hehehe ik kwam nietswetend die trap opgelopen en jullie overvallen mequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Tja
Wij zagen dat de koffer weg was, we zagen niemand meer in de kluis.
Dus wij zo snel mogelijk rushen naar het dak.
En wanneer jij daar aan kwam lopen je neergeschoten, en toen lag de koffer zo dicht bij de heli dat we wel moesten campen.
Dit was bij mij ook serieus een issue! Vooral omdat zij het leuk vind om TV te kijken en ik om te gamen. Oplossing: 22"breedbeeld Iiyama zodat ik HD-achtig kan gamen, boven neergezet, en lekker gamen, terwijl zij beneden kan doe wat ze wilt. Tja wel op letten dat je helemaal langs elkaar heen gaat leven natuurlijk....quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
Oh... nou mooi, dat scheelt mij weer geldquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:00 schreef Wessiej het volgende:
Fuzion Frenzy komt pas in 2007 uit.
Wanneer komt die uit? Kan geen exacte datum vindenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:35 schreef Retarded het volgende:
Small Arms ziet er geweldig uitdie wil ik wel hebben!
Wat hebben jullie zeurende vriendinnen lol. Mijn vriendin speelt graag games met mij, en kijkt ook graag toe. En het is nooit te bloederig of te geweldadig voor haarquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:59 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dit was bij mij ook serieus een issue! Vooral omdat zij het leuk vind om TV te kijken en ik om te gamen. Oplossing: 22"breedbeeld Iiyama zodat ik HD-achtig kan gamen, boven neergezet, en lekker gamen, terwijl zij beneden kan doe wat ze wilt. Tja wel op letten dat je helemaal langs elkaar heen gaat leven natuurlijk....
Morgen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:42 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Kan geen exacte datum vindenEindelijk weer eens een arcade spel welke mijn punten waardig lijkt te zijn
Ach ja, anderzijds zou ik het vervelend vinden als zij iedere keer mijn 360 bezet zit te houden, en ik kan nogal flink schelden tijdens het gamen; niks voor haarquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:48 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie zeurende vriendinnen lol. Mijn vriendin speelt graag games met mij, en kijkt ook graag toe. En het is nooit te bloederig of te geweldadig voor haar.
Ik stoor me er sowieso niet aan. MP kickt ass en voelt completer aan als GoW MP, imo. SP lijkt me ook wel goed zitten, minder een filmische ervaring als GoW maar niet perse slechter ofzo. Word ook weer een must-have.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:38 schreef Strolie75 het volgende:
Er is wel een groot verschil tussen de SP en MP demo van RSV. Maar beiden zijn tof.
I know, ben ook niet zo'n graphics hoer maar als je net uit GoW komt is het toch wel even wennen. Alles voelt wat kaal aan. Maar ga hem zo nog wel even serieus checken, leek me wel een toffe game namelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:26 schreef kepler het volgende:
[..]
bij RB6 gaat het niet om de graphics, maar om de fun/gameplay. En dat zit in ieder geval bij de demo wel goed, en zo heel slecht zijn de graphics nu ook weer niet, vind ik dan
Eén dag verschil.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:57 schreef Henk-B het volgende:
Wanneer komt RBS vegas nu officieel uit?
Ik zie soms 30 november staan en soms 1 december!
Ik moet weten wanneer ik vrij moet nemenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén dag verschil.
Volgens de gamesites de 30e.
je weet dat ik de geometry wars meester ben van Fok!?quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:51 schreef Retarded het volgende:
morgen heb ik een vrije dag! whoehoo!!Moet maar eens even wat punten kopen en nuttig gaan besteden.
Geometry Wars heb ik ook nog steeds niet gekochtde trial al wel 100x uitgespeeld
Hun kalendertje aan het afkruisen tot het moment dat de PS3 eindelijk hier uit komt voor een paar honderd euro te veelquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef Hamburcher het volgende:
Horen jullie dat? Nee ik ook niet, het is ineens helemaal stil rondom de mensen die ons waarschuwde dat GoW zo tegen zou vallen. "Wacht maar tot 17 nov. haha" e.d.
En waar zijn ze nu?
Jaquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef Hamburcher het volgende:
Horen jullie dat? Nee ik ook niet, het is ineens helemaal stil rondom de mensen die ons waarschuwde dat GoW zo tegen zou vallen. "Wacht maar tot 17 nov. haha" e.d.
En waar zijn ze nu?
- Met stroomsnoer - de Standaard en - Hd kabels - Rijd Hard aan 3 draadloze controleurs met de rechargable batterij pak voor alle 3quote:
Gezellig alleenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:35 schreef ijsmeis het volgende:
En daar gaan we weer online NFS spelen.
Ja graag! Ik stond al op het punt om het te vragen, maar hier ben ik uiteraard mee geholpen!! Moet ik je even mailen? Of mail je mij op maps_more APESTAART hotmail PUNT com?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Heeft iemand hier die geen Xbox Live heeft nog belang bij een 48 uurs trial kaart om te kijken of het wat is? Heb er hier nog 2 liggen, 1 per persoon
ik heb er ook nog twee liggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Heeft iemand hier die geen Xbox Live heeft nog belang bij een 48 uurs trial kaart om te kijken of het wat is? Heb er hier nog 2 liggen, 1 per persoon
Je hebt mail met de code. Werkt 'ie niet, geen paniek, heb er nog eentjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ja graag! Ik stond al op het punt om het te vragen, maar hier ben ik uiteraard mee geholpen!! Moet ik je even mailen? Of mail je mij op maps_more APESTAART hotmail PUNT com?
DANK U!!![]()
Idd,... dit spel is zo fucking coolquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef Hamburcher het volgende:
En waar zijn ze nu?
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedco-op of versus
De graphics van je vriendin zijn net zo goed als die van DOA4?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.
hermione, kwijlquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe Harry Potter "De orde van de Feniks"
[afbeelding]
en hij kwam de 30e uit?quote:Let op!
Deze aanbiedingen zijn geldig van
21-11-2006 tot en met 28-11-2006. Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Dat ziet er best slecht uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe Harry Potter "De orde van de Feniks"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef gijsje79 het volgende:
Army of two
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me ook een leuk spel.
Ken iemand die heeft 2x een 360 staan en 2 HDTV's in de woonkamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.
Ik probeer mijn vriendin al zolang ik de 360 heb verslaaft te maken aan dat ding, zonder succes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ken iemand die heeft 2x een 360 staan en 2 HDTV's in de woonkamer.
1 voor hem en 1 voor haar.![]()
Soms zitten ze beide in dezelfde game, dus 2 dezelfde games in 1 huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |