abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 november 2006 @ 09:50:06 #201
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43740071
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:49 schreef Cyclonis het volgende:
het gebouw zou inderdaad een tijdje nog blijven staan ware het niet door de brand. hij zou alleen niet meer in staat zijn excessieve krachten op te nemen, en bij bijvoorbeeld trillingen in de aarde, of harde winden zou hij het ooit wel begeven, tenzij ze in staat zijn de krachten weer goed door te laten leiden

je moet je niet zo frustreren Calvobbes dit is een discussie die nergens toe leid in feite. het doet me denken aan de tijd toen ik discussies volgde tussen moslims en christenen, of atheisten met een van deze groepen.

de denkwijze is gewoon loodrecht op elkaar en beide partijen denken dat de ander naief is of de 'waarheid' niet in te willen zien. voor mij is het voldoende dat de conspiracy theories vol met technische fouten zitten en helemaal geen goede verklaring hebben weten te geven voor hoe thermate gebruikt zou zijn. verder het feit dat de wetenschappelijke wereld achter het NIST report staat en dat de conspiracy theories geen mechanical engineers, material engineers of structural engineers hebben die hun theorie onderbouwen met goede wetenschappelijke feiten en het staat voor mij als aankomend ingenieur al vast aan wiens woord ik meer waarde hecht.

de andere partij hecht meer waarde aan de nare dingen die de politiek uithaalt op wereldnivo en de olie politiek die nou eenmaal een grote rol spelen. zij zien (volgens mij) motieven van alle kanten en voor hun is dat dan genoeg om hun kant te kiezen en boeit het hen verder niet dat hun theorie alleen door een klein groepje schijndeskundigen wordt onderbouwt.

kortom, wij zijn naief volgens hun, en zij zijn paranoid volgens ons. zo werkt deze maatschappij nou eenmaal dat je je lekker kan frustreren aan andere mensen hun meningen en manier van denken

ik weet niet of je de andere topic van mij ook volgt, maar iemand is daar al begonnen om het thermate verhaal achterwege te laten en beam weapons (zoals particle cannons) te implementeren in hun filosofie. echt, volgens mij duurt het nog slechts een tijdje voor er ook zwevende ruimtekanonnen in een baan om de aarde zitten, een death star etc etc allemaal van de Bush familie om de wereld lekker te intimideren

maar goed, we gaan weer vrolijk verder met debatteren
Je vergeet dan effejes dat er wel degelijk raketten zijn afgevuurd op WTC... tenminste tientallen ooggetuige verklaringen. Dat er geschoten is vanaf de Woolworth building. dat is nooit goed onderzocht?

fushion devices. volgens een fins cd-expert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_43740951
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 07:49 schreef Cyclonis het volgende:
ik weet niet of je de andere topic van mij ook volgt, maar iemand is daar al begonnen om het thermate verhaal achterwege te laten en beam weapons (zoals particle cannons) te implementeren in hun filosofie. echt, volgens mij duurt het nog slechts een tijdje voor er ook zwevende ruimtekanonnen in een baan om de aarde zitten, een death star etc etc allemaal van de Bush familie om de wereld lekker te intimideren
Die dingen zweven er volgens sommigen al.. gelukkig is de NASA 'n open organisatie... en vertellen zij en het Pentagon ons alles... Oh ja, en je weet waar de roots van NASA liggen he?
quote:
Final frontier for weaponry
Space warfare was pure fiction when the first "Star Wars" movie came out, but now Pentagon policy is considering scenarios for monitoring missile launches from orbit, shooting down missiles with interceptors, or knocking out enemy targets using ground-based, airborne or space-borne lasers.
http://www.msnbc.msn.com/id/7864521/
quote:
Starting in 1987, the Pentagon had planned to use half of the spacecraft's cargo bay at least twice a year for Star Wars experiments alone. It had claimed a third of the available shuttle launches over the next ten years. Under the National Space Policy adopted by Reagan, the Pentagon is not only NASA's largest customer, but also its preferred customer, and as such is entitled to bump civilian, commercial, and scientific payloads off Shuttle flights.
http://catless.ncl.ac.uk/Risks/3.01.html#subj1
quote:
Bush's fiscal 2005 budget includes $47 million for technological development on an advanced, lightweight, space-based missile interceptor, to be developed by the Pentagon.

NASA's Project Prometheus is developing nuclear-powered rocket engines. The nuclear engines will be used to provide power for another initiative, the space-based laser, which the Pentagon calls the "Death Star."

The idea is to have a constellation of 25 to 40 orbiting battle stations powered by nuclear reactors knocking out others' satellites with lasers. Ultimately their dream is to hit targets on the earth as well. Because projecting a laser requires huge power, they need a way to refuel. So the battle stations would have nuclear reactors on them. The problem is, inevitably they'll start tumbling back to earth like the Columbia shuttle did last year, burning up on re-entry.

Both the missile interceptor and the death star laser are designed to be used offensively. None of this is really about defense. It's about controlling space, dominating space, and denying others access to space.
http://www.dollarsandsense.org/archives/2004/0304gagnon.html
quote:
Zo verklaarde generaal Joseph Ashy, voormalig opperbevelhebber van 'Space Command' over de BMD: ‘Die gaat door, ook al ligt het politiek gevoelig. Sommige mensen willen dat niet horen, want het is niet in de mode, maar we zullen absoluut in de ruimte gaan vechten. We gaan vechten vanuit de ruimte, maar ook erin’.
http://www.vredessite.nl/nieuws/2000/nmd_alkemade.html
Daar zijn ze weer:
quote:
But missile defense is a Trojan horse, an image that should cause readers to pause. For years the Pentagon has told the American people, and the rest of the world, that it wants to protect them from attack by a so-called rogue state that might send a nuclear weapon toward the United States. Unfortunately the tragedy of Sept. 11 has made it easier for the Bush Administration to sell this argument.

Lockheed Martin, TRW, Boeing, and Raytheon are the top four Star Wars contractors.
http://epsusa.org/publications/newsletter/dec2001/gagnon.htm
Meer info..
http://www.space4peace.org/

Maar nee hoor, er is niks van waar ...

[ Bericht 9% gewijzigd door Resonancer op 21-11-2006 11:08:56 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43742136
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 10:31 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Die dingen zweven er volgens sommigen al.. gelukkig is de NASA 'n open organisatie... en vertellen zij en het Pentagon ons alles... Oh ja, en je weet waar de roots van NASA liggen he?
[..]

[..]

[..]

[..]

Daar zijn ze weer:
[..]

Meer info..
http://www.space4peace.org/

Maar nee hoor, er is niks van waar ...
Ze bestaan nog niet, dus er is niks van waar. Om te denken dat een gigantische laser beam het WTC heeft gevaporised moet je imo aardig geschift zijn.
Toon eens aan tot wat ze in staat zouden zijn (die satelieten die er nog niet zijn dus).

Uit het artikel war Judy Wood naar verwijst in apendix 3:
quote:
The key factor in designing a cost effective weapon architecture is determining the exact amount of laser energy required to destroy a missile. In order for a laser weapon to destroy a ballistic missile, the missile skin must be heated, melted, or vaporized. For a laser to disable a missile, it must concentrate its energy on certain parts of the missile and hold the beam steady for a long enough time to heat the material to the failure point. The effectiveness of the laser depends on the beam power, pulse duration, wavelength, air pressure, missile material, missile velocity, and the thickness of the missile's skin.38 If the laser could specifically target the electronic circuits, which are used for guidance control, it would render the missile incapable of staying on course.39 These circuits are relatively easy to destroy but difficult to target precisely. Another kill mechanism is to melt a section of the material surrounding the missile's fuel tank and detonate the fuel. A third and more realistic approach is to heat the missile skin until internal forces cause a failure of the skin around the fuel tank. This type of failure produces a rupture of the missile given the enormous internal pressure in the fuel tank. It also requires the least amount laser energy to destroy the missile.40

How much energy is required to rupture the skin of a missile depends on the material and thickness of the missile skin.41 Table 6 presents a list of different ballistic missiles with their range, burn time, skin material, and skin thickness. The energy from the laser must be focused on the target long enough for the skin material to absorb the radiation and cause the missile fuel tank to rupture before the heat dissipates. A general value for this energy (called “lethal fluence”) is one kilojoule per square centimeter, although the exact fluence value varies slightly for each missile.42
http://janedoe0911.tripod.com/StarWarsAppendix3.html
Dus om een missile kapot te krijgen moet de laser van een 35.000 kg wegende sateliet gedurende lange tijd op specifieke punten van een missile mikken, zodat die door de beschermende laag van 1-3 mm geraakt en de missile onklaar maakt. Die missile vliegt dan ook nog veel dichterbij. En jij wilt beweren dat dit gebruikt werd om in een paar seconden het veel verdere, behoorlijk veel grotere WTC-gebouw voor een groot gedeelte te 'vaporizen'?
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:15:53 #204
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43743743
quote:
Op maandag 20 november 2006 08:48 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ook wel apart, want eerst riep je nog dat er nieuw onderzoek moet komen. Daar zullen dan ook nieuwe feiten naar boven komen (tenminse, dat verwacht je) maar die zul jij dus niet vertrouwen als het verhaal minder erg is dan eerst werd gezegd. Jij wilt dus alleen maar horen dat het erger is dan jij denkt....
"eerst riep je nog dat er nieuw onderzoek moet komen"

Ik schreef dat ik vind dat alleen nieuw onderzoek antwoorden kan geven, en zo denk ik er nog steeds over.

Je verbindt nu weer hele rare conclusies. Ik heb nu verschillende keren in real time meegemaakt dat berichten van het web werden gehaald of werden aangepast. Bijvoorbeeld tijdens de 7/7 aanslagen en tijdens de oorlog in Libanon. Dus ja, ik ben daar erg sceptisch over. Men kan op die manier alles gladstrijken, achteraf.

Als jij daar van wilt maken dat sceptisch zijn over de MSM (vooral als ze achteraf berichten aanpassen) hetzelfde is als selectief zijn, voor mij mag je maar dan zit je er wel naast. En als je het per se °selectief zijn° wilt noemen is het niet over wat wel of niet in het straatje past, maar over wat je persoonlijk betrouwbaar acht of niet. Lijkt me vrij normaal om zulke afwegingen te maken, dat doe jij ook.
  dinsdag 21 november 2006 @ 12:18:47 #205
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43743826
Met web.archive is heel duidelijk te zien dat er geknutseld is met nieuwsbericht geving op de website van grote kranten. heel toevallig is er missende data rond 911.
dus men moet heel sceptisch zijn ....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_43743879
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:
Je verbindt nu weer hele rare conclusies. Ik heb nu verschillende keren in real time meegemaakt dat berichten van het web werden gehaald of werden aangepast. Bijvoorbeeld tijdens de 7/7 aanslagen en tijdens de oorlog in Libanon. Dus ja, ik ben daar erg sceptisch over. Men kan op die manier alles gladstrijken, achteraf.
Dat heeft er ook wel mee te maken dat er in eerste instantie vaak nogal snel berichten de lucht in worden geslingerd, die later onjuist blijken te zijn. Juist in de eerste uren van rampen, is er veel onduidelijkheid over wat er gebeurd, en worden veel berichten de wereld in gestuurd die maar half op de waarheid gebaseerd zijn.

Ik kan me van de eerste Golfoorlog nog herinneren dat er op de eerste ochtend het gerucht rondging dat de Irakese luchtmacht een amerikaanse B52 had neergehaald. Later bleek dit bericht op drijfzand te berusten. Een aantal berichten waren fout geïnterpreteerd en foutief met elkaar gecombineerd.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:26:50 #207
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_43744046
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat heeft er ook wel mee te maken dat er in eerste instantie vaak nogal snel berichten de lucht in worden geslingerd, die later onjuist blijken te zijn. Juist in de eerste uren van rampen, is er veel onduidelijkheid over wat er gebeurd, en worden veel berichten de wereld in gestuurd die maar half op de waarheid gebaseerd zijn.

Ik kan me van de eerste Golfoorlog nog herinneren dat er op de eerste ochtend het gerucht rondging dat de Irakese luchtmacht een amerikaanse B52 had neergehaald. Later bleek dit bericht op drijfzand te berusten. Een aantal berichten waren fout geïnterpreteerd en foutief met elkaar gecombineerd.
Natuurlijk zal dat voorkomen. Of dat de verklaring is voor alle berichten die van het web worden getrokken? Dat mag iedereen zelf beantwoorden.

En als je het mij zou vragen zou ik antwoorden, Yeah Right!
pi_43744143
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:26 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Natuurlijk zal dat voorkomen. Of dat de verklaring is voor alle berichten die van het web worden getrokken? Dat mag iedereen zelf beantwoorden.
Nee, maar betekent wel dat je ook voorzichtig moet zijn met berichten te wantrouwen omdat ze gewijzigd zijn.
En het betekent ook dat je berichten die kort na een ramp naar buiten zijn gekomen extra kritisch moet bekijken, omdat er nu eenmaal juist op dergelijke momenten veel verwarring is, dus ook veel onjuiste berichten.

Dus je moet altijd kritisch zijn.
pi_43744828
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 11:20 schreef gorgg het volgende:
Ze bestaan nog niet, dus er is niks van waar.
quote:
The Mid-Infrared Advanced Chemical Laser (MIRACL), built by TRW Inc., is a deuterium fluoride laser that is capable of power in excess of one megawatt.53 The system was first operational in 1980 and since then has accumulated over 3,600 seconds of lasing time.54 This laser system has been integrated with a system called the SEALITE Beam Director, which is a large pointing telescope for high-energy lasers, and in 1996 successfully shot down a rocket at the U.S. Army's High-Energy Laser Systems Test Facility at the White Sands Missile Range.55
Ze bestaan... wellus... maar hoe ver ze al zijn ?
quote:
Dus om een missile kapot te krijgen moet de laser van een 35.000 kg wegende sateliet gedurende lange tijd op specifieke punten van een missile mikken, zodat die door de beschermende laag van 1-3 mm geraakt en de missile onklaar maakt. Die missile vliegt dan ook nog veel dichterbij. En jij wilt beweren dat dit gebruikt werd om in een paar seconden het veel verdere, behoorlijk veel grotere WTC-gebouw voor een groot gedeelte te 'vaporizen'
Lange tijd ?
quote:
Current SBL planning is based on a 20 satellite constellation, operating at a 40° inclination, intended to provide the optimum TMD threat negation capability. At this degree of deployment, kill times per missile will range from 1 to 10 seconds, depending on the range from the missile.
Het WTC is n stilstaand object.

En dit is dus wat de NASA/Pentagon ons laat weten, ik ga ervan uit dat men reeds veel verder is.
quote:
Three months after the World Trade Center attack, victims' families are being forced to face the ghastly possibility that many of the dead were ``vaporized,'' as the medical examiner put it, and may never be identified.
http://www.firehouse.com/news/2001/12/4_APmissing.html
Gekke ikkie.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:07:24 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43745181
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Die is bij lange na niet space-based iirc...
quote:
Lange tijd ?
Voor een laser met een dergelijk vermogen is dat erg lang ja. Binnen de atmosfeer kan je nog koelen met een radiator. Dat gaat bijna niet in de ruimte.
quote:
Ja dus? Nogsteeds een behoorlijk verschil tussen 3 mm aluminium verzwakken en een groot stuk flatgebouw verdampen.
quote:
En dit is dus wat de NASA/Pentagon ons laat weten, ik ga ervan uit dat men reeds veel verder is.
Veel verder is nog lang niet ver genoeg
quote:
Gekke ikkie.
Ja en? Vind je dat zo gek gezien de enorme hoeveelheden energie? D'r zijn zat vliegtuigongelukken waar ook nauwlijks resten gevonden zijn.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_43745887
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:55 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

Er bestaan lasers ja. Maar nog geen satelieten met lasers.
Er bestaan ook nog geen 'destructieve lasers' die in militaire acties gebruikt worden. Alles zit momenteel nog in de testfase.
quote:
[..]

Lange tijd ?
Uit tabel 6 van dat document:
70 seconden voor No Dong-1
75 seconden voor Scud B
90 seconden voor Al-Husayn
324 seconden voor SS-18

En dat is niet de tijd totdat deze missiles verdampt zijn, enkel tot dat een klein stukje beschadigd is zodat het niet meer correct functioneert.
quote:
[..]

En waarschijnlijk miljoenen keren groter dan wat momenteel met een laser kan vernietigen.
pi_43752038
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 13:32 schreef gorgg het volgende:

[..]

Er bestaan lasers ja. Maar nog geen satelieten met lasers.
Er bestaan ook nog geen 'destructieve lasers' die in militaire acties gebruikt worden. Alles zit momenteel nog in de testfase..
Dat zeg jij,
quote:
America has allegedly been waging a war against UFOs for some time now. Focus less on whats being said as it's quite far fetched. What the video shows is undeniable though, no terrestrial phenomina could change direction so quickly, and the fact that it dodges this "weapon" or whatever it is shows great intelligence from this allegedly extra-terrestrial "UFO". NASA UFO's are extraordinary and are the proof.

http://video.crooz.jp/movie_o.php?id=2e9c1341d1fc1ea1f48fab9dfb28041c&word=UFO
quote:
Military officer during World War II and Army intelligence officer on General Douglas MacArthur's staff during the Korean War; member of the President Eisenhower's National Security Council as a Lt. Colonel for four years; head of Foreign Technology in Army Research and Development at the Pentagon in the early 1960s, where he was in charge of the Roswell Files.

He describes the devices found aboard the Roswell craft, and how they became the precursors for today's integrated circuit chips, fibre optics, lasers, night-vision equipment, super-tenacity fibers (such as Kevlar plastic armor), and classified discoveries, such as psychotronic devices that can translate human thoughts into signals that control machinery, Stealth aircraft technology, and Star Wars particle-beam devices.
http://www.all-natural.com/corso.html

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 21-11-2006 16:53:30 ]
Eisenhower1961.
  dinsdag 21 november 2006 @ 16:41:53 #213
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_43752473
hmmm dus die discovery documantaire over afweer laser wapens op een humvee is gezichtsbedrog..

maar zonder dollen, als dit al op discovery is geweest dunkt mij dat ze al een heel eind verder zijn (niet dat ik van deze theorie uitga maar gewoon ter informatie)
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:00:41 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43753153
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 16:41 schreef merlin693 het volgende:
hmmm dus die discovery documantaire over afweer laser wapens op een humvee is gezichtsbedrog..

maar zonder dollen, als dit al op discovery is geweest dunkt mij dat ze al een heel eind verder zijn (niet dat ik van deze theorie uitga maar gewoon ter informatie)
Een laser op aarde is nogal wat anders dan een laser in de ruimte. Al helemaal als deze instaat zou zijn een flink gebouw te laten verdampen.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:20:52 #215
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43753824
Zelfs de "JFK en elvis zitten zeker in een UFO"(deathstar) - niveau achtige grapjes worden met keiharde feiten beantwoord.

Jammer dat je in fase van ontkenning (op geloof), niet objectief kunt zien hoevaak de "debunkers" ---lol! alles krijgen waar ze om "vragen". keer op keer.

Echt heel vaak, bijna allemaal.

Alleen zodra ze hun ongelijk bewezen krijgen is dat punt niet belangrijk meer.(uiteraard zelf geen druppel bewijs hebbend.)

Verder lijken ze echt niet te snappen wie de nu de grootste leugenaars zijn en lijkt het meer een soort, {"ik kan het niet al 5 jaar fout hebben" ) achterliggende gedachte te hebben.
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
  dinsdag 21 november 2006 @ 17:30:37 #216
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43754147
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1123478329757426695&q=bill+hicks

http://www.youtube.com/watch?v=yL6ULruYjNA

Beide erg grappig en zeeer accuraat. ( voor iedereen maar vooral voor de "specialisten")
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43755277
ok..... we beginnen nu te praten over dat JFK en Elvis in een UFO zitten. we hebben het nu over een daadwerkelijk operationele 'Death Star' naar aanleidng van het StarWars project van de USA waar het alleen ging om een relatief zwakke puls kannon om raketten uit hun baan te halen...

....

....
An unstable system is a system that is not stable
  dinsdag 21 november 2006 @ 18:25:22 #218
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43755771
cyclonis quote:
quote:
. echt, volgens mij duurt het nog slechts een tijdje voor er ook zwevende ruimtekanonnen in een baan om de aarde zitten, een death star etc etc allemaal van de Bush familie om de wereld lekker te intimideren

maar goed, we gaan weer vrolijk verder met debatteren
Geloof niet dat ik jouw uitspraak uit zijn context heb getrokken.
Verder is het in de simpelste "debunk kringen" gebruikelijk, conspiracy feiten te ridiculiseren middels, "JFK, Elvis en UFO vergelijkingen, vandaar mijn vergelijking.
-Aldous Huxley
pi_43756528
ah, ik schrok al
An unstable system is a system that is not stable
pi_43766420
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Pull it is juist wel een demo-term. In 911 mysteries wordt ook getoond bij andere demolition dat die term WEL gebruikt wordt.
Moeilijk he lezen, dat was namelijk het eerste wat is zei. Pull it is inderdaad een demo term en daarmee wordt bedoelt het met kabels omtrekken van een gebouw. Wat met een gebouw als WTC7 absoluut onmogelijk is, dat zal iedere CD expert ja zelfs Jowenko zeggen.

Dus nogmaals JA het is een term voor CD, NEE het is geen term voor CD door middel van explosieven maar door het omtrekken van lage gebouwen/constructies met kabels.
quote:
Toen Silverstein die term gebruikte was OOK in context met demolition.
Leg dat eens uit want die logica ontgaat mij compleet. Silverstein heeft het over een gesprek dat hij dat met de brandweer commandant, de brandweer was er niet zeker van of ze de brand konden bedwingen (niet zo vreemd als je niet kan blussen) Pull is een brandweerterm voor het terugtrekken uit een gebouw of omgeving. Wat is dan logischer dat ze het hadden over het terugtrekken van de brandweer of over demolition hebben? De brandweer zou volgens jouw logica dan de beslissing hebben genomen om het gebouw neer te halen, leg uit hoe kom je bij die logica?
quote:
Hè beweer je nu ook dat WTC geCDed is ?!
Nee ik beweer, en dat is een algemeen feit, dat WTC6 is neergehaald door CD. Dat heet dingen in context plaatsen
pi_43766576
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef NorthernStar het volgende:

Ik heb nu verschillende keren in real time meegemaakt dat berichten van het web werden gehaald of werden aangepast. Bijvoorbeeld tijdens de 7/7 aanslagen en tijdens de oorlog in Libanon.
Ja gek he.
Als er ergens een huis ontploft weet je niet meteen wat de oorzaak is. Een gasleiding of een bom. Je weet niet meteen of er slachtoffers zijn, waren er wel mensen in het gebouw?

Je weet wel meteen dat er een ontploffing is geweest dat wordt meteen gemeld. Pas later KAN het bericht worden verduidelijkt of "aangepast".

Gister nog dat bericht over de gijzeling in Duitsland. Daar wist men ook niet precies wat er aan de hand was en of er slachtoffers waren. Dat werd pas later bekend.

Dus ik snap niet goed wat jouw probleem nou is. Dat nieuws "aangepast" wordt is een normaal fenomeen. Ik zou niet weten waarom een bericht minder betrouwbaar wordt als er juist meer duidelijk gemaakt wordt.

En wie of wat is MSM?
pi_43767696
quote:
'CIA vindt geen bewijs voor Iraanse kernwapens'
NEW YORK (ANP) - De Amerikaanse inlichtingendienst CIA heeft geen overtuigend bewijs gevonden dat Iran kernwapens ontwikkelt. Dat meldde het Amerikaanse tijdschrift The New Yorker dinsdag uit een geheim CIA-rapport.

De Verenigde Staten en de Europese landen verdenken Iran ervan kernwapens te willen maken. Iran heeft dat steeds ontkend en zegt alleen uranium te verrijken om kernenergie te kunnen opwekken.

De CIA zou zijn conclusies hebben gebaseerd op satellietfoto's en metingen die Amerikaanse en Israëlische geheime diensten hebben gedaan.
Past ook niet echt in het idee dat de CIA en Bush samenspannen op zoek naar een gezamelijke vijand om de publieke opinie te beinvloeden.
Volgens sommigen hier zou de CIA hebben gelogen om Irak binnen te kunnen vallen, waarom doen ze dat nu dan niet?
Iran is natuurlijk ook een goede "vijand" waardoor Bush zijn populariteit kan vergroten.
  woensdag 22 november 2006 @ 01:10:35 #223
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43770707
Gesmolten staal:

http://www.infowars.net/articles/november2006/171106molten.htm ( "lava in vulkaan")
http://www.youtube.com/watch?v=4p6UuGE0plk ( bekende werkers observaties)
http://video.google.ca/videoplay?docid=545886459853896774&q=molten++metal ( 1 van de gutsende staal videos)
http://www.cooperativeres(...)m=a091201moltenmetal (vele getuigen ter plekke)
http://www.checktheevidence.com/911/Thermite2.htm (nog meer duidelijke indicaties)

http://portland.indymedia.org/en/2006/06/341238.shtml Buiten het blijkbaar CD residu op de perfect in 45 graden "afgesneden" kolommen, is ook dit weer een typisch gebruikte werkwijze bij CD( volgens insider) zodat ze het gebouw laten "lopen" naar de gewenste richting, eigenlijk is alles mogelijk zolang je de resources en de tijd hebt. (het "lopen" van een gebouw en dat ze uitgebreid de tijd hadden icm. vele werkzaamheden, getuigen etc, komen bv. in 911 mysteries aan bod)
en:

http://www.mindfully.org/Reform/2006/WTC-Jones19mar06.htm (+- 20% scrollen voor de kleur/hitte tabel):
provides data regarding the melting temperatures of lead, aluminum, structural steel and iron, along with approximate metal temperatures by color ( hmm, dus aluminium is allang gesmolten bij die kleuren.... hmmm....)
en 10 jaar brand met Jet fuel A, smelt nog geen staal.)

en:
quote:
"In my opinion WTC7 was with the utmost probability brought down by controlled demolition done by experts" says Hugo Bachmann, Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH*. And also Jörg Schneider, another Professor emeritus for structural analysis and construction at ETH, interprets the small number of existing videos as indices that "WTC7 was with the utmost probability brought down by explosives". http://www.911blogger.com/node/2925
en "Nederlands beste CD expert", 30 jaar ervaring:
Jowenko:
quote:
“Dit is vakwerk, door een team van experts gedaan. Dit is 'controlled demolition'.”
overduidelijke beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=6_czyNCNhDI (kopietje WTC7 CD)
http://video.google.ca/videoplay?docid=-5101488991907845273&q=wtc7 (sneller dan vrij val, alleen mogelijk met CD)
en de close up van 1 van de vele typische CD kenmerken:
http://www.prisonplanet.c(...)istakablecharges.htm

Verder lijken me de 5+ oefeningen op precies dezelfde tijd op precies dezelfde plaats, ipv. de door de regering en 911 commission gepresenteerde 10% van 1 oefening, toen het al uitgelekt was, harde feiten om te adresseren.
Net als van vlucht 093 volgens vele getuigen, naast Rumsfeld en alle aanvullende informatie, is neergeschoten. (ergens echte patriots misschien? met schijt aan de almachtige non-generaal - Cheney.(uniek dat alle generaals uit hun interceptie macht ontheven werden, wederom kort voor het alemaal gebeurde....)
Pentagon is ook volop onafhankelijke info./ top analyse van, net als van de compleet debiele onderzoeks blokkering en afvoeren van bewijs van Bush bv.

maar laat ik me proberen in bedwang te houden en 1 voor 1 de grootste absurdheden adresseren.

http://www.youtube.com/watch?v=6K5M0xtxQVQ (November 10, 2001 )
-Aldous Huxley
  woensdag 22 november 2006 @ 02:05:07 #224
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43771518
quote:
Op dinsdag 21 november 2006 17:20 schreef pietje77 het volgende:
Zelfs de "JFK en elvis zitten zeker in een UFO"(deathstar) - niveau achtige grapjes worden met keiharde feiten beantwoord.

Jammer dat je in fase van ontkenning (op geloof), niet objectief kunt zien hoevaak de "debunkers" ---lol! alles krijgen waar ze om "vragen". keer op keer.

Echt heel vaak, bijna allemaal.

Alleen zodra ze hun ongelijk bewezen krijgen is dat punt niet belangrijk meer.(uiteraard zelf geen druppel bewijs hebbend.)

Verder lijken ze echt niet te snappen wie de nu de grootste leugenaars zijn en lijkt het meer een soort, {"ik kan het niet al 5 jaar fout hebben" ) achterliggende gedachte te hebben.
Die 'keiharde feiten' zijn met ongeveer 5 sec redeneerwerk al omver te schoppen Grappig dat je dat zelf niet inziet.. en dat je niet op die dingen in durft te gaan.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 22 november 2006 @ 02:10:19 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43771568
quote:
Op woensdag 22 november 2006 01:10 schreef pietje77 het volgende:
Gesmolten staal:
<snip>
Sorry hoor maar je bent hier wel heel dom aan het lullen. Je blijft dingen roepen waarvan allang aan is getoond dat het onzin is of soms zelfs glasharde leugens.
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')