Omdat Rouvoet altijd erg goed is in weerwoorden ... in de Kamer tenminstequote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef FritsBom het volgende:
Het valt me op dat bijna niemand Rouvoet tegenspreekt.
nee, maarrrrrrrrrrr je kunt wel een beetje je best doenquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef Fir3fly het volgende:
Jezus Bos, alsof armoede op een dag opgelost kan worden.
Waarschijnlijk omdat er op zijn inhoud niet veel af te dingen is.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef FritsBom het volgende:
Het valt me op dat bijna niemand Rouvoet tegenspreekt.
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Rouvoet. Armoede in Nederland bestaat niet.
Vind je ? Marijnissen heeft meer charisma in z'n linkerpink dan Balkenende ooit zal hebben. Niet dat ik die graag als premier zie, eigenlijk is het allemaal waardeloos.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:09 schreef budha het volgende:
De enige met staatsmanuitstraling bij dit debat is Balkenende.
Ik stem niet op 'm, maar hij doet het goed.
En wat gebeurt er volgend jaar? Juist. De armoede gaat dalen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee, maarrrrrrrrrrr je kunt wel een beetje je best doen
De Randstad is geen metropool. Er is een te grote afstand tussen de grote steden, woongebieden en bedrijventerreinen in de Randstad om een fijnmazig OV te hebben zoals in een metropool als bijvoorbeeld LA.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Nu nog wel ja. Als je kijkt naar stedelijke gebieden in het buitenland met vergelijkbare bevolkingsdichtheid als waar de randstad naar toe gaat is openbaar vervoer de enige optie om snel op je werk te komen. Bij L.A. liggen er weetikveel hoeveel rijbanen en ook daar staat het elke dag muurvast. Je verplaatst enkel de file, en daarmee het probleem.
Hij doet het idd zeer zeer goed!!!!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef teamlead het volgende:
Wat is die Rouvoet toch heerlijk genuanceerd en inhoudelijk goed onderlegd
Dat was Balkenende.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Kunnen bij de quotes ook de naam van de politicus worden vermeld? Niet iedereen kijkt live.....
die slaan wel hard paar standpunten van links onderuit jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
Rutte en Balkenende staan goed in dit debat
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:11 schreef VoreG het volgende:
Rutte en Balkenende staan goed in dit debat
Denk aan die zielige mensen die zich geen Playstation kunnen veroorloven van hun uitkering. Schandelijk!quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:10 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Rouvoet. Armoede in Nederland bestaat niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |