abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 maart 2007 @ 14:41:19 #201
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_47435058
Grappig dat in het bericht van eerder deze week staat dat ze wél in de laatste delen te zien zal zijn.

Zal allemaal wel berusten op een misverstand. Waarschijnlijk wil ze wel eens wat anders, maar dat sluit niet meteen uit dat ze die laatste delen niet wil natuurlijk.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 19 maart 2007 @ 15:09:56 #202
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_47436198
BBC schreef deze ochtend ook heel iets anders.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/6465875.stm
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_47437503
quote:
Op maandag 19 maart 2007 14:37 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Laatste Potters zonder Hermelien

Nee toch?
Fok frontpage...
pi_47438271
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:42 schreef tonks het volgende:

[..]

Fok frontpage...
Bron: Pinkpower.nl
pi_47438309
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:00 schreef IedeK. het volgende:

[..]

Bron: Pinkpower.nl
Mja
Ik zeg niets meer.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  maandag 19 maart 2007 @ 16:02:13 #206
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_47438351
Denk dat zulke geruchten altijd komen en gaan bij dit soort film-series.
Ik ga er gewoon van uit dat Emma de rol zal afmaken, ik bedoel we praten hier niet over een oneindige reeks films a la Police Academy of James Bond.
Ze kan het gewoonweg niet maken, vanuit toneelbegrippen gezien, om de rol te laten vallen en door iemand anders te laten invullen. Je hebt als actrice ook een beetje verantwoording voor een rol vind ik.
Ach ja, wellicht wil ze een beetje spelen met de producers en krijgt ze daardoor nog wat centjes meer.

Als ze daadwerkelijk geen Hermione Granger meer wil spelen na "the phoenix" hoop ik dat alle filmmaatschappijen haar geen rol meer aanbieden !
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_47438936
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:02 schreef Patch het volgende:
Dan moet ze haar centjes maar verdienen met een 'interview' in PlayBoy ofzo...
Wishfull thinking zeker?
We sure are cute for two ugly people.
pi_47439361
Van mugglenet.com:
quote:
WB 'extremely confident' of Watson's return

A number of months ago, Emma Watson expressed uncertainty about returning for the sixth and seventh Potter films. Over the weekend, several UK tabloids reported that she wouldn't return for the movies, and also - we presume - misquoted co-star Rupert Grint.

Fortunately, a WB spokesperson retorts, "We're extremely confident that Emma will be back for films six and seven." The actress is reportedly set to sign her new contract soon.

We will update you with more on this story shortly.
De media spreken elkaar dus lekker tegen
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
  maandag 19 maart 2007 @ 16:40:17 #209
22457 Patch
pi_47440008
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:15 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Wishfull thinking zeker?
ze is toch bijna n**kbaar toch?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_47466361
quote:
Op maandag 19 maart 2007 16:40 schreef Patch het volgende:

[..]

ze is toch bijna n**kbaar toch?
15 april wordt ze 17... Nog ff wachten dus
We sure are cute for two ugly people.
pi_47627869
Emma Watson is cker een lekker ding en ik vind (net als Rupert Grint en Daniel Radcliffe) dat ze haar rol van Hermoine goed heeft ingevuld. Toch denk ik niet dat ze snel in de PlayBoy zou staan, hoewel ik het niet erg zou vinden...
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
pi_47638632
Potter trio signed on for final two films
quote:
Warner Brothers announced in a press release today that Dan Radcliffe, Emma Watson, and Rupert Grint are all officially signed on for the Half-Blood Prince and Deathly Hallows films. Each of the three actors, along with Producer David Heyman, were quoted in the release.

From Dan:

"Playing the role of Harry Potter has been an immense privilege, and I look forward to completing the series. I feel a huge sense of loyalty to the character of Harry and the fans who have supported these films over the years. During filming, I have learnt so much, made lots of friends and met people who have changed my life. I am indebted to J K Rowling, Warner Bros. and David Heyman for giving me this fantastic opportunity."

From Emma:

"I could never let Hermione go - she is my hero! I love her too much and love what playing her has meant to me. I am excited and honoured to be finishing what I started and playing her in all seven of the films."

From Rupert:

"Ron Weasley has become a big part of my life and not just because we've both got ginger hair! I've been so proud to play him and loved every second of being part of this world. I'm really looking forward to filming the last two films and being back with my 'Weasley family' and, of course, to seeing my good friends Emma and Dan. Thank you to everyone for being so supportive over the years; we couldn't have done it without you."
bron: www.mugglenet.com
  zondag 25 maart 2007 @ 14:11:34 #213
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_47647272
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..
pi_47647375
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:50 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nu Alan Rickman nog, en dan ben ik helemaal tevreden..
Al ben ik bang dat het niet gaat gebeuren..
Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
pi_47652556
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:53 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Alan Rickman is inderdaad een meesterlijke acteur, maar hoezo zou hij de films niet meer willen doen?
Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Maar goed, ik denk dat als Mr. Rickman iets meer ponden in zn handjes gedrukt krijgt, dat hij alsnog overstag gaat..

Plus ik vind eigenlijk dat hij het niet kan maken om in de 2 laatste films, waar het personage Sneep een redelijk grote rol speelt natuurlijk, niet meer mee te doen..
  zondag 25 maart 2007 @ 21:41:16 #217
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_47652818
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet... Dan ga ik niet kijken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 25 maart 2007 @ 21:48:33 #218
160346 Mavro
Black & Red
pi_47653070
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Het is toch allang te laat om enig stigma te voorkomen. Rickman IS Snape, als hij niet meedoet... Dan ga ik niet kijken.
Ik snap het wel hoor. Hij regisseert films, speelt ook aardig veel toneel en wil natuurlijk serieus genomen worden. Aan de andere kant... hij heeft al 5 films gedaan, dan kunnen die andere 2 er ook wel bij.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  zondag 25 maart 2007 @ 22:20:34 #219
71919 wonderer
pi_47654501
Ja, precies mijn punt. Na die vijf films ineens zeggen "nee"? Het is allang te laat.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_47654835
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
pi_47654955
quote:
Op zondag 25 maart 2007 21:34 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Hij heeft een aantal keer aangegeven dat hij niet alle Harry Potter films wil doen omdat hij bang is anders voor altijd als Sneep te worden gezien, en dat wil hij voorkomen..
Dan is hij toch een paar films te laat, denk ik.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  zondag 25 maart 2007 @ 22:34:45 #222
71919 wonderer
pi_47655186
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:26 schreef Ecthelion het volgende:
Ik vind dat hij Snape echt goed heeft vertolkt (vindt hem een van de beste HP-acteurs), maar als ik hem normaal zie, denk ik eerder aan hem in Love Actually dan aan Snape
Of Metatron

Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad )
pi_47655794
Ja en daarom zou het juist zo vaag zijn als hij de laatste 2 films niet mee zou doen..
Over film/boek 7 kan ik nog niks zeggen maar in boek 6 heeft Sneep eigenlijk de hoofdrol en ik denk ook wel dat de makers van Harry Potter zich daarvan bewust zijn..

Plus wat hier al gezegt is, hij heeft 5 films gedaan, dan kunnen die laatste 2 er ook wel bij.. Als je hem zou vervangen dan zou dat hetzelfde zijn als dat je Harry of Ron zou vervangen..
Dat is gewoon not done en ik hoop echt dat Mr. Rickman zich dat ook beseft..

Laten we het hopen..
pi_47657886
Weet iemand trouwens ook hoe het zit met Robbie Coltrane (Hagrid), of die de 6e en 7e film meespeelt? Ik heb nog weinig over hem gelezen, maar vind ook hem ontzettend goed! Hagrid krijgt door the Order of the Phoenix ook een grotere rol en het lijkt me moeilijk om Robbie Coltrane te vervangen. Iemand bronnen en/of geruchten?
  maandag 26 maart 2007 @ 01:29:48 #225
160346 Mavro
Black & Red
pi_47660852
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Of Metatron

Dat haar scheelt een hele hoop (en kom op, hij heeft in de huidige films sowieso veeeeeeeeeel te weinig screentime gehad )
off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannen

on-topic: snape/lucius
  maandag 26 maart 2007 @ 01:31:25 #226
71919 wonderer
pi_47660878
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:29 schreef Mavro het volgende:

[..]

off-topic: wonderer, wat heb je toch een goede smaak qua mannen

on-topic: snape/lucius
Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaak

Lucius, ook eyecandy Alleen wel heel erg het prototype bad guy helaas. Gaat hij de laatste twee films wel doen of gaat iedereen nou zeiken dat ze een stempel krijgen?
pi_47662251
Alan Rickman is echt een van de beste acteurs uit het hele ensemble... Voor mij zouden de films bijna niet meer de moeite waard zijn zonder zijn fantastische rol als Severus Snape. En dat geldt in bijna even grote mate voor Maggie Smith aka Minerva McGonnagall
  maandag 26 maart 2007 @ 09:05:25 #228
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_47662833
quote:
Op maandag 26 maart 2007 01:31 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dank je wel, dat hoor ik niet zo vaak

Lucius, ook eyecandy Alleen wel heel erg het prototype bad guy helaas. Gaat hij de laatste twee films wel doen of gaat iedereen nou zeiken dat ze een stempel krijgen?
Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...

Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).

Dus waarom zou dat niet kunnen voor een andere rol zoals Sneep of Lucius?
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  maandag 26 maart 2007 @ 09:41:38 #229
22457 Patch
pi_47663439
Richard Harris heeft maar 2 Potter-films gemaakt...
pi_47666639
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:

[..]

Je kunt het wel bestempelen als 'zeiken', maar 7 keer achtereen dezelfde rol doet de carriere van een acteur veelal geen goed. Zelfs al doe je andere dingen tussendoor. Ik denk dat iemand als Radcliff enkel nog maar een draai aan z'n carriere kan geven door ergens naakt op een podium te gaan staan. Wacht eens...

Maar goed, wat is het probleem als ze halverwege iemand anders voor een bepaalde (bij)rol nemen (Potter en co. uitgezonderd natuurlijk). Voor Dumbledore werkte het IMO ook, al was dat natuurlijk bittere noodzaak. Maar Gambon is naar mijn mening een fantastische Dumbledore. Het koste mij even twee minuten in GoF om de overgang te maken, maar daarna vond ik het juist wel weer verfrissend, na 3 films met Richard Harris (die overigens ook een fantastische rol neerzette, god hebbe zijn ziel).

Volgens mij moet je de films beter kijken, want Gambon zit ook al in PoA (waarin ik Gambon trouwens nog wel mee vond vallen). In de laatste film daarentegen viel die me echt tegen. Ben nog altijd van mening dat Ian McKellen een goede Dumbledore zou zijn. Maar jah, laten we eerst maar OotP afwachten...
pi_47673635
5 of 7x dezelfde rol spelen maakt niks uit, volgens mij is ze gewoon wakker geworden:
Warner schept bakken met geld dankzij die films en de drie hoofdrolspelers krijgen relatief weinig betaald (als je vergelijkt met Hollywood supersterren)

ik weet dat Radcliff al eens een loonsverhoging heeft kunnen afdwingen, maar die leek mij toen nog steeds vrij karig
het zijn misschien niet de beste acteurs (maar slecht zijn ze zeker niet), maar om 7 films te spelen als tiener, daar mag wel wat tegenover staan, zeker als de films dus geld met hopen opbrengen
  maandag 26 maart 2007 @ 16:43:22 #232
71919 wonderer
pi_47677336
quote:
Op maandag 26 maart 2007 09:05 schreef japzooi het volgende:

[..]

Vijf keer of zeven keer maakt weinig verschil meer. Daarnaast wisten ze dat er zeven films zouden komen en als je dan geen zin had, had je dat eerder moeten zeggen.
Voor Dumbledore werkte het ook maar half. Ik heb genoeg mensen gehoord dat Gambon niet de Dumbledore is.

Lucius zou me eerlijk gezegd weinig aanmaken, die is een halve minuut in beeld geweest of zo in totaal, maar Snape... Rickman IS Snape, dat kan nooit beter worden en ik zou me gewoon doodergeren. Die slepende stem, die donkere ogen... Mensen zijn voor die film gecast omdat zij de beste waren, dus moet je nu per definitie met een mindere acteur voort.

Daarnaast geloof ik echt niet dat iemand van het kaliber Rickman alleen nog maar als Snape gezien wordt. Daar is hij veel te goed voor. Dat Radcliffe niet meer aan de bak komt, soit, die kan niet acteren, maar de rest is het neusje van de zalm van de Britse steracteurs.
pi_47679094
quote:
Op maandag 26 maart 2007 16:43 schreef wonderer het volgende:

[..]
Voor Dumbledore werkte het ook maar half. Ik heb genoeg mensen gehoord dat Gambon niet de Dumbledore is.

Lucius zou me eerlijk gezegd weinig aanmaken, die is een halve minuut in beeld geweest of zo in totaal...
Ik ben één van die mensen Niet dat Gambon niet kan acteren, maar hij is Dumbledore gewoon niet...

Lucius krijgt in de 5e film (volgens het boek) wel een wat grotere rol dus hopelijk komt hij nu wat vaker in beeld, maar in het 6e boek komt hij helemaal niet meer voor (wordt wel genoemd) dus daarbij is hij al niet meer nodig. En het 7e boek... dat is afwachten...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 18:35:56 #234
160346 Mavro
Black & Red
pi_47720379
quote:
Op maandag 26 maart 2007 17:36 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Ik ben één van die mensen Niet dat Gambon niet kan acteren, maar hij is Dumbledore gewoon niet...

Lucius krijgt in de 5e film (volgens het boek) wel een wat grotere rol dus hopelijk komt hij nu wat vaker in beeld, maar in het 6e boek komt hij helemaal niet meer voor (wordt wel genoemd) dus daarbij is hij al niet meer nodig. En het 7e boek... dat is afwachten...
Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.
pi_47721278
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:

[..]

Verschil met Rickman is ook dat Jason Isaacs er wel ontzettend op gebrand is om in de films te spelen.
Het doet me goed dat te horen
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:15:42 #236
71919 wonderer
pi_47721903
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:35 schreef Mavro het volgende:

[..]

Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boost
pi_47722361
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Begrijpelijk, voor hem is het juist een carriere boost
Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:57:30 #238
22457 Patch
pi_47723547
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Als je bedoeld dat Rickman meer heeft bereikt dan Isaacs heb je, denk ik, wel gelijk, maar vind Isaacs ook een goede acteur.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:01:16 #239
71919 wonderer
pi_47723690
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:26 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Ik ken Isaacs niet zo goed, maar alleen al het feit dat hij voor HP geselecteerd is, wil al wat zeggen. Alleen Radcliffe is daar de uitzondering Maar volgens mij is hij niet zo beroemd als Rickman.
pi_47723992
Ik moet zeggen dat ik Isaacs ook niet in veel films heb gezien verder, in tegenstelling tot Alan..
Maar ja das ook niet zo vreemd he als Rickman Groupie..

Maar als ik het me goed herinner was het Isaacs in Sweet November.. Herkende hem bijna niet zonder zijn lange witte haar..
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:12:52 #241
71919 wonderer
pi_47724156
Ik wou dat ze een rol hadden waar ze Anthony Hopkins voor kunnen casten... dat zou een mooie toevoeging zijn op Oldman, Rickman en Smith
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:13:04 #242
22457 Patch
pi_47724166
Wellicht dat je Isaacs in 1 van onderstaande films hebt gezien...

Scars (2006/I) (TV) .... Chris
Friends with Money (2006) .... David
Harry Potter and the Goblet of Fire (2005) .... Lucius Malfoy
Tennis, Anyone...? (2005) .... Johnnie Green
The Chumscrubber (2005) .... Mr. Parker
Nine Lives (2005) .... Damian
Elektra (2005) (uncredited) .... DeMarco
Nouvelle-France (2004) .... Général James Wolfe
Peter Pan (2003) .... Mr. Darling/Captain Hook
Harry Potter and the Chamber of Secrets (2002) .... Lucius Malfoy
The Tuxedo (2002) .... Clark Devlin
High Times Potluck (2002) .... Arneau
Passionada (2002) .... Charles Beck
Windtalkers (2002) .... Major Mellitz
Resident Evil (2002) (uncredited) .... Dr. William Birkin/Narrator
Black Hawk Down (2001) .... Steele
Hotel (2001) .... Australian Actor
The Last Minute (2001) .... Dave 'Percy' Sledge
The Tag (2001) .... Robert
Sweet November (2001) .... Chaz Watley
The Sight (2000) (TV) (uncredited) .... Ghost
The Patriot (2000) .... Col. William Tavington
The End of the Affair (1999) .... Father Richard Smythe
Soldier (1998/I) .... Mekum
St. Ives (1998) .... Alain de Keroual de Saint-Yves
... aka All for Love (UK: TV title)
Divorcing Jack (1998) .... Cow Pat Keegan
Armageddon (1998/I) .... Dr. Ronald Quincy, Research
Spice World (1997) (scenes deleted)
The Fix (1997) (TV) .... Tony Kay
Event Horizon (1997) .... D.J.
Dragonheart (1996) .... Lord Felton
Burn Your Phone (1996) .... The Killer
Guardians (1996) .... Jim Reed
Loved Up (1995) (TV) .... Dez 2
Solitaire for 2 (1995) .... Harry
A Relative Stranger (1995) (TV) .... Peter Fraiman
Dangerous Lady (1995) .... Michael Ryan
Shopping (1994) .... Market Trader
Civvies (1992) (TV) .... Frank Dillon
Eye Contact (1991) (TV) .... Michael
The Tall Guy (1989) .... Doctor #2
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:13:38 #243
22457 Patch
pi_47724195
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef wonderer het volgende:
Ik wou dat ze een rol hadden waar ze Anthony Hopkins voor kunnen casten... dat zou een mooie toevoeging zijn op Oldman, Rickman en Smith
Hopkins wellicht voor die leraar met die walrussensnor in HBP ?
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:14:33 #244
71919 wonderer
pi_47724240
Ik heb alleen Dragonheart bewust gezien Daar zat Thewlis ook in (Lupin).
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:15:46 #245
71919 wonderer
pi_47724303
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Patch het volgende:

[..]

Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:17:22 #246
22457 Patch
pi_47724380
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Zo goed zit dat boek niet meer in mijn hoofd... Tony met een snor, ik weet niet, maar het zou best kunnen, in principe kan ie veel spelen natuurlijk. Ben wel benieuwd of hij het zou doen, eigenlijk.
zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:

http://www.harrymedia.com/img/data/media/105/slug.jpg
http://jhp.anne.free.fr/fanartkmye29.jpg
http://www.hp-lexicon.org(...)-horace-slughorn.jpg

Hoewel John Ryss Davies en Bob Hoskins ook goeie kandidaten zijn voor die rol...
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:17:56 #247
88233 Steve
Still the best.
pi_47724405
quote:

[..]

Je bedoelt Slughorn? Dat is toch een hele dikke vent? (het personage in het boek hè )
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_47724464
quote:

[..]

Slaghorn (Slakhoorn) bedoel je?
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:17 schreef Patch het volgende:

[..]

zo'n soort type zou het ongeveer moeten zijn:

http://www.harrymedia.com/img/data/media/105/slug.jpg
http://jhp.anne.free.fr/fanartkmye29.jpg
http://www.hp-lexicon.org(...)-horace-slughorn.jpg

Hoewel John Ryss Davies en Bob Hoskins ook goeie kandidaten zijn voor die rol...
John Rhys Davies zou inderdaad een goede zijn voor die rol.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 20:23:37 #249
71919 wonderer
pi_47724645
Zo mager is Hopkins nou ook weer niet

Maar John Rhys Davies klinkt inderdaad wel goed daarvoor.
pi_47728720
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 20:08 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Isaacs ook niet in veel films heb gezien verder, in tegenstelling tot Alan..
Maar ja das ook niet zo vreemd he als Rickman Groupie..

Maar als ik het me goed herinner was het Isaacs in Sweet November.. Herkende hem bijna niet zonder zijn lange witte haar..
Isaacs speelde ook in the Patriot als die verknipte legeraanvoerder en speelde een relatief kleine rol (als wetenschapper) in Armageddon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')