ook al onder die stapel daar gekeken?quote:
wat voor soort muziek is dat dan klinkt me vaag bekendquote:
uhmquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:54 schreef lucina het volgende:
[..]
ook al onder die stapel daar gekeken?
ook goed... onder die hoop daar dan... ohnee... wacht wat dacht je van de keuken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:56 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
uhmbeter kijke
ik heb geen stapels
zijn allemaal hope zooi
![]()
trustequote:
waarom dat niet?quote:
ik woon in bij een hospitaquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:58 schreef lucina het volgende:
[..]
ook goed... onder die hoop daar dan... ohnee... wacht wat dacht je van de keuken?
en hoe maak je dat dan schoon?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:01 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik woon in bij een hospitaen ik mag mijn afwas niet in de keuken neer zetten dus hij zwerft ergens over mijn kamer
ja we hebben morgen nogquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:00 schreef mash_ het volgende:
dag lieverdhvj
morgen nog en dan volgende week weer
voormijquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:02 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja we hebben morgen nog
stiekem blijf ik nog even
wat nouquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:59 schreef liiszle het volgende:
Lliiiiszle is dr vandeeurrr
hoezo ga je weg danquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
wat nouwordt het net gezellig
![]()
ik blijf nog wel evenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
![]()
das van dat ehh.. hoe heet dat..quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:05 schreef Merel1808 het volgende:
Arabisch brood van Merel:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja hequote:
ik was were terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
![]()
Ik drink bierquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Ben ik de enige hier die bier drinkt?
ik ben student wat denk je zelfquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Lijkt het op, maar het is minder taai zeg maar, en dubbel, er zit lucht in zeg maarquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
das van dat ehh.. hoe heet dat..
wat ze ook voor Gvd hoe hete die dingen gebruiken..
Wraps?
zoals een pita broodje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Lijkt het op, maar het is minder taai zeg maar, en dubbel, er zit lucht in zeg maar![]()
ja wel hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:13 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
hoeso
mag ze dat niet zelf kieze
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahh kijk aan, een mede-studentquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:12 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
ik ben student wat denk je zelf
quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wel hoormaar ze is al mijn vriendin
daar heb je wel een punt jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
breakin the back of life so i can pass trough
same here man maarja de gast waarmee ik ging stappe heeft zijn enkel gekneusd vamiddagquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:14 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ahh kijk aan, een mede-student
Ik vind t wel een beetje kut om zaterdagavond thuis te zitten
Mijne, is net opquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:10 schreef ArendBarend het volgende:
Pitabroodjes zijn veel dikker, dit is echt heel dun, en deze zijn veel groter dan pitabroodjesquote:
ja. weekend love enzoquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:15 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
daar heb je wel een punt ja
moet je zorgen dat ene jongen ketting voor je kooptquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:23 schreef Elvanera het volgende:
Ja ik drink bier ArendBarend
Graag mash_!
ja! dat is correctquote:
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
moet je zorgen dat ene jongen ketting voor je kooptdat is de truck
bij mij al 3!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:26 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?
zijn het denk k geen goede als het niet werktquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:26 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Dat hebben er al 2 gedaan, en nu?
Oh! Ik droeg er gister één, en die ander draag ik nou nooitquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef liiszle het volgende:
[..]
bij mij al 3!
maar ik draag dr maae 2
maar t werkt!
Ik heb zin in morgenquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb zin in 16 dec.Dan naar Londen!
londequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik heb zin in 16 dec.Dan naar Londen!
Maar ik ben van 82. Ik hoor hier eigenlijk niet thuis al voel ik mij nog altijd een jaar of 17quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
en mooie meisjesmaar het mooiste meisje is offline
ben jij heel toevallig die gast die altijd skate board voro de schoolquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:32 schreef Crazy_Pirate het volgende:
[..]
londete gekke boarders daar
moet je je skateboard niet vergeten leer je nog wat van
alleen dat accent is minder
maar dat wordt uiteraard teniet gedaan door het skatetalent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |