maar verder issie wel okeej hoor daaar niet vanquote:
Hoe vetquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Goedemiddag, net nog de sint gezien.![]()
Oh zucht, afgezaagdquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:30 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
doe maar heel standaart de magarita
Heb je ook double spicy ofsoquote:
zoals plums al zij het word er niet minder lekker vanquote:
Das dom gekquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
zoals plums al zij het word er niet minder lekker van
ben helemaal verslaafd aan de magaritaselke keer asl ik uit ga eerst langs de pizza bakker en pizza magarita ete
maar welke raad jij aan dan?
Pizza is nou niet het meeste vette wat ik kan bedenken, eerder het minst vette... En zeker Margarita niet...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das dom gek
Je moet nooit vette dingen eten voordat je gaat zuipen![]()
Mits je niet wilt kotsen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das dom gek
Heb je al een keer of 3 gezegd Tomquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef K-mail het volgende:
salami picante oid![]()
Hebben ze bij jullie ook van die afgezaagde namen? Zoals Etna, Vesuvius, Pompeii, Pavarotti, etc?
ohja GEWONNNEEEEEGESCOOORD
Pciesquote:
Uuh hallo, Tomquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:36 schreef K-mail het volgende:
[..]
Pizza is nou niet het meeste vette wat ik kan bedenken, eerder het minst vette... En zeker Margarita niet...
ik drink meestal zoveel dat het niet uitmaak wat je op je maag hebtquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Das dom gek
Ja, allemaal italiaanse namenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:32 schreef K-mail het volgende:
salami picante oid![]()
Hebben ze bij jullie ook van die afgezaagde namen? Zoals Etna, Vesuvius, Pompeii, Pavarotti, etc?
ohja GEWONNNEEEEEGESCOOORD
Ik eet altijd pizza zonder kaasquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh hallo, Tom
Weet je hoeveel vet er in kaas zit![]()
Leer duidelijk lullenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik drink meestal zoveel dat het niet uitmaak wat je op je maag hebtal is het ook weer net niet zoveel dat ik de weg nie meer na huis weet maar je snapt t wel
Ja ik vat hem jaquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:38 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik drink meestal zoveel dat het niet uitmaak wat je op je maag hebtal is het ook weer net niet zoveel dat ik de weg nie meer na huis weet maar je snapt t wel
Jeetje Merelquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:39 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik eet altijd pizza zonder kaas
Noh, dingen zoals Margariat Capricosa, Mozzarella, Diavolo, vind ik veel italiaanser dan Pavarotti...quote:
Haaaaaaaaaaaalloooooquote:
Ja, dan noem je ook zo ongeveer het meest vette wat er te vinden is op aardequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:41 schreef K-mail het volgende:
[..]
Noh, dingen zoals Margariat Capricosa, Mozzarella, Diavolo, vind ik veel italiaanser dan Pavarotti...
En bart, vergelijk een pizza met kaas eens met een broodje van de BK of Mcd...
ik kan het best volge hoorquote:
dankequote:
een tip.. doe een spatie tusse de smiley en je tekst, en tusse smileys inquote:
Typ een spatie tussenquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
het hele gedeelte niet?:')
kom op do... dat weet hij toch niet... niet zo snel boos wordequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Typ een spatie tussenen je laatste letter, newbie.
Oke.......... Dat........... zal ik dan............... niet meer doen...........quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef lucina het volgende:
[..]
kom op do... dat weet hij toch niet... niet zo snel boos worde![]()
Letter ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:43 schreef mstr het volgende:
[..]
Typ een spatie tussenen je laatste letter, newbie.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Oke.......... Dat........... zal ik dan............... niet meer doen...........
Samengevat: karakterquote:
ik snap je effe niet meerquote:
Hoi reinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |