quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:55 schreef Kadoc het volgende:
Jan praat.
quote:
Nee, 80 km/u zal lekker doorstromen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef gelly het volgende:
Ja, als auto's doorrijden scheelt dat 40%, meer asfalt gaat ze echter niet door laten rijden.
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Kang-He het volgende:
Heeft iemand Halsema al één concreet argument horen aanvoeren?
Hij is wel erg goed ja. Alleen zijn standpunten zijn soms nogal vreemd.quote:
Halsema is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Kang-He het volgende:
Heeft iemand Halsema al één concreet argument horen aanvoeren?
Ja inderdaad, als wij meer asfalt neerleggen worden er 1000 mensen bijgeneukt die ook met de auto gaan!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef IHVK het volgende:
Meer asfalt= meer mensen die toch met de auto gaan= wegen zijn gelijk weer vol.
Whuh? Ik durf te gokken dat Halsema meer en harder werkt dan jij en ik ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Altijd knap hoe mensen die nog nooit hebben gewerkt mensen met een baan de les willen lezen.
Halsema.
Hij slaat de spijker op zijn kop! Je kan snelwegen verbreden, maar binnen de steden is er geen ruimte meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Arcee het volgende:
Rouvoet: "Met meer asfalt krijg je bredere files".
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef BretsiG het volgende:
De linkse lijsttrekkers zijn zwak, sommige zelfs lachwekkend.
Ik weet weer waarom ik VVD stem.
Meer asfalt, meer plaats om door te rijden, minder files en ook nog eens beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef gelly het volgende:
Ja, als auto's doorrijden scheelt dat 40%, meer asfalt gaat ze echter niet door laten rijden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef venomsnake het volgende:
zijn collega Bush..
Bush wist niet eens wie hij was!![]()
Daar is hij wél goed inquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef Aoristus het volgende:
O, hebben we weer te maken met een JPB-doorrekening
Da's ook geen oplossing. D'r wonen gewoon teveel mensen in de randstad die allemaal in de randstad willen wonen en werken. Dan kun je wel meer wegen aanleggen, de steden kunnen dat gewoon niet aan en het fileprobleem blijft. Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef leejow het volgende:
[..]
Nee, 80 km/u zal lekker doorstromen...
Ik ben serieus hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.
Ze heeft nog nooit in het bedrijfsleven gewerkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef knnth het volgende:
[..]
Whuh? Ik durf te gokken dat Halsema meer en harder werkt dan jij en ik ...
... blijft 'n trut![]()
Wat was zn punt eigenlijk? stuntelaar.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.
Hij had het over Blair.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef venomsnake het volgende:
zijn collega Bush..
Bush wist niet eens wie hij was!![]()
"wéér"quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.
Dat Halsema alleen maar aan Nederland denkt en niet internationaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat was zn punt eigenlijk? stuntelaar.
? Ja dat geloof ik wel, ik begrijp 't alleen nietquote:
Denk VVD ineens internationaal als het ze uitkomt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Flem het volgende:
Waarom begint Rutte ímmer over het laten groeien van de economie.
Ik wil alles graag laten groeien.. Kijk maar naar mijn piemelquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Flem het volgende:
Waarom begint Rutte ímmer over het laten groeien van de economie.
I just copied the TT.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Genverbrander het volgende:
LIJSTTREKKERSDEBAT IS ÉËN WOORD!!!!!!!
als je chello hebt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef dvdfreak het volgende:
link voor stream?
Betaal dat OV dan maar zelf.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef gelly het volgende:
Da's ook geen oplossing. D'r wonen gewoon teveel mensen in de randstad die allemaal in de randstad willen wonen en werken. Dan kun je wel meer wegen aanleggen, de steden kunnen dat gewoon niet aan en het fileprobleem blijft. Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.
Sja, je kunt nu het nog kan een goede oplossing zoeken of over een tijd noodgedwongen erin stappen.quote:
Rutte weer? (was ff weg)quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef FritsBom het volgende:
Hij zegt het hard.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef snellejelle het volgende:
"ik snap wel dat u bang bent als ik aan het woord ben"
Dat is de 4e keer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef FritsBom het volgende:
Hij zegt het hard.
Hij durft meer dan Balkenende, dat is zeker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef knnth het volgende:
Ik moet wel zeggen dat Rutte het lef heeft om links op hun eigen thema's aan te pakken.
Soms gaat hij keihard op z'n bek daardoor, maar het siert 'm toch.
Dacht het nietquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef Aoristus het volgende:
goed zo Jan, stuur Rutte maar weer naar het schoolbankje
Vervoersprestatie auto 2003: 146,1 miljard pkmquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.
onzinquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
Onderbuik Jan. Onderbuik.
Oja, zonder leraren gaat het nog goed met de economie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Betaal dat OV dan maar zelf.
Het OV is de oplossing voor ambtenaren, leraren en werklozen. Daar draait onze economie niet op.
Als er iemand zwak overkomt in dit debat is het Rutte die alsmaar dezelfde zinnen blijft harelen:quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:03 schreef leejow het volgende:
Jan is zwak... erg zwak..
Hij begint te zweten, wat een kneus.
Hoe denk je dat die leraren worden betaald?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Intergalactrick het volgende:
Oja, zonder leraren gaat het nog goed met de economie.![]()
Hehe, dat dacht ik ook aanquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef BigFire het volgende:
Ik zie nu pas dat ze oortjes inhebben... zitten er net als bij die reclame allemaal mensen onder de tafeltjes die alles voorzeggen?![]()
Joh, ben jij die ene Nederlander zonder tv?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef dvdfreak het volgende:
link voor stream?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Flem het volgende:
Er zouden eens andere onderwerpen aangesneden moeten worden. Het achter de VS aanlopen van Nederland, de oorlog in Irak, de Europese grondwet, de neukbaarheid van Marianne Thieme.
Ze gaan het vanavond weer eens voor de verandering over de zorg hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Flem het volgende:
Er zouden eens andere onderwerpen aangesneden moeten worden. Het achter de VS aanlopen van Nederland, de oorlog in Irak, de Europese grondwet, de neukbaarheid van Marianne Thieme.
Nou, niet echt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
alsof we nu niet in een recessie zitten, Rutte-eikel
Die doet Jan in het begin naquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
Is Bos er nog?
Oh ja die is er ook nogquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef Arcee het volgende:
Is Bos er nog?
Uhhhh, welkom in 2006?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Halsema: "Milieu, milieu, milieu, milieu, milieu, milieu"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef golfer het volgende:
Als er iemand zwak overkomt in dit debat is het Rutte die alsmaar dezelfde zinnen blijft harelen:
"Ik zeg het hard"'
en "Het is slecht voor de economie"
dat zitten we ook niet hoorquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
"Ja, maar dan zeg ik: blablablabla"quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef IHVK het volgende:
En Jan Peter is het in zijn eerste zin altijd eens met iedereen.
Is toch competente man? waarom niet stemmen op de man op de juiste plek? dat snap ik niet.. Omdat íe een Gristen is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef Oksel het volgende:
Hm. Uit principe stem ik niet op de ChristenUnie. Hij kwam trouwens wel okay over.
Nee, zitten we niet.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Aoristus het volgende:
Halsema had haar onderwerp niet uitgekozen. Witteman liet haar er over beginnen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Halsema: "Milieu, milieu, milieu, milieu, milieu, milieu"
Marijnissen: "Armoede, armoede, armoede, armoede, armoede"
Nee, want we hebben ingeleverd op de gezondheidszorgquote:
Ze zegt zelf dat het haar belangrijkste partijpunt is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Halsema had haar onderwerp niet uitgekozen. Witteman liet haar er over beginnen.
Communicatietrainingquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:06 schreef IHVK het volgende:
Jan stelt me teleur.
En Jan Peter is het in zijn eerste zin altijd eens met iedereen.
Idd ... met z'n ecomiequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef raarmaarwaar het volgende:
on topic
niet zo znel praten jp.. je slikt woorden in
Nu nog wel ja. Als je kijkt naar stedelijke gebieden in het buitenland met vergelijkbare bevolkingsdichtheid als waar de randstad naar toe gaat is openbaar vervoer de enige optie om snel op je werk te komen. Bij L.A. liggen er weetikveel hoeveel rijbanen en ook daar staat het elke dag muurvast. Je verplaatst enkel de file, en daarmee het probleem.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:05 schreef budha het volgende:
[..]
Vervoersprestatie auto 2003: 146,1 miljard pkm
Vervoersprestatie OV 2003: 21,1 mijard pkm
Bron: http://www.autosnelwegen.nl/asw/cijfers.htm
Ja, maar Witteman is ook een lul.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef Thelonious het volgende:
Halsema had haar onderwerp niet uitgekozen. Witteman liet haar er over beginnen.
naar wiequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Nu staan ze tegenover elkaar, overmorgen lopen ze hand in hand naar de koninging
Maar of dit debat nou zoveel invloed heeft is de vraag.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef speknek het volgende:
Gaat spannend worden morgen, volgens mij is Balkenende behoorlijk aan het ondersneeuwen.
Ja, beetje wijn, veel water, en klaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Nu staan ze tegenover elkaar, overmorgen lopen ze hand in hand naar de koninging
Je kijkt naar een heel ander debatquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pats Pats Pats.
Rutte en Balkenende maken op argumenten gehakt van links, die het alleen een beetje op het onderbuik gevoel kunnen spelen.
volgens hem welquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus Bos, alsof armoede op een dag opgelost kan worden.
Nee weet ik ook niet, maar er schijnen wel ontzettend veel zwevende kiezers te zijn dit jaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef Thelonious het volgende:
Maar of dit debat nou zoveel invloed heeft is de vraag.
Ja, hij draait brutaal alles om, daar heeft Marijnissen niet op getraind.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind dat Rutte het goed doet.
Kunnen bij de quotes ook de naam van de politicus worden vermeld? Niet iedereen kijkt live.....quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef snellejelle het volgende:
"Hoe kunt u mij passitiviteit verwijten?"
nou dat is niet zo moeilijk
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee weet ik ook niet, maar er schijnen wel ontzettend veel zwevende kiezers te zijn dit jaar.
Dat zei Balkenendequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kunnen bij de quotes ook de naam van de politicus worden vermeld? Niet iedereen kijkt live.....
Een hersenschudding zal je er wel niet van gekregen hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef Oksel het volgende:
Maar misschien ben ik nu ook wel wat rechtser dan normaal, vanwege mijn blauwe oog (zonder reden op mijn bek geslagen door zo'n ******marokkaan..)
Op basis van armoede is links echt nergens hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kijkt naar een heel ander debat![]()
![]()
Rouvoet onderbouwt zijn opmerkingen dan ook beter dan de restquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef FritsBom het volgende:
Het valt me op dat bijna niemand Rouvoet tegenspreekt.
Omdat Rouvoet altijd erg goed is in weerwoorden ... in de Kamer tenminstequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef FritsBom het volgende:
nee, maarrrrrrrrrrr je kunt wel een beetje je best doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus Bos, alsof armoede op een dag opgelost kan worden.
Waarschijnlijk omdat er op zijn inhoud niet veel af te dingen is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef FritsBom het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Rouvoet. Armoede in Nederland bestaat niet.
Vind je ? Marijnissen heeft meer charisma in z'n linkerpink dan Balkenende ooit zal hebben. Niet dat ik die graag als premier zie, eigenlijk is het allemaal waardeloos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef budha het volgende:
De enige met staatsmanuitstraling bij dit debat is Balkenende.
Ik stem niet op 'm, maar hij doet het goed.
En wat gebeurt er volgend jaar? Juist. De armoede gaat dalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, maarrrrrrrrrrr je kunt wel een beetje je best doen
De Randstad is geen metropool. Er is een te grote afstand tussen de grote steden, woongebieden en bedrijventerreinen in de Randstad om een fijnmazig OV te hebben zoals in een metropool als bijvoorbeeld LA.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Als je kijkt naar stedelijke gebieden in het buitenland met vergelijkbare bevolkingsdichtheid als waar de randstad naar toe gaat is openbaar vervoer de enige optie om snel op je werk te komen. Bij L.A. liggen er weetikveel hoeveel rijbanen en ook daar staat het elke dag muurvast. Je verplaatst enkel de file, en daarmee het probleem.
Hij doet het idd zeer zeer goed!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
Wat is die Rouvoet toch heerlijk genuanceerd en inhoudelijk goed onderlegd
Dat was Balkenende.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kunnen bij de quotes ook de naam van de politicus worden vermeld? Niet iedereen kijkt live.....
die slaan wel hard paar standpunten van links onderuit jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
Rutte en Balkenende staan goed in dit debat
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
Rutte en Balkenende staan goed in dit debat
Denk aan die zielige mensen die zich geen Playstation kunnen veroorloven van hun uitkering. Schandelijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Rouvoet. Armoede in Nederland bestaat niet.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Al deze lijsttrekkers staan daar voor zichzelf. Als je echt om de toekomst geeft, stem dan Partij voor de Dieren!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef budha het volgende:
De enige met staatsmanuitstraling bij dit debat is Balkenende.
Ik stem niet op 'm, maar hij doet het goed.
Ik heb geen enkel inhoudelijk argument gehoord van de heer Rutte daarnet in debat met Marijnissen, behalve wat gebrabbel over dat de SP de economische groei zou tegenwerken. Maar waarom? LEG HET EENS UIT, als je het dan zo nodig hard wil zeggen. Geef de mensen een REDEN waaaaroomm de SP de economische groei tegenwerkt met hun programma.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Pats Pats Pats.
Rutte en Balkenende maken op argumenten gehakt van links, die het alleen een beetje op het onderbuik gevoel kunnen spelen.
Een bijstandsmoeder met 2 kinderen krijgt 1300 euro netto per maandquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef XiE90 het volgende:
[..]
Denk aan die zielige mensen die zich geen Playstation kunnen veroorloven van hun uitkering. Schandelijk!
Ja, altijd mooie "Uw partij heeft toen en toen tegen zus en zo gestemd"-argumenten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
Wat is die Rouvoet toch heerlijk genuanceerd en inhoudelijk goed onderlegd
Kunnen we via de democratische weg dat publiek niet wegstemmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef dyna18 het volgende:
dom klapvee.....
Te erg ja. Of mensen die niet twee keer per jaar naar een resort in Turkije kunnenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:12 schreef XiE90 het volgende:
Denk aan die zielige mensen die zich geen Playstation kunnen veroorloven van hun uitkering. Schandelijk!
Marijnissen heeft wel charisma, Bos trouwens veel meer, maar die beide heren hebben niet de uitstraling die je van een premier verwacht.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind je ? Marijnissen heeft meer charisma in z'n linkerpink dan Balkenende ooit zal hebben. Niet dat ik die graag als premier zie, eigenlijk is het allemaal waardeloos.
ken je de standpunten van de Christenunie op dat punt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Flem het volgende:
Ha, daar is Rouvoet weer. Laat die kerel eens wat zeggen over het homohuwelijk of abortus, wordt-ie vast wat minder populair mee.
Neeneeneenee ... Uw fractie ... prachtigquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, altijd mooie "Uw partij heeft toen en toen tegen zus en zo gestemd"-argumenten.
Maar hij heeft geen staatsman-uitstraling, meer een vakbondsleider-uitstraling.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Vind je ? Marijnissen heeft meer charisma in z'n linkerpink dan Balkenende ooit zal hebben. Niet dat ik die graag als premier zie, eigenlijk is het allemaal waardeloos.
Met een snelle lijnverbinding ben je in 10 minuten van Amsterdam in Den Haag, en je moet ook naar de toekomst kijken.. Beter nu investeren in een goede infrastructuur dan later voor allerhande verrassingen komen te staan..quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef budha het volgende:
[..]
De Randstad is geen metropool. Er is een te grote afstand tussen de grote steden, woongebieden en bedrijventerreinen in de Randstad om een fijnmazig OV te hebben zoals in een metropool als bijvoorbeeld LA.
Onzin. Er ligt al een plan klaar, de Randstadrail, waar bedrijven GRAAG aan mee willen betalen. Sterker, het is een initiatief van bedrijven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef budha het volgende:
[..]
De Randstad is geen metropool. Er is een te grote afstand tussen de grote steden, woongebieden en bedrijventerreinen in de Randstad om een fijnmazig OV te hebben zoals in een metropool als bijvoorbeeld LA.
CU is volgens mij licht-links en -conservatiefquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Oksel het volgende:
Rouvoet doet het goed.. Hoe rechts/liberaal is de ChristenUnie??
Rutte zeikt Bos af..
Ja, dat van een drammerige trabant.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef budha het volgende:
Marijnissen heeft wel charisma
niet liberaal, op sociaal-economisch gebied zijn ze vrij links, daarnaast zijn ze ook erg conservatief.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef Oksel het volgende:
Rouvoet doet het goed.. Hoe rechts/liberaal is de ChristenUnie??
Rutte zeikt Bos af..
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef budha het volgende:
Vroeger repareerden we kleren. Ik liep met van die lapjes op mijn ellebogen en knieën.
Sja, jammer dat niet iemand als Ben Bot lijsttrekker is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar hij heeft geen staatsman-uitstraling, meer een vakbondsleider-uitstraling.
geen reclame he bij de publiekequote:
Rutte ook:quote:
Het rijdt fantastisch tot nu toequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Onzin. Er ligt al een plan klaar, de Randstadrail, waar bedrijven GRAAG aan mee willen betalen. Sterker, het is een initiatief van bedrijven.
Met een rechts kabinet en een rechtse meerderheid in de Tweede Kamer hebben zijn linkse voorstellen zeer weinig kans van aanname.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:15 schreef teamlead het volgende:
daar gaat hij de dag na morgen onmiddelijk mee aan de slag
lekker op tijd janals kamerlid kun je ook wetsvoorstellen indienen
stevie wonderquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef dyna18 het volgende:
wel in de camera kijken rutte!
Dan moet je niet vergelijkingen gaan trekken die nergens op slaan.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Met een snelle lijnverbinding ben je in 10 minuten van Amsterdam in Den Haag, en je moet ook naar de toekomst kijken.. Beter nu investeren in een goede infrastructuur dan later voor allerhande verrassingen komen te staan..
Ja alleen die 500 mensen in Nederland zijn ondernemersquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef rebel6 het volgende:
OMG, Rutte vindt dat ondernemingszin nog niet beloond wordt.
De Quote 500 is nog niet rijk genoeg zeker.
daar word je idd zeer moe van!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Rutte ook:
"Economie, economie, economie, economie"
Ik zeg het hard.
De commercielen worden betaald van reclame, de publieke van ONS belastinggeldquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
geen reclame he bij de publieke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |