laat ze dan maar lekker ICM-3tjes ombouwenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen?![]()
die zijn zelf toch aan het verbouwen?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:06 schreef Peterselieman het volgende:
Haarlem heeft op dit moment toch niets te doen![]()
goederenverkeer (waaronder de ERS van gister) moest omrijden via Arnhem vanwege werkzaamheden bij Bentheim. Daarom gaan ze denk ik net als de ICE om via Venlo.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me een snellere optie, maar je weet het nooit met de NS en prutsrail
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat zal je nog zwaar tegenvallen. Optisch mag er misschien niet zoveel te zien zijn, maar onderhuids zal er toch veel schade zijn. Zo zal het hele voorste draaistel naar de galemiezen zijn. En nog enkele andere dingen uiteraard. De Plan V zal wel terplekke gesloopt worden. Het lijkt me niet dat die ooit nog de baan op komt.
Dat viel me gister ook al op, op de foto's.quote:Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom.
he, foutje, bedanktquote:Op woensdag 22 november 2006 10:14 schreef Duvel het volgende:
Zegt het bandje echt "de volgende station"?
plan w?quote:Op woensdag 22 november 2006 07:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
De Klaas lijkt op een foto langs de zijkant enigszins krom. Sowieso: alle troep onder die huif staat nu voorin de loc.
De 826 heeft schade aan alle vier de einden. Als je de rotte stukken er af zaagt en wat je overhoudt weer aan elkaar last, hou je een soort Plan W over.
ze koppelen wel, alleen de deuren houden ze dicht. Zou teveel storingen opleveren en ze vinden het bij de NS niet noodzakelijk om ze open te doen.. Dan kiezen ze liever voor gesloten deuren. Ze worden bij de revisie ook vervangen door 1 paneel.. ( nu al dichtgelast).quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef DutchErrorist het volgende:
Even dom vraagje, waarom koppelen ze die koplopers niet meer aan elkaar?
(in de zin van het ene treindeel aan het andere)
waarom is er geen 4000 - 4010 dan? of waren dat die 2 delige ICM stelletjes?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:14 schreef Wadloper het volgende:
4011 (de eerste die gereviseerd is) staat nog steeds in Wenen overigens
Die puisten op de kop waren al een tijdje weg hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 17:16 schreef Wadloper het volgende:
Klopt, de 4001-4010 waren de protoseries van de ICM, hadden ook een trap (van de cabine) rechtdoor, ipv links.
Ook hadden deze een koersrol die anders zat (op een andere plaats dan de 4011 en verder), en hadden ze 2 dingen op de doorloopkop deuren.
Kan ookquote:Op woensdag 22 november 2006 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Het betrof de 4001-4007. De 4008-4010 hebben nooit bestaan in ICM vorm![]()
mini rondritje van Ut via Hvs nar Amf, dan weer terug naar Ut, en via Bhv weer naar Maliebaanquote:
sm90:?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:03 schreef Brembo het volgende:
Geloof dat bij Arnhem alweer was sporen toegangelijk zijn naar Arnhem-Velperpoort. Want er was weer V-IRM + SM90 naar Zwolle onderweg. Beetje frapant terwijl er nog steeds bussen rijden
.
Als de reistijd al zoveel korter is door een nieuw perron, dan vooral door de nieuwe uitrijsporen die zijn aangelegd. Gaat van 't weekend in dienst als het goed is.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:13 schreef Fixers het volgende:
Kan je nagaan hoelang perron 18/19 is geworden. De reistijd van Utrecht naar Houten is teruggebracht tot 5 minuten (zonder stop op lunetten). Ze hebben uitvoorzorg wel rekening gehouden met het pokkeeind lopen dat het is naar 19b de overstaptijd is 15 minuten vanuit Den Haag. Al is het sneller om vanuit den haag met de stoptrein naar gouda te gaan en daar over te stappen op de IC maar dan heb je maar 5 minuten om naar 19b te rennen.
Nieuwe oplossing voor capaciteitsproblemen en vertragingen... we laten de reizigers gewoon vast een flinkstuk van de reis lopenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als de reistijd al zoveel korter is door een nieuw perron, dan vooral door de nieuwe uitrijsporen die zijn aangelegd. Gaat van 't weekend in dienst als het goed is.
Utrecht gaat toch al in z'n geheel plat, dus dat moet lukken, als je maar tijdig je mond bij de NS en gemeente utrecht opentrektquote:Op donderdag 23 november 2006 11:29 schreef Fixers het volgende:
[..]
Nieuwe oplossing voor capaciteitsproblemen en vertragingen... we laten de reizigers gewoon vast een flinkstuk van de reis lopen
Ik hoop alleen niet dat ze met 18b/19b ook helemaal op het uiteinde gaan staan. Ik vind 15b al zo'n takkeeind lopen als je van 12b moet komen. Een derdere tunnel of een nieuwe traverse aan de zuidzijde van de stationshal op utrecht lijkt me heel geen overbodige luxe.
ik hoop dat die site gewoon in de war isquote:Op donderdag 23 november 2006 16:47 schreef Fixers het volgende:
Nu we toch aan het plennen zijn, ik heb zaterdag een feestje in Cuijk. De werkzaamheden geven me volgens de planning een 20 minuten meer reistijd, maar schrappen een overstap. Dat mag toch wel bijzonder heten dat de intercity naar Nijmegen gewoon stopt op Houten.![]()
Het bewijs:
[afbeelding]
Nee, er rijden komend weekend geen rechtstreekse treinen tussen Arnhem en Utrecht, vanwege werkzaamheden. De Intercity's Nijmegen - Den Helder rijden om via 's Hertogenboschquote:Op donderdag 23 november 2006 16:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik hoop dat die site gewoon in de war is
Dat is ook niet een beetje omquote:Op donderdag 23 november 2006 16:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
De Intercity's Nijmegen - Den Helder rijden om via 's Hertogenbosch
En daarom stoppen ze ook maar in Utrecht Lunetten?quote:Op donderdag 23 november 2006 16:59 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nee, er rijden komend weekend geen rechtstreekse treinen tussen Arnhem en Utrecht, vanwege werkzaamheden. De Intercity's Nijmegen - Den Helder rijden om via 's Hertogenbosch
Vetquote:Op woensdag 22 november 2006 23:10 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
mini rondritje van Ut via Hvs nar Amf, dan weer terug naar Ut, en via Bhv weer naar Maliebaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |