Kut het vlees is zwak; fiets langs de game winkel... even binnen kijken... hee ze hebben GoW op voorraad... en nu ligt ie dus thuis...quote:
2008quote:Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer Alan Wake ongeveer uitkomt?
Kijk maaar eens naar mijn meest gespeelde game in m`n blog; ZUMAquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedco-op of versus
KEREL, Hier zat ik op te wachten, nou dan hoef ik ook geen PS3 meer te kopen! Wipe-Outquote:Op woensdag 22 november 2006 09:22 schreef devv05 het volgende:
Sony verliest nog meer exclusives
Twee PS3 games komen ook naar Xbox 360
Vooral Fatal Inertia lijkt me wel vet
Hmm iemand meer info over deze kwestie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef quantas het volgende:
uit het krantje van saturn (met RS:V voor 30e):
[..]
en hij kwam de 30e uit?
Jamaar das op jouw account......mijne heeft een eigen accountquote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kijk maaar eens naar mijn meest gespeelde game in m`n blog; ZUMA
door mijn chick dus![]()
ja, maar jouw vriendin slikt nietquote:Op woensdag 22 november 2006 10:39 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jamaar das op jouw account......mijne heeft een eigen account![]()
![]()
Komt inderdaad pas de 30e uit. Gisteren Rainbow Six: Vegas gespeeld bij Ubi maar dat was me toch een gare build, pff. Maar goed, heb er alle vertrouwen in dat het een topgame wordt want verder was ie wel erg vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef quantas het volgende:
uit het krantje van saturn (met RS:V voor 30e):
[..]
en hij kwam de 30e uit?
Jij hebt alle quests er al op zitten in oblivion? dus ook alle side quests?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg gewoon stieken zin om weer Oblivion te gaan spelen!
Nieuwe uitbreiding Oblivion nu te downloaden
Ik moet the Mage en Fighter Guild quests nog doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:42 schreef Gamedemon het volgende:
Jij hebt alle quests er al op zitten in oblivion? dus ook alle side quests?
Zo nee dan zou ik dat eerst doen voor ik er geld aan uit ging geven
Dan zou ik die sowieso eerst doen voor je een uitbreiding koopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet the Mage en Fighter Guild quests nog doen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef Erwtensoep het volgende:
10 euro mensen, niet vergeten.
voor 15 uur gameplay is dat niet veel natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef Erwtensoep het volgende:
10 euro mensen, niet vergeten.
Ik vind het ook maar karig hoor, maar ik moest lachen om de droogheid van je postquote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja lach er maar om. Ik vind het een waardeloze ontwikkeling die dc, en zeker voor die prijs.
Het zit dichter bij de 5 euro dan bij de 10 euro, maar daarbij, jij had het dus liever helemaal niet gehad of willen kopen als Expansion Set voor 20/30 euro? Je hebt gewoon de keuze en bent nergens toe verplicht. Ik snap dat gezeur echt niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja lach er maar om. Ik vind het een waardeloze ontwikkeling die dc, en zeker voor die prijs.
Ik wil dat de developers het maximale op de dvd zetten en niet dingen achterhouden om het vervolgens online te koop aan te bieden. Die richting gaat het nu op.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het zit dichter bij de 5 euro dan bij de 10 euro, maar daarbij, jij had het dus liever helemaal niet gehad of willen kopen als Expansion Set voor 20/30 euro? Je hebt gewoon de keuze en bent nergens toe verplicht. Ik snap dat gezeur echt niet.
Ik snap dat eeuwige 'JA MAAR JE HOEFT HET NIET TE KOPEUH' nietquote:Op woensdag 22 november 2006 12:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Het zit dichter bij de 5 euro dan bij de 10 euro, maar daarbij, jij had het dus liever helemaal niet gehad of willen kopen als Expansion Set voor 20/30 euro? Je hebt gewoon de keuze en bent nergens toe verplicht. Ik snap dat gezeur echt niet.
je ziet nu wel dat je meer waar voor je geld krijgt, in ieder geval bij Oblivion. De publishers zijn hopelijk aan het leren.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik snap dat eeuwige 'JA MAAR JE HOEFT HET NIET TE KOPEUH' nietNu is het bij Oblivion half goed geregeld, nieuwe quests voor een paar euro is een goede ontwikkeling, maar dat armor voor dat paard is te slecht voor woorden natuurlijk.
EA spant echter de kroon met betaalde unlockables. En DIE kant moet het dus NIET op!
Precies. Maarja mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. En zoals je al zegt, Oblivion lijkt me toch wel uitgebreid genoeg.. Bovendien zijn expansion sets er al vele jaren, dat is echt niets nieuws. Mja, die armor enzo hadden ze van mij er wel standaard in mogen doen, dat wel. Net als die extra accessoires voor Saints Row.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:15 schreef kepler het volgende:
Die unlockables, daar gaat de reden 'JE HOEFT HET NIET TE KOPEN!' dus wel op. Want die unlockables kun je gewoon vrijspelen in het spel, en dat kost je niks extra. Dat er mensen zo lui (of dom) zijn om die dingen toch te kopen... dat is hun eigen fout
Heb je daar een link van, heb zelf de klv-s26a10 en geen xbox360 dus wil graag weten of het voor deze ook zo is....quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:46 schreef Ron.666 het volgende:
Ik heb nogal lopen klagen over mijn tv die 50% van de x360 spellen niet kon spelen (90% van de goede x360 spellen). Maar er lijkt een oplossing in zicht te komen.
Voor degene die via Google deze thread vinden én een Sony LCD KLV-27 hebben, er is een oplossing:
[..]
Dus het is nu op naar de Media Markt. Hopelijk gaat dat verder geen problemen leveren en kan ik eindelijk GOW en TH:8 halen.
Dat zou dan bij PC games al jaren het geval zijn aangezien dit dezelfde uitbreiding is als die voor de PC. Ik hoor daar nooit mensen over klagen en dus gaat je argument in dit geval nergens over. Dit is gewoon content die na die tijd gemaakt is, net zoals alle andere uitbreindingssets voor PC.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:12 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik wil dat de developers het maximale op de dvd zetten en niet dingen achterhouden om het vervolgens online te koop aan te bieden. Die richting gaat het nu op.
Horse armour werd op E3 2005 al geshowed: Pquote:Op woensdag 22 november 2006 12:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat zou dan bij PC games al jaren het geval zijn aangezien dit dezelfde uitbreiding is als die voor de PC. Ik hoor daar nooit mensen over klagen en dus gaat je argument in dit geval nergens over. Dit is gewoon content die na die tijd gemaakt is, net zoals alle andere uitbreindingssets voor PC.
Haha dat probleem heb ik ook. Als ik wil gamen kan mijn vriendin geen tv kijken, meestal begin ik ook pas rond half 11 met gamen want dan valt ze meestal wel in slaap.quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
Ik heb ook de klv s26a10 en bij werken alle spellen gewoon !quote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Slasher het volgende:
[..]
Heb je daar een link van, heb zelf de klv-s26a10 en geen xbox360 dus wil graag weten of het voor deze ook zo is....
Neequote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef PDOA het volgende:
Is een XBOX 360 regiovrij (of makkelijk regiovrij te maken)? Aangezien ik maar 1 scartaansluiting heb op mijn TV zou ik de hele tijd moeten wisselen, omdat mijn DVD speler wel regiovrij is.
gewoon een scart-box kopen, kan je twee (of meer) apparaten aansluiten op 1 TV-aansluitingquote:Op woensdag 22 november 2006 15:11 schreef PDOA het volgende:
Is een XBOX 360 regiovrij (of makkelijk regiovrij te maken)? Aangezien ik maar 1 scartaansluiting heb op mijn TV zou ik de hele tijd moeten wisselen, omdat mijn DVD speler wel regiovrij is.
issie leuk online?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Beste Arcade spel tot nu toe.
Bij mij gaat dat wel ten koste van het geluid. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:19 schreef kepler het volgende:
[..]
gewoon een scart-box kopen, kan je twee (of meer) apparaten aansluiten op 1 TV-aansluiting
volgens gaat het juist om de multiplayer, beetje zoals Smash Brothers op de GameCubequote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
issie leuk online?
En is de Single player een beetje lang? het zag er naar uit dat het in 20 minuten klaar was namelijk.
das gek, zou juist voor het geluid weinig moeten uitmaken. Wel voor het beeld, aangezien weinig scart-boxen RGB ondersteunenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat wel ten koste van het geluid. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is.
Heb nog maar 500 punten, even nieuwe aanschaffenquote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
issie leuk online?
En is de Single player een beetje lang? het zag er naar uit dat het in 20 minuten klaar was namelijk.
Ligt aan de kwaliteit van je SCART-box. Koop je er eentje bij de gamma voor 2 euro 99, dan is het beeld en het geluid kut. Koop je zo'n aparte doos die echt RGB doorgeeft van pak 'm beet Joytech, moet de kwaliteit toch hetzelfde zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:27 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Bij mij gaat dat wel ten koste van het geluid. Ik weet niet of dat bij iedereen zo is.
Who cares.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een kut organisatie bij EA, niemand die weet hoelaat je moet verzamelen zaterdag.. game expo zelf ook niet
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
ik vind hem ook wel tofquote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.
Ik verwacht dat het spel aan alle kanten afgebrand wordt, want het klinkt absoluut niet goed. Ik ga het niet eens downloaden, wacht eerst wel op reviews maar denk dat die zeer laag uitvallen.
Hij is zeer puntwaardig iddquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Heb hem nog niet geprobeerd maar lijkt me wel één van de betere XBLA titels. Persoonlijk hou ik wel van een beetje chaosquote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.
Ik verwacht dat het spel aan alle kanten afgebrand wordt, want het klinkt absoluut niet goed. Ik ga het niet eens downloaden, wacht eerst wel op reviews maar denk dat die zeer laag uitvallen.
Nee dat blijft toch Texas Hold'em.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Jij ook alquote:Op woensdag 22 november 2006 17:09 schreef Kremers het volgende:
Ik heb die 0 punten achievement gehaaldDat is een soort van viral, die krijg je als je speelt tegen iemand die hem ook heeft
Ik vind hem erg vermakelijk, vooral die chicken met zijn roastgun
Ach het duurt nog een jaar voordat het spel een keer komt.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef wc-eend het volgende:
Teaser.. tjah.. weet niet..
Uh, gewoon via optische kabel?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef Leonos het volgende:
Is er iets dat je een dolbi setje kan kopen en die aan je 360 kan aansluiten?
Kon er echt niet veel over vinden?
Hoe bedoel je een link? Ik heb de email van Sony ontvangen op basis van mijn probleem. Ik heb het probleem trouwens nog niet op kunnen lossen. Sony verwees me naar de MM en de MM verwees me weer terug naar Sony. Ik wacht nu dus nog op een reactie van hun. Maar waarschijnlijk moet ik mijn tv opsturen. Of zoiets.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Slasher het volgende:
[..]
Heb je daar een link van, heb zelf de klv-s26a10 en geen xbox360 dus wil graag weten of het voor deze ook zo is....
Staat als feature plaatje rechts bij New Demo's. Erg goed demo weerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:37 schreef Retarded het volgende:
vet!!!
/edit: kan hem niet vindne.... MP van Lost planet :S
Maar je toch een extra zilver account aan voor de US.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:47 schreef Retarded het volgende:
Superman ruled
VInd het jammer dat er verschillende marketplaces zijn. Op de USA kun je andere demo's downloaden dan in europa... zo staat Cars nu op USA, maar niet op europa... en ik heb een europese gold acount
Ik zie alleen de gewone Lost Planet demoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat als feature plaatje rechts bij New Demo's. Erg goed demo weer
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je ze nou ook nog kon branden ofzoNu zit je HDD binnen no time vol. 20 GB is echt een slechte keus geweest...
6 Gb,... dan heb ik als ik dat zou doen nog maar 2 overquote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Video Marketplace is er in Amerika.
Snel even gekeken met mijn amerikaanse account en er staan super veel vette dingen in.
5 seizoenen South Park (waaronder seizoen 10) 160 punten per aflevering
3 seizoenen Jackass
En heel veel serie's
Ook films, V for Vendetta in HD beeld 6,1 GB, 580 punten.
En nog 7 films.
Ook niet echt cool.............quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.
Wat nou als je onverwacht geen tijd hebt om m te kijken?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.
Flipping burgersquote:Op woensdag 22 november 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15205&type=mov&pl=game
GOTY![]()
Je krijgt hem bij een menu van 4 euroquote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe ach voor een schappelijk prijsje wil ik het wel bij mn hamburger kopen.
Nee die krijg je erbijquote:Op woensdag 22 november 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor 4 euro extra zeker? De menu's kosten in Nederland minstens 5 euro.
Nee een optische kabel is een optische kabelquote:Op woensdag 22 november 2006 21:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Is dat een usb aansluiting ofzo?
Heb nog geen xbox hier staan
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef MarkG het volgende:
Ik heb vandaag topspin2 gekocht. Stop m in de xbox en dat ding zegt dat ik van Pal50 naar Pal60 moet overschakelen anders doet ie t niet. Dus ik naar display en settings, staat ie al op Pal60. Ik snap er dus niks van waarom die het niet doet. Iemand een idee?
Gebruik een HDTV, misschien ligt t daaraan?
WTF is datquote:Op woensdag 22 november 2006 21:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee een optische kabel is een optische kabel
Even die component kabel op normal tv zetten, op 60 hz zetten, dan weer op HDTV zetten, en gamen.quote:
Duh, je moet dan ff tijdelijk ook je composiet (gele tulp) aansluiten, je xbox op 60hz zetten, en dan weer overgaan naar HDTV.quote:Op woensdag 22 november 2006 22:01 schreef MarkG het volgende:
Naja, als ik die component kabel op normal tv zet, zegt mn televisie dat die het beeldformaat niet ondersteunt o.i.d.
Niemand is sterker al GOWquote:Op woensdag 22 november 2006 23:27 schreef Hellrazor het volgende:
Voor 44 euro kon ik gow niet laten liggenterwijl ik voor een wii resevering ging
![]()
Thanx! Ja dat leek me ook het meest logische... maar hoe sluit men dan het geluid aan? Ik zie dat de VGA AV Kabel van Microsoft gebruik maakt van tulpjes, kan ik deze dan ook op mijn versterker (is wel een paar jaar oud maar werkt nog steeds prima) aansluiten en wat voor andere aansluit manieren zijn er?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:23 schreef twi het volgende:
Ik zou die van Microsoft kopen, bevalt mij ook prima. En om nu 3 euro te besparen en een of ander prutmerk te nemen, of 60 euro voor een Monster cable uit te geven. Mwah, zou ik niet doen.
alweer ontkend door MS, was een foutje. Komt iig niet met deze bundelquote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
De HDMI-kabel voor de Xbox 360 komt nu definitief. Microsoft heeft namelijk een plaatje van de Xbox 360 bundel van Lost Planet vrijgegeven en daar is ie op te zien
[afbeelding]
Aha, thank you very muchquote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef twi het volgende:
Dat moet gewoon kunnen denk ik. Zijn gewoon dezelfde tulpjes die aan de normale AV-kabel zitten, dus dat kan je dan gelijk even testen (als je dat al niet hebt gedaan). Ik heb ze zelf via een jack-naar-tulp verloopstekkertje aan een PC speakersetje hangen. Verder is dit wel een aardige review om van tevoren te lezen.
Jezus is 't verdomme zo moeilijk om even een HDMI kabel op de markt te brengen?quote:Op donderdag 23 november 2006 01:44 schreef kepler het volgende:
[..]
alweer ontkend door MS, was een foutje. Komt iig niet met deze bundel
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
De HDMI-kabel voor de Xbox 360 komt nu definitief. Microsoft heeft namelijk een plaatje van de Xbox 360 bundel van Lost Planet vrijgegeven en daar is ie op te zien
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 23 november 2006 06:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus is 't verdomme zo moeilijk om even een HDMI kabel op de markt te brengen?
alle kabels en verloopstekkertjes zitten erbijquote:Op donderdag 23 november 2006 01:34 schreef twi het volgende:
Dat moet gewoon kunnen denk ik. Zijn gewoon dezelfde tulpjes die aan de normale AV-kabel zitten, dus dat kan je dan gelijk even testen (als je dat al niet hebt gedaan). Ik heb ze zelf via een jack-naar-tulp verloopstekkertje aan een PC speakersetje hangen. Verder is dit wel een aardige review om van tevoren te lezen.
De meerderheid die al een 360 heeft en geen PS3 kooptquote:Op donderdag 23 november 2006 08:03 schreef masterdave het volgende:
Wat maakt het ook uit, die hdmi kabel is er vast wel als de PS3 in europa komt, en daarbij, de PS3 gaat op HDMI, dus ja...who fokking cares?
Gaat erom dat ie officieel nooit bevestigd is en nu dus geen twijfel meer bestaat DAT ie komtquote:Op donderdag 23 november 2006 01:44 schreef kepler het volgende:
[..]
alweer ontkend door MS, was een foutje. Komt iig niet met deze bundel
Ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 10:54 schreef BroesWillems het volgende:
ik zuig bigtime in GoW Multiplayer![]()
Daar heb ik nooit last van. ik ben dan namelijk al lang dood.quote:Op donderdag 23 november 2006 10:59 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik ook
Mijn ammo raakt altijd op
Zit er op sommige HDTV's geen component aansluiting dan of zo?want anders begrijp ik het nog niet, Component is hetzelfde beeld als HDMI, alleen in de HDMI zit 1 of andere decoder/beveiligings ding zodat je officieelequote:Op donderdag 23 november 2006 09:32 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
De meerderheid die al een 360 heeft en geen PS3 koopt
ik ookquote:Op donderdag 23 november 2006 11:00 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van. ik ben dan namelijk al lang dood.
Als je een graphicshoer bent is het wel een tegenvaller ja. Maar voor de rest is het heel tof.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:08 schreef masterdave het volgende:
Gister hele tijd GoW gespeeld, maat van wou daarna nog ff snel Rainbow Six demo multiplayer zien, wat een afknapper zeg, is echt lelijk gewoon, net alsof je een opgepompte PS2 spel aan het doen ben of zo.
Ik pwnd echt iedereen zins maandagquote:Op donderdag 23 november 2006 10:54 schreef BroesWillems het volgende:
ik zuig bigtime in GoW Multiplayer![]()
Zullen ze wel blij met je zijn dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
ik wordt bij GoW altijd getagged met een fraggranate... en uit paniek loop ik dan naar m'n teamgenoten...
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ik pwnd echt iedereen zins maandagBlijven oefenen, wapen leeg? zorg dat je perfect reload dan s die andere gast echt zo dood. combineer verschillende wapens... blind schieten met shot gun als er iemand op je af komt vanuit dekking!
Dan is het beter dat ik de headset even af doe idd... maar het gaat al beter, heb nu door dat je beter naar de vijand kan rennen...quote:Op donderdag 23 november 2006 11:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zullen ze wel blij met je zijn dan.
Precies.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als je een graphicshoer bent is het wel een tegenvaller ja. Maar voor de rest is het heel tof.
Dat klinkt wel érg tof moet ik zeggenquote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
ik wordt bij GoW altijd getagged met een fraggranate... en uit paniek loop ik dan naar m'n teamgenoten...
Die maat van me ook, en dat kan natuurlijk ook, ik hou gewoon meer van lekker samenspel maar ook mooie graphics, met RS gaat het samenspel nog een stap verder en zal ook enorm gaaf zijn. Kan me ook wel voorstellen dat sommige mensen GoW niks aan vinden, maar voor mij heeft ie de hype ruimschoots waargemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2006 11:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Precies.
Vind het persoonlijk stukken leuker dan GoW.
Als dat gebeurt moet je achter de tagger aanlopen/rollen, dan neem je hem meequote:Op donderdag 23 november 2006 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |