quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:55 schreef Kadoc het volgende:
Jan praat.
quote:
Nee, 80 km/u zal lekker doorstromen...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef gelly het volgende:
Ja, als auto's doorrijden scheelt dat 40%, meer asfalt gaat ze echter niet door laten rijden.
Neequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Kang-He het volgende:
Heeft iemand Halsema al één concreet argument horen aanvoeren?
Hij is wel erg goed ja. Alleen zijn standpunten zijn soms nogal vreemd.quote:
Halsema is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Kang-He het volgende:
Heeft iemand Halsema al één concreet argument horen aanvoeren?
Ja inderdaad, als wij meer asfalt neerleggen worden er 1000 mensen bijgeneukt die ook met de auto gaan!quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef IHVK het volgende:
Meer asfalt= meer mensen die toch met de auto gaan= wegen zijn gelijk weer vol.
Whuh? Ik durf te gokken dat Halsema meer en harder werkt dan jij en ik ...quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef MrX1982 het volgende:
Altijd knap hoe mensen die nog nooit hebben gewerkt mensen met een baan de les willen lezen.
Halsema.
Hij slaat de spijker op zijn kop! Je kan snelwegen verbreden, maar binnen de steden is er geen ruimte meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef Arcee het volgende:
Rouvoet: "Met meer asfalt krijg je bredere files".
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef BretsiG het volgende:
De linkse lijsttrekkers zijn zwak, sommige zelfs lachwekkend.
Ik weet weer waarom ik VVD stem.
Meer asfalt, meer plaats om door te rijden, minder files en ook nog eens beter voor het milieu.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:57 schreef gelly het volgende:
Ja, als auto's doorrijden scheelt dat 40%, meer asfalt gaat ze echter niet door laten rijden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef venomsnake het volgende:
zijn collega Bush..
Bush wist niet eens wie hij was!![]()
Daar is hij wél goed inquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef Aoristus het volgende:
O, hebben we weer te maken met een JPB-doorrekening
Da's ook geen oplossing. D'r wonen gewoon teveel mensen in de randstad die allemaal in de randstad willen wonen en werken. Dan kun je wel meer wegen aanleggen, de steden kunnen dat gewoon niet aan en het fileprobleem blijft. Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:58 schreef leejow het volgende:
[..]
Nee, 80 km/u zal lekker doorstromen...
Ik ben serieus hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.
Ze heeft nog nooit in het bedrijfsleven gewerkt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef knnth het volgende:
[..]
Whuh? Ik durf te gokken dat Halsema meer en harder werkt dan jij en ik ...
... blijft 'n trut![]()
Wat was zn punt eigenlijk? stuntelaar.quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Openbaar vervoer is eigenlijk de enige echte werkbare oplossing.
Hij had het over Blair.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef venomsnake het volgende:
zijn collega Bush..
Bush wist niet eens wie hij was!![]()
"wéér"quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoe kún je dit nou concluderen na dit half uur?? Onbegrijpelijk.
Dat Halsema alleen maar aan Nederland denkt en niet internationaal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:01 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat was zn punt eigenlijk? stuntelaar.
? Ja dat geloof ik wel, ik begrijp 't alleen nietquote:
Denk VVD ineens internationaal als het ze uitkomt?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Flem het volgende:
Waarom begint Rutte ímmer over het laten groeien van de economie.
Ik wil alles graag laten groeien.. Kijk maar naar mijn piemelquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Flem het volgende:
Waarom begint Rutte ímmer over het laten groeien van de economie.
I just copied the TT.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:02 schreef Genverbrander het volgende:
LIJSTTREKKERSDEBAT IS ÉËN WOORD!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |