quote:
Hij heeft zaadvragende ogenquote:
nee die vrouwquote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
Goedemorgen, hoer.
Ik vind Thieme nu al de grote winnaar!quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Wilders gaat winnen denk ik. Hij heeft ook wat klapvee meegenomen. Stuger en Pastors komen niet uit de verf en Pechvogel... ja... hij is van D66. Thieme wordt een goede 2e als outsider voor de dieren.
Lekker demagogisch.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
Goedemorgen, hoer.
Wilders kent maar een paar regeltjes tekst volgens mijquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Wilders gaat winnen denk ik. Hij heeft ook wat klapvee meegenomen. Stuger en Pastors komen niet uit de verf en Pechvogel... ja... hij is van D66. Van der Vlies heeft te weinig tv-charisma, maar wordt wel 3e. Thieme wordt een goede 2e als outsider voor de dieren.
Yeah, nog meer regels. Ze moeten meer vrij krijgen, dan krijgen we tenminste minder regels en hypes.quote:
Ja, maar meer hoe hij overkomt. Hij is duidelijk wat gewend.quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wilders kent maar een paar regeltjes tekst volgens mijdie zegt overal dezelfde 8 regels
De grap is dat Kamerleden geen vakantiedagen hebben (want: geen baan), en reces staat voor het gros van de Kamer laaaang niet gelijk aan lekker vrij. Maargoed, lekker scorenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Yeah, nog meer regels. Ze moeten meer vrij krijgen, dan krijgen we tenminste minder regels en hypes.
Oh, is het een wedstrijd?quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:13 schreef pberends het volgende:
Wilders gaat winnen denk ik. Hij heeft ook wat klapvee meegenomen. Stuger en Pastors komen niet uit de verf en Pechvogel... ja... hij is van D66. Van der Vlies heeft te weinig tv-charisma, maar wordt wel 3e. Thieme wordt een goede 2e als outsider voor de dieren.
en de stomwijzerquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:15 schreef Flabofski het volgende:
Hebben jullie de Flabwijzer® al geraadpleegd? Zie avatar en signature.
haha, Geweldig..quote:Op dinsdag 21 november 2006 19:16 schreef SCH het volgende:
Heerlijk langs elkaar heen gelul dit.
De een begint bij alles over dieren.
De ander over moslims
En weer eentje over gristenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |