abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 november 2006 @ 17:16:23 #126
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43856317
Op spoor 15 op Rotterdam Centraal stond een Sprinter met lichte lakschade:


Twee Sprinters waarvan de voorste in onzachte aanraking is gekomen met een containertrein.


De kop en de zijwand van het treinstel verdienen wat aandacht van de werkplaats.


Ook de tweede bak heeft een nare kras opgelopen.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43856684
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Duvel het volgende:
Op spoor 15 op Rotterdam Centraal stond een Sprinter met lichte lakschade:

[afbeelding]
Twee Sprinters waarvan de voorste in onzachte aanraking is gekomen met een containertrein.

[afbeelding]
De kop en de zijwand van het treinstel verdienen wat aandacht van de werkplaats.

[afbeelding]
Ook de tweede bak heeft een nare kras opgelopen.
hehe, oeps
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_43857348
Maar hij rijdt dus nog wel neem ik aan
  vrijdag 24 november 2006 @ 18:22:24 #129
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43858095
Rijden is een groot woord... Zeker niet op eigen kracht, gezien de staat van de installaties onder de bak:

Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43859473

Ach, kleine krasjes
pi_43859513
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
In de jaren 60 waren ze anders veilig genoeg volgens IVW... En ach, nog +- 5 jaar, zijn ze weg
pi_43859540
Is die Plan-V(toch?) die bij Arnhem bovenop die goederenwagen knalde nog ergens te zien?
  vrijdag 24 november 2006 @ 19:17:17 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_43859640
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:

[..]

Jij met je conservenblikken... lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
Heb je gezien hoe die IRM uit die botsing met die zandwagen kwam bij Wijhe vorig jaar? Juist: de modernste trein toch plat. Er is geen werkbare remedie tegen vervorming bij een aanrijding.

Overigens wel eens naar Mat '46 of de Blauwe Engel gekeken? Dąt is pas een onvoordelige positie!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_43861396
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

De meeste treinen staan 's nachts op het rangeerterrein. Vandaar uit worden ze door rangeerders aan het begin van de ochtend langs het perron gezet om de dienst daar aan te vangen.
Op grote station's in het oosten, gaat het station op slot maar blijven de treinen gewoon aanstaan . Daarbij word de dienstregeling meestal rond 12 of 1 uur stil gezet en s'ochtends gewoon weer van het perron gestart...

Heb wel is na het uitgaan een uur lang in een V-irm gezeten voor dat ie vertrekt, je kon ook in het NS hokje ergens midden-in .
pi_43861663
Ik heb inmiddels een gedetailleerd doorkomsten-schema opgesteld van mijn retourtje Roemeniė

De heenweg is niet 2368 maar 2515 km
de terugweg is niet 2220 maar 2298 km

samen dus niet 4588 maar 4813 km

Met flink wat mazzel maak ik nog ff een slagje Oekraļne in, en hoppa, 5000 km binnen 10 dagen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_43866592
Wat een drama weer vandaag. Ben om 17:45 vanuit Schiphol vertrokken om via Utrecht naar Groningen te reizen. Dacht ik.... Iets eerder dacht bij Utrecht Overvecht een fietser het nog van een trein te kunnen winnen. Nee dus... Resultaat, 4:45 uur onderweg geweest met een uitstapje/omleiding Utrecht - Ede-Wageningen - Amersfoort (alleen al 1,5 uur... ) Treinen op Amersfoort propvol en geen trein die op tijd reed, volgens mij.

Bah...
Bananenyoghurt...
pi_43866720
is dr morgen nog interesant spul te vinden op lwd - utrecht?
pi_43867149
Tweemaal ACTS vanuit Leeuwarden. ACTS naar Veendam, ACTS naar Coevorden ?? Alle oranje ICM's hebben morgen iig GDST.
pi_43867217
Zojuist op Leeuwarden misschien / waarschijnlijk een van de laatste vrijdagavondritten van trein 10786 met Plan V





Volgende week meer Plan V in Leeuwarden ter afscheid
pi_43867917
Nou jaaaaaaaaaaaa zeg! Ik heb die trein binnen zien koemn rijden, om 17:00 ongeveer........ Maar jou niet gezien. Ik was dan ook op het busrondje, samen met mn rij-instructrice
pi_43867945
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Tweemaal ACTS vanuit Leeuwarden. ACTS naar Veendam, ACTS naar Coevorden ?? Alle oranje ICM's hebben morgen iig GDST.
OPh, er zijn dus toch og wel ACTS treinen die NIET in de poeier liggen?
pi_43868405
Naja ik heb de trein van 22.35 op de plaat gezet. Ik was er niet om 17.00. Plus die trein die om 17.02 vertrekt (die jij waarschijnlijk gezien hebt) bestaat maar uit 1 Plan V.

Wat betreft ACTS, ach t valt wel mee hoor. De 5811 van het ongeluk bij Rotterdam was zelf niet betrokken daarbij, want de containertrein werd aan de achterkant geraakt. De MCRE lok 513-9 van ACTS is verhuurd aan ERS, dus die wordt ook niet in het ACTS verkeer gebruikt. Oja dan hebben we ook nog de 1251die zaterdag dat brandje had, maar dat was dus het rijtuig wat er achter hing.

Dus het is eigenlijk alleen negatieve reclame voor ACTS, maar het valt dus wel mee
pi_43868667
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja ik heb de trein van 22.35 op de plaat gezet. Ik was er niet om 17.00. Plus die trein die om 17.02 vertrekt (die jij waarschijnlijk gezien hebt) bestaat maar uit 1 Plan V.

Wat betreft ACTS, ach t valt wel mee hoor. De 5811 van het ongeluk bij Rotterdam was zelf niet betrokken daarbij, want de containertrein werd aan de achterkant geraakt. De MCRE lok 513-9 van ACTS is verhuurd aan ERS, dus die wordt ook niet in het ACTS verkeer gebruikt. Oja dan hebben we ook nog de 1251die zaterdag dat brandje had, maar dat was dus het rijtuig wat er achter hing.

Dus het is eigenlijk alleen negatieve reclame voor ACTS, maar het valt dus wel mee
Algemene Crash Trein Services? :p
pi_43870241
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist op Leeuwarden misschien / waarschijnlijk een van de laatste vrijdagavondritten van trein 10786 met Plan V

[afbeelding]

[afbeelding]

Volgende week meer Plan V in Leeuwarden ter afscheid
Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?
pi_43873583
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

Algemene Crash Trein Services? :p
Moet jij je avatar niet aanpassen naar een acts die tegen een andere trein rijdt?
pi_43874965
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef Brembo het volgende:

[..]

Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?
Ik zeg ook: 'een van de laatste ritten' en daarachter aan dat ik de komende 2 vrijdagen nog wat picca's ga maken
pi_43875358
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
pi_43876082
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
VIRM
pi_43876107
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:34 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

VIRM
echt niet! DAAR gaan de wadlopers naartoe
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:56:12 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_43876516
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
Huh maar van Den Helder gaat hij toch maar tot aan Nijmegen? Of loop ik nu weer achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')