
    Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden

Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
    Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.

Waarom sta ik in een bepaalde categorie?
    Dit wordt democratisch bepaald door een meerderheid van stemmen. De stemcommissie is '1' groot, de kiesgerechtigde is de Topicstarter. Bij het signaleren van onregelmatigheden dient de zeurkous melder een klacht in bij de klachtencommissie van FOK MC

Klachtencommissie
    Mocht je ergens niet tevreden over zijn dan meld je dat hier. Mocht je nog meer te zeuren melden hebben dan doe je dat hier. Is het nog niet naar wens opgelost meld dan je opmerking hier.

Gedenkwaardige Quotes
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 01:12 schreef hicham het volgende:
    Ben wel benieuwd naar wat er nou onder het dekbed van Pepijn's chicka lag
    Enkele nuttige links
    Motor kopen?
  • Marktplaats
  • Motoroccasion
  • Speurders
  • Duitse motoren
  • BPM-Calculator
  • Tarieven snelheidsovertredingen

Onderdelen, kleding & aftermarket parts
  • Bikebandit
  • Motozoom
  • Louis
  • Superpole
  • Japarts

Motorreparatie
  • Motorcycle repair

Disclaimer:
    Niet gesponsorde links. Gebruik maken van de aangeboden diensten is op eigen risico

•   woensdag 22 november 2006 @ 06:53:01 #2
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43772369
    morgen
    pi_43772414
    Mogge ..

Is iedereen al eruit gekomen welke partij ze gaan stemmen ?
    pi_43772485
    Mogguh BazzieK, je kunt naar bed
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 06:00 schreef BazzieK het volgende:
    Zit net een poker video te kijken met een duitser en wat engelsen aan de finaletafel waarna de commentator deze geniale opmerking maakt:
    Wat heb jij de laatste dagen met poker?
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 06:40 schreef Worldbeater het volgende:

Sommige dingen werken toch door he .. na meer dan 24 uur.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 22 november 2006 @ 08:20:04 #6
    14320 TR08
    Verschijnt direct onder je ...
    pi_43772557
    Goeiemorgen

Even een vraagje tussendoor van een niet-motor rijdert....auto's zijn in Duitsland erg goedkoop te krijgen (gebruikt) is dat met motorfietsen ook zo?
    pi_43772713
    Ik weet niet wat onder 'erg goedkoop' valt, maar er zitten idd motoren bij die goedkoop genoeg zijn om ondanks de extra kosten die erbij komen kijken het toch waard zijn om ze daarvandaan te halen

Vandaar ook de twee linkjes in de topicstart
    quote:
      woensdag 22 november 2006 @ 08:38:59 #8
    14320 TR08
    pi_43772768
    Ja klopt, die heb ik bekeken, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee van wat motorfietsen normaal kosten dus of die Duitse fietsen goedkoop zijn tov iets vergelijkbaars in Nederland is voor mij niet zo een twee drie te zien

Als ik zo'n duitse fiets zou kopen is het trouwens toch voor de onderdelen dus ik koop hem dan daar, laat hem schorsen en trek hem hier uit elkaar BPM zou dan niet van toepassing moeten zijn leek me.
    pi_43773082
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 08:38 schreef TR08 het volgende:
    Ja klopt, die heb ik bekeken, maar ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee van wat motorfietsen normaal kosten dus of die Duitse fietsen goedkoop zijn tov iets vergelijkbaars in Nederland is voor mij niet zo een twee drie te zien

Als ik zo'n duitse fiets zou kopen is het trouwens toch voor de onderdelen dus ik koop hem dan daar, laat hem schorsen en trek hem hier uit elkaar BPM zou dan niet van toepassing moeten zijn leek me.
    hoe hoger de aanschaf vd motor, hoe hoger het voordeel - net als bij auto's dus

invoeren voor motoren is een pies of keek, als ik het kan kan iedereen het (de keuring stelt minder voor dan bij auto's)

edit: anders lees ik ff

ben overigens wel benieuwd waar de limz op gaan stemmen
    pi_43773159
    ja hoi!

goedemorgen!

mn stickers zijn binnen

"Faithy" voor op mn Divvie
    Fragile like a rose on the snow...
      woensdag 22 november 2006 @ 09:19:29 #11
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
      woensdag 22 november 2006 @ 09:27:50 #12
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43773444
    Anders ben ik even 2,5 uur bezig met het bewerken van de beelden van het uitje van vorige week.
    Hierna wilde ik aan Cuba beginnen.. 8 keer zoveel pics.

Heb ze nog steeds niet afgedrukt.. er gaan al stemmen op in de familie ... etc..
    Leken snappen dat niet...
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 08:38 schreef TR08 het volgende:
    Nope.. dat gaat niet werken.

Moet je hem daar al zonder kenteken kopen. Stelen is goedkoper.
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef Knuffelslet het volgende:
    ja hoi!

goedemorgen!

mn stickers zijn binnen

De sticker.. stakker voor op de kuipruit.. sticker.. stakker..
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      woensdag 22 november 2006 @ 09:54:42 #13
    14320 TR08
    pi_43773974
    Ik kan in Duitsland geen fiets kopen en dan ter plekke het kenteken eraf laten halen?
      woensdag 22 november 2006 @ 10:04:17 #14
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43774174
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 09:54 schreef TR08 het volgende:
    Ik kan in Duitsland geen fiets kopen en dan ter plekke het kenteken eraf laten halen?
    Ik ben wel benieuwd -voor iemand die geen motor rijdt- wat je er mee gaat doen.
    Omkatten?

Geen idee hoe die Duitsers dat doen, maar het is geen kwestie van even ter plekke het kenteken eraf halen.
    quote:
    Zelf uw motor slopen.

Alleen door de RDW erkende autodemontagebedrijven mogen voertuigen demonteren of slopen. Voor motorfietsen geldt dit echter niet. Die kunt u wel zelf slopen.

Voor het zelf slopen van uw motor kunt u bij de RDW een verzoek tot beëindiging van de registratie indienen. In een begeleidende brief vermeldt u de reden van uw verzoek. Tevens moet u de originele kentekenbewijzen en een kopie van uw legitimatiebewijs opsturen. De RDW beoordeelt vervolgens of uw registratie beëindigd kan worden.
    Ze kunnen nog weigeren.
    pi_43774211

[ Bericht 23% gewijzigd door Crashcat op 22-11-2006 12:09:28 ]
    なんだっけ
      woensdag 22 november 2006 @ 10:09:20 #16
    14320 TR08
    pi_43774272
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:04 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd -voor iemand die geen motor rijdt- wat je er mee gaat doen.
    Omkatten?
    Ik wil onderdelen uit een Burgman 650 halen (O.a. rem instalatie met ABS, transmissie, meters en evt verlichting)
    FOK! Mobiel deeltje 2
    quote:
    Geen idee hoe die Duitsers dat doen, maar het is geen kwestie van even ter plekke het kenteken eraf halen.
    Misschien via de TUV of wat ze daar ook als RDW equivalent hebben de boel zien te regelen. Of een motor van de sloop halen die al geen kenteken meer heeft
      woensdag 22 november 2006 @ 10:11:52 #17
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43774326
    Mogguh
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 09:09 schreef Knuffelslet het volgende:
    ja hoi!

goedemorgen!

mn stickers zijn binnen

Waarom niet "Knuffelslet"
      woensdag 22 november 2006 @ 10:15:05 #18
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43774409
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef TR08 het volgende:
    Ik wil onderdelen uit een Burgman 650 halen (O.a. rem instalatie met ABS, transmissie, meters en evt verlichting)
    FOK! Mobiel deeltje 2
    quote:
    Wat ik wil is een wagen die leuk is om te rijden en vooral extreem zuinig is om te rijden. Omdat je bij woon-werk verkeer bijna altijd alleen in de auto zit wordt het geen vierzitter maar een tweezitter voor die ene keer dat er iemand bij moet. De passagier komt achter de bestuurder. Verder biedt hij ruimte aan "2x mijn grote rugzak" aan bagage, dus ongeveer 130 liter. Op die manier kan ik er ook net mee op vakantie samen met mijn moppie
    De auto moet hoe dan ook geschikt zijn om mee te komen op de snelweg. Het wordt geen racemonster (als je dat wil koop je maar een carver ) maar gewoon normaal verkeer moet je vlot in mee kunnen rijden.
    Aha.. leuk idee.
    Alleen met een 150 cc ga je in de praktijk geen 100 km/u halen op de snelweg..
    .. laat staan met een tweede passagier. Leuk om te rijden/meekomen is het ook al niet.
    En op vakantie ben je een regelrecht gevaar.
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:11 schreef koffiekoekje het volgende:
    Mogguh
    [..]

Waarom niet "Knuffelslet"
    MF is leidend.
      woensdag 22 november 2006 @ 10:18:43 #19
    14320 TR08
    pi_43774507
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:15 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Aha.. leuk idee.
    Alleen met een 150 cc ga je in de praktijk geen 100 km/u halen op de snelweg..
    .. laat staan met een tweede passagier.
    Wel als je -in tegenstelling tot een motorfiets- een goede aerodynamische vorm weet te maken
    No offence mbt motorfietsen trouwens, maar het feit dat er een berijder vol in de wind op zit geeft zo'n apparaat een aerodynamica die slechter is dan die van een baksteen

Als je een auto bouwt met het frontale oppervlak van de Carver en de Cw waarde van een Lupo haal je met 80cc de 120 al, ook met passagier en bepakking

Maar goed, als je het verder af wilt kraken raad ik je aan eerst de OP van deel 1 ook te lezen, die staat wel als link in de OP van deel 2. Ik heb al een auto gebouwd die op 2kW op de snelweg mee komt, dat red je al met een niet-begrensd 50cc blokje lijkt me en misschien wel kleiner.
      woensdag 22 november 2006 @ 10:31:17 #20
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43774805
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef TR08 het volgende:
    Maar goed, als je het verder af wilt kraken ..
    Niet zo'n politiek antwoord. Vind het juist interessant.
    Alleen "al dat werk" van de OP is al bewonderingswaardig.

Laten we dan zeggen dat het uit mijn kindertijd doet denken toen ik dacht wel even ene auto dicht te kitten en met een straaljagermotor naar Mars te vliegen.

Maar ik heb een 250 cc motorscoot gehad, erg laag in gewicht.. en dat was geen lolletje qua motorvermogen.
    Dus die Honda Dylan wil ik niet eens weten.
    Praat dus even opbouwend uit praktijkervaring.

Je kan er qua CW waarde moeilijk een Nuna 5 van maken.. ding moet wel RDW gekeurd etc. zijn.

Je praktijkvoobeeld 80 cc met een goede Cw waarde en 120 km/u .. hoe trekt dat op..
      woensdag 22 november 2006 @ 10:40:34 #21
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43775013
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:18 schreef TR08 het volgende:

[..]

Wel als je -in tegenstelling tot een motorfiets- een goede aerodynamische vorm weet te maken
    No offence mbt motorfietsen trouwens, maar het feit dat er een berijder vol in de wind op zit geeft zo'n apparaat een aerodynamica die slechter is dan die van een baksteen

Als je een auto bouwt met het frontale oppervlak van de Carver en de Cw waarde van een Lupo haal je met 80cc de 120 al, ook met passagier en bepakking

Maar goed, als je het verder af wilt kraken raad ik je aan eerst de OP van deel 1 ook te lezen, die staat wel als link in de OP van deel 2. Ik heb al een auto gebouwd die op 2kW op de snelweg mee komt, dat red je al met een niet-begrensd 50cc blokje lijkt me en misschien wel kleiner.
    Hoe zie jij "meekomen op de snelweg" in deze (qua optrekken en top snelheid.)
      woensdag 22 november 2006 @ 11:08:52 #22
    14320 TR08
    pi_43775650
    @Worldbeater: Ja sorry heb een kutdag en ben al veel afgekraakt Kusje erop?

@Koffiekoekje en Worldbeater: Hetgene dat uiteindelijk de aandrijving gaat doen is een 15kW elektro motor. Die kun je voor optrekken tijdelijk overbelasten tot 2x het nominale vermogen. Dan heb je al 30kW vermogen.
    Verder krijgt het ding een CVT dus er kan snel teruggeschakeld voor sprintjes en je zit dan snel op het piekvermogen, wat bij een verbrandingsmotor lastiger is, ook omdat e.e.a zich "in moet stellen" bij oplopend toerental. Met een 15kW elektromotor trek je dus behoorlijk sneller op dan met een 15kW verbrandingsmotor, ook al is het nominale vermogen gelijk.
    Het geraamde verbruik op de snelweg ligt op 7 kW. Voor optrekken is dan kortstondig een reserve van 23kW over. Qua continue belasting is er 8kW over.

De Nuna 2 (3 vast ook) trok vanuit stilstand niet bijster vlot op, maar vanaf boven ongeveer 80 km/u kon je die met een busje niet meer bijhouden. Dit was wel met een motor die piek 6kW kon leveren, maar op laag toerental (dus rond die 80) zat je maar rond de 2-3kW die effectief geleverd werd. Bij top vermogen is de raming geweest dat de auto 180km/u kon. Tot 145 was goed te doen, hoger is nooit geprobeerd.
    pi_43775818
    GoeieMorgen
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_43775943
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:08 schreef TR08 het volgende:

@Koffiekoekje en Worldbeater: Hetgene dat uiteindelijk de aandrijving gaat doen is een 15kW elektro motor. Die kun je voor optrekken tijdelijk overbelasten tot 2x het nominale vermogen. Dan heb je al 30kW vermogen.
    Verder krijgt het ding een CVT dus er kan snel teruggeschakeld voor sprintjes en je zit dan snel op het piekvermogen, wat bij een verbrandingsmotor lastiger is, ook omdat e.e.a zich "in moet stellen" bij oplopend toerental. Met een 15kW elektromotor trek je dus behoorlijk sneller op dan met een 15kW verbrandingsmotor, ook al is het nominale vermogen gelijk.
    Het geraamde verbruik op de snelweg ligt op 7 kW. Voor optrekken is dan kortstondig een reserve van 23kW over. Qua continue belasting is er 8kW over.

De Nuna 2 (3 vast ook) trok vanuit stilstand niet bijster vlot op, maar vanaf boven ongeveer 80 km/u kon je die met een busje niet meer bijhouden. Dit was wel met een motor die piek 6kW kon leveren, maar op laag toerental (dus rond die 80) zat je maar rond de 2-3kW die effectief geleverd werd. Bij top vermogen is de raming geweest dat de auto 180km/u kon. Tot 145 was goed te doen, hoger is nooit geprobeerd.
    Ehm is dit een experiment of ben je echt van plan hier een bruikbaar vervoermiddel van te maken ?

Theorie zal niks mis mee zijn, maar er is een verschil met een wagen maken om een theorie in praktijk te bewijzen, en een vervoermiddel voor de grote markt die betrouwbaar en praktisch moet zijn ...
      woensdag 22 november 2006 @ 11:26:19 #25
    14320 TR08
    pi_43776020
    In eerste instantie experiment
    Een productielijn starten kost zo ongeveer 15 jaar zie ik om me heen dus ik ga eerst maar uit van een experiment. Als het me daarna nog steeds jeukt kan ik altijd naar productie kijken maar het is zeer de vraag of dat iets wordt. Zoals het er nu voor staat komen er twee exemplaren en that's it.

Grote markt aanboren hoef ik niet trouwens, als er al productie komt blijft het wat mij betreft zeer beperkt tot max honderd wagens/jaar oid. Als je grote markten wilt aanboren moet je op ontwerp gebied allerlei slappe compromissen sluiten die de wagen minder leuk maken. Daar heb ik geen zin in
      woensdag 22 november 2006 @ 11:26:48 #26
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43776034
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:22 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Ehm is dit een experiment of ben je echt van plan hier een bruikbaar vervoermiddel van te maken ?

Theorie zal niks mis mee zijn, maar er is een verschil met een wagen maken om een theorie in praktijk te bewijzen, en een vervoermiddel voor de grote markt die betrouwbaar en praktisch moet zijn ...
    Praktisch voor hemzelf denk ik. Praktisch voor de maatschappij is ook wel te doen dan, als er maar een markt voor te vinden/maken is.

Ik verwacht alleen dat Shell ea. gaan bepalen wat de toekomst heeft.
      woensdag 22 november 2006 @ 11:29:35 #27
    125242 bvvt
    VROOEEEMMMM
    pi_43776107
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:08 schreef TR08 het volgende:

Interesting moet ik zeggen.
    heb ook de voorgaande jaren de prestaties van het solarteam bijgehouden.
    nice to know over de prestaties van de solarmotor
    Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
    LA-33
    ¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
    Is het al vrijdag?
    pi_43776118
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:26 schreef TR08 het volgende:
    In eerste instantie experiment
    Een productielijn starten kost zo ongeveer 15 jaar zie ik om me heen dus ik ga eerst maar uit van een experiment. Als het me daarna nog steeds jeukt kan ik altijd naar productie kijken maar het is zeer de vraag of dat iets wordt. Zoals het er nu voor staat komen er twee exemplaren en that's it.
    Duidelijk. In ieder geval motivatie aanwezig zo te zien.

Bekijk deze docu dan ook 's als je die nog niet kende. Het electrische wiel is namelijk al uitgevonden in de VS ..

Succes ermee, lijkt me sowieso geinig om te zien hoe ver je het kunt schoppen met dit experiment ..
      woensdag 22 november 2006 @ 11:33:02 #29
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43776190
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 10:09 schreef TR08 het volgende:

[..]

Misschien via de TUV of wat ze daar ook als RDW equivalent hebben de boel zien te regelen. Of een motor van de sloop halen die al geen kenteken meer heeft
    Probeer het hier

http://www.unfallauto.de/motorsearch.php
    http://schadeautos.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door Rib-i op 22-11-2006 11:38:56 ]
      woensdag 22 november 2006 @ 11:34:53 #30
    14320 TR08
    pi_43776247
    Ja die complot theorieen over de GM EV1 heb ik al wat van gelezen

Maar zoals gezegd: Ik ontwikkel geen massaproduct, dus er zal ook niemand belang bij hebben om mij met grove middelen te dwarsbomen. Daarbij is mijn ding hybride dus nog steeds met verbrandingsmotor.
    In Zwitserland schijnt veel op elektriciteit gereden te worden trouwens en in een grote stad in ons landje gaat dat ook gebeuren kan ik je uit zeer betrouwbare bron vertellen

Bedankt voor de links trouwens, ik heb gevraagd om ze in de OP van mijn "centrale" topic te plaatsen

[ Bericht 14% gewijzigd door TR08 op 22-11-2006 11:51:25 ]
    pi_43776274
    SPOILER
    Sowieso schrijf je zo.
      woensdag 22 november 2006 @ 11:38:16 #32
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43776350
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef -XX- het volgende:
    SPOILER
    Mag jij praten over je Föhn die op zonne-energie werkt en dat dat lastig is als je op stap gaat want dan is het donker

pi_43776438
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Mag jij praten over je Föhn die op zonne-energie werkt en dat dat lastig is als je op stap gaat want dan is het donker

een Fôhn op zonne-energie !!!!!!!
    Sowieso schrijf je zo.
      woensdag 22 november 2006 @ 11:48:55 #34
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43776647
    Kantoorhumor

USB Powered Air Darts.
    Aim and fire with your mouse. C’mon, wage your very own war with weapons of mass compression.

Edit
    Link aangepast
      woensdag 22 november 2006 @ 11:58:07 #35
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43776914
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef Rib-i het volgende:
    Kantoorhumor

[[url=http://www.redferret.net/Images/usbairdarts_small.jpg]afbeelding][/url]

USB Powered Air Darts.
    Aim and fire with your mouse. C’mon, wage your very own war with weapons of mass compression.

Edit
    Link aangepast
    nu nog een kantoor
      woensdag 22 november 2006 @ 12:08:05 #36
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777173
    Moggûh

Zo ff stemmen , kheb volmacht van mn broer op ook zijn stem uit te brengen
    Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
    KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 22 november 2006 @ 12:09:35 #37
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43777217
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef Snelwagen het volgende:
    Moggûh

Zo ff stemmen , kheb volmacht van mn broer op ook zijn stem uit te brengen
    AG! Tief toch op man! Blijhoofd
      woensdag 22 november 2006 @ 12:10:07 #38
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43777233
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

woensdag 22 november 2006 @ 12:12:26 #39
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777295
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:09 schreef koffiekoekje het volgende:

[..]

Mn hele ochtend verpest
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 22 november 2006 @ 12:14:57 #40
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777374
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 22 november 2006 @ 12:21:20 #41
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43777654
    Moggah

* BazzieK is ernstig suf
      woensdag 22 november 2006 @ 12:25:50 #43
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777692
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:24 schreef BazzieK het volgende:
    Moggah

* BazzieK is ernstig suf
    Is dan weleens anders , krijg je dr van als je 's nachts achter de compu gaat zitten WoW'en
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 22 november 2006 @ 12:26:39 #44
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43777723
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:12 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Mn hele ochtend verpest
    Sorry
    pi_43777757
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:25 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Is dan weleens anders , krijg je dr van als je 's nachts achter de compu gaat zitten WoW'en
    Is wel eens anders ja maar dat is omdat ik meestal tot half 4 uitslaap En wow helemaal niet meer
    pi_43777792
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
    Mogguh BazzieK, je kunt naar bed
    [..]

Wat heb jij de laatste dagen met poker?
    Het is leuk enzo En een vriend van me begint er best grof geld mee te verdienen, moet toch een graantje mee kunnen pikken
      woensdag 22 november 2006 @ 12:30:47 #47
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777859
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:27 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Is wel eens anders ja maar dat is omdat ik meestal tot half 4 uitslaap En wow helemaal niet meer
    Wtf doe je dan de hele nacht, als je zou WoW'en kan ik het nog begrijpen
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43777935
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:30 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Wtf doe je dan de hele nacht, als je zou WoW'en kan ik het nog begrijpen
    Lezen over totaal nutteloze zaken, heel youtube en google video kijken en msnen
      woensdag 22 november 2006 @ 12:34:33 #49
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43777973
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:33 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Lezen over totaal nutteloze zaken, heel youtube en google video kijken en msnen
    Als ik op MSN zit om 4 uur 's nachts is er doordeweeks vaak niet te doen
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43778002
    Wat een serieus gelul over motorscooters hier trouwens, dacht dat WB de enige was die zeker genoeg van zijn sexualiteit om op zo'n nichtenbak te rijden
    pi_43778017
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:34 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Als ik op MSN zit om 4 uur 's nachts is er doordeweeks vaak niet te doen
    Bij mij zitten er om 3 uur snachts meer mensen op msn dan 3 uur smiddags
      woensdag 22 november 2006 @ 12:37:46 #52
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43778084
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:

[..]

pastrana movies al gezien?
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43778178
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:37 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

pastrana movies al gezien?
    Nope, wel deel 3 binnen, rest downloade niet Vanavond maar weer eens kijken
      woensdag 22 november 2006 @ 12:48:03 #54
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43778402
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef BazzieK het volgende:
    Dat zegt meer over de mensen in jouw lijstje.
      woensdag 22 november 2006 @ 12:50:36 #55
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43778496
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

iStemmen&Croquetten halen
    Stop
    Blitse motor man!
      woensdag 22 november 2006 @ 12:51:00 #56
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43778501
    Hier weer mijn dagelijkse off topic plaatjes.

Of ik een beetje ruimte gewonnen heb zeg..

ff de zaag in het bureau.

Situatie voor ..

En na...

Zo'en verschil had ik niet verwacht.
    pi_43778514
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:48 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Klopt
      woensdag 22 november 2006 @ 12:52:15 #58
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43778530
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:51 schreef Worldbeater het volgende:

Of ik een beetje ruimte gewonnen heb zeg.. [afbeelding]

[afbeelding]

Situatie voor ..

[afbeelding]

En na...

[afbeelding]

Stop
    Blitse motor man!
    pi_43778551
    quote:

[afbeelding]

Situatie voor ..

[afbeelding]

En na...

[afbeelding]

Eerst konden ze dus lekker met zijn allen om de tafel spelen en nu niet meer maar daarvoor heb je wel een hoop nutteloze ruimte gewonnen in het midden van de kamer die meteen verloren gaat omdat ze met zijn allen op de grond moeten gaan spelen
      woensdag 22 november 2006 @ 12:56:43 #60
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43778660
    quote:

[afbeelding]

Situatie voor ..

[afbeelding]

En na...

[afbeelding]

Heb je de stopcontacten overal zo hoog
      woensdag 22 november 2006 @ 13:00:12 #61
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43778777
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:53 schreef BazzieK het volgende:
    Eerst konden ze dus lekker met zijn allen om de tafel spelen en nu niet meer maar daarvoor heb je wel een hoop nutteloze ruimte gewonnen in het midden van de kamer die meteen verloren gaat omdat ze met zijn allen op de grond moeten gaan spelen
    Joah.. ..

.. voor volwassenen ruimt het in ieder geval een heel stuk op. Zag er niet uit die 2 weken.
    SPOILER
    Nu nog maten nemen en planken kopen voor boven't bureau. Trapje van 5-6 links, 2 stuks rechts.
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 12:56 schreef koffiekoekje het volgende:
    Heb je de stopcontacten overal zo hoog
    Nou je het zegt. Valt alleen hier erg op.

Veiligheid voor kids enzo.
    pi_43778831
    http://www.rtl.nl/(vm=/ac(...)_inval.avi_plain.xml

Wat een gezeik zeg, dat ze een schadeclaim tegen justitie indienen kan ik nog enigzins inkomen maar dat ze het raar vinden dat het arrestatieteam niet naar hun verhaal luisterde in huis AT is geen scoutingvereniging
      woensdag 22 november 2006 @ 13:02:00 #63
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43778841
    quote:

Is dat het voorwiel van de Aprilia die je tot klok hebt verbouwd
    pi_43778856
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:00 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Joah.. ..

.. voor volwassenen ruimt het in ieder geval een heel stuk op. Zag er niet uit die 2 weken.
    Errug goedkope smoes
      woensdag 22 november 2006 @ 13:06:20 #65
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43778959
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:01 schreef BazzieK het volgende:

Wat een gezeik zeg, dat ze een schadeclaim tegen justitie indienen kan ik nog enigzins inkomen maar dat ze het raar vinden dat het arrestatieteam niet naar hun verhaal luisterde in huis AT is geen scoutingvereniging
    Heb ze nieuwe tieten
    pi_43778996
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:06 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Heb ze nieuwe tieten
    Had beter in haar kapsel en kop kunnen investeren En ze lag met haar "goede vriend" naakt in bed, het is gewoon een slet eerste rang met neptieten
      woensdag 22 november 2006 @ 13:10:19 #67
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43779080
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:07 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Had beter in haar kapsel en kop kunnen investeren En ze lag met haar "goede vriend" naakt in bed, het is gewoon een slet eerste rang met neptieten
    Tja, AT zijn gewoon boeven
    pi_43779093
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef Rib-i het volgende:

[..]

Tja, AT zijn gewoon boeven
      woensdag 22 november 2006 @ 13:11:39 #69
    145915 Rib-i
    a.k.a. Shrek
    pi_43779127
    Ben er weer eens vandoor

i
    pi_43779144
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:11 schreef Rib-i het volgende:
    Ben er weer eens vandoor

i
      woensdag 22 november 2006 @ 13:13:08 #71
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43779184
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef Rib-i het volgende:

Is dat het voorwiel van de Aprilia die je tot klok hebt verbouwd

Zo snel ff naar het postkantoor, supermarkt, bouwmarkt.
    En misschien nog ff een stukje rijden, t'is al de hele ochtend droog.
    Oh nee.. zal er wel niet van komen.
    En nick moet om 17.15 naar voetbal.. tot 19.45.. dus avondeten starts@16.00
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:02 schreef BazzieK het volgende:
    Errug goedkope smoes
    Real space .. for real people.

pi_43779235
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
    [..]

Real space .. for real people. [afbeelding]

[afbeelding]
      woensdag 22 november 2006 @ 13:16:12 #73
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43779274
    En de winst is meer dan het inhammetje.. de poten staken ook nog 40 centimeter uit aan de rechterkant.
    Het bureau viel zelf met een inham onder de hoogslaper namelijk.

Pakketjes wegbrengen enzo. i
    pi_43779315
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
    En de winst is meer dan het inhammetje.. de poten staken ook nog 40 centimeter uit aan de rechterkant.

woensdag 22 november 2006 @ 13:19:05 #75
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_43779369
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:

Tot zo Sinterklaas
    pi_43779731
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:13 schreef Worldbeater het volgende:
    Real space .. for real people. [afbeelding]

[afbeelding]
    quote:

Haha, de hooerrrr... Weet de hele buurt ook meteen dat ze nieuwe tieten heeft.
    En ik vind hem nog best op die TBS'er lijken ook
    pi_43779782
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 00:39 schreef -XX- het volgende:
    Jij hebt vast al grijze haren ?
    SPOILER
    [afbeelding]

i Doeiiiiiiii Sleep well!
    pi_43779857
    Grappig (onderdeel van een) reclamefilmpje:

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6673/7b53708c/index.html
    pi_43780511
    quote:
    Helikopter stort neer in Noordzee

Ongeveer 25 kilometer uit de kust bij Den Helder is rond kwart voor twaalf gisteravond een helikopter met 17 inzittenden in de Noordzee gestort. De helikopter zond iets na half twaalf noodsignalen uit en maakte vlak daarna een noodlanding in de buurt van de Razende Bol bij Texel. De kustwacht, politie en marine zijn meteen een grote zoekactie begonnen.

Volgens de kustwacht zijn rond 01:00 uur alle 17 mensen uit de zee gehaald. Over de toestand van de slachtoffers is nog niets bekend. Twee vaartuigen van de kustwacht, twee reddingsboten en een helikopter van de marine deden mee aan de zoekactie. Aan boord van de helikopter waren mensen van een boorplatform dat kampte met stroomproblemen. Ze waren op weg naar het vasteland toen de helikopter vermoedelijk technische problemen ondervond.

Update 01:58 uur
    Ondertussen is bekend geworden dat het ging om een helikopter van de kustwacht die bezig was om mensen te evacueren van een boorplatform van de NAM. Het platform ondervond een grote storing. Alle installaties vielen uit waaronder de stroomvoorziening. De helikopter had al een deel van de crew afgezet op een ander booreiland en was bezig om 13 bemanningsleden van het boorplatform naar Den Helder te brengen. Om half twaalf werden er motorproblemen gemeld en niet lang daarna raakte de helikopter te water.

Eén van de personen die te water is geraakt is onderkoeld en werd door een andere helikopter naar Den Helder gevlogen, om daar medische hulp te ontvangen. De overige drenkelingen worden per schip naar Den Helder gebracht waar ambulances klaar staan voor medisch onderzoek. Over de nationaliteit van de slachtoffers valt nog weinig te zeggen, omdat een crew in de boorindustrie vaak een internationale samenstelling heeft. In Den Helder is een crisiscentrum ingericht.
    Ralf, waar ben je
      woensdag 22 november 2006 @ 13:58:53 #81
    17596 Makster
    Tell them Brother Beavis !!!
    pi_43780663
    Middag

Ik mis mijn vrije dag nu al
    Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
    Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
      woensdag 22 november 2006 @ 13:59:39 #82
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43780690
    quote:

Wat een lui
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43780694
    quote:
    motormaf !!!!
    Op dat forum had ik niet eens mijn 5de post behaald, en ik was al gebanned
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_43780706
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:58 schreef Makster het volgende:
    Middag

Ik mis mijn vrije dag nu al
    Goeiemiddag
    Sowieso schrijf je zo.
    pi_43780713
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:59 schreef -XX- het volgende:

[..]

motormaf !!!!
    Op dat forum had ik niet eens mijn 5de post behaald, en ik was al gebanned
    Valt ook wel mee En je spamde ook wel achterlijk veul
    pi_43780720
    Aankleden, stemmen, eten halen i
      woensdag 22 november 2006 @ 14:02:20 #87
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43780768
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:00 schreef BazzieK het volgende:
    Waar ga je op stemmen , aankleden om 14.00

[ Bericht 7% gewijzigd door Snelwagen op 22-11-2006 14:09:15 ]
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43780830
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:00 schreef BazzieK het volgende:
    WELNEEEEEEEE!!!!!!

Goodluck
    Sowieso schrijf je zo.
      woensdag 22 november 2006 @ 14:12:14 #89
    156518 Snelwagen
    KTM 690SM Prestige
    pi_43781041
    Trouwens toen ik net ging stemmen werd er niet eens gevraagd om mn identififcatie , stelletje lamballen ook. Er was ook een stemcomputer , nieteens met de kooi van faraday dr om heen

iSchool
    Stop
    Blitse motor man!
    pi_43782673
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 14:02 schreef Snelwagen het volgende:

[..]

Waar ga je op stemmen , aankleden om 14.00
    Toch maar CDA, tactische stem

Nu lekker ontbijten, 2 gigantische stukken turks brood met heerlijk gebakken turkse worst en tomaat
      woensdag 22 november 2006 @ 15:04:04 #91
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43782716
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 13:19 schreef koffiekoekje het volgende:

Tot zo Sinterklaas
    Je zou het wel denken.. maar het hoort erbij.. paar planken gehaald.. 30 euro.
    En dan heb ik er nog maar twee inplaats van het geraamde aantal. Eerst maar kijken hoe het staat.
    Zaag ze dan wel ff door de midden, dus dat is de eerst winst.. 4 stuks..

Verder twee klassieke radio's gehaald, type oorlogsmodelletjes.. maar met moderne techniek van binnen.

En de pakketten weggebracht.. heikel karweitje. De doos met de stuurkuip paste niet in de auto.
    Dus dan maar op de kofferbak, en breed tape over de auto .. niet te hard rijden.
    pi_43782826
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
    En de pakketten weggebracht.. heikel karweitje. De doos met de stuurkuip paste niet in de auto.
    Dus dan maar op de kofferbak, en breed tape over de auto .. niet te hard rijden.
    Dit is een foto + rondstuurmail op het net waardig.
    pi_43782848
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:02 schreef BazzieK het volgende:
    Toch maar CDA, tactische stem
    Alsof iemand jouw stem serieus neemt, die wordt er gewoon lachend tussenuit gefilterd: "Denkt dat ie wat te zeggen heeft " en op het toilet gehangen
    pi_43782865
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:04 schreef Worldbeater het volgende:
    Dat schreeuwt om foto's
    pi_43782891
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:08 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Alsof iemand jouw stem serieus neemt, die wordt er gewoon lachend tussenuit gefilterd: "Denkt dat ie wat te zeggen heeft " en op het toilet gehangen
    Dachten al jouw soortgenoten maar zo dan zou de PvdA op 0 zetels staan
      woensdag 22 november 2006 @ 15:12:43 #96
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43783026
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:07 schreef worldpimber het volgende:

Dit is een foto + rondstuurmail op het net waardig.
    It slipped my mind .. zag de bejaarde buurvrouw mij nog verbijsterd nakijken..
    .. maar inplaats van een piccie besloot ik maar "snel" naar het postkantoor te wiebelen.
    pi_43783129
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:12 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

It slipped my mind .. zag de bejaarde buurvrouw mij nog verbijsterd nakijken..
    .. maar inplaats van een piccie besloot ik maar "snel" naar het postkantoor te wiebelen.
    Iedere schijt plank en schuursponsje gaat op de foto maar iets daadwerkelijk foto waardigs vergeet je
      woensdag 22 november 2006 @ 15:16:24 #98
    124095 Worldbeater
    The naked biker!!
    pi_43783170
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:15 schreef BazzieK het volgende:
    Iedere schijt plank en schuursponsje gaat op de foto maar iets daadwerkelijk foto waardigs vergeet je

Een foto van de dame bij het postkantoor was ook wel wat geweest..
    Nou is gelijk de hele kar vol.

En dat grote pakket koste ¤ 6,20 in verband met het gewicht. En het kleine met de startmotor ¤ 12,95.

Politiek zit er vandaag niet in hier.
    Vroeger moest ik aan de overkant van de stoep stemmen..
    .. liep er net nog heen met mijn kaartje.. maar het is niet meer.. geen zin om verder te kijken waar dan wel.
    pi_43783208
    quote:
    Op woensdag 22 november 2006 15:16 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Een foto van de dame bij het postkantoor was ook wel wat geweest..
    Nou is gelijk de hele kar vol.

En dat grote pakket koste ¤ 6,20 in verband met het gewicht. En het kleine met de startmotor ¤ 12,95.

Politiek zit er vandaag niet in hier.
    Vroeger moest ik aan de overkant van de stoep stemmen..
    .. liep er net nog heen met mijn kaartje.. maar het is niet meer.. geen zin om verder te kijken waar dan wel.
    pi_43783314
    Wel goedkoop joh, zo'n groot pakket versturen ... en grappig dat het goedkoper is om Pepijn naar de rimboe te versturen in een lijkkist dan BazzieK dus met zijn vette lichaam. Terwijl we toch liever andersom hebben

Leuk werk ook hebben sommige mensen ...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')