Maak ik me er makkelijk vanafquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:09 schreef Grimm het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die geschiedenis van jouw ga door spitten op jouw ajax opmerkingen ofwel.
Maar je maakt je er wat te makkelijk vanaf, hoevaak hebben we niet naar studio ajax gekeken.
En in de eerste weken van de competitie was het een hosanna hosanna sfeer hier met al die ajax fans
Ajax heerscht en weet ik veel wat er werd geroepen, vind je het gek dat dat irritatie opriep bij de algemene supporter?
Ik vind het prachtig dat ajax nu 2e staat op 3 punten.
Want ook dit seizoen gaan jullie weer snoeihard op de bek, met jullie barca 2 spelers
Waarom niet naar je eigen club kijken ivm steeds maar weer een vingertje naar Amsterdam? Andersom gebeurt dat ook wel eens hoor, maar zo vaak als bij jullie...quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie anders dan? jullie zijn toch onze enige concurrent
het was 2 pagina's geleden al een onzinnige discussiequote:Op woensdag 22 november 2006 02:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom net online na vanmiddag, dus mag best nog even reageren.
ja kom. We spelen vanuit de organisatie. De boel achter disch hoduen en dan kansjes zoeken. Vanuit daar groeit het spel in de loop van het seizoen uit naar dominant voetbal (zoals 2 jaar geleden). In vele de laatste wedstrijden in de eredivisie spelen we al dat dominante voetbal. En inderdaad tegen ajax is dat gebeurd. Klopt! Ajax speelde aanvallender maarja geen kans enzo....quote:Op woensdag 22 november 2006 02:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind dit juist eens geen onzinnige discussie. Maar ach...
i know; maar dat is helemaal een onzinnige discussie waar ik me dus ook buiten hou!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Die discussie al niet meer. De discussie over de al dan niet aanwezige minderwaardigheid bij sommige psv'ers hier des te meer.
Ik ben een algemene supporter en ajax supporters vind ik veels te arrogant, ik heb 1 keer studio ajax gezegdquote:Op woensdag 22 november 2006 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maak ik me er makkelijk vanaf,
.
Knul, je begint weer over Studio Ajax. Daar maak je jezelf zo belachelijk mee he. Waarom toch? Het was allemaal niet hosanna, hosanna. Er werd juist kritisch gekeken. Het gaat vooruit, maar mondjesmaat. Er werd zelfs gezegd "dit Ajax kan de hegemonie van psv nog niet doorbreken, maar is wel op de goede weg terug". Dat is toch een compliment? Of zie je dat nu echt niet? Dat roept geen irritatie op bij de algemene supporter, want die snapt wat er aan de hand is. Dit roept wel irritatie op bij de domme lamp wiens calimero hormoon weer eens opspeelt.
En dan Reiziger opstellen als Salcido of Da Costa geblesseerd is?quote:Op woensdag 22 november 2006 08:53 schreef cultheld het volgende:
Volgens Spaanse kranten gaat Lamey in de winterstop naar Betis.
Laat het waar zijn.
Dat zou mooi zijn! Evt wil ik hem nog wel gaan brengen!quote:Op woensdag 22 november 2006 08:53 schreef cultheld het volgende:
Volgens Spaanse kranten gaat Lamey in de winterstop naar Betis.
Laat het waar zijn.
Oud nieuwsquote:Op woensdag 22 november 2006 11:30 schreef jpg97 het volgende:
Grappig weetje ( met dank aan mijn vriendin ):
Morgen gaat james bond in premiere en er is berekend dat als er een nieuwe acteur james bond speelt (nu dus) dat er een Nederlandse club Europees kampioen wordt...psv zou dat dus moeten zijn in dit geval....![]()
met dank aan studio voetbal van maanden geleden.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:30 schreef jpg97 het volgende:
Morgen gaat james bond in premiere en er is berekend dat als er een nieuwe acteur james bond speelt (nu dus) dat er een Nederlandse club Europees kampioen wordt...psv zou dat dus moeten zijn in dit geval....![]()
Eigenlijk maakt dit het juist nog onwaarschijnlijker dat PSV de CL wintquote:Op woensdag 22 november 2006 11:30 schreef jpg97 het volgende:
Joh, dat was een maand geleden al bekend.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:30 schreef jpg97 het volgende:
liever Reiziger dan Lameyquote:Op woensdag 22 november 2006 10:43 schreef Helly het volgende:
[..]
En dan Reiziger opstellen als Salcido of Da Costa geblesseerd is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |