quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef danos het volgende:
[..]
De eerste vind ik nog wel ok, maar verder vind ik het een beetje twijfelachtig
Maar daar reageert Bos op dat het kabinet de steden te weinig ruimte geeft. Nee, radicaal anders antwoorden: voedselbanken zijn een teken van welvaart. Gratis voedsel. Alleen een welvarende economie kan zich dat veroorloven.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:36 schreef MrX1982 het volgende:
Als Wouter Bos of een van die andere figuren het heeft over voedselbanken moet Rutte zich hardop afvragen wat al die linkse grote steden dan toch verkeerd doen. Daar zijn immers de voedselbanken.
Dat had ik ook nog gezegd. Als ze over armoede beginnen verwijst Rutte maar naar Afrika. Daar zijn de mensen pas arm.quote:Armoede is sowieso het dieptepunt in deze verkiezingen. Puur inspelen op onderbuikgevoelens door linkse partijen.
Echt wel.. en juichen enzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:32 schreef vw_caddy het volgende:
Zolang je maar niet meeklapt.
Hehe.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef Corelli het volgende:
[..]ze kunnen me altijd bellen.
ik heb ze mijn mobiel gegeven.
Ik denk het wel...quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:14 schreef Corelli het volgende:
20:30. Ik zal voor de buis zitten. Ik heb Rutte nog wat advies gemailed. Kijken of hij geluisterd heeft.
Partij voor de Dieren zal zich lekker op zn plek voelenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:05 schreef Ambrosius het volgende:
Normen en waarden en het integratiebeleid als onderwerpen. Dikke tegenstrijdigheden dus te verwachten.
en dan die hand gebarenquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:06 schreef pberends het volgende:
Stuger, wat een bal-uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |