nog geen goed antwoord gezienquote:Op maandag 20 november 2006 14:38 schreef Homdeck het volgende:
Van welk land is Gaborone de hoofdstad?

quote:Op maandag 20 november 2006 14:46 schreef Soempie het volgende:
botswana

Net klaar met tellen dus nog even geduldquote:Op maandag 20 november 2006 14:49 schreef -PatrickO- het volgende:
*snif* ik sta nog niet in de lijst...

Deel 437 moet ook nog. Zal ik tellen?quote:Op maandag 20 november 2006 14:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net klaar met tellen dus nog even geduld![]()

Graagquote:Op maandag 20 november 2006 14:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Deel 437 moet ook nog. Zal ik tellen?

quote:Op maandag 20 november 2006 14:56 schreef Neleos het volgende:
Dries van Agt?

Lienekien +1quote:Op maandag 20 november 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Aantjes.

Dat zeg ik.quote:Op maandag 20 november 2006 15:00 schreef Lienekien het volgende:
Aantjes.

quote:Op maandag 20 november 2006 15:01 schreef Lienekien het volgende:
Punten deel 437.
Jojoortje 3
Macondo 1
TheSilentEnigma 1
Wyccie 6
Nembrionic 5
Gooitzen 6
Gatalin 2
Soempie 3

Dat is het zeker. Ik heb hier het "Herfstdagboek" van Aantjes liggenquote:Op maandag 20 november 2006 15:02 schreef macondo het volgende:
[..]
Interessant verhaal eigenlijk, die Aantjes - affaire.

Nou, vooruit. Joseph Luns. Hij liet zijn broer voor hem liegen, dat die hem buiten zijn medeweten lid zou hebben gemaakt.quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef -PatrickO- het volgende:
Luntz?

quote:Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef Neleos het volgende:
Ik had het vorige topic nog 195 punten? Watskeburt!?

quote:Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, vooruit. Joseph Luns. Hij liet zijn broer voor hem liegen, dat die hem buiten zijn medeweten lid zou hebben gemaakt.
PatrickO + 1

quote:

Shit je hebt me doorquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
dus daarom open jij altijd nieuwe topics![]()
![]()
![]()

Ik houd je in de gatenquote:

"het Orakel van Betondorp" of "de verlosser"quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Cruijf?

Aantal doelpunten is correct. Coen Dillen is correct, maar hij had een andere bijnaam...quote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef Neleos het volgende:
43 doelpunten. Was dat Dillen? 'de Dil'

hier ook alquote:Op maandag 20 november 2006 15:27 schreef Supersheep het volgende:
Ow, geen idee wat z'n bijnaam wastrwns

Nee, hij was geen spits bij ADO Den Haag...quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Neleos het volgende:
Coen 'De Dildo' Dillen?

St Maartenquote:Op maandag 20 november 2006 15:37 schreef ChopperMick het volgende:
![]()
nog wel even in bold zetten aub
Op welk eiland speelt het incident in onderstaand filmje zich af?
http://www.youtube.com/watch?v=QptC9lYP4Ww

En Sint natuurlijk nog met een a erbij Saintquote:Op maandag 20 november 2006 15:41 schreef -PatrickO- het volgende:
Sint Martin (het Franse deel van Sint Maarten?)

Maar eigenlijk is st. maarten niet correct... Da's Nederlands... Saint Martin is Frans...quote:Op maandag 20 november 2006 15:40 schreef boem-dikkie het volgende:
godver weer te laat, slome fok vandaag

Dat is toch Curacao?quote:Op maandag 20 november 2006 15:44 schreef ChillyWilly het volgende:
Een populaire sport is om aan het hek te gaan hangen en zo te zweven op de jetblast van het vliegtuig

Nee, de vragensteller is ChopperMickquote:Op maandag 20 november 2006 15:48 schreef Lienekien het volgende:
Vragensteller is foetsie?

ChopperMick is foetsie?quote:Op maandag 20 november 2006 15:49 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, de vragensteller is ChopperMick![]()

Daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 20 november 2006 16:02 schreef RoofingBurner het volgende:
TeeVeePee

Je vergeet het punt dat hij zojuist gescored had... Dus ChopperMick -69quote:

shit, zit ik net een half uur zonder stroom, komt deze vraag, had het gister nog even hem, m'n pa heeft em nog zien voetballenquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef -PatrickO- het volgende:
Wat is de bijnaam van de recordhouder van het meeste aantal doelpunten in 1 seizoen in de eredivisie (de all-time topscoorder zal ik maar zeggen)...

meneer de raafquote:Op maandag 20 november 2006 16:12 schreef ChrisJX het volgende:
Om maar even in de Samson en Gert-sferen te blijven (zie mijn vorige vraag), hoe noemt Samson de onderstaande mensen?Octaaf de Bolle Jeannine de Bolle Alberto Vermicelli 

Een kennerquote:Op maandag 20 november 2006 16:14 schreef Supersheep het volgende:
meneer de raaf
mevr pralien
meneer spaghetti

Soempie +1quote:Op maandag 20 november 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
st maarten?

2 goedquote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef WooZ het volgende:
1 jupiter
2 venus
3 aarde
4 mars
5 saturnus
6 neptunus
7 mercurius
8 uranus
9 pluto
6 goedquote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Soempie het volgende:
1. jupiter
2 saturnus
3 uranus
4 neptunus
5 aarde
6venus
7 mars
8 ???
9 pluto

De vraag stellen is em beantwoorden. Er is geen leven op Jupiter, dus de biodiversiteit is vrij gering.quote:Op maandag 20 november 2006 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik ze zo op een rijtje zie dan zijn we eigenlijk maar een lompe planeet.
Ik en vraag me ook af: als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op Aarde..hoe groot zou die zijn op een planeet als Jupiter indien daar leven zou zijn. Gigantisch![]()

quote:Op maandag 20 november 2006 16:22 schreef Soempie het volgende:
1. jupiter
2 saturnus
3 uranus
4 neptunus
5 aarde
6 mars
7 venus
8 mercurius
9 pluto

Ik had je toch slimmer ingeschatquote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
De vraag stellen is em beantwoorden. Er is geen leven op Jupiter, dus de biodiversiteit is vrij gering.

Klopt, alleen is op een planeet zoals Jupiter geen leven mogelijk. Dat zeggen de wetenschappers althansquote:Op maandag 20 november 2006 16:24 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik ze zo op een rijtje zie dan zijn we eigenlijk maar een lompe planeet.
Ik en vraag me ook af: als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op Aarde..hoe groot zou die zijn op een planeet als Jupiter indien daar leven zou zijn. Gigantisch![]()
7 goedquote:Op maandag 20 november 2006 16:24 schreef ChrisJX het volgende:
1: Jupiter
2: Uranus
3: Saturnus
4: Neptunus
5: Aarde
6: Mars
7: Venus
8: Mercurius
9: Pluto
Soempie +1quote:Op maandag 20 november 2006 16:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
1. jupiter
2 saturnus
3 uranus
4 neptunus
5 aarde
6 mars
7 venus
8 mercurius
9 pluto

JEZUS!!!! Lezen jullie niet ofzo?quote:Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Supersheep het volgende:
Klopt, alleen is op een planeet zoals Jupiter geen leven mogelijk. Dat zeggen de wetenschappers

quote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef Soempie het volgende:
wat wooz doet is een stuk sneller natuurlijk

Ik had jou slimmer ingeschatquote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik had je toch slimmer ingeschat
"Indien" en "zou" = hypothetisch...

tuurlijk wel! Ik zeg toch ook niet dat je iets fout zegt?quote:Op maandag 20 november 2006 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
JEZUS!!!! Lezen jullie niet ofzo?

Hey miep, het was meer een rhetorisch stukje dan een daadwerkelijke vraag.quote:Op maandag 20 november 2006 16:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik had jou slimmer ingeschatEr is om een bepaalde reden geen leven op Jupiter en daarom ook geen tot weinig biodiversiteit. Jouw hypothese is zo theoretisch dat het niet waard is om deze te beantwoorden. Er kan namelijk geen leven zijn op Jupiter dus het is niet nodig om te gaan fantaseren over een biodiversiteit.
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dusquote:Bovendien: de grootte van een planeet staat niet garant voor veel biodiversiteit.

hey jullie > TRUquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hey miep, het was meer een rhetorisch stukje dan een daadwerkelijke vraag.
Daarbij ging het erom: Neem Jupitar...ga ervan uit dat er leven is net als op aarde...plop...planeet vol.
Dat hangt niet samen met het feit dat het wel of niet mogelijk is onder de huidige omstandigheden.
In het kort: ik vraag me dus HELEMAAL NIET AF of er leven mogelijk is op Jupiter.
[..]
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dus

Sorry, ff ingrijpenquote:Op maandag 20 november 2006 16:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Klopt, alleen is op een planeet zoals Jupiter geen leven mogelijk. Dat zeggen de wetenschappers althans
[..]
7 goed
[..]
WooZ +1

Dat kan ik stellen omdat op Jupiter geen biodiversiteit is, evenmin als op Mercuriusquote:Op maandag 20 november 2006 16:38 schreef Nembrionic het volgende:
En dat kun je stellen omdat er op andere planeten leven is gevonden waarmee je dat kan toetsen? Nee dus

quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChrisJX het volgende:
Dat kan ik stellen omdat op Jupiter geen biodiversiteit is, evenmin als op Mercurius

dat was ook mijn ideequote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Sorry, ff ingrijpen![]()
Venus is ongeveer even groot als de Aarde en Mars is een stuk kleiner.
Dus 6 = Venus en 7 = Mars
Soempie verdient hier de punten!![]()

quote:Op maandag 20 november 2006 16:40 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Sorry, ff ingrijpen![]()
Venus is ongeveer even groot als de Aarde en Mars is een stuk kleiner.
Dus 6 = Venus en 7 = Mars
Soempie verdient hier de punten!![]()

Wel genoemd in de volgende post.quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat was ook mijn ideemaar ik wist het niet zeker.
En ik had mercurius niet genoemd![]()

eigenlijk vroeg ik het in 1 post maar vanwege mijn domme fout krijg je het punt gewoonquote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat was ook mijn ideemaar ik wist het niet zeker.
En ik had mercurius niet genoemd![]()

aaawwwwquote:

Dat was ook dhow. En als ik in images.google.com kijk geeftie ook die bootjes.quote:Op maandag 20 november 2006 16:49 schreef Soempie het volgende:ik kijk wel even voor een andere vraag..tenzij Nem opeens een ingeving krijgt?

Een yuri vraag?quote:Op maandag 20 november 2006 16:49 schreef Soempie het volgende:ik kijk wel even voor een andere vraag..tenzij Nem opeens een ingeving krijgt?

warmquote:Op maandag 20 november 2006 16:59 schreef Nembrionic het volgende:
Al-Bura ofzo dacht ik

Niet eerst in de bron van het plaatje spieken he...quote:Op maandag 20 november 2006 16:57 schreef ChrisJX het volgende:
Het Dubai Hotel?

Dt jij weet wat de bron van het plaatje is, zegt meer over jou dan over mij lijkt mequote:Op maandag 20 november 2006 17:03 schreef ChillyWilly het volgende:
Niet eerst in de bron van het plaats spieken he...![]()
![]()

Heb later gekeken inderdaad, maar geef dan ook verder geen antwoordquote:Op maandag 20 november 2006 17:04 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Dt jij weet wat de bron van het plaatje is, zegt meer over jou dan over mij lijkt me

Fok zelf is af en toe sloomquote:Op maandag 20 november 2006 17:07 schreef Soempie het volgende:
Yuri heeft gelijk
m'n internetverbinding is traag![]()

Yuri +1quote:Op maandag 20 november 2006 17:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Burj al arab was het dacht ik

Die was wel erg makkelijkquote:Op maandag 20 november 2006 17:25 schreef tummeke het volgende:
goedkope import uit japan?

Verenigde Oostindische compagnie is toch goed, beetje onzinnig om dat er steeds bij de ctrl-v'en.quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef tummeke het volgende:
beide antwoorden in 1 post graag... jullie zitten dichtbij, maar nog niet helemaal..
Sheep zit dichtste bij...

Moet iedereen steeds verenigde oostindische compagnie herhalen? Waarom, in godesnaam?quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef tummeke het volgende:
beide antwoorden in 1 post graag... jullie zitten dichtbij, maar nog niet helemaal..
Sheep zit dichtste bij...

Yurithemaster+1quote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef Yurithemaster het volgende:
Verenigde oostindische compangie opgericht in 1602

Dat had je er dan even bij moeten zetten in de vraag. Zie OPquote:Op maandag 20 november 2006 17:33 schreef tummeke het volgende:
beide antwoorden in 1 post graag...

Wie weet Supersheep.. Misschien onder Balkenende IVquote:Op maandag 20 november 2006 17:35 schreef Supersheep het volgende:
verenigde oostindische compagnie 2012

Dat werkt dus ook niet, hè.quote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef tummeke het volgende:
[..]
Yurithemaster+1
En nee, ik had nog niet gezegd dat het VOC deel goed was;) Anders wordt het voor de nieuwe posters wel héél makkelijk scoren met enkel een jaartal namelijk.. Is snel geplaatst en gegokt..

is de lokale taal op Aruba, Bonaire en Curaçaoquote:Op maandag 20 november 2006 18:58 schreef SaskiaR het volgende:
Papiamento?

Het is 1 of andere Nederlandse generaal denk ik? maar verderquote:Op maandag 20 november 2006 19:10 schreef Jayhawk het volgende:
staat nog een vraag open voor mij, maar toch een inkoppertje
Wie is dit?
[[url=http://www.imagehost.nl/thumbs/tn_Z5f46308.jpg]afbeelding][/URL]

Homdeck +1quote:Op maandag 20 november 2006 19:47 schreef Homdeck het volgende:
jools

quote:

sligro is correct, jumbo nietquote:Op maandag 20 november 2006 19:58 schreef erkel het volgende:
Sligro en Jumbo?

BrandX +1quote:Op maandag 20 november 2006 20:15 schreef BrandX het volgende:
sligro en sperwer

Hé, krijg ik dan niet het punt? Je mocht immers ook de supermarktketen noemenquote:Op maandag 20 november 2006 20:18 schreef BrandX het volgende:
Sperwer heeft ook de SPAR onder zich.

de edahs die omgebouwd worden zullen plus supermarkten worden. daarom reken ik sperwer en plus goedquote:Op maandag 20 november 2006 20:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé, krijg ik dan niet het punt? Je mocht immers ook de supermarktketen noemen![]()

alsoquote:Op maandag 20 november 2006 20:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
de edahs die omgebouwd worden zullen plus supermarkten worden. daarom reken ik sperwer en plus goed![]()

Bijna goed.quote:Op maandag 20 november 2006 20:26 schreef erkel het volgende:
90%

quote:Op maandag 20 november 2006 20:38 schreef BrandX het volgende:
zolang ze niet breken 100%?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hehe zo lekker dom hequote:Op maandag 20 november 2006 21:04 schreef Mark_V het volgende:
"Rob Schneider is THE STAPLER"

Niet Michaella ?quote:Op maandag 20 november 2006 21:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Krajicek?
-edit-: Richard natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |