Hoi reinquote:Op zondag 19 november 2006 01:11 schreef mash_ het volgende:
dag bart
Uuh gewoon, ik zat film te kijken maar die was wel klaar vond ikquote:Op zondag 19 november 2006 01:14 schreef mash_ het volgende:
waar kom jij zo laat vandaan??
Bartjequote:Op zondag 19 november 2006 01:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kick op macht blaxje..
whehehehe
Ja je hebt gelijk.
Neequote:Op zondag 19 november 2006 01:16 schreef mash_ het volgende:
hoi D_Adoe je het morgen rusitg aan met merel
Bartjequote:
Hoe laat ga je morgen ?quote:
8 uur trein, kwart over 11 bij m'n liefquote:
Nooooooooh, goed plan wel.quote:Op zondag 19 november 2006 01:21 schreef mash_ het volgende:
merel en D_A gaan later trouwen en dan krijgen ze van die leuke kinderen van van die leuke wangen
Wow, vrooooooooooegquote:Op zondag 19 november 2006 01:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
8 uur trein, kwart over 11 bij m'n lief
idd, en voor haar ook want ze is stappen nuquote:
Ja ach, kwart over 11 is goed te doen lijkt mequote:Op zondag 19 november 2006 01:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
idd, en voor haar ook want ze is stappen nu
Doei reinquote:
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etcquote:Op zondag 19 november 2006 01:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, kwart over 11 is goed te doen lijkt me
Ja pcies, dat duurt makkelijk een uurtje of 4quote:Op zondag 19 november 2006 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etc
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitquote:Op zondag 19 november 2006 01:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze moet er dus ongeveer 6 uur uit want tsja dan moet je nog kleren aan doen etc
Mwah ik denk dat die aanblijven mrogen hoor, maar goed die ochtend kan wel langer durenquote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitnaja nu ben ik echt weg :w
Ja, maar voordat ze uit kunnen, moet ze ze eerst aan hebben gehad hequote:Op zondag 19 november 2006 01:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
hoezo kleren aan? die gaan daarna toch weer uitnaja nu ben ik echt weg :w
Goed punt welquote:Op zondag 19 november 2006 01:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar voordat ze uit kunnen, moet ze ze eerst aan hebben gehad he
Ja, ik ben op mn scherpst op deze tijd van de dagquote:
Ik niet dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 19 november 2006 01:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ik ben op mn scherpst op deze tijd van de dag![]()
Hmm,quote:Op zondag 19 november 2006 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik zeg toch: Hoezo kleren aan?
bedoel dus dat ze net zoe goed niet aankn kleden omdat ze daarna weer uit hadden gemoeten en dus dubbel werk was maarja snappen jullie weer nie![]()
Ja tuurlijk snappen we dat wel, maar de vraag is, willen we het snappenquote:Op zondag 19 november 2006 01:39 schreef mash_ het volgende:
Ik zeg toch: Hoezo kleren aan?
bedoel dus dat ze net zoe goed niet aankn kleden omdat ze daarna weer uit hadden gemoeten en dus dubbel werk was maarja snappen jullie weer nie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |