Leuk dat je ons laat weten dat je kan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik kan wel iigna de zoveelste canceling van afgelopen weekend ben ik erbij (mits droog
)
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:10 schreef bvvt het volgende:Wat staat er in z'n naam nu dan? En hoe bedoel je weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:Trouwens - hoe is het gisteravond gegaan met de hints met je vriendin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ze het al door voor ze op d'r slaapkamer was?Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
like you don't knowquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat staat er in z'n naam nu dan? En hoe bedoel je weg?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Who cares, jij valt onder het plebs
Ik ben met een missie bezig *het internet bekijken*quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:36 schreef -XX- het volgende:
[..]![]()
Wat brengt jou op het idee om zo'n site te bezoeken![]()
Wat een ******* missiequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:39 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik ben met een missie bezig *het internet bekijken*![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een ******* missieje weet toch!
![]()
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 18:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat een ******* missieje weet toch!
![]()
Verscheurd en verdrietig...quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat staat er in z'n naam nu dan? En hoe bedoel je weg?![]()
Wie!quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:54 schreef hicham het volgende:
[..]
Verscheurd en verdrietig... [afbeelding]
:^quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En is je ketting nou zo verroest of wat?
Tja, leuk ding maarquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
Grote griebels.. hou me vast!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding]
[afbeelding]
Aahhhwww shit, mis...
Crosshair met akoestisch targetlock signaalquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik heb mijn favo gevondendeze 8 pitter is tien keer beter dan die logge Suv
alleen die bumper-kleef waarschuwing
schrok me de tieten, zodra je te dicht op je voorligger zit gaat er een rode streep in de voorruit branden en een luide toeter klinken
Ligt eraan wat er is afgesproken vwb persoonljike groei, bijdrage aan de business etc...quote:[..]
ik kan wel iigna de zoveelste canceling van afgelopen weekend ben ik erbij (mits droog
)
en wat is een redelijke salarisverhoging? ik dacht dat 2-3% gemiddeld was, en met 5-7 mag je best tevreden zijn
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
Eehhh Rib-I, nog aan mijn vraag over lampjes eergister gedacht??
Nee zeker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Hoeft niet speciaal daarvoor te gaan, kijk maar wanneer je daar bent pas.quote:
Gewoon witquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Welke kleur moest het ook alweer zijn, niet de standaardkleur toch maar iets anders
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon wit
Maar ik vraag me af of er gewoon witte bolletjes bestaan
ZZzzz........ hoe zo rustigquote:
Geld te veel of gewoon niet slim bezigquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:23 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een verhaal gehoord van een gast die in 3 maanden zijn gloednieuwe bandit aan gort had gereden.
Het begon met het inrijden van de motor op Zandvoort. Bij de eerste beurt had de monteur al gewaarschuwd dat de garantie voor normaal gebruik geld. Toen de motor voor de tweede keer de werkplaats bezocht was de versnellingsbak kapot, verbogen zuigerstangen etc...
Ik ga morgen wel even vragen. Ik had begrepen dat je er een andere kleur in wilde hebbenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:18 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon wit
Maar ik vraag me af of er gewoon witte bolletjes bestaan
Eerder een verwend jochquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:26 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Geld te veel of gewoon niet slim bezig![]()
Ja, mits je het in de zomer viertquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Komen jullie ook op me feestje 9 december![]()
Gastenquote:
Zwemspullen meequote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Er gebeurt geen moerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Zo te lezen moet ik wat terug lezen
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:19 schreef -XX- het volgende:
Nee, ze had het niet door.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef bvvt het volgende:
Trouwens - hoe is het gisteravond gegaan met de hints met je vriendin?
Had ze het al door voor ze op d'r slaapkamer was?
Ik vraag me af hoe je dat dan sloopt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:23 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag een verhaal gehoord van een gast die in 3 maanden zijn gloednieuwe bandit aan gort had gereden.
Het begon met het inrijden van de motor op Zandvoort. Bij de eerste beurt had de monteur al gewaarschuwd dat de garantie voor normaal gebruik geld. Toen de motor voor de tweede keer de werkplaats bezocht was de versnellingsbak kapot, verbogen zuigerstangen etc...
Sleutelwoord is 'boer'quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je dat dan sloopt.Moet je wel een enorme boer zijn.
Versnellingsbak kan nog door zonder koppeling etc te schakelen.. en dan nog duurt het wel ff.
Maar verbogen drijfstang.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |