Trio?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:02 schreef Silmarwen het volgende:
Dat moet je niet zeggen, nu impliceer je indirect dat je of lelijk bent of blind of dom.
Lekkere wijven![]()
dat is onderhand ook wel over hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef Napalm het volgende:
Jij zit in de puberteit.
O. Ik heb een tijdje in de Osseweistraat gewoond. OudWest is dat.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:59 schreef Mutant01 het volgende:
Als er 1 deel is van R'dam waar ik niet zou willen wonen is het R'dam West wel.
Verdomme, de afstandsbediening van mn garagedeur doet het niet meer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:07 schreef sigme het volgende:
[..]
O. Ik heb een tijdje in de Osseweistraat gewoond. OudWest is dat.
Nee, Knut valt niet op mannen.quote:
Laat me nou in de waan.quote:Kan trouwens ook en en en zijn..
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:01 schreef problematiQue het volgende:
er werken geen lekkere wijven overigens.
Nee Boergoensevliet.quote:
ja tuurlijk, dat wel, maar het blijven oerrrrsaaie onderwerpen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?
Ik heb een wat afwijkende smaak maar een fotomodel is ook prima hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:09 schreef sigme het volgende:
Nou zal een niet-fotomodel Napalm vast ook niet per se teleurstellen (Volgens mij beklimt 'ie momenteel lantaarnpalen), maar zou een buitengewoon lekker stuk niet een best wat sjeu kunnen geven aan verhalen over de file en de bankrekening?
Op naar de nul inwoners!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:11 schreef MrX1982 het volgende:
Nee Boergoensevliet.
Bevolkingsafname Rotterdam.
http://www.rotterdamindex(...)kingsafname-zet-door
Dat is het voordeel; die gasten zijn slim zat dus je kan het ook over andere zaken hebben.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:13 schreef problematiQue het volgende:
ja tuurlijk, dat wel, maar het blijven oerrrrsaaie onderwerpen.
ik dacht meer aan een vriendin van je erbij.quote:
Wat dood is moet dood blijven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef Silmarwen het volgende:
Zo en nu ga ik dan echt aan de slag met de 19e eeuwse filosofen!![]()
Mooi absurdisme, maar had ik het ergens aan verdiend?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:08 schreef VandenBerg het volgende:
[..]
Verdomme, de afstandsbediening van mn garagedeur doet het niet meer.
Om te beklimmen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ik heb een wat afwijkende smaak maar een fotomodel is ook prima hoor.
Eigenlijk moet ik die zwik ergens een vaste link geven; ik zal het binnenkort eens opnemen in die lap vrije tekst in het fotoboek. Hoef ik het ook niet steeds op te googelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:25 schreef problematiQue het volgende:
oh nou ben ik helemaal vergeten naar jouw artikel te kijken sigme
Wilde de concurrentie voor zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:33 schreef pberends het volgende:
een betere TT mocht ook wel.
Ander leuks: RTL Video: Interview met topeconoom Joseph Stiglitz: globalisering is mislukking
Schandalig genoeg dacht ik ook gister aan D66.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:55 schreef kLowJow het volgende:
Ik heb mijzelf overtuigd... Ik ga gewoon D66 stemmen..
Neuh, dat niet, maar tis niet erg strategisch zegmaar.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:10 schreef Autodidact het volgende:
Is D66 een haram gedachte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |