quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Idd, doe liever VVD!!!!!!!
Die CDA had mogen winnen als balkenende zijn haar had gedaan..!!!!!!!!!
Maarja..., nu niet hoor! dAH![]()
ENZO HE!
Dat is een stem tegen Pimber en Hicham.. en voor een man die zijn eigen haar in de waterstof peroxide zet.quote:
En het probleem is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is een stem tegen Pimber en Hicham...
Tja.. een stem tegen El Presidente .. is een stem tegen de Fok! MC.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.. een stem tegen El Presidente .. is een stem tegen de Fok! MC.
Je wil toch niet commandante El Rib-i aan de deur als voorganger van de stoottroepen.![]()
Lamzak.. kom voor jezelf op.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:23 schreef BazzieK het volgende:
Heb altijd nog mijn personal security TataK [afbeelding]
Zegt de man die, El Presidente, The general en meer geitenneukers op me af wil sturenquote:
quote:Ennn Tatak was toevallig weggeroepen per SMS. De ondergrondse is behalve krachtig .. machtig.![]()
Ik vind het te ver rijden, en ben te druk. Anders doen we het wel bij -XX-'s verjaardag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:28 schreef BazzieK het volgende:
Zegt de man die, El Presidente, The general en meer geitenneukers op me af wil sturen![]()
![]()
![]()
ja, is niet mijn schuld hoor... ik was er eerderquote:
VVD heeft volgens mij flink wat stemmen gewonnen door dat gedoe met die inbrekersquote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
CDA of VVD waarschijnlijk VVD, de rest is economisch en verkeertechnisch bagger![]()
Ga je me weer onthoofden met 20 kilo bevroren kippenbout?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vind het te ver rijden, en ben te druk. Anders doen we het wel bij -XX-'s verjaardag.![]()
![]()
Ach ja dat heb ik niet eens meegenomen in mijn keuze alhoewel dat natuurlijk wel een goede bonus is. Niet dat anders inbrekers dit huis wel levend zouden verlatenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
VVD heeft volgens mij flink wat stemmen gewonnen door dat gedoe met die inbrekers![]()
nee- Hmmmmmmm......quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Verscheurd en verdrietig... [afbeelding]
Feestje?? Feestje????quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Komen jullie ook op me feestje 9 december![]()
Tenzijquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Jullie hebben dit slecht gedaan de afgelopen periode. Wij hebben dit goed gedaan de afgelopen periode. Jullie hebben dit slecht gedaan de afgelopen periode. Wij hebben dit goed gedaan de afgelopen periode. Jullie hebben dit slecht gedaan de afgelopen periode. Wij hebben dit goed gedaan de afgelopen periode. Jullie hebben dit slecht gedaan de afgelopen periode. Wij hebben dit goed gedaan de afgelopen periode. Jullie dit, jullie dat, jullie dit, jullie dat .![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stem op degene met de beste jetsersmits El presidente een verkiezingskampagne heeft
Zwembad, 9 december, 1 uur smiddags en zwemspullen meenemen maar we zeggen niet wat we gaan doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Feestje?? Feestje????
Waar wanneer hoelaat en wat moet ik meenemen
tja, daar kan ik niks aan doen... ik was toch echt eerderquote:
oh, levend bij mij welquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja dat heb ik niet eens meegenomen in mijn keuze alhoewel dat natuurlijk wel een goede bonus is. Niet dat anders inbrekers dit huis wel levend zouden verlaten
Je hebt gesolliciteerd voor de functie van politieagent manquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenzij* BazzieK die een schijthekel aan het feit dat half nederland de laatste tijd mits is gaan gebruiken om slim over te komen en het vaak in de plaats van tenzij gebruikt terwijl dat helemaal niet kan
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd voor de functie van politieagent man [afbeelding]
Tsik, VVD meer blauw op straat... In Rotterdam zie je niet anders en in de Bijlmer is Nederlandsch niet meer de voertaal. Blauw genoeg zo![]()
![]()
![]()
Ik weet heel zeker dat ik hier mits bedoelquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tenzij* BazzieK die een schijthekel aan het feit dat half nederland de laatste tijd mits is gaan gebruiken om slim over te komen en het vaak in de plaats van tenzij gebruikt terwijl dat helemaal niet kan
![]()
Waar slaat dat dan in godsnaam op, ik stem op degene met de dikste tieten maar alleen als El Presidente meedoet?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ik hier mits bedoelAls El presidente daadwerkelijk op de verkiezingslijst staat stem ik echt wel op degene met de dikste prammen. Als er een moment voor is, dan....
![]()
Verder veel plezier met je schijt hekelen
Leek mij anders bizar genoegquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan in godsnaam op, ik stem op degene met de dikste tieten maar alleen als El Presidente meedoet?![]()
Vroeger Groen links totdat ze kind'ren kreeg en kort haar kreeg dus lelijk werd .. en D66.. totdat ze een politieke crisis en wallen kreeg .. dus.. nu partij voor de dieren dus..quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik stem op degene met de beste jetsersmits El presidente een verkiezingskampagne heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
noodweerquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:12 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
tja, daar kan ik niks aan doen... ik was toch echt eerder![]()
[..]
oh, levend bij mij welze zullen allen niet zelf dit huis (kunnen) verlaten
![]()
het is zo vervelend als mensen altijd te horen krijgen dat je een strafblad hebt voor moord ofzo
fok is weer lekker bezig![]()
hij kwam op je afgestoven met iets in zijn hand dat leek op een knuppelOnly a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?![]()
Europa dus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:40 schreef BazzieK het volgende:
Ik denk aan een geheel beter nederland, niet iedereen is ikke ikke ikke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is vast iemand met meer cc'squote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger Groen links totdat ze kind'ren kreeg en kort haar kreeg dus lelijk werd .. en D66.. totdat ze een politieke crisis en wallen kreeg .. dus.. nu partij voor de dieren dus..
[afbeelding][spoiler]Alhoewel ik ook pics heb gezien zonder dat lange haar .. en visagie.![]()
![]()
![]()
![]()
Tering idd morgen stemmen
Normaal zou ik het weten, heb nu echter nog geen idee. Koffieslet zijn taktiek van de grootste jetsers is een goede leidraad, echter winnen we daar geen oorlog mee. PVDA kan uiteraard aan het gas, PArtij van de Dieren daar stem ik voorlopig nog niet op, ik eet ten slotte ook geen haver. Hebben we de CDA met zijn piskop en de VVD met haar arrogante pauper instelling. SP lijkt me niet zo best, zo ook Groen Links. Wilders kan ook aan het gas en al die refo partijen zullen het nooit snappen.... Hebben we nog de reincarnatie van Fortuyn, met zijn overlijden stierf ook zijn partij.....
Ik weet het al.. El Presidente for PRESIDENT
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!![]()
'quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:39 schreef bvvt het volgende:
[..]
noodweer
hij kwam op je afgestoven met iets in zijn hand dat leek op een knuppel
Hij kwam Crashcat tegen![]()
![]()
Door al dat politiek gewauwel toch maar de stemwijzer ingevuldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:58 schreef Rib-i het volgende:
Door al dat politiek gewauwel toch maar de stemwijzer ingevuld
[afbeelding]volgende stap, is deze invullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goed lezen.. in zijn hand een knuppel niet: een knuppel.quote:![]()
Zou ik nu nog de electrische zaag in Nick zijn bureau kunnen steken?Zit te popelen om het te doen.
Echt niks dat laat wakker worden, dan wil ik aan het einde van de dag nog rare dingen doen.![]()
Kan alleen de winkelhaak niet vinden. <insert Whaah!>
Het is nu allemaal op timmermansoog afgetekend.![]()
![]()
[afbeelding]
Toch goed van mijn matties om steekpenningen aan die site te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We staan inmiddels al op 16 zetels in de peilingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[afbeelding]Men gaat ook voor wittekopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Sowieso schrijf je zo.![]()
Die doet niet meer mee.quote:![]()
Dus een goed koppie is een beter uitgangspunt dan cc's.(daar is makkelijker wat aan te doen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen enkel verschil ook.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:12 schreef -XX- het volgende:
Woot, nu weer SP![]()
Een NL helemaal onder....en Forteyn neutraal
![]()
![]()
Inconsistent karakter..u is vrouw?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
volgende stap, is deze invullen![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Toch goed van mijn matties om steekpenningen aan die site te geven.
We staan inmiddels al op 16 zetels in de peilingen.
Zo makkelijk te manipuleren allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:12 schreef -XX- het volgende:
Woot, nu weer SP![]()
Een NL helemaal onder....en Forteyn neutraal
Niks mis mee
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die doet niet meer mee.![]()
[afbeelding]
Dus een goed koppie is een beter uitgangspunt dan cc's.(daar is makkelijker wat aan te doen)
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Sinds wanneer?quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:21 schreef Rib-i het volgende:
Ik probeer zo lang mogelijk een normaal ritme aan te houden![]()
MF plat.. <insert Whaaah!>![]()
Lolquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:23 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
30 vragen zijn ook ter weinig.![]()
EenNL ook he
![]()
![]()
Motor forumquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sinds wanneer?![]()
MF plat.. <insert Whaaah!>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
Morgen lekker vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.![]()
Heb er nog niet eerder van gehoord.. moet ik mij nu gaan inlezen?quote:![]()
Wil je anders mijn stemrecht?
Wie is de busjongen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:30 schreef -XX- het volgende:
Mijn liefde van mijn leven!
Bezettttttt!! BEZET!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan ik nog iets van mijn kennis kwijt.quote:Post me de rambam daar.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef -XX- het volgende:
Morgen lekker vrij
Dan ben je overmorgen weer te moe voor school.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb er nog niet eerder van gehoord.. moet ik mij nu gaan inlezen?![]()
Wil je anders mijn stemrecht?![]()
[..]
Wie is de busjongen.
Ik heb een reclame van die partij gezien
Het enigste wat ik er over kan zeggen is :
Eeejjj hij is gewijzigd![]()
Doe je mee met battele!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NeeeJ.. ben te druk met op F5'en @ MF.quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:31 schreef -XX- het volgende:
Morgen lekker vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nerd!
Idd, dat kenkerwijf Halsema dat ineens een jongetje werd, te triest gewoonquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger Groen links totdat ze kind'ren kreeg en kort haar kreeg dus lelijk werd .. en D66.. totdat ze een politieke crisis en wallen kreeg .. dus.. nu partij voor de dieren dus..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
NeeeJ.. ben te druk met op F5'en @ MF.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg
Ik zie het al voor me
zo dat achterkoppie van jou voor een grootbeld scherm
En telkensssssss dezelfde pagina open flappen bij het F5en
HAHAHAHA Dat is vet grappig
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAA Ik deel handtekeningen!
Voor uwe
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
schatje
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET!!!!!!!!
Dan ben je een nerd, als je hele nacht door computerd!!!!!!!!!!!!!!!
Je postgedrag baart me echt zorgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Omg
Ik zie het al voor me
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAAAAAAAA Ik deel handtekeningen!
Voor uwe
[afbeelding]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja.. een stem tegen El Presidente .. is een stem tegen de Fok! MC.
Je wil toch niet commandante El Rib-i aan de deur als voorganger van de stoottroepen.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:03 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik weet heel zeker dat ik hier mits bedoelAls El presidente daadwerkelijk op de verkiezingslijst staat stem ik echt wel op degene met de dikste prammen. Als er een moment voor is, dan....
quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:46 schreef Makster het volgende:
Ik weet het al.. El Presidente for PRESIDENT![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je postgedrag baart me echt zorgen![]()
Goedenavond![]()
Blegh linkse partijen![]()
![]()
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
Whahaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je postgedrag baart me echt zorgen
Ik schaterlach het hele huis schaterlach !!!!!!!Sowieso schrijf je zo.![]()
Klopt, photobucket is momenteel down voor maintenance dus kan niet uit mijn eigen verzameling kiezenquote:
Biatch![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:51 schreef hicham het volgende:
[..]
Klopt, photobucket is momenteel down voor maintenance dus kan niet uit mijn eigen verzameling kiezen
Biatch![]()
![]()
Bij mij kwam trouwens ook iets van Geert Wilders, EenNL en D66 uit de stemwijzer![]()
![]()
Die Pechtold ook met die ogen van hem dan --->![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:56 schreef worldpimber het volgende:
Die Pechtold ook met die ogen van hem dan ---> [afbeelding]![]()
![]()
http://www.burorenkema.nl/2006/11/zweefwijzer.php
http://www.boomerang.nl/stemwijzer/
Dat zijn de egte stemwijzers.....Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:44 schreef -XX- het volgende:
![]()
Omg
Ik zie het al voor me
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Je kan ook hierop stemmen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Je kan ook hier op stemmen.
w00t die foto is leip, veels te groot...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn die leipe zwarte dots in zn ogen
Stop
Blitse motor man!![]()
http://home.planet.nl/~caesu/weblog/pepijn_naakt.jpgquote:Op woensdag 22 november 2006 00:05 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
w00t die foto is leip, veels te groot...
Wat zijn die leipe zwarte dots in zn ogen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
http://www.boomerang.nl/stemwijzer/
Dat zijn de egte stemwijzers.....![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~caesu/weblog/pepijn_naakt.jpg![]()
![]()
Oh, ik sliep![]()
![]()
Daar wil ik best op stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
, alleen jammer dat ze best links is
Stop
Blitse motor man!![]()
Heb je die pastrana movies al?quote:Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Als ze zich niet iedere dag anaal liet nemen door een paard zou het nog best een geil wijf zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 00:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Heb je die pastrana movies al?![]()
![]()
Die tweede kende ik nog nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:58 schreef Snelwagen het volgende:
http://www.boomerang.nl/stemwijzer/, wel het minst grappige van alle grappige stemwijzers
![]()
![]()
![]()
Ze wil halal slachten verbiedenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
Daar wil ik best op stemmen, alleen jammer dat ze best links is
![]()
Ergo: hoer.
![]()
![]()
![]()
teruglezen en downloadenquote:, je zit tog de hele nacht achter je pc'tje
Stop
Blitse motor man!![]()
![]()
Gamen&daarna zie ik het wel weer
![]()
Morgen eerste 6 uur vrij, half 3 naar school
Stop
Blitse motor man!![]()
Zag piccies van 2 jaar geleden.. kort haar.. en rimpels.. Sonja Barend is er niets bij.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
Daar wil ik best op stemmen, alleen jammer dat ze best links is
![]()
Laat je niet verleiden door mediafoto's.![]()
![]()
Hmmm.. heb het geprobeerd.. hele gekookte komkommer en zakje wortels op.![]()
![]()
![]()
Ze staan aanquote:Op woensdag 22 november 2006 00:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
teruglezen en downloaden, je zit tog de hele nacht achter je pc'tje
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:04 schreef Worldbeater het volgende:
Je kan ook hierop stemmen.
Die snorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!
Epileer dan tenminste de grijze haren eruit!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 00:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Naar zijn mening dynamisch en verjongend.![]()
Blijft er dan wat over.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:32 schreef -XX- het volgende:
Epileer dan tenminste de grijze haren eruit!!!![]()
Makkelijk praten.. jouw baardgroei moet nog beginnen.
![]()
NeiH.. kan me niet voorstellen dat'ie daar mee zit.![]()
Have fun.. knalse.
@all.
![]()
Jij hebt vast al grijze harenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Blijft er dan wat over.Makkelijk praten.. jouw baardgroei moet nog beginnen.
![]()
NeiH.. kan me niet voorstellen dat'ie daar mee zit.![]()
Have fun.. knalse.
@all.
![]()
![]()
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doeiiiiiiii
![]()
Sleep well!
Die snor is nog tot daar aan toe, maar wtf zijn die dots in de ogenquote:Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Ben wel benieuwd naar wat er nou onder het dekbed van Pepijn's chicka lag
Mzzltov, pitten
Tot straks BazzieK, als mijn wekker gaat en het voor jou nog 'vandaag' is![]()
![]()
![]()
Zit net een poker video te kijken met een duitser en wat engelsen aan de finaletafel waarna de commentator deze geniale opmerking maakt:
Hij word bestormd door Engelsen wat geen prettige positie is voor deze duitser zoals de geschiedenis ons geleerd heeft.
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: