quote:Op maandag 20 november 2006 23:34 schreef ondeugend het volgende:
The shit zeg !
Mail het naar Hisjam zodat die het weer naar Pepsel kan mailen en Pepsel weer naar mij.
En dan zo dat het nog kinky-er is dan het begon zeg maar.
Ik load het wel weer up naar ranzigeverhalen.com.![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:48 schreef BazzieK het volgende:
Afschieten, de eerste dag blijven ze nog gewoon warm, daarna een nieuw slachtoffer zoeken
quote:
quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef Snelwagen het volgende:
je moet het dr ook niet te moeilijk maken![]()
Topic is ineens dicht.. dus plak ik deze er nog bij.quote:Op maandag 20 november 2006 23:53 schreef ondeugend het volgende:
Heb je nu weer zo'n jaloers mokkel ?![]()
Dat wordt weééér niet achterop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kheb 3 DVD's van pastrana, staat ook wel mooi spul tussen van die erzberg enduro.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:01 schreef BazzieK het volgende:
Erzberg wel eens een video van gezien, prachtige race om te kijken.
Dat zou een ramp zijn, een vrouw die iets met computers moet regelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Pfieuwww... ik dacht al dat ik hem moest gaan maken.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kheb 3 DVD's van pastrana, staat ook wel mooi spul tussen van die erzberg enduro.
Kzal nog ff een filmpje in de OP doen![]()
Renkerdekenker, vuige brabanderquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef BazzieK het volgende:
[afbeelding]
Pimber, op zondag helemaal leeg tenzij het koopzondag is. In de zomer kon je er gewoon op op zondag zal binnenkort eens kijken of dat nog zo isWel wat lataarnpalen maar tenzij je een kromme lul bent moet dat geen probleem zijn
En redelijk aan de doorgaande weg dus geen idee hoe dat zit met plisie enzo
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:02 schreef ondeugend het volgende:
Pfieuwww... ik dacht al dat ik hem moest gaan maken.![]()
Het is 1 minuut van mijn huis af, reed er altijd voordat ik mijn rijbewijs hadquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Renkerdekenker, vuige brabander![]()
![]()
Dat is toch niet dezelfde spot als het parkingmeetingtopic oidAnders zien we je zondag maar daarzo
Ah... jij vraagt klappen vrijwillig ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat zou een ramp zijn, een vrouw die iets met computers moet regelen
Slapen jij.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ah... jij vraagt klappen vrijwillig ?
![]()
* Hiesjam roept !
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Doe die DVD's eens rippen en uploaden
In stukjes hakken en op youtube gooienquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]Uploaden zegge, 3x700 mb. Kheb geen ID waar ik dat kan uploaden
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In stukjes hakken en op youtube gooien
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kzit niet de ganze nacht achter mn computer
Nu egt slapen
![]()
Als het ook nog een beetje vlak is, is het helemaal loco voor de kust van marokko.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
Het is 1 minuut van mijn huis af, reed er altijd voordat ik mijn rijbewijs hadEn parkingmeeting topic, nooit van gehoord
Vorig jaar aangelegd, perfect asvaltquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als het ook nog een beetje vlak is, is het helemaal loco voor de kust van marokko.![]()
![]()
We zijn vanmiddag nog op 3 plekken geweest, maar was allemaal bagger. De enige grote parkeerplaats hier is wel tot laat in de avond verlicht, maar ook alleen op zondag leeg volgens mij.![]()
Ach ja twee aparte vakken dus je kan toch niet in een keer doorrijdenquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef worldpimber het volgende:
Parkingmeeting is nog groter ja : http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/5738231
Hadden zeker ook nog wat asfalt over van de bouwfraude![]()
Die topicstarter is zwaar getrouwd, maar neuqt stiekem alles wat los en vast is @ MF.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:13 schreef worldpimber het volgende:
Parkingmeeting is nog groter ja : http://www.motor-forum.nl(...)1/singlepost/5738231
Hadden zeker ook nog wat asfalt over van de bouwfraude![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Zondag waar blijf je [afbeelding][/Pepijn]
En ik draag de fakkel over aan BazzieK, zodat ie hem weer levenloos lang de nacht door kan dragen.![]()
Zondag kan ik!quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:20 schreef worldpimber het volgende:
Zondag waar blijf je[/Pepijn]
En ik draag de fakkel over aan BazzieK, zodat ie hem weer levenloos lang de nacht door kan dragen.![]()
Netjesquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Tank eraf gehaald, airbox schoongemaakt en de topframe er weer op gezet.
Nu afwachten totdat de spuitert tijd heeft voor mijn kappen.
Ow.. Een motor op een bok zetten gaat bij mij nog steeds moeizaam. Flikkerde bijna drie keer om![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
En de schade aan de auto valt wel mee, maar dat is nu al de tweede keer dat er daar een schade is.
Eerste keer doordat ik een voortvluchtige man had aangereden en deze keer een auto die haast had om voor een stoplicht te gaan staan en te wachten op het groene licht.
[afbeelding]
Je manier van opbokken danquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:11 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bok?? Het kostte mij maar 29,95 hoor![]()
Ja wat wil je.........quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:00 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ja wat wil je.........
Bok eronder.. Motor van de jiffy.... evenwicht houden of niet en dan je motor, jezelf en de bok balanceren als een ware athleet om de motor op te bokken.
Daar kan Faithy ons vast meer over vertellen, al dan niet uit eerste handquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die topicstarter is zwaar getrouwd, maar neuqt stiekem alles wat los en vast is @ MF.![]()
Ik heb zo mijn bronnen.![]()
![]()
Bewust of...?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Eerste keer doordat ik een voortvluchtige man had aangereden
Vorig topic bijgelezen?quote:
Wtf heb jij nu weer voor usericon ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:07 schreef hicham het volgende:
Je laat de motor op de jiffy staan, schuif de bok eronder, motor rechtop zetten en omhoog trekken (met je handen moet niet te moeilijk zijn) / duwen (met je voet)quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
Ow.. Een motor op een bok zetten gaat bij mij nog steeds moeizaam. Flikkerde bijna drie keer om![]()
Had de voortvluchtige man een sambal zakje gestolenquote:En de schade aan de auto valt wel mee, maar dat is nu al de tweede keer dat er daar een schade is.
Eerste keer doordat ik een voortvluchtige man had aangereden en deze keer een auto die haast had om voor een stoplicht te gaan staan en te wachten op het groene licht.
Ik kan dit weekend nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen![]()
2day: S80 V8
zondag HCM
Ga maar gauw warme chocomel halen bij de automaatquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:43 schreef -XX- het volgende:
LEUK! Heel leuk!Je stopt gisternacht wat eerder met een dikke battle van Opposing force met de gedachte dat je er 6.30 uit moet!, je staat op, met pronsende ogen en een lamme poot!. Je klautert over de vloer naar je tas, en fiets met een laag tempo naar de bushalte!
Het is koud, het vriest bijna!
Je komt op school...het is stil...niemand van je klas is er, maar we hebben les je weet!!!!!!!!!!!
Dus nu had ik net zo goed nog in me bed kunnen liggen![]()
PFfffFfffffFFffffFFFFFfffffffffffffffffffffik ben chagerijnig
![]()
dus ik spui hier me gal
![]()
Er zit geen slagroom bij, en het is koudquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik kan dit weekend niet![]()
[..]
Ga maar gauw warme chocomel halen bij de automaat![]()
![]()
Dan moet koffie met een chocolaatje jouw gelukkig kunnen makenquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Er zit geen slagroom bij, en het is koud![]()
![]()
Teruglezen is voor lutsers was je motto toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wtf heb jij nu weer voor usericon ..![]()
Probablyquote:
Zonde van die dikke battlequote:Op dinsdag 21 november 2006 08:43 schreef -XX- het volgende:
LEUK! Heel leuk!Je stopt gisternacht wat eerder met een dikke battle van Opposing force met de gedachte dat je er 6.30 uit moet!, je staat op, met pronsende ogen en een lamme poot!. Je klautert over de vloer naar je tas, en fiets met een laag tempo naar de bushalte!
Je komt op school...het is stil...niemand van je klas is er, maar we hebben les je weet!!!!!!!!!!!
![]()
dus ik spui hier me gal
![]()
Mietjes ja ..quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:05 schreef hicham het volgende:
[..]
Teruglezen is voor lutsers was je motto toch?Klik!
nee, had gister middag wel 1 of 2 pagina's gezien maar nog niet gepostquote:
Scroll maar even snel door de pagina's heen en bekijk de plaatjes, dan zul je vanzelf zien dat je een bepaald deel nader wilt bestuderenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:08 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee, had gister middag wel 1 of 2 pagina's gezien maar nog niet gepost
Staat er anders iets in wat ik MOET lezen![]()
quote:![]()
hmmmmmmmquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Scroll maar even snel door de pagina's heen en bekijk de plaatjes, dan zul je vanzelf zien dat je een bepaald deel nader wilt bestuderen![]()
[..]
Behalve dan dat het eenquote:Op dinsdag 21 november 2006 09:55 schreef bvvt het volgende:
ben nog aan het bij lezen.
dus ik doe maar een filmpje tussendoor
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:43 schreef -XX- het volgende:
![]()
dus ik spui hier me gal
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En de schade aan de auto valt wel mee, maar dat is nu al de tweede keer dat er daar een schade is.
[afbeelding]
Eerst een blokje hout/of dik boek/of een paar videobanden onder je jiffy zodat'ie nagenoeg rechtop staat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:00 schreef Crashcat het volgende:
Ja wat wil je.........
Bok eronder.. Motor van de jiffy.... evenwicht houden of niet en dan je motor, jezelf en de bok balanceren als een ware athleet om de motor op te bokken.
Bron.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een stapel magazinesquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Eerst een blokje hout/of dik boek/of een paar videobanden onder je jiffy zodat'ie nagenoeg rechtop staat.![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
Ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding]
[afbeelding]
Aahhhwww shit, mis...
is winkel zo'n gat dat je met de fiets naar de bushalte moet? of ben jij gewoon zo luiquote:Op dinsdag 21 november 2006 08:43 schreef -XX- het volgende:
![]()
dus ik spui hier me gal
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding] ik heb je [afbeelding]
[afbeelding]
Aahhhwww shit, mis...
Ik geloof niet dat deze carb echt zeldzamer is, maar je zal hem maar net nodig hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ik betaalde voor een complete carbset 99 euro, 4 van die dingen dusEn het kon nog goedkoper kwam ik een week later na mijn aankoop achter
![]()
Maar die van jou zijn natuurlijk zeldzamer
Ik heb nog nooit @Ebay gekeken.quote:eBay sux btw, ben alweer over 3 dingen aan het mailen, gaan weer wat euro'sHebbedingetjes
ehhhh, mijn vooreur is toch echt dames hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Scroll maar even snel door de pagina's heen en bekijk de plaatjes, dan zul je vanzelf zien dat je een bepaald deel nader wilt bestuderen![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wat moest jij trouwens met een andere carbset?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:44 schreef hicham het volgende:
Ik betaalde voor een complete carbset 99 euro, 4 van die dingen dus![]()
Of ze ook goed waren is altijd afwachten.quote:En het kon nog goedkoper kwam ik een week later na mijn aankoop achter![]()
eBay is internationaal, dus een veel groter bereikquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit @Ebay gekeken.![]()
Had wel laatst @Marktplaats een carb set voor een Yamaha FZ6 gezien, voor 75 euro.
Bijna nul kilometers.vroeg me af of die op de XJ zouden passen
had'em alleen nog niet.
![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:10 schreef bvvt het volgende:
[..]
ehhhh, mijn vooreur is toch echt dames hoor.
ben niet van de griekse leer zoals makster da zo omschreefVoorkeur ... dus je bent niet per se tegen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je had op z'n minst de auto een ander kleurtje kunnen gevenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
Nou.. ik weet niet of de schade meevalt.. maar het ongeluk van mijn vriendinnetje wel.![]()
[afbeelding]
Vaak weten schadebedrijven hier bedragen voor te vragen,,
,, wordt je helemaal eng van,,,,willen vaak gelijk alles vervangen.
Ik heb de gasschuiven nodig voor als ik in februari 2007 volvermogen magquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat moest jij trouwens met een andere carbset?![]()
De 25KW versie zitten gaatjes in en kunnen daardoor niet helemaal omhoog ivm vacuum ofsjow
De rest van de carbs heb ik niet nodig, heb jij nog behoefte aan muurdecoratie?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
Ik heb de gasschuiven nodig voor als ik in februari 2007 volvermogen mag
Zelfde bike, meer vermogenquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:31 schreef Worldbeater het volgende:
Dus in februari 2007 komt er een nieuwe bike?![]()
Hij's gewoon zilver.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef hicham het volgende:
Je had op z'n minst de auto een ander kleurtje kunnen geven
quote:
Meet of 'afspraak met beunhaas'?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:37 schreef Worldbeater het volgende:
Ik herinner mij ineens een sleutelmeet waarbij de kleppen gesteld zijn. *under suspicion*![]()
![]()
nu pas? ik zit hier al vanaf 10.15quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:47 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Meet of 'afspraak met beunhaas'?
Kleppen gesteld was andere keer, gasschuiven zijn ver daarvoor nog gebeurd
DoegiOok weg, naar school
<insert: nerd.emo>
Staan wel op limewirequote:Op dinsdag 21 november 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Doe die DVD's eens rippen en uploaden
ik heb mijn favo gevondenquote:
ik kan wel iigquote:zondag HCM
Volvoquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen die bumper-kleef waarschuwingschrok me de tieten, zodra je te dicht op je voorligger zit gaat er een rode streep branden en een luide toeter klinken
Waar heb ik die foto ok al weer gezien??????quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
Nou.. ik weet niet of de schade meevalt.. maar het ongeluk van mijn vriendinnetje wel.![]()
deze is echter onbewerkt en te donker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:52 schreef Crashcat het volgende:
OPBOKKEN!!!!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:16 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:43 schreef -XX- het volgende:
![]()
dus ik spui hier me gal
![]()
ik vraag me al af wat je om half 9 uit je bed doet op je vrije dagquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Makster het volgende:
Middag
Damn, van half 9 tot half 4 aan de auto geklust. Helemaal gewassen, velgen met alu reiniger behandeld, carosserie gecleaned en in de was gezet (Geloof mij dat is een hell of a jog), steenslag bij getipt, olie vervangen en oliefilter. Remblokken opnieuw in het vet en toe was ik er wel klaar mee. En dan is ie helemaal spik en span moet je weer door de schurft regen naar huis. Weer goor
Nu ben ik verrot en moet ik de tuin nog vegen, eten maken en naar de sportschool. Ik denk dat ik aan de waterpijp ga en ik bad kruipBen ten slotte niet voor niks vrij toch
Huh..quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:53 schreef bvvt het volgende:
Waar heb ik die foto ok al weer gezien??????
O ja,,,,,,
deze is echter onbewerkt en te donker.
En ik net maar bellen naar Randstad.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:52 schreef Makster het volgende:
Middag
Damn, van half 9 tot half 4 aan de auto geklust. Helemaal gewassen, velgen met alu reiniger behandeld, carosserie gecleaned en in de was gezet (Geloof mij dat is een hell of a jog), steenslag bij getipt, olie vervangen en oliefilter. Remblokken opnieuw in het vet en toe was ik er wel klaar mee. En dan is ie helemaal spik en span moet je weer door de schurft regen naar huis. Weer goor
Nu ben ik verrot en moet ik de tuin nog vegen, eten maken en naar de sportschool. Ik denk dat ik aan de waterpijp ga en ik bad kruipBen ten slotte niet voor niks vrij toch
Anders ik welquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik vraag me al af wat je om half 9 uit je bed doet op je vrije dag![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Huh.... wordt Crashcat familie?
![]()
![]()
[..]
En ik net maar bellen naar Randstad.![]()
Maja, ze zei ..
Dat is een collega, maar die is rood en weet toch helemaal niets, dus u kunt het beter aan mij vragen.
Ben blij dat mijn collega;s niet liegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor eht eerst dat ik je spoiler kan waarderen, puur omdat er goed idee geopperd wordtEn vanaf nu oppleuren met die tering spoilers
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
11.00.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:58 schreef Makster het volgende:
Anders ik wel![]()
Biologische klok ofzo, ook op zaterdag en zondag (mits ik niet gezopen heb ofo) wordt ik op zijn laatst om 9 uur wakker, echt niet relaxed![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 23:52 schreef Makster het volgende:
Hahahahahaa
Doet WB weer is een keer iets gays is het gelijk een player en een loverboy![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
11.00.![]()
![]()
[..]
Net terug van shoppen, ik lijk wel een vrouw.
![]()
Heb nieuwe schoenen, 5 paar nieuwe sokken, een douchescherm en wc blokjes.
![]()
![]()
En inplaats van koekjes heb ik rijstewafels, komkommers, tomaten en worteltjes gekocht.
![]()
Nu even genoeg geshopt, en tijd voor een
met wat lekkers.
![]()
....eh... wat lekkers.
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef Makster het volgende:
Ben blij dat mijn collega;s niet liegen
Who cares, jij valt onder het plebsquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nu pas? ik zit hier al vanaf 10.15![]()
en heb nu een afspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |