ja idd.. wrom nou ineens 1361quote:
moet ik je helpen zoeken dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ligt er aan als ik mijn cola glas kan vinden
Ja wel goed, met jou ook?quote:
nog wat gekocht dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja wel goed, met jou ook?
Beetje saai weekendGeen reet te doen.. Alleen geshopt en morgeochtend sporte..
En nog wat aan school doen
voor dit soort dingen krijg je een week ban hea. dat weet je.quote:
Ja een broek, donkere. En een korset voor het kerstgalaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:32 schreef liiszle het volgende:
[..]
nog wat gekocht dan ?
nee ik doe ook weinig
hulp is altijd welkomquote:
kijk aan! dat is vaak zo sexy!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Ja een broek, donkere. En een korset voor het kerstgala
NEE REINIER doe het neit!quote:
sjaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:33 schreef liiszle het volgende:
[..]
voor dit soort dingen krijg je een week ban hea. dat weet je.
uhm.... en daar onder die berg papier?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
hulp is altijd welkom
het is ene met dat tijgertje van winnie de pooh er opvoor zover hij er niet van afgeslete is
Maar Merel en zuivel is niet zo´n gigantisch goede combinatiequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeetje Merel
Een pizza zonder kaas is geen pizza
jawel hoor. gewoon goed typen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
sjaveel kank er nie aan doen he
hahaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
NEE REINIER doe het neit!
ze is evil.
ze spand samen met dr evil.
ik weet t zeker ! niet doen!
uhm neej niet daarquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm.... en daar onder die berg papier?
wat lief...tijgertje
![]()
hee merel!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar Merel en zuivel is niet zo´n gigantisch goede combinatie
Pfoe, die quote komt van jaren terug!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar Merel en zuivel is niet zo´n gigantisch goede combinatie
Merelquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef Merel1808 het volgende:
Oh en hoi mensen! Ik ben terug van werk
d'an is t goed. ik was al bang.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:36 schreef mash_ het volgende:
[..]
hahaheb haar nummer niet dus gaat noggeneens
ik zat ook al te denken, wanneer is dat gezegtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Pfoe, die quote komt van jaren terug!![]()
ligt dit nou aan mij en zie ik dit er als enigste erin staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:35 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
sjaveel kank er nie aan doen he
Ja, ik had die pagina nog open staanquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:37 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Pfoe, die quote komt van jaren terug!![]()
ja ligt aan jouquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef lucina het volgende:
[..]
ligt dit nou aan mij en zie ik dit er als enigste erin staan![]()
is niet erg bedoeld hoorquote:
DR bij.quote:
*is wél erg!quote:
ik zag t ookquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:38 schreef lucina het volgende:
[..]
ligt dit nou aan mij en zie ik dit er als enigste erin staan![]()
dan zijn jullie de uitverkorenen. TRouWquote:
zie je... ik ben niet de enigstequote:
Kan je me er mee aansteken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef mash_ het volgende:
ik ben verliefd o+
ik ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef mash_ het volgende:
ik ben verliefd o+
ja okey... maar het kan ook per ongeluk of onbewust gebeurd zijn hequote:
sst niemand zeggequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef lucina het volgende:
[..]
ja okey... maar het kan ook per ongeluk of onbewust gebeurd zijn he![]()
wat een toevalquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik ook.
maaar alleen int weekend.
heeft iets te maken met kettingenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan moet je ff met me op msn praten dan lukt het zo![]()
wat is dat dan ?quote:
hahah jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:45 schreef liiszle het volgende:
[..]
heeft iets te maken met kettingen
Rein!!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef mash_ het volgende:
ik ben verliefd o+
dus elve.. camn met rein!quote:
ik zeg nixquote:
en dan worddt beweerd dat toeval niet bestaatquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:49 schreef Plums het volgende:
[..]
Haha, in mijn liedje zong de zanger net: it's the weekend![]()
vertel wat luister jequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef mash_ het volgende:
ik luister WAAZIGE! muziek
je glas nog gevonde?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:50 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
en dan worddt beweerd dat toeval niet bestaat
op D_Aquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Owh
Ik ben de hele week verliefd
Dankjequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:51 schreef mash_ het volgende:
ik luister WAAZIGE! muziek
ook al onder die stapel daar gekeken?quote:
wat voor soort muziek is dat dan klinkt me vaag bekendquote:
uhmquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:54 schreef lucina het volgende:
[..]
ook al onder die stapel daar gekeken?
ook goed... onder die hoop daar dan... ohnee... wacht wat dacht je van de keuken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
uhmbeter kijke
ik heb geen stapels
zijn allemaal hope zooi
![]()
trustequote:
waarom dat niet?quote:
ik woon in bij een hospitaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef lucina het volgende:
[..]
ook goed... onder die hoop daar dan... ohnee... wacht wat dacht je van de keuken?
en hoe maak je dat dan schoon?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik woon in bij een hospitaen ik mag mijn afwas niet in de keuken neer zetten dus hij zwerft ergens over mijn kamer
ja we hebben morgen nogquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:00 schreef mash_ het volgende:
dag lieverdhvj
morgen nog en dan volgende week weer
voormijquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja we hebben morgen nog
stiekem blijf ik nog even
wat nouquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:59 schreef liiszle het volgende:
Lliiiiszle is dr vandeeurrr
hoezo ga je weg danquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
wat nouwordt het net gezellig
![]()
ik blijf nog wel evenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
![]()
das van dat ehh.. hoe heet dat..quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
Arabisch brood van Merel:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hequote:
ik was were terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
![]()
Ik drink bierquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Ben ik de enige hier die bier drinkt?
ik ben student wat denk je zelfquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Lijkt het op, maar het is minder taai zeg maar, en dubbel, er zit lucht in zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
das van dat ehh.. hoe heet dat..
wat ze ook voor Gvd hoe hete die dingen gebruiken..
Wraps?
zoals een pita broodje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lijkt het op, maar het is minder taai zeg maar, en dubbel, er zit lucht in zeg maar![]()
ja wel hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
hoeso
mag ze dat niet zelf kieze
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh kijk aan, een mede-studentquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik ben student wat denk je zelf
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wel hoormaar ze is al mijn vriendin
daar heb je wel een punt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
breakin the back of life so i can pass trough
same here man maarja de gast waarmee ik ging stappe heeft zijn enkel gekneusd vamiddagquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ahh kijk aan, een mede-student
Ik vind t wel een beetje kut om zaterdagavond thuis te zitten
Mijne, is net opquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Pitabroodjes zijn veel dikker, dit is echt heel dun, en deze zijn veel groter dan pitabroodjesquote:
ja. weekend love enzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:15 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja
moet je zorgen dat ene jongen ketting voor je kooptquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef Elvanera het volgende:
Ja ik drink bier ArendBarend
Graag mash_!
ja! dat is correctquote:
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
moet je zorgen dat ene jongen ketting voor je kooptdat is de truck
bij mij al 3!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:26 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?
zijn het denk k geen goede als het niet werktquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:26 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?
Oh! Ik droeg er gister één, en die ander draag ik nou nooitquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij al 3!
maar ik draag dr maae 2
maar t werkt!
Ik heb zin in morgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb zin in 16 dec.Dan naar Londen!
londequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb zin in 16 dec.Dan naar Londen!
Maar ik ben van 82. Ik hoor hier eigenlijk niet thuis al voel ik mij nog altijd een jaar of 17quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
en mooie meisjesmaar het mooiste meisje is offline
ben jij heel toevallig die gast die altijd skate board voro de schoolquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
londete gekke boarders daar
moet je je skateboard niet vergeten leer je nog wat van
alleen dat accent is minder
maar dat wordt uiteraard teniet gedaan door het skatetalent
Hahahquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
londete gekke boarders daar
moet je je skateboard niet vergeten leer je nog wat van
alleen dat accent is minder
maar dat wordt uiteraard teniet gedaan door het skatetalent
stoer... moet je foto van makenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ben jij heel toevallig die gast die altijd skate board voro de school
ik zou eerder denken dat jij zoon type bent voor de frituurquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee heb wel wat beters tedoen in me pauzenaar de ah gaan ofzo
ik betwijfel het ik skate over het algemeen bij de yard in de buurtquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
ben jij heel toevallig die gast die altijd skate board voro de school
hmm boarde.. shoppe... boarde.. shoppe... boarde.. boarde boardequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:33 schreef Plums het volgende:
[..]
Hahahdenk niet dat ik daar echt aan toe kom, ga er heen met mn mutti en broer..
Shoppuhhh
![]()
![]()
hooiquote:
hoezo zie ik er zo dik uit danquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:36 schreef lucina het volgende:
[..]
ik zou eerder denken dat jij zoon type bent voor de frituur![]()
Ik zit hier al een hele tijd hoor, alleen door school niet meer zo vaak hierquote:
thnxquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:39 schreef Crazy_Pirate het volgende:
ooh jij bent de nieuwe modgefeliciteerd
ironie ? smiles?? heb je al 2 sterren op je buikquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:40 schreef saaw het volgende:
[..]
gast
ooit van smilies en ironie gehoord
1 op mn buikquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ironie ? smiles?? heb je al 2 sterren op je buik![]()
jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:41 schreef FerryB het volgende:
Smily's hebben helaas voor velen een verschillende betekenis
Omdat je nu ook de nieuwe ster van pub bentquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:42 schreef saaw het volgende:
[..]
1 op mn buik
1 [nieuwe, net een paar uur geleden gezet] op mn rug
nee omdat ik een jubileum heb met mn lief vandaagquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Omdat je nu ook de nieuwe ster van pub bent![]()
ja he... werd me zowat gedwonge maar dat boeit nietquote:
ohhquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:44 schreef saaw het volgende:
[..]
nee omdat ik een jubileum heb met mn lief vandaag
hij heeft er ook een gezet
en omdat tatt's natuurlijk uitermate hip zijn
je hoort steeds wat muziek en dat moet ik were bufferenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:44 schreef FerryB het volgende:
mash_. Jij zei net: Buffer buffer buffer.
Bedoelde je daarmee dat mijn stream weer eens buffert? Als dat zo is zeg ik deze maand mijn Chello abonnement nog op omdat dit iets te vaak gebeurt namelijk terwijl ik 50,- pedr maand betaal voor wat ik dacht fatsoenlijk internet....
door wie?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:45 schreef lucina het volgende:
[..]
ja he... werd me zowat gedwonge maar dat boeit niet
iedereen hier ofso...quote:
Dat hoort niet. Chello mag iig een nieuwe klant gaan zoeken want ik ben het gewoon zat. Dat je nieteens normaal meer kan streamen vind ik ter ver gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
je hoort steeds wat muziek en dat moet ik were bufferen
quote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je staat in ieders sig. Bedank me maar.![]()
niet in dei van mijquote:Op zondag 19 november 2006 00:00 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je staat in ieders sig. Bedank me maar.![]()
omdat reality sucktquote:Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef Blaxje het volgende:
Waarom ben je trouwens geen Moddereter, zoals D_A, Saar?
wat lievquote:Op zondag 19 november 2006 00:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Omdat je zo tof bent en iedereen het jou gunt.![]()
![]()
Ach, zolang je D_A strenge regime maar niet volgt ben je nu al m'n favoriete modje.quote:Op zondag 19 november 2006 00:02 schreef saaw het volgende:
[..]
wat lievik voel me vereerd
have fun vanavond merel! doe je wel voorzichtig
Hoi reinquote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef mash_ het volgende:
dag bart
Uuh gewoon, ik zat film te kijken maar die was wel klaar vond ikquote:Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef mash_ het volgende:
waar kom jij zo laat vandaan??
Bartjequote:Op zondag 19 november 2006 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kick op macht blaxje..
whehehehe
Ja je hebt gelijk.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef mash_ het volgende:
hoi D_Adoe je het morgen rusitg aan met merel
Bartjequote:
Hoe laat ga je morgen ?quote:
8 uur trein, kwart over 11 bij m'n liefquote:
Nooooooooh, goed plan wel.quote:Op zondag 19 november 2006 01:21 schreef mash_ het volgende:
merel en D_A gaan later trouwen en dan krijgen ze van die leuke kinderen van van die leuke wangen
Wow, vrooooooooooegquote:Op zondag 19 november 2006 01:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
8 uur trein, kwart over 11 bij m'n lief
idd, en voor haar ook want ze is stappen nuquote:
Ja ach, kwart over 11 is goed te doen lijkt mequote:Op zondag 19 november 2006 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
idd, en voor haar ook want ze is stappen nu
Doei reinquote:
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etcquote:Op zondag 19 november 2006 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, kwart over 11 is goed te doen lijkt me
Ja pcies, dat duurt makkelijk een uurtje of 4quote:Op zondag 19 november 2006 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etc
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitquote:Op zondag 19 november 2006 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etc
Mwah ik denk dat die aanblijven mrogen hoor, maar goed die ochtend kan wel langer durenquote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitnaja nu ben ik echt weg :w
Ja, maar voordat ze uit kunnen, moet ze ze eerst aan hebben gehad hequote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitnaja nu ben ik echt weg :w
Goed punt welquote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar voordat ze uit kunnen, moet ze ze eerst aan hebben gehad he
Ja, ik ben op mn scherpst op deze tijd van de dagquote:
Ik niet dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 19 november 2006 01:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben op mn scherpst op deze tijd van de dag![]()
Hmm,quote:Op zondag 19 november 2006 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik zeg toch: Hoezo kleren aan?
bedoel dus dat ze net zoe goed niet aankn kleden omdat ze daarna weer uit hadden gemoeten en dus dubbel werk was maarja snappen jullie weer nie![]()
Ja tuurlijk snappen we dat wel, maar de vraag is, willen we het snappenquote:Op zondag 19 november 2006 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik zeg toch: Hoezo kleren aan?
bedoel dus dat ze net zoe goed niet aankn kleden omdat ze daarna weer uit hadden gemoeten en dus dubbel werk was maarja snappen jullie weer nie![]()
Ja, it's all in the namequote:Op zondag 19 november 2006 01:43 schreef mash_ het volgende:
pfff net stelletje vrouwen jullie 2.ligt zker aan de naam
Ach, je doet maar.quote:
Dealquote:Op zondag 19 november 2006 01:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, je doet maar.
Zolang ik d'r in het echt mag knuffelen en kusjes geven.
Deal?
Ja, viel mij ook al opquote:Op zondag 19 november 2006 02:32 schreef Crazy_Pirate het volgende:
oja voor de mensen die het niet gemerkt of gezien hebben dit is eigelijk pub #1369 en niet #1361 dat daar even rekening mee gehouden wordt
Ok, hoe lang heb je nogquote:Op zondag 19 november 2006 02:38 schreef Crazy_Pirate het volgende:
of er moete heel snel 40 posts gemaakt worde dat kan ook
Haha, je denkt met consumptie dusquote:Op zondag 19 november 2006 02:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
goede nachtik heb een lekker sapje op.. maar denk nog gewoon normaal.. met een beetje extra
![]()
Ok, ik blijf nog evenquote:
mij ook goed hequote:Op zondag 19 november 2006 03:04 schreef Zonnebril het volgende:
goedhoor, met jou ook?
ja ja zodra er vrouwen in het spel komen bedenkt hij zichquote:
Niet bij alle vrouwen hoorquote:Op zondag 19 november 2006 03:06 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ja ja zodra er vrouwen in het spel komen bedenkt hij zich
Ik ben moe en wil naar bedje toequote:Op zondag 19 november 2006 03:10 schreef Crazy_Pirate het volgende:
okeej dat verklaart hoi pien
Hoiquote:Op zondag 19 november 2006 03:11 schreef Zonnebril het volgende:
Hoii Gekke Piraat
En haaaai Bart
en de rest natuurlijk ook![]()
slaapse bbquote:Op zondag 19 november 2006 02:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, je denkt met consumptie dus
Maaruh, ik ga pitten, anders worden mn ouders pissed
Ja nee nu wil ik het hier ff afmaken ookquote:
Dit topic schatquote:Op zondag 19 november 2006 03:12 schreef Crazy_Pirate het volgende:
och ja nog 19posts of zoff voor pien we moete ff deze topic aflsuite
Kan, weet ik nietquote:Op zondag 19 november 2006 03:13 schreef Zonnebril het volgende:
[..]
Onzin!
Ik ben ook leuk als ik niet lam ben..
![]()
Ik ben nu scherper dan om 3 uur 's middags hoorquote:Op zondag 19 november 2006 03:14 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
het is laat man wat verwacht je anders?
lul je nou manquote:Op zondag 19 november 2006 03:16 schreef Crazy_Pirate het volgende:
geen ideemaar ja vind wel leuk deze vol te zette
btw voor de mense die het niet door hadde VOLGENDE topic is #1370!!! niet 1362
bedanktquote:Op zondag 19 november 2006 03:17 schreef Zonnebril het volgende:
okeee,
jullie zijn ook maar saai trouwens..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |