Ja graag! Ik stond al op het punt om het te vragen, maar hier ben ik uiteraard mee geholpen!! Moet ik je even mailen? Of mail je mij op maps_more APESTAART hotmail PUNT com?quote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Heeft iemand hier die geen Xbox Live heeft nog belang bij een 48 uurs trial kaart om te kijken of het wat is? Heb er hier nog 2 liggen, 1 per persoon
ik heb er ook nog twee liggenquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:58 schreef twi het volgende:
Heeft iemand hier die geen Xbox Live heeft nog belang bij een 48 uurs trial kaart om te kijken of het wat is? Heb er hier nog 2 liggen, 1 per persoon
Je hebt mail met de code. Werkt 'ie niet, geen paniek, heb er nog eentjequote:Op dinsdag 21 november 2006 20:08 schreef Ron.666 het volgende:
[..]
Ja graag! Ik stond al op het punt om het te vragen, maar hier ben ik uiteraard mee geholpen!! Moet ik je even mailen? Of mail je mij op maps_more APESTAART hotmail PUNT com?
DANK U!!![]()
Idd,... dit spel is zo fucking coolquote:Op dinsdag 21 november 2006 18:33 schreef Hamburcher het volgende:
Horen jullie dat? Nee ik ook niet, het is ineens helemaal stil rondom de mensen die ons waarschuwde dat GoW zo tegen zou vallen. "Wacht maar tot 17 nov. haha" e.d.
En waar zijn ze nu?
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:16 schreef masterdave het volgende:
Echt vervelend, ik woon samen, en me vriendin vind GoW net een beetje te geweldadig dus is niet zo heel erg te spreken over dit spel. En daarbij, hele avonden gamen als je een vriendin hebt is ook niet de bedoeling, maar met GoW zit ik de hele tijd te bedenken hoe ik het beste een tijdje ongestoord kan gamen zonder een paar duivelsogen in me nek te hebben.
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:00 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ben ik de enige die een coole vriendin heeft die ook een Xbox Live Account heeft en gewoon met me mee gamedco-op of versus
De graphics van je vriendin zijn net zo goed als die van DOA4?quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.
hermione, kwijlquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe Harry Potter "De orde van de Feniks"
[afbeelding]
en hij kwam de 30e uit?quote:Let op!
Deze aanbiedingen zijn geldig van
21-11-2006 tot en met 28-11-2006. Zetfouten en prijswijzigingen voorbehouden.
Dat ziet er best slecht uitquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:56 schreef gijsje79 het volgende:
De nieuwe Harry Potter "De orde van de Feniks"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 november 2006 20:15 schreef gijsje79 het volgende:
Army of two
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt me ook een leuk spel.
Ken iemand die heeft 2x een 360 staan en 2 HDTV's in de woonkamer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:07 schreef masterdave het volgende:
[..]
nee, er zijn meerdere, en ik zoek ook zo'n vriendin, wie wil er ruilen?Ik geef er Dead or Alive 4 bij.
Ik probeer mijn vriendin al zolang ik de 360 heb verslaaft te maken aan dat ding, zonder succes.quote:Op dinsdag 21 november 2006 22:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ken iemand die heeft 2x een 360 staan en 2 HDTV's in de woonkamer.
1 voor hem en 1 voor haar.![]()
Soms zitten ze beide in dezelfde game, dus 2 dezelfde games in 1 huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |