Who cares.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:34 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een kut organisatie bij EA, niemand die weet hoelaat je moet verzamelen zaterdag.. game expo zelf ook niet
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Beste Arcade spel tot nu toe.
ik vind hem ook wel tofquote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.
Ik verwacht dat het spel aan alle kanten afgebrand wordt, want het klinkt absoluut niet goed. Ik ga het niet eens downloaden, wacht eerst wel op reviews maar denk dat die zeer laag uitvallen.
Hij is zeer puntwaardig iddquote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Heb hem nog niet geprobeerd maar lijkt me wel één van de betere XBLA titels. Persoonlijk hou ik wel van een beetje chaosquote:Op woensdag 22 november 2006 15:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je bent de eerste die ik hoor die daardwerkelijk positief is.
Ik verwacht dat het spel aan alle kanten afgebrand wordt, want het klinkt absoluut niet goed. Ik ga het niet eens downloaden, wacht eerst wel op reviews maar denk dat die zeer laag uitvallen.
Nee dat blijft toch Texas Hold'em.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:26 schreef Wessiej het volgende:
Small Arms
Jij ook alquote:Op woensdag 22 november 2006 17:09 schreef Kremers het volgende:
Ik heb die 0 punten achievement gehaaldDat is een soort van viral, die krijg je als je speelt tegen iemand die hem ook heeft
Ik vind hem erg vermakelijk, vooral die chicken met zijn roastgun
Ach het duurt nog een jaar voordat het spel een keer komt.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:03 schreef wc-eend het volgende:
Teaser.. tjah.. weet niet..
Uh, gewoon via optische kabel?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:21 schreef Leonos het volgende:
Is er iets dat je een dolbi setje kan kopen en die aan je 360 kan aansluiten?
Kon er echt niet veel over vinden?
Hoe bedoel je een link? Ik heb de email van Sony ontvangen op basis van mijn probleem. Ik heb het probleem trouwens nog niet op kunnen lossen. Sony verwees me naar de MM en de MM verwees me weer terug naar Sony. Ik wacht nu dus nog op een reactie van hun. Maar waarschijnlijk moet ik mijn tv opsturen. Of zoiets.quote:Op woensdag 22 november 2006 12:36 schreef Slasher het volgende:
[..]
Heb je daar een link van, heb zelf de klv-s26a10 en geen xbox360 dus wil graag weten of het voor deze ook zo is....
Staat als feature plaatje rechts bij New Demo's. Erg goed demo weerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:37 schreef Retarded het volgende:
vet!!!
/edit: kan hem niet vindne.... MP van Lost planet :S
Maar je toch een extra zilver account aan voor de US.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:47 schreef Retarded het volgende:
Superman ruled
VInd het jammer dat er verschillende marketplaces zijn. Op de USA kun je andere demo's downloaden dan in europa... zo staat Cars nu op USA, maar niet op europa... en ik heb een europese gold acount
Ik zie alleen de gewone Lost Planet demoquote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef devv05 het volgende:
[..]
Staat als feature plaatje rechts bij New Demo's. Erg goed demo weer
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als je ze nou ook nog kon branden ofzoNu zit je HDD binnen no time vol. 20 GB is echt een slechte keus geweest...
6 Gb,... dan heb ik als ik dat zou doen nog maar 2 overquote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef Wessiej het volgende:
Video Marketplace is er in Amerika.
Snel even gekeken met mijn amerikaanse account en er staan super veel vette dingen in.
5 seizoenen South Park (waaronder seizoen 10) 160 punten per aflevering
3 seizoenen Jackass
En heel veel serie's
Ook films, V for Vendetta in HD beeld 6,1 GB, 580 punten.
En nog 7 films.
Ook niet echt cool.............quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.
Wat nou als je onverwacht geen tijd hebt om m te kijken?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je huurt de film zeg maar, hij verwijdert zichzelf na 24 uur als je hem hebt gekeken, of 14 dagen later.
Flipping burgersquote:Op woensdag 22 november 2006 20:51 schreef Erwtensoep het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=15205&type=mov&pl=game
GOTY![]()
Je krijgt hem bij een menu van 4 euroquote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe ach voor een schappelijk prijsje wil ik het wel bij mn hamburger kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |