Fok frontpage...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Laatste Potters zonder Hermelien
Nee toch?![]()
![]()
Mjaquote:
Wishfull thinking zeker?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Patch het volgende:
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...![]()
De media spreken elkaar dus lekker tegenquote:WB 'extremely confident' of Watson's return
A number of months ago, Emma Watson expressed uncertainty about returning for the sixth and seventh Potter films. Over the weekend, several UK tabloids reported that she wouldn't return for the movies, and also - we presume - misquoted co-star Rupert Grint.
Fortunately, a WB spokesperson retorts, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven." The actress is reportedly set to sign her new contract soon.
We will update you with more on this story shortly.
ze is toch bijna n**kbaar toch?quote:
bron: www.mugglenet.comquote:Warner Brothers announced in a press release today that Dan Radcliffe, Emma Watson, and Rupert Grint are all officially signed on for the Half-Blood Prince and Deathly Hallows films. Each of the three actors, along with Producer David Heyman, were quoted in the release.
From Dan:
"Playing the role of Harry Potter has been an immense privilege, and I look forward to completing the series. I feel a huge sense of loyalty to the character of Harry and the fans who have supported these films over the years. During filming, I have learnt so much, made lots of friends and met people who have changed my life. I am indebted to J K Rowling, Warner Bros. and David Heyman for giving me this fantastic opportunity."
From Emma:
"I could never let Hermione go - she is my hero! I love her too much and love what playing her has meant to me. I am excited and honoured to be finishing what I started and playing her in all seven of the films."
From Rupert:
"Ron Weasley has become a big part of my life and not just because we've both got ginger hair! I've been so proud to play him and loved every second of being part of this world. I'm really looking forward to filming the last two films and being back with my 'Weasley family' and, of course, to seeing my good friends Emma and Dan. Thank you to everyone for being so supportive over the years; we couldn't have done it without you."
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?quote:Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..![]()
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..![]()
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..quote:Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
Ik snap het wel hoor. Hij regisseert films, speelt ook aardig veel toneel en wil natuurlijk serieus genomen worden. Aan de andere kant... hij heeft al 5 films gedaan, dan kunnen die andere 2 er ook wel bij.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet...Dan ga ik niet kijken.
Dan is hij toch een paar films te laat, denk ik.quote:Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Of Metatronquote:Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Ecthelion het volgende:
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannenquote:Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Of Metatron
Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad)
Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaakquote:Op maandag 26 maart 2007 01:29 schreef Mavro het volgende:
[..]
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannen
on-topic: snape/lucius![]()
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...quote:Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaak
Lucius, ook eyecandyAlleen wel heel erg het prototype bad guy helaas. Gaat hij de laatste twee films wel doen of gaat iedereen nou zeiken dat ze een stempel krijgen?
Volgens mij moet je de films beter kijken, want Gambon zit ook al in PoA (waarin ik Gambon trouwens nog wel mee vond vallen). In de laatste film daarentegen viel die me echt tegen. Ben nog altijd van mening dat Ian McKellen een goede Dumbledore zou zijn. Maar jah, laten we eerst maar OotP afwachten...quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...
Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).
Dus waarom zou dat niet kunnen voor een andere rol zoals Sneep of Lucius?
Vijf keer of zeven keer maakt weinig verschil meer. Daarnaast wisten ze dat er zeven films zouden komen en als je dan geen zin had, had je dat eerder moeten zeggen.quote:Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:
[..]
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...
Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).
Dus waarom zou dat niet kunnen voor een andere rol zoals Sneep of Lucius?
Ik ben één van die mensenquote:Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor Dumbledore werkte het ook maar half. Ik heb genoeg mensen gehoord dat Gambon niet de Dumbledore is.
Lucius zou me eerlijk gezegd weinig aanmaken, die is een halve minuut in beeld geweest of zo in totaal...
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.quote:Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ik ben één van die mensenNiet dat Gambon niet kan acteren, maar hij is Dumbledore gewoon niet...
Lucius krijgt in de 5e film (volgens het boek) wel een wat grotere rol dus hopelijk komt hij nu wat vaker in beeld, maar in het 6e boek komt hij helemaal niet meer voor (wordt wel genoemd) dus daarbij is hij al niet meer nodig. En het 7e boek... dat is afwachten...
Het doet me goed dat te horenquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:
[..]
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.![]()
Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boostquote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:
[..]
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.![]()
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boost
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
Ik ken Isaacs niet zo goed, maar alleen al het feit dat hij voor HP geselecteerd is, wil al wat zeggen. Alleen Radcliffe is daar de uitzonderingquote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
Hopkins wellicht voor die leraar met die walrussensnor in HBP ?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik wou dat ze een rol hadden waar ze Anthony Hopkins voor kunnen casten... dat zou een mooie toevoeging zijn op Oldman, Rickman en Smith
Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Hopkins wellicht voor die leraar met die walrussensnor in HBP ?
zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.
Je bedoelt Slughorn? Dat is toch een hele dikke vent? (het personage in het boek hèquote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Slaghorn (Slakhoorn) bedoel je?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:
[..]
John Rhys Davies zou inderdaad een goede zijn voor die rol.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Patch het volgende:
[..]
zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:
http://www.harrymedia.com/img/data/media/105/slug.jpg
http://jhp.anne.free.fr/fanartkmye29.jpg
http://www.hp-lexicon.org(...)-horace-slughorn.jpg
Hoewel John Ryss Davies en Bob Hoskins ook goeie kandidaten zijn voor die rol...
Isaacs speelde ook in the Patriot als die verknipte legeraanvoerder en speelde een relatief kleine rol (als wetenschapper) in Armageddon.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Isaacs ook niet in veel films heb gezien verder, in tegenstelling tot Alan..
Maar ja das ook niet zo vreemd he als Rickman Groupie..![]()
Maar als ik het me goed herinner was het Isaacs in Sweet November.. Herkende hem bijna niet zonder zijn lange witte haar..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |