Ik ben 25 en ga straks voor de zesde keer de boeken lezen.. niets kinderachtig aan (behalve boek 1 danquote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
Ik vond alleen film 3 leuk, film 4 heeft het hele beeld (en fantasie) van het boek voor mij verpest en daarom twijfel ik of ik naar 5 wil gaan.
Ohja en iedereen die HP kinderachtig vind, het is gewoon iets wat begonnen is toen ik 11 was en ik vind het nog steeds leuk, dus...
Ok, de mensen die ik ken vinden het kinderachtig, dus mijn beeld was dat het kinderachtig is.quote:Op zondag 19 november 2006 13:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben 25 en ga straks voor de zesde keer de boeken lezen.. niets kinderachtig aan (behalve boek 1 dan)
De Engelse versie kwam uit in 22 juli. (langste dag van het jaar zodat je extra lang met natuurlijk licht kon lezenquote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:
laatste keer dat er een nieuw boek uitkwam was vorig jaar november
wanneer komt er weer een boek?
ook de vertalingen?quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alle boeken (en de vertalingen) komen op de 7e van de 7e in 2007
Dat is nog niet bekend. Waarschijnlijk ergens volgend jaar.quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef hallo_mensen het volgende:
laatste keer dat er een nieuw boek uitkwam was vorig jaar november
wanneer komt er weer een boek?
Ik vind Harry Potter de enige serie waarbij iedere keer het nieuwe deel de oudere delen overtreft.quote:Op zondag 19 november 2006 13:28 schreef IHVK het volgende:
Ik vond alleen film 3 leuk, film 4 heeft het hele beeld (en fantasie) van het boek voor mij verpest en daarom twijfel ik of ik naar 5 wil gaan.
Ohja en iedereen die HP kinderachtig vind, het is gewoon iets wat begonnen is toen ik 11 was en ik vind het nog steeds leuk, dus...
Da's toch slechts een gerucht? Lijkt me marketingtechnisch niet echt logisch, gezien de film van tOotP op 15 juli in premiere gaat...quote:Op zondag 19 november 2006 13:46 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Alle boeken (en de vertalingen) komen op de 7e van de 7e in 2007
Waarschijnlijk op die datumquote:Op zondag 19 november 2006 13:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Da's toch slechts een gerucht? Lijkt me marketingtechnisch niet echt logisch, gezien de film van tOotP op 15 juli in premiere gaat...
Dat heeft ze bij eerdere boeken ook nooit gedaan, dus ik betwijfel het dat ze dat nu bij boek 7 wel zou gaan doen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij heetf JK Rowling besloten om ALLE vertalingen op dezelfde dag uit te brengen, anders weet bijvoorbeeld heel Engeland al hoe het afloopt terwijl wij het allemaal nog moeten lezen en dan krijg je hele grote spoilers op internet
Ik ga sowieso niet meer surfen op HP-sites nadat het boek uitkomt.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens mij heetf JK Rowling besloten om ALLE vertalingen op dezelfde dag uit te brengen, anders weet bijvoorbeeld heel Engeland al hoe het afloopt terwijl wij het allemaal nog moeten lezen en dan krijg je hele grote spoilers op internet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat terwijl ik gewoon de Engelse versie ging lezen, maar ik hem een paar dagen later pas had. Was errug dom. En een erg irritante spoiler ook.
Lijkt me juist niet, gezien het risico dat er wat uitlekt als het manuscript ver van tevoren naar vertalers wordt gestuurd.quote:Op zondag 19 november 2006 13:50 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Qua boeken wel, maar film 4 vond ik gewoon slecht.quote:Op zondag 19 november 2006 13:51 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik vind Harry Potter de enige serie waarbij iedere keer het nieuwe deel de oudere delen overtreft.
Ja dat dacht ik dus ook al.quote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, gezien het risico dat er wat uitlekt als het manuscript ver van tevoren naar vertalers wordt gestuurd.
Zo leren de kinderen er ook weer nieuwe woordjes bij.quote:Op zondag 19 november 2006 13:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
Bij mij is het begonnen door mijn vriendin, zij heeft alle boeken gelezen en de films gezien. Ik had niets gezien noch gelezen. Toch maar een keer proberen en sindsdien ben ik verkocht!
Ik ben echt fan geworden!
Niets kinderachtig, ik vind het helemaal super terwijl ik normaal niet van die fantasie dingen houd.
Ben ik trouwens de enige die opviel dat ze in de vertaalde boeken de woorden: ten lange leste en verfomfaaid heel vaak gebruiken. Niet echt woorden die kinderen begrijpen.
Het zijn slechts geruchten hequote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Lijkt me juist niet, gezien het risico dat er wat uitlekt als het manuscript ver van tevoren naar vertalers wordt gestuurd.
Ik heb de boeken niet gelezen dus dat zou ik niet weten, maar qua film is deel 4 de beste uit de reeks op de voet gevolgd door deel 3.quote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Qua boeken wel, maar film 4 vond ik gewoon slecht.
Niet mis met de effecten. (hoewel het wat minder magisch en wat alledaagser had gemogen)
Maar het was zo onsamenhangend....
En ik stoorde me ook aan de agressieve Perkamentus, die in het boek niet agressief is.
Hm, nu ik erover nadenk, boek 6 was wel wat minder ja.quote:Op zondag 19 november 2006 14:04 schreef Luutgaert het volgende:
hmm, ik vind de boeken juist minder wordenboek 4 vind ik tot nu toe de beste, daarna boek 3
bij de films vind ik de 3e beter dan de 4e, ik hoop dat de 5e wat meer zoals de 3e wordt (wat minder gericht op de actie en special effects enzo)![]()
Ik snap niks van je post?quote:Op zondag 19 november 2006 14:04 schreef Luutgaert het volgende:
hmm, ik vind de boeken juist minder wordenboek 4 vind ik tot nu toe de beste, daarna boek 3
bij de films vind ik de 3e beter dan de 4e, ik hoop dat de 5e wat meer zoals de 3e wordt (wat minder gericht op de actie en special effects enzo)![]()
Dat vind ik ook: bij film 4 had ik voor het eerst echt het idee dat ik naar een Harry Potter-film zat te kijken. In de eerdere films zag ik niet de sfeer die de boeken wel hadden, maar in film 4 kwam dat wel terug. Film 3 was wel sfeervol, maar ik kreeg niet hetzelfde gevoel als bij het boek.quote:Op zondag 19 november 2006 14:04 schreef okkie-man het volgende:
Ik heb de boeken niet gelezen dus dat zou ik niet weten, maar qua film is deel 4 de beste uit de reeks op de voet gevolgd door deel 3.
Ik wacht mooi op de HQ versie, dank jequote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even voor de fans:
Harry Potter Cam-Trailer
Hier te bekijken![]()
Patch, misschien dat je dit even in je OP op kan nemen?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 13:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nog even voor de fans:
Harry Potter Cam-Trailer
Hier te bekijken![]()
Ik wist helemaal niet dat Ralph Fiennes Voldemort speelde tot ik in de bios zat voor deel 4..quote:Op zondag 19 november 2006 17:39 schreef rena het volgende:
De acteurs die Voldemort & Sirius spelen![]()
Echt goed gecast wat mij betreft
![]()
Ik heb zo'n zin in deze film, maar het duurt nog tot juli 2007 voor hij uitkomt.![]()
jah vanaf boek 1 tot en met boek 4 werd het beterquote:Op zondag 19 november 2006 14:11 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Ik snap niks van je post?
Je vind de boeken minder worden, maar deel 4 vond je het beste boek, daarna boek 3?
Dan vind je de boeken toch juist steeds beter worden, of ben ik nou gek![]()
- The full Order of the Phoenix trailer will debut online at HappyFeetMovie.com tomorrow (Monday) at 12 PM PST/3 PM EST.quote:Op maandag 20 november 2006 09:44 schreef MeneerTim het volgende:
Trailer-tijd toch? Waar? Waar? Waar!
dat had ik inderdaad ook, al was ik helemaal verkocht na boek 1 dus dat blijft dan ook mijn 'favoriet' voor de rest ziet mijn lijstje er zo uit:quote:Op zondag 19 november 2006 19:05 schreef Luutgaert het volgende:
[..]
jah vanaf boek 1 tot en met boek 4 werd het beterdaarna ging het bergafwaarts
![]()
mijn lijstje ziet er denk ik ongeveer zo uit:
1. Vuurbeker
2. Gevangene van Azkaban
3. Orde van de Feniks
4. Halfbloed Prins
5. Geheime Kamer
6. Steen der Wijzen
alleen heb ik boek 5 nog maar 2x en boek 6 nog maar 1x gelezen![]()
Exactemundo.quote:Op maandag 20 november 2006 22:08 schreef Patch het volgende:
Michael Gambon is een goed acteur met veel goede films op zijn CV, alleen Dumbledore KAN hij gewoon niet....
En waarom zegt de regisseur niks over dat stomme elastiekje in zijn baard en het feit dat ie de helft van de tijd zonder bril loopt.....
![]()
Snapequote:Op maandag 20 november 2006 21:59 schreef alwaysthebest het volgende:
De trailer in online!
De trailer in WMP.
Of kijk op de Happy Feet site.
En hoe die ook liep te brullen tijdens z'n toespraak in GoFquote:Op dinsdag 21 november 2006 10:54 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Exactemundo.
Ik vind 'm ook zo viezig als Perkamentus, zo morsig, en hysterisch druk, terwijl de vorige acteur de rust en wijsheid uitstraalde die ik van de boeken ken.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
En hoe die ook liep te brullen tijdens z'n toespraak in GoF
Ik luister momenteel naar het verhaal, via 't luisterboek, echt heerlijk als ik in bed lig of onder de zonnebank ofzoquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:46 schreef leonieke het volgende:
Ik ben gisteren opnieuw begonnen met het boek... Kwestie van mij goed voor te bereiden op de filmMaar er zullen alleszins stukken in voorkomen die ik vergeten was.
En ooooh! Wat kijk ik uit naar die film...![]()
De fontein past zo wel bij de symboliek: de fontein probeert het beeld over te brengen dat alle magische wezens gelijk zijn en zo met elkaar omgaan, maar in praktijk is dat niet zo en daarom staan ze toch wat verder van elkaar af.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:40 schreef Patch het volgende:
Ik had veel liever gezien dat die beelden veel dichter bij elkaar stonden, zoals in een groepje, en niet zo verspreid over de fontein...
En dan zo aan Harry schudden.quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
En hoe die ook liep te brullen tijdens z'n toespraak in GoF
anders ik welquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:26 schreef edejong het volgende:
wow, krijg er nu écht zin in!
Valt toch wel mee met die spoilers of ligt het nou aan mij ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een lelijke hal van het ministerie..
Hpana heeft een 4 minuten durende preview. Met énorm veel spoilers en beelden.
haha ja valt best wel mee inderdaad, al vind ik die ingang van het ministerie er echt erg lelijk uitzien, ik had echt iets totaal anders verwacht.. maarja je kan ook niet alles willenquote:Op woensdag 22 november 2006 17:48 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met die spoilers of ligt het nou aan mij ?![]()
Nou ja, je ziet toch al redelijk veel. Allerlei nieuwe rollen, de sfeer van de film, het ministerie, Harry's hoorzitting, met z'n allen in Blacks keuken....quote:Op woensdag 22 november 2006 17:48 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met die spoilers of ligt het nou aan mij ?![]()
En of de afgehakte huiselfhoofden er ook te zien zijn. Lijkt me best gruwelijk nu ik er zo over nadenk...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:34 schreef edejong het volgende:
ik ben benieuwd hoe de gang boven in dat huis is, waar al die schilderijen hangen enzo
Met zo'n dik boek waar zoveel in gebeurd moet er wel een hoop geschrapt worden. Jammer, maar anders krijg je een film van 4 uur...quote:Op woensdag 22 november 2006 22:14 schreef Mikkie het volgende:
Alweer niet?
Ik hoop wel dat nu in elk geval het verhaal goed verteld wordt, en niet dat de kantjes er vanaf gelopen worden zoals bij deel 4.
Dus?quote:Op woensdag 22 november 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met zo'n dik boek waar zoveel in gebeurd moet er wel een hoop geschrapt worden. Jammer, maar anders krijg je een film van 4 uur...
mompelt iets over Lord of the Ringsquote:Op woensdag 22 november 2006 22:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Met zo'n dik boek waar zoveel in gebeurd moet er wel een hoop geschrapt worden. Jammer, maar anders krijg je een film van 4 uur...
Ik heb hem naast Harry Potter enkel gezien in Die Hardquote:Op donderdag 23 november 2006 19:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Snape: You won't last two seconds if he invades your mind.
Harry: I'm not weak!
Snape: Then prove it!
![]()
![]()
![]()
Kan nu al niet wachten..
Al is het alleen maar omdat Alan Rickman mijn favo acteur is..![]()
Ga voor de gein Dogma maar eens kijken, heerlijke film met een geweldige Alan Rickmanquote:Op donderdag 23 november 2006 20:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik heb hem naast Harry Potter enkel gezien in Die Hard
En anders Robin Hood - Prince of Thieves, of Galaxy Quest, of the Hitchhikers guide to the Galaxy (de stem van Marvin de robot)...quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:12 schreef Patch het volgende:
[..]
Ga voor de gein Dogma maar eens kijken, heerlijke film met een geweldige Alan Rickman
Klopt in Robin Hood speelt ie Kevin Costner compleet weg, naar het schijnt heeft Costner flink wat van Rickman's scenes uitgeknipt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En anders Robin Hood - Prince of Thieves, of Galaxy Quest, of the Hitchhikers guide to the Galaxy (de stem van Marvin de robot)...
tja, ik weet niet zo goed wie mijn voorkeur heeft, ik vind ze allebei niet echt goed. In het boek is Dumbledore een beetje een vage maar vriendelijke figuur, en dit wordt zeker beter gespeeld door de Richard Harris ( zo heet de 1e dumbledore toch?), maar tegelijkertijd is hij ook een van de machtigste tovenaars die ooit heeft geleefd en die bijzonder angstaanjagend is wanneer hij in actie komt, deze kant van Dumbledore zie ik meer bij Micheal Gambon. De Dumbledore van het boek is eigenlijk een mix van beide acteursquote:Op zondag 3 december 2006 19:48 schreef Adelante het volgende:
van de week op tv nog deel 1 gezien en wat was die oude dumbledore goed
Nee hoor. Dat is maar een gerucht. Er is nog niets bekend over de releasedatum.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef SigmundFreud het volgende:
Deel 7 staat op de rol voor 7 juli 2007 (ja, 7-7-7 dus, het getal van het andere Beest als het ware).
David Yatesquote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef PDOA het volgende:
De regisseur zegt me echt helemaal niets. Who the fuck is David Yates?
Paagman is een grote kantoorboekhandel in Den Haag.....verkoopt allerlei soorten boeken ook studieboeken...weet niet of ze ook verder zitten dan de randstad...quote:
HBP gaat ook verfilmd worden.quote:Op maandag 4 december 2006 09:17 schreef kruimel_20 het volgende:
klopt het dat dit de laatste film word omdat de acteurs niet meer willen spelen in deel 6 & 7????
Emma Watson ook alquote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
HBP gaat ook verfilmd worden.
Daniel Radcliff, Rupert Grint en Tom Felton hebben hun medewerking al bevestigd.
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
Klopt. Daniel Radcliffe heeft gezegd dat ie niet meer meedoet omdat Michael Gambon steeds met zijn toverstaf wilde spelen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:17 schreef kruimel_20 het volgende:
klopt het dat dit de laatste film word omdat de acteurs niet meer willen spelen in deel 6 & 7????
Eens. Maar gelukkig zitten er in de films een hoop andere acteurs die WEL geweldig zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die Radcliffe steeds meer over komen als een overgewaarde puber. Zo goed is z'n acteerwerk echt niet...
Inderdaad, ze klinkt een stuk volwassenerquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef Jivis het volgende:
Viel me bij de filmpjes op wat een diepe vrouwenstem Emma Watson heeft gekregen
Dit kun je niet menen?!?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef Vicky het volgende:
Het boek komt, volgens mijn buurvrouw die in een boekenwinkel werkt, pas in 2008
Er is nog niets bekend over de verschijningsdatum dus volgens mij kunnen we ook data in 2008 scharen onder speculaties.quote:
Bij het vorige boek zat er ongeveer een jaar tussen het bekend worden van de titel en het uitkomen van het boek. Misschien komt het boek rond kerst 2007 uit. Zou een leuk kerstkado zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef Koningin het volgende:
2008? Zo lang kan ik niet meer wachten hoor!!!
Daar geloof ik niets van
beter dat dan een grote agenda in je kruis....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Akelalala het volgende:
Ik heb het ook gelezen, er is al een groot kruis in mijn agenda gegaan voor dat weekend
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef Patch het volgende:
[..]
beter dat dan een grote agenda in je kruis....
sorry, moest ik even posten...
Inderdaad maar volgens mij heeft ie dit ook wel beetje gedaan om van dat brave imago af te komen en toch meer een beetje stout imago te krijgen om zo maar even te zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:49 schreef Mikani het volgende:
Het kleine jochie is nie meer.
Toch wel oké dat hij dit doet, hij is niet alleen maar 'Harry Potter', als hij niet wat anders gaat doen zit ie voor altijd aan dat imago vast.
Hij zal wel gedacht hebben, als ik het doe doe ik het gelijk maar goed.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:17 schreef Patch het volgende:
[..]
beter dat dan een grote agenda in je kruis....
sorry, moest ik even posten...
Dat is toch al heel de tijd zo aangekondigd?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:22 schreef Adelante het volgende:
ik zag trtouwens in de HD trailer dat hij 13/07 wordt gerealeased ipv 07/07/07
Ik dacht dat Fiennes homo was...quote:Op maandag 12 februari 2007 18:36 schreef Patch het volgende:
die Voldemort toch...
Qantas schorst stewardess na seks op toilet
't was een stewardess van 38quote:Op maandag 12 februari 2007 18:37 schreef Natalie het volgende:
Als ie nou nog knap was.
Maar dat viel ook weer tegen
Ik ook!quote:Op zondag 18 februari 2007 07:47 schreef iamredleader het volgende:
Ben trouwens alle boeken achter mekaar aan het her-lezen, dan wordt het verhaal zoveel leuker... Nu bijna door deel 4 heen, straks delen 5 en 6 (duurt natuurlijk wat langer)...
Strafwerk klas? Huiswerk?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
De Weaslytweeling bij Harry in de klas? Dat kan natuurlijk niet..
Ook mijn 1e gedachtequote:
Goed nieuws.quote:Dan signed on for last two films
Dan signed on for last two films A publicist for Daniel Radcliffe has confirmed the actor will reprise his role in both the Half-Blood Prince and Deathly Hallows movies. He is set to begin shooting on Movie 6 in September. There is currently no word on whether Rupert and Emma will return for the last two films, but Rupert has already expressed a desire to do so.
Mugglenet
Harry heeft zijn hand nogal plat op zijn tafel liggen, misschien omdat hij idd strafwerk schrijft en die tekst in zijn hand krijgt? Maar het lijkt wel of een van de Patil zusjes daar zit,quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
De Weaslytweeling bij Harry in de klas? Dat kan natuurlijk niet..
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze uberhaupt "nee" zouden zeggen...quote:
Nee inderdaad... Maar het zou ook echt suf zijn wanneer Harry ineens door iemand anders dan Daniel gespeeld zal worden in de laatste twee films. Niet omdat ik Daniel zo geweldig vind ofzo, maar het zou gewoon verwarrend zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat ze uberhaupt "nee" zouden zeggen...
Dumbledore had ik niet eens door.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
Ze wisten van te voren dat er zeven films zouden komen, hoor, nou niet gaan zeuren. Die wisseling van Dumbledore was ook al zo irritant en die kan zich nog verbergen achter een baard.
tja... maar voor die rol moesten ze wel een ander nemen, dus dat zie ik dan toch iets anders.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:28 schreef wonderer het volgende:
Die wisseling van Dumbledore was ook al zo irritant en die kan zich nog verbergen achter een baard.
De overgang was nogal groot. De eerste Dumbledore was voor mij een echte Dumbledore. Die tweede vind ik persoonlijk niet zo goed...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dumbledore had ik niet eens door.
Pas toen ik het nog een keer keek, om het met 3 en 4 samen te kijken, viel het mij op...
Inderdaad, de tweede Dumbledore slaat volkomen de plank mis. Het stuk aan het einde van de vierde film (waar hij Harry de dingen probeert uit te leggen) heb ik toch tenenkrommend moeten kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:09 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De overgang was nogal groot. De eerste Dumbledore was voor mij een echte Dumbledore. Die tweede vind ik persoonlijk niet zo goed...
Ik krijg vaak ook helemaal kriebels bij dat muziekje.quote:Op zondag 4 maart 2007 11:55 schreef Lod het volgende:
Heb trouwens gemerkt dat ik Pavloviaans geconditioneerd ben. Elke keer als ik dat muziekje hoor van Harry Potter moet ik de boeken lezen en de films zien.
JAAAA!!! Ian McKellen zou een verdomd goede Dumbledore maken. Maar om nu alweer te ruilen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:53 schreef Ecthelion het volgende:
Ik ben echt fan van de Harry Potter boeken! Sinds Harry Potter weer in het nieuws is (5e film, 7e boek) heb ik de boeken er weer bijgepakt en lekker zitten lezen! Ik vind boek 1 en 2 het minst dus die lees ik niet meer zoveel, maar de rest achter elkaar door! Vooral boek 6 (integenstelling tot de meeste hier) vind ik goed, maar dat is denk ik omdat die het nieuwst is en waar je het meest te weten komt (ben nou eenmaal een nieuwshierig typ).
P.S. De Dumbledore uit film 3 en 4 vind ik ook tenenkrommend, prima acteur, maar echt geen Dumbledore. Heb ik liever Ian McKellen of zo (hoewel er daar vele niet mee eens zullen zijn).
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ian McKellen als Dumbledore zou echt geniaal zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:05 schreef Patch het volgende:
trailer:Waar komt die beschrijving vandaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
darkhorizonsquote:
Fok frontpage...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Laatste Potters zonder Hermelien
Nee toch?![]()
![]()
Mjaquote:
Wishfull thinking zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Patch het volgende:
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...![]()
De media spreken elkaar dus lekker tegenquote:WB 'extremely confident' of Watson's return
A number of months ago, Emma Watson expressed uncertainty about returning for the sixth and seventh Potter films. Over the weekend, several UK tabloids reported that she wouldn't return for the movies, and also - we presume - misquoted co-star Rupert Grint.
Fortunately, a WB spokesperson retorts, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven." The actress is reportedly set to sign her new contract soon.
We will update you with more on this story shortly.
ze is toch bijna n**kbaar toch?quote:
bron: www.mugglenet.comquote:Warner Brothers announced in a press release today that Dan Radcliffe, Emma Watson, and Rupert Grint are all officially signed on for the Half-Blood Prince and Deathly Hallows films. Each of the three actors, along with Producer David Heyman, were quoted in the release.
From Dan:
"Playing the role of Harry Potter has been an immense privilege, and I look forward to completing the series. I feel a huge sense of loyalty to the character of Harry and the fans who have supported these films over the years. During filming, I have learnt so much, made lots of friends and met people who have changed my life. I am indebted to J K Rowling, Warner Bros. and David Heyman for giving me this fantastic opportunity."
From Emma:
"I could never let Hermione go - she is my hero! I love her too much and love what playing her has meant to me. I am excited and honoured to be finishing what I started and playing her in all seven of the films."
From Rupert:
"Ron Weasley has become a big part of my life and not just because we've both got ginger hair! I've been so proud to play him and loved every second of being part of this world. I'm really looking forward to filming the last two films and being back with my 'Weasley family' and, of course, to seeing my good friends Emma and Dan. Thank you to everyone for being so supportive over the years; we couldn't have done it without you."
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..![]()
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..![]()
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
Ik snap het wel hoor. Hij regisseert films, speelt ook aardig veel toneel en wil natuurlijk serieus genomen worden. Aan de andere kant... hij heeft al 5 films gedaan, dan kunnen die andere 2 er ook wel bij.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet...Dan ga ik niet kijken.
Dan is hij toch een paar films te laat, denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Of Metatronquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Ecthelion het volgende:
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of Metatron
Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad)
Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaakquote:Op maandag 26 maart 2007 01:29 schreef Mavro het volgende:
[..]
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannen
on-topic: snape/lucius![]()
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaak
Lucius, ook eyecandyAlleen wel heel erg het prototype bad guy helaas. Gaat hij de laatste twee films wel doen of gaat iedereen nou zeiken dat ze een stempel krijgen?
Volgens mij moet je de films beter kijken, want Gambon zit ook al in PoA (waarin ik Gambon trouwens nog wel mee vond vallen). In de laatste film daarentegen viel die me echt tegen. Ben nog altijd van mening dat Ian McKellen een goede Dumbledore zou zijn. Maar jah, laten we eerst maar OotP afwachten...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...
Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).
Dus waarom zou dat niet kunnen voor een andere rol zoals Sneep of Lucius?
Vijf keer of zeven keer maakt weinig verschil meer. Daarnaast wisten ze dat er zeven films zouden komen en als je dan geen zin had, had je dat eerder moeten zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...
Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).
Dus waarom zou dat niet kunnen voor een andere rol zoals Sneep of Lucius?
Ik ben één van die mensenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor Dumbledore werkte het ook maar half. Ik heb genoeg mensen gehoord dat Gambon niet de Dumbledore is.
Lucius zou me eerlijk gezegd weinig aanmaken, die is een halve minuut in beeld geweest of zo in totaal...
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ik ben één van die mensenNiet dat Gambon niet kan acteren, maar hij is Dumbledore gewoon niet...
Lucius krijgt in de 5e film (volgens het boek) wel een wat grotere rol dus hopelijk komt hij nu wat vaker in beeld, maar in het 6e boek komt hij helemaal niet meer voor (wordt wel genoemd) dus daarbij is hij al niet meer nodig. En het 7e boek... dat is afwachten...
Het doet me goed dat te horenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:
[..]
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.![]()
Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boostquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:
[..]
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.![]()
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boost
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
Ik ken Isaacs niet zo goed, maar alleen al het feit dat hij voor HP geselecteerd is, wil al wat zeggen. Alleen Radcliffe is daar de uitzonderingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
Hopkins wellicht voor die leraar met die walrussensnor in HBP ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik wou dat ze een rol hadden waar ze Anthony Hopkins voor kunnen casten... dat zou een mooie toevoeging zijn op Oldman, Rickman en Smith
Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Hopkins wellicht voor die leraar met die walrussensnor in HBP ?
zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.
Je bedoelt Slughorn? Dat is toch een hele dikke vent? (het personage in het boek hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Slaghorn (Slakhoorn) bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
John Rhys Davies zou inderdaad een goede zijn voor die rol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Patch het volgende:
[..]
zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:
http://www.harrymedia.com/img/data/media/105/slug.jpg
http://jhp.anne.free.fr/fanartkmye29.jpg
http://www.hp-lexicon.org(...)-horace-slughorn.jpg
Hoewel John Ryss Davies en Bob Hoskins ook goeie kandidaten zijn voor die rol...
Isaacs speelde ook in the Patriot als die verknipte legeraanvoerder en speelde een relatief kleine rol (als wetenschapper) in Armageddon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Isaacs ook niet in veel films heb gezien verder, in tegenstelling tot Alan..
Maar ja das ook niet zo vreemd he als Rickman Groupie..![]()
Maar als ik het me goed herinner was het Isaacs in Sweet November.. Herkende hem bijna niet zonder zijn lange witte haar..![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
Wellicht dat je Isaacs in 1 van onderstaande films hebt gezien...
Scars (2006/I) (TV) .... Chris
Friends with Money (2006) .... David
Harry Potter and the Goblet of Fire (2005) .... Lucius Malfoy
Tennis, Anyone...? (2005) .... Johnnie Green
The Chumscrubber (2005) .... Mr. Parker
Nine Lives (2005) .... Damian
Elektra (2005) (uncredited) .... DeMarco (ik herkende z'n stem gelijk)
Nouvelle-France (2004) .... Général James Wolfe
Peter Pan (2003) .... Mr. Darling/Captain Hook
Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002) .... Lucius Malfoy
The Tuxedo (2002) .... Clark Devlin
High Times Potluck (2002) .... Arneau
Passionada (2002) .... Charles Beck
Windtalkers (2002) .... Major Mellitz
Resident Evil (2002) (uncredited) .... Dr. William Birkin/Narrator
Black Hawk Down (2001) .... Steele
Hotel (2001) .... Australian Actor
The Last Minute (2001) .... Dave 'Percy' Sledge
The Tag (2001) .... Robert
Sweet November (2001) .... Chaz Watley
The Sight (2000) (TV) (uncredited) .... Ghost
The Patriot (2000) .... Col. William Tavington
The End of the Affair (1999) .... Father Richard Smythe
Soldier (1998/I) .... Mekum
St. Ives (1998) .... Alain de Keroual de Saint-Yves
... aka All for Love (UK: TV title)
Divorcing Jack (1998) .... Cow Pat Keegan
Armageddon (1998/I) .... Dr. Ronald Quincy, Research
Spice World (1997) (scenes deleted)
The Fix (1997) (TV) .... Tony Kay
Event Horizon (1997) .... D.J.
Dragonheart (1996) .... Lord Felton
Burn Your Phone (1996) .... The Killer
Guardians (1996) .... Jim Reed
Loved Up (1995) (TV) .... Dez 2
Solitaire for 2 (1995) .... Harry
A Relative Stranger (1995) (TV) .... Peter Fraiman
Dangerous Lady (1995) .... Michael Ryan (man kissing alert^^)
Shopping (1994) .... Market Trader
Civvies (1992) (TV) .... Frank Dillon
Eye Contact (1991) (TV) .... Michael
The Tall Guy (1989) .... Doctor #2
Goeie foto's! De stijl van de film lijkt wel wat frisser en kleurrijker dan de vorige twee 'donkerdere' delen. Tenminste, als ik van deze productie- fot's uit mag gaan. Die willen nog wel eens wat bedriegelijk overkomen.quote:
Ja, da's tijdens die loze hoorzitting geloof ikquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:10 schreef Lod het volgende:
Oh, en wat zit de haardos van Harry trouwens netjes? Ik zie zelfs een scheiding
Dat stak mij ook een beetje ja. Dit is meer een strenge maar aardige kleuterjuf.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef Jivis het volgende:
Waarom loopt Sirius er nog steeds zo belachelijk bij in die promopics
Verder vind ik Omber's gezicht niet echt "padachtig", zoals in het boek wordt beschreven.
Quote van mugglenet.com.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat stak mij ook een beetje ja. Dit is meer een strenge maar aardige kleuterjuf.
Komt wel goed denk ik!quote:Director Yates recently watched the Detention With Dolores scene with a test audience in Chicago, and he said: "The theater went very, very still. Dolores does it with a smile and a cup of tea. That's what makes her really horrifying."
Wow...quote:
Tis ook moeilijk om acteurs te vinden, die én geschikt zijn voor de rol én aan de uiterlijke kenmerken voldoen. Ik bedoel, hoeveel vrouwelijke acteurs ken jij met een 'padachtig' gezicht?quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:42 schreef Jivis het volgende:
Verder vind ik Omber's gezicht niet echt "padachtig", zoals in het boek wordt beschreven.
Mjah okee, maar ze hadden toch in ieder geval iemand kunnen proberen te vinden die er iets afzichtelijker uit zagquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk om acteurs te vinden, die én geschikt zijn voor de rol én aan de uiterlijke kenmerken voldoen. Ik bedoel, hoeveel vrouwelijke acteurs ken jij met een 'padachtig' gezicht?
Lolquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Mjah okee, maar ze hadden toch in ieder geval iemand kunnen proberen te vinden die er iets afzichtelijker uit zag
In GoF is die inderdaad een domme schreeuwlelijk die allesbehalve symphatiek overkomtquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:11 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar Gambon/Dumbledore (vond hem niet goed in GoF, hopelijk doet hij het dit keer beter)
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
In GoF is die inderdaad een domme schreeuwlelijk die allesbehalve symphatiek overkomt![]()
Jah!quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Volgens mij is Luna echt PERFECT... ik heb stukjes gezien en ze is het echt helemaal.
Krijgen we ook nog een reactie of vond je de quote genoeg?quote:
Ín een theorie over Dumbledore's "Master-plan", die onder andere met Snape te maken heeft schreef de auteur het volgende over Dumbledore in deel 4.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
In GoF is die inderdaad een domme schreeuwlelijk die allesbehalve symphatiek overkomt![]()
quote:As a side note, much has been made among the Potter fan base about Michael Gambon’s performance as Dumbledore in the Goblet of Fire movie. Some say the way he acted with Harry after his name came out of the Goblet was completely out of character with canon-Dumbledore. I am inclined to disagree. This is a man who was losing control. He was worried and extremely frightened because both Harry’s safety and the safety of his entire "Master Plan" were abruptly placed in serious danger. I would bet that Dumbledore was hoping against hope that this was no more than a mean-spirited prank, and one of the students had managed to find a way to trick the Goblet. However, the intelligent wizard in him thought otherwise. He knew that there was very little chance a student had done this. It had to be the work of an extremely gifted and experienced wizard. At this point, he undoubtedly knew that someone within Hogwarts was working against him.
Wat hij zegt, klopt helemaal, maar dat zou zich allemaal binnen Dumbledore afspelen en Dumbledore zou dat nooit zo openlijk laten blijken. In het boek is Dumbledore ook de rust zelfe en alleen door subtiele aanwijzingen weet je wat zich afspeelt in Dumbledore's hoofd afspeelt. Ik blijf erbij dat het niet goed was.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ín een theorie over Dumbledore's "Master-plan", die onder andere met Snape te maken heeft schreef de auteur het volgende over Dumbledore in deel 4.
[..]
Ja, maar dat gaat enkel over hoe die zich gedroeg nadat de naam van Harry uit de beker kwam. Ik vond hem sowieso al een nare schreeuwlelijk toen hij die preek gaf over het Toverschooltoernooi en dergelijke.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:22 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Ín een theorie over Dumbledore's "Master-plan", die onder andere met Snape te maken heeft schreef de auteur het volgende over Dumbledore in deel 4.
[..]
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:49 schreef wonderer het volgende:
Aan de andere kant is een boek een ander medium dan een film en daar mogen wel wat vrijheden in worden genomen als dat voor de film beter werkt.
Haha, leuk he, die andere kantenquote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:07 schreef wonderer het volgende:
Begrijpelijk. Ik heb zelf ook wel een aantal films die op mjin favoriete boeken gebaseerd zijn waarvan ik denk "wat hebben jullie gedaan!". Maar ja, je doet er verder niks aan dus mauwen heeft ook geen zin
Aan de andere kant (ik hou van andere kanten...), op een forum je gal spuwen is natuurlijk een goeie uitlaatklep.
Ze hadden die ene britse comedienne moeten nemen, maar die speelt professor Sprout al....quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:48 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Tis ook moeilijk om acteurs te vinden, die én geschikt zijn voor de rol én aan de uiterlijke kenmerken voldoen. Ik bedoel, hoeveel vrouwelijke acteurs ken jij met een 'padachtig' gezicht?
die zijn van Sirius, niet van Gary...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:28 schreef Ecthelion het volgende:
Trouwens, een vraagje over die tattoos op Sirius borst. Zijn die van Gary Oldman zelf of is dat gedaan voor de film. Want als dat voor de film is, vind ik dit erg apart, want Sirius in boek lijkt mij helemaal niet het type om overal tattoos op z'n borst neer te zetten. Ik kan op internet ook geen foto's vinden van Gary Oldman waarop je kunt zien of ze van hem zijn.
P.S. Gary Oldman is echt goed!![]()
ik deel de zelfde mening, dus de zelfde quote...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:32 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Krijgen we ook nog een reactie of vond je de quote genoeg?
Ahaquote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:32 schreef Patch het volgende:
[..]
ik deel de zelfde mening, dus de zelfde quote...
Ze proppen wederom een dik boek (dikker dan 4) in één film, dus die kans bestaat wel degelijk...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:10 schreef Vierkantblokje het volgende:
Hopelijk krijg je bij deze film niet het gevoel dat alles in een dag gebeurt, want dat vond ik een nadeel bij 4.
Haha, ja, dat is ook een manier om je zenuwen onder bedwang te houden. Ik weet nog wel dat ik de nacht voor mijn examenuitslag tot 4 uur 's nachts Friends afleveringen ben gaan kijken, zodat ik tot 11 uur (waarop ik de uitslag kreeg) bleef pitten. Erg handig methodequote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat ik hem 's avonds op 13 juli kan gaan bekijken, zou een ideaal middel zijn om de zenuwen voor het huwelijk weg te werken aangezien we de 14e voor het altaar gaan staan
Misschien kan ik het in de bioscoop zo regelen dat ze hem 's nachts draaien als ik toch niet kan slapen
Hij heeft een douche genomen en oude, iets minder kapotte kleren aangedaan. Verder zie ik weinig verschil.quote:Op zondag 1 april 2007 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ziet tie er nou anders uit dan in de vorige delen?![]()
Het in ieder geval niet zo dat je 's avonds op je bruiloft met z'n allen de bioscoop induikt.quote:Op zondag 1 april 2007 13:28 schreef leonieke het volgende:
Ik hoop dat ik hem 's avonds op 13 juli kan gaan bekijken, zou een ideaal middel zijn om de zenuwen voor het huwelijk weg te werken aangezien we de 14e voor het altaar gaan staan
Misschien kan ik het in de bioscoop zo regelen dat ze hem 's nachts draaien als ik toch niet kan slapen
Ik ga gewoon nietquote:Op maandag 2 april 2007 18:54 schreef Koningin het volgende:
Nou, dat gaat een Harry Potter zomer worden dit jaar.
Maar goed, dat ik laat in het jaar op vakantie ga!!
Oh, maar wij trouwen maar in de namiddag, dus dat kan geen probleem zijn hierquote:Op zondag 1 april 2007 19:59 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Haha, ja, dat is ook een manier om je zenuwen onder bedwang te houden. Ik weet nog wel dat ik de nacht voor mijn examenuitslag tot 4 uur 's nachts Friends afleveringen ben gaan kijken, zodat ik tot 11 uur (waarop ik de uitslag kreeg) bleef pitten. Erg handig methode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |