Zo beter?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:43 schreef sanni het volgende:
Yo modkun je mij ff een lol doen en mijn speciaal gemaakte OP met templates
in de TS zijn post doen? Ik heb hem erop attent gemaakt maar het schijnt aan
dovemansoren te zijn gericht,dus of jij ff wilt helpen. Maakt alles wat leuker ook voor
de volgende threads. Dank alvast en het staat hier.![]()
jawel, ik had dat topic gestart en ik kan me niet voorstellen dat ik het anders benoemd heb...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:07 schreef Mike het volgende:
Volgens mij is er nog geen topic over. En is de titel ook wat anders.
Kan je dat ook met de laatste post invoegen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:18 schreef Gorro het volgende:
[..]
Je kunt hier de URLs neer zetten, dan pas ik de OP wel aan
Was inderdaad behoorlijk lastig te vinden.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:15 schreef Patch het volgende:
[..]
jawel, ik had dat topic gestart en ik kan me niet voorstellen dat ik het anders benoemd heb...
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:21 schreef Mike het volgende:
[..]
Was inderdaad behoorlijk lastig te vinden.
Little Fockers
Ik bedoelde overigens dat de film waarschijnlijk anders gaat heten.
Je doet niet flauw...het was volkomen onverwacht.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:19 schreef Geqxon het volgende:
[USA] HEROES #11 - EVERYTHING CHANGES!
Schijnbaar was de episode van Heroes morgen vandaag al beschikbaar, onaangekondigd. Nu ga ik niet flauw doen over de regels, maar misschien even een waarschuwing de topic-title?
Bedankt. Ik had al wat gepost, maar daar werd zeer kinderachtig met een spoiler op gereageerd.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Je doet niet flauw...het was volkomen onverwacht.
Wat posts verwijderd en spoilertags toegevoegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |