ik weet ook niet hoe het moet...quote:
Nu is zien of ie het topic nog terug kan vindenquote:
Zie de laatste regel van de OP, daar staat alles in wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:46 schreef lucina het volgende:
[..]
ik weet ook niet hoe het moet...alleen dat het moet
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu is zien of ie het topic nog terug kan vinden
hahaha niet te hard he...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nu is zien of ie het topic nog terug kan vinden
doeg...quote:
hooiquote:
ikke ikke ikkeeeequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:56 schreef lucina het volgende:
wie wil er een berichtje in mijn fobo achterlaten ?!?!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:57 schreef Plums het volgende:
[..]
ikke ikke ikkeeee
en de rest kan stikken ja![]()
![]()
wat doe je voor werk dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:58 schreef Merel1808 het volgende:
Bluh, kben net klaar met douchen en aankleden, en over een half uur moet ik gaan werken![]()
na 300 posts... dus 6 van die paginas is die ander vol en word er een nieuwe gemaakt... wie hem heeft volgepraat... (jij dus deze keer) moet eigenlijk een nieuwe make...quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:59 schreef Crazy_Pirate het volgende:
gaan we hier verder? ik snap er niets van
ooh okeejquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef lucina het volgende:
[..]
na 300 posts... dus 6 van die paginas is die ander vol en word er een nieuwe gemaakt... wie hem heeft volgepraat... (jij dus deze keer) moet eigenlijk een nieuwe make...
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:00 schreef lucina het volgende:
[..]
na 300 posts... dus 6 dus het begin van de 7evan die paginas is die ander vol en word er een nieuwe gemaakt... wie hem heeft volgepraat... (jij dus deze keer) moet eigenlijk een nieuwe make...
ik ben vers bloedquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:48 schreef lucina het volgende:
[..]
hahaha niet te hard he...
wie is het eigenlijk...
stel jezelf eens voor zou ik zeggequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik ben vers bloedmocht het nie opgevalle zijn
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Die rijden toch altijd op die brommers?
alweerquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef lucina het volgende:
[..]
stel jezelf eens voor zou ik zegge![]()
Neejoh, wij hebben gewoon een restaurant, geen bezorgservicequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Die rijden toch altijd op die brommers?
Cool.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Neejoh, wij hebben gewoon een restaurant, geen bezorgservice![]()
heb je geen fototjesquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:07 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
alweernja ik ben chirs
voor meer info zie fotoboek(ff makkelijk houde sorry
)
n laat gerust wat achter
nog nie nog nie ben niet zo iemand van de fotos maar ik moet er strax even een scanne en dan zet ik hem er opquote:
Zo 1990 foto's inscannen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
nog nie nog nie ben niet zo iemand van de fotos maar ik moet er strax even een scanne en dan zet ik hem er op
okey... wel snel he... ik wil wete tege wie ik praatquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:11 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
nog nie nog nie ben niet zo iemand van de fotos maar ik moet er strax even een scanne en dan zet ik hem er op
ik ben gewoon heel retro jongequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo 1990 foto's inscannen.
Digitale camera
ik doe me best scanner zit vast aan de computer van me pa en die is altijd eeuwe bezigquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef lucina het volgende:
[..]
okey... wel snel he... ik wil wete tege wie ik praat
Ook een digitale camera kan veel werk zijnquote:Op zaterdag 18 november 2006 17:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Zo 1990 foto's inscannen.
Digitale camera
heeft die maar pech hequote:Op zaterdag 18 november 2006 17:14 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik doe me best scanner zit vast aan de computer van me pa en die is altijd eeuwe bezig
en hoeveel goals zijn gevalle ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:15 schreef K-mail het volgende:
JEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJ
GOAL-GOAL-GOAL-GOAL
JEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJ
Ik=blij
Ik=winnaar
Ik=persoon van 2e goal
mijn pa is huge daar ga je niet even tege zegge dat hij pech heeftquote:
ben jij dan niet zoon grote sterke jonge?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:16 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
mijn pa is huge daar ga je niet even tege zegge dat hij pech heeftdan gaat hij op je zitten of zo niet heel erg prettig
..quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:16 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
mijn pa is huge daar ga je niet even tege zegge dat hij pech heeftdan gaat hij op je zitten of zo niet heel erg prettig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |