tja, ik weet niet zo goed wie mijn voorkeur heeft, ik vind ze allebei niet echt goed. In het boek is Dumbledore een beetje een vage maar vriendelijke figuur, en dit wordt zeker beter gespeeld door de Richard Harris ( zo heet de 1e dumbledore toch?), maar tegelijkertijd is hij ook een van de machtigste tovenaars die ooit heeft geleefd en die bijzonder angstaanjagend is wanneer hij in actie komt, deze kant van Dumbledore zie ik meer bij Micheal Gambon. De Dumbledore van het boek is eigenlijk een mix van beide acteursquote:Op zondag 3 december 2006 19:48 schreef Adelante het volgende:
van de week op tv nog deel 1 gezien en wat was die oude dumbledore goed
Nee hoor. Dat is maar een gerucht. Er is nog niets bekend over de releasedatum.quote:Op zondag 3 december 2006 22:54 schreef SigmundFreud het volgende:
Deel 7 staat op de rol voor 7 juli 2007 (ja, 7-7-7 dus, het getal van het andere Beest als het ware).
David Yatesquote:Op zondag 3 december 2006 22:59 schreef PDOA het volgende:
De regisseur zegt me echt helemaal niets. Who the fuck is David Yates?
Paagman is een grote kantoorboekhandel in Den Haag.....verkoopt allerlei soorten boeken ook studieboeken...weet niet of ze ook verder zitten dan de randstad...quote:
HBP gaat ook verfilmd worden.quote:Op maandag 4 december 2006 09:17 schreef kruimel_20 het volgende:
klopt het dat dit de laatste film word omdat de acteurs niet meer willen spelen in deel 6 & 7????
Emma Watson ook alquote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
HBP gaat ook verfilmd worden.
Daniel Radcliff, Rupert Grint en Tom Felton hebben hun medewerking al bevestigd.
Zij lijkt me heel tofquote:Op zondag 3 december 2006 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke filmpjes.Bellatrix
Mugglenet
Klopt. Daniel Radcliffe heeft gezegd dat ie niet meer meedoet omdat Michael Gambon steeds met zijn toverstaf wilde spelen.quote:Op maandag 4 december 2006 09:17 schreef kruimel_20 het volgende:
klopt het dat dit de laatste film word omdat de acteurs niet meer willen spelen in deel 6 & 7????
Eens. Maar gelukkig zitten er in de films een hoop andere acteurs die WEL geweldig zijn.quote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die Radcliffe steeds meer over komen als een overgewaarde puber. Zo goed is z'n acteerwerk echt niet...
Inderdaad, ze klinkt een stuk volwassenerquote:Op maandag 4 december 2006 22:14 schreef Jivis het volgende:
Viel me bij de filmpjes op wat een diepe vrouwenstem Emma Watson heeft gekregen
Dit kun je niet menen?!?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:09 schreef Vicky het volgende:
Het boek komt, volgens mijn buurvrouw die in een boekenwinkel werkt, pas in 2008
Er is nog niets bekend over de verschijningsdatum dus volgens mij kunnen we ook data in 2008 scharen onder speculaties.quote:
Bij het vorige boek zat er ongeveer een jaar tussen het bekend worden van de titel en het uitkomen van het boek. Misschien komt het boek rond kerst 2007 uit. Zou een leuk kerstkado zijnquote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:38 schreef Koningin het volgende:
2008? Zo lang kan ik niet meer wachten hoor!!!
Daar geloof ik niets van
beter dat dan een grote agenda in je kruis....quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:02 schreef Akelalala het volgende:
Ik heb het ook gelezen, er is al een groot kruis in mijn agenda gegaan voor dat weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |