Hehe, nope, maar is toch wel vet he, co-op?Gister nog een heel stuk gedaan met Heintje, maar in Act 3 onder de grond moet je op een gegeven moment splitsen, WAT een kutstuk is dat zeg, na veel pijn en moeite gehaaldquote:Op dinsdag 21 november 2006 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben geen casual miet meer wat Gow betreftToch Dave
![]()
Kut het vlees is zwak; fiets langs de game winkel... even binnen kijken... hee ze hebben GoW op voorraad... en nu ligt ie dus thuis...quote:
2008quote:Op woensdag 22 november 2006 09:30 schreef NrSiX het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer Alan Wake ongeveer uitkomt?
Kijk maaar eens naar mijn meest gespeelde game in m`n blog; ZUMAquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedco-op of versus
KEREL, Hier zat ik op te wachten, nou dan hoef ik ook geen PS3 meer te kopen! Wipe-Outquote:Op woensdag 22 november 2006 09:22 schreef devv05 het volgende:
Sony verliest nog meer exclusives
Twee PS3 games komen ook naar Xbox 360
Vooral Fatal Inertia lijkt me wel vet
Hmm iemand meer info over deze kwestie?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef quantas het volgende:
uit het krantje van saturn (met RS:V voor 30e):
[..]
en hij kwam de 30e uit?
Jamaar das op jouw account......mijne heeft een eigen accountquote:Op woensdag 22 november 2006 09:36 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Kijk maaar eens naar mijn meest gespeelde game in m`n blog; ZUMA
door mijn chick dus![]()
ja, maar jouw vriendin slikt nietquote:Op woensdag 22 november 2006 10:39 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Jamaar das op jouw account......mijne heeft een eigen account![]()
![]()
Komt inderdaad pas de 30e uit. Gisteren Rainbow Six: Vegas gespeeld bij Ubi maar dat was me toch een gare build, pff. Maar goed, heb er alle vertrouwen in dat het een topgame wordt want verder was ie wel erg vetquote:Op dinsdag 21 november 2006 21:35 schreef quantas het volgende:
uit het krantje van saturn (met RS:V voor 30e):
[..]
en hij kwam de 30e uit?
Jij hebt alle quests er al op zitten in oblivion? dus ook alle side quests?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:35 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg gewoon stieken zin om weer Oblivion te gaan spelen!
Nieuwe uitbreiding Oblivion nu te downloaden
Ik moet the Mage en Fighter Guild quests nog doen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:42 schreef Gamedemon het volgende:
Jij hebt alle quests er al op zitten in oblivion? dus ook alle side quests?
Zo nee dan zou ik dat eerst doen voor ik er geld aan uit ging geven
Dan zou ik die sowieso eerst doen voor je een uitbreiding koopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moet the Mage en Fighter Guild quests nog doen.
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef Erwtensoep het volgende:
10 euro mensen, niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |