hehe, oepsquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:16 schreef Duvel het volgende:
Op spoor 15 op Rotterdam Centraal stond een Sprinter met lichte lakschade:
[afbeelding]
Twee Sprinters waarvan de voorste in onzachte aanraking is gekomen met een containertrein.
[afbeelding]
De kop en de zijwand van het treinstel verdienen wat aandacht van de werkplaats.
[afbeelding]
Ook de tweede bak heeft een nare kras opgelopen.
In de jaren 60 waren ze anders veilig genoeg volgens IVW... En ach, nog +- 5 jaar, zijn ze wegquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
Heb je gezien hoe die IRM uit die botsing met die zandwagen kwam bij Wijhe vorig jaar? Juist: de modernste trein toch plat. Er is geen werkbare remedie tegen vervorming bij een aanrijding.quote:Op vrijdag 24 november 2006 10:28 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Jij met je conservenblikken... lijkt me beter om er eens mensen naar te laten kijken en dat ze schikken van hoe deze bakken gevaarlijk zijn voor de machinisten!
Op grote station's in het oosten, gaat het station op slot maar blijven de treinen gewoon aanstaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De meeste treinen staan 's nachts op het rangeerterrein. Vandaar uit worden ze door rangeerders aan het begin van de ochtend langs het perron gezet om de dienst daar aan te vangen.
OPh, er zijn dus toch og wel ACTS treinen die NIET in de poeier liggen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:16 schreef Zug-Chef het volgende:
Tweemaal ACTS vanuit Leeuwarden. ACTS naar Veendam, ACTS naar Coevorden ?? Alle oranje ICM's hebben morgen iig GDST.
Algemene Crash Trein Services? :pquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Naja ik heb de trein van 22.35 op de plaat gezet. Ik was er niet om 17.00. Plus die trein die om 17.02 vertrekt (die jij waarschijnlijk gezien hebt) bestaat maar uit 1 Plan V.
Wat betreft ACTS, ach t valt wel mee hoor. De 5811 van het ongeluk bij Rotterdam was zelf niet betrokken daarbij, want de containertrein werd aan de achterkant geraakt. De MCRE lok 513-9 van ACTS is verhuurd aan ERS, dus die wordt ook niet in het ACTS verkeer gebruikt. Oja dan hebben we ook nog de 1251die zaterdag dat brandje had, maar dat was dus het rijtuig wat er achter hing.
Dus het is eigenlijk alleen negatieve reclame voor ACTS, maar het valt dus wel mee
Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist op Leeuwarden misschien / waarschijnlijk een van de laatste vrijdagavondritten van trein 10786 met Plan V
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende week meer Plan V in Leeuwarden ter afscheid
Moet jij je avatar niet aanpassen naar een acts die tegen een andere trein rijdt?quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Algemene Crash Trein Services? :p
Ik zeg ook: 'een van de laatste ritten' en daarachter aan dat ik de komende 2 vrijdagen nog wat picca's ga makenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:56 schreef Brembo het volgende:
[..]
Vanwaaar die laatste, de nieuwe dienstregeling gaat op 10 december in is pas over twee weekn ?
VIRMquote:Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
Huh maar van Den Helder gaat hij toch maar tot aan Nijmegen? Of loop ik nu weer achter?quote:Op zaterdag 25 november 2006 11:57 schreef Socios het volgende:
Wat voor materieel gaat er straks rijden als Intercity tussen (Den Helder) - Alkmaar - Amsterdam - Sittard - Maastricht/ Heerlen? De huidige rijtuigen kunnen niet gesplitst worden te Sittard dacht ik zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |