Ziet er raar uit, maar ik denk wel dat het klopt hoor. Dat treinnummer is een bijsturingsnummer (69) van wat oorspronkelijk de 3000 was (Nijmegen - Den helder).quote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoop dat die site gewoon in de war is
Hij kwam onder ander zeker 10 minuten stil te staan op Ut tussen 18.15 en 18.25. Ik reed naar Lw met de IC die +10 had (v 18.17)quote:Op donderdag 23 november 2006 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
VetOok gemist
Blokkendoosjes zijn altijd gaaf
Bedoel natuurlijk DM'90quote:
Volgens mij wel, gezien het locnummer.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:40 schreef bleiblei het volgende:
Vraagje, komt die Class66? van ACTS die in Arnhem op die Sprinter is gebotst bij Mitsui vandaan?
Bij mijn weten staat het stel helemaal achteraan op een dieselspoor.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Bedoel natuurlijk DM'90.
Beetje erg dom van mezelf, maar zo te zien is alles weer hersteld.
Zag de Plan T (achterste treinstel) op Ah staan, maar het voorste treinstel Plan V(die de botsing kreeg). Zag ik niet, of hadden ze stiekem achter een V-IRM gestopt.
Maakt niet uit, elektrisch rijden gaat ie toch niet meer. Op andere wijze ook niet vermoed ik...quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij mijn weten staat het stel helemaal achteraan op een dieselspoor.
issie nog niet tot conservenblikken geperst dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maakt niet uit, elektrisch rijden gaat ie toch niet meer. Op andere wijze ook niet vermoed ik...
Ow wacht MRCE is natuurlijk Mitsuiquote:Op vrijdag 24 november 2006 07:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Volgens mij wel, gezien het locnummer.
Jij met je conservenblikken... lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
issie nog niet tot conservenblikken geperst dan?
Ik heb me al aangemeld... nu nog wachten op respons...quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Zie de site maar is het alleen maar door de trein heen en weer lopen en aankruisen hoe druk het isquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Het betekent geloof ik iets van "Mitsui Rail Capital Europe".quote:Op vrijdag 24 november 2006 09:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ow wacht MRCE is natuurlijk Mitsui.
jammer dat ik naar school moetquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:58 schreef Petre het volgende:
Voor degene die tussen 10 en 18 dec. minimaal 4 dagen gratis willen reizen en nog 70¤ per dag willen verdienen.. http://www.tellenindetrein.nl/ ( tis dat ik al werk heb..)
Jup, klopt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het betekent geloof ik iets van "Mitsui Rail Capital Europe".
De meeste treinen staan 's nachts op het rangeerterrein. Vandaar uit worden ze door rangeerders aan het begin van de ochtend langs het perron gezet om de dienst daar aan te vangen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, vraag me al een tijd af. Waar staan de meeste treinen snachts
same here :/quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jammer dat ik naar school moet
hehe, oepsquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Duvel het volgende:
Op spoor 15 op Rotterdam Centraal stond een Sprinter met lichte lakschade:
[afbeelding]
Twee Sprinters waarvan de voorste in onzachte aanraking is gekomen met een containertrein.
[afbeelding]
De kop en de zijwand van het treinstel verdienen wat aandacht van de werkplaats.
[afbeelding]
Ook de tweede bak heeft een nare kras opgelopen.
In de jaren 60 waren ze anders veilig genoeg volgens IVW... En ach, nog +- 5 jaar, zijn ze wegquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
Heb je gezien hoe die IRM uit die botsing met die zandwagen kwam bij Wijhe vorig jaar? Juist: de modernste trein toch plat. Er is geen werkbare remedie tegen vervorming bij een aanrijding.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij met je conservenblikken... lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
Op grote station's in het oosten, gaat het station op slot maar blijven de treinen gewoon aanstaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De meeste treinen staan 's nachts op het rangeerterrein. Vandaar uit worden ze door rangeerders aan het begin van de ochtend langs het perron gezet om de dienst daar aan te vangen.
OPh, er zijn dus toch og wel ACTS treinen die NIET in de poeier liggen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Tweemaal ACTS vanuit Leeuwarden. ACTS naar Veendam, ACTS naar Coevorden ?? Alle oranje ICM's hebben morgen iig GDST.
Algemene Crash Trein Services? :pquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja ik heb de trein van 22.35 op de plaat gezet. Ik was er niet om 17.00. Plus die trein die om 17.02 vertrekt (die jij waarschijnlijk gezien hebt) bestaat maar uit 1 Plan V.
Wat betreft ACTS, ach t valt wel mee hoor. De 5811 van het ongeluk bij Rotterdam was zelf niet betrokken daarbij, want de containertrein werd aan de achterkant geraakt. De MCRE lok 513-9 van ACTS is verhuurd aan ERS, dus die wordt ook niet in het ACTS verkeer gebruikt. Oja dan hebben we ook nog de 1251die zaterdag dat brandje had, maar dat was dus het rijtuig wat er achter hing.
Dus het is eigenlijk alleen negatieve reclame voor ACTS, maar het valt dus wel mee
Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist op Leeuwarden misschien / waarschijnlijk een van de laatste vrijdagavondritten van trein 10786 met Plan V
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week meer Plan V in Leeuwarden ter afscheid
Moet jij je avatar niet aanpassen naar een acts die tegen een andere trein rijdt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Algemene Crash Trein Services? :p
Ik zeg ook: 'een van de laatste ritten' en daarachter aan dat ik de komende 2 vrijdagen nog wat picca's ga makenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?
VIRMquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
Huh maar van Den Helder gaat hij toch maar tot aan Nijmegen? Of loop ik nu weer achter?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |