Dan zou je toch verwachten dat die niet 3 ontiegelijke blunders in één theorie heeft he!quote:Op maandag 20 november 2006 23:01 schreef pietje77 het volgende:
Jij kunt je niet voorstellen hoe het is om 150 boeken gelezen te hebben over relevante geschiedenis en +-24/7 relevante informatie te doorspitten"al 10 jaar lang zoals Alex.
Dat zei hij wel: "I remember getting a call from the fire departement commander .... And THEY made the decision to pullquote:Op maandag 20 november 2006 05:25 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
Precies , dus Silverstein zei niet dat de brandweer had besloten z'n mensen te evacueren van de scene of uit het gebouw.
Beweer je nu dat er geen brandweermannen rond WTC7 waren enkele uren na het instorten van de WTC torens? Wat een onzin kraam je toch weer uit, nee er werden inderdaad geen redingsoperaties uitgevoerd. Je negeert ook natuurlijk alle getuigenissen van brandweermannen die WTC 7 voor hun ogen hebben zien instorten. Probeer eerst eens simpele feiten goed te hebben misschien dat mensen je dan serieus gaan nemen.quote:Op maandag 20 november 2006 07:14 schreef pietje77 het volgende:
[..]
http://www.ask.com/reference/dictionary/ahdict/134718/pull+down (synoniemen)
Verder waren er al vele uren geen brandweermannen meer.
Maar toen Silverstein dus dit zei :
[..]
]
gebeurde er dit:
[..]
![]()
a) dit hoort bij het misleiden van de vijand, als onderdeel van de taqiyaquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:48 schreef 6833-228 het volgende:
Een overzicht van het alcoholgebruik en de liefde voor gokken en stripteaseshows van de moslimfundamentalistische kapers (van cooperativeresearch):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat vinden de debunkers van deze berichten. Zet dit jullie niet aan het twijfelen over de werkelijke achtergronden van de kapers? (Dit stond trouwens nog in de Groene Amsterdammer van 22/12 2001)
Het eerste wat ik zei bij het zien van dat interview was dat het een standaarduitspraak is om te evacueren die bovendien geheel in de context van het verhaal past, namelijk (zoals Silverstein verteld) een niet te blussen brand met reëel instortingsgevaar.quote:Op maandag 20 november 2006 23:27 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Beweer je nu dat er geen brandweermannen rond WTC7 waren enkele uren na het instorten van de WTC torens? Wat een onzin kraam je toch weer uit, nee er werden inderdaad geen redingsoperaties uitgevoerd. Je negeert ook natuurlijk alle getuigenissen van brandweermannen die WTC 7 voor hun ogen hebben zien instorten. Probeer eerst eens simpele feiten goed te hebben misschien dat mensen je dan serieus gaan nemen.
En je negeert het feit dat er geen tijdslijn wordt aangegeven in de qoute van Silverstein, maar dat maakt voor jou natuurlijk niet uit want opzoek naar de waarheid ben je toch niet.
Hier dit heb je vast ook genegeerd: http://www.911myths.com/WTC7_Lies.pdf
Hoffman heeft het inderdaad zelf teruggetrokken omdat hij niet meer achter zijn bevindingen staat helaas dat mensen het toch als bewijs blijven gebruiken voor hun complot theorie. Beetje krom niet?quote:Op maandag 20 november 2006 23:05 schreef pietje77 het volgende:
ow, ik denk dat de "debunker" weer doelt op het stuk wat Hofmann zelf geretracteerd heeft.
Ik zeg niet dat 3 jaar research allemaal onzin is, dat maak jij ervan (strawman! Ja jaja don't practice what you preach!quote:In de hoofden van de debunker is 3+ jaar research nu ook allemaal onzin. ( ScrewLC klonen)
Probeer je er nou niet uit te lullen, het is gewoon geen pyroclastische wolk. Zoals eerder gezegd dat het bepaalde eigenschappen heeft maakt het nog niet zo dat het dat dan ook is. Net als het instorten van de WTC torens, zaten eigenschappen van CD bij maar dat maakt nog niet dat het CD is. Get it? Vraag me sterk af of electrical enigeneer en 25 jaar lang huisarts King z'n pyroclastische verhaal ooit aan een expert op dat gebied heeft voorgelegd, denk het eigenlijk niet. Fyi hij werkte trouwens niet voor MIT hij heeft er alleen gestudeerd.quote:Verder zijn de pyroclastische eigenschappen zoals MIT engineer Jeff King aangeeft waterdicht.
Hitte en snelheid zijn natuurlijk variabel, afhankelijk van vulkaan of advanced CD
http://www.washingtonpost.com/ac2/wp-dyn?pagename=article&contentId=A6632-2004May6quote:Hours after the hijacked planes flew into the World Trade Center Towers, the Pentagon and a Pennsylvania field, an FAA manager at the New York Air Route Traffic Control Center gathered six controllers who communicated or tracked two of the hijacked planes and recorded in a one-hour interview their personal accounts of what occurred, the report stated.
En waarmee is dit tegenstrijdig? Het is algemeen bekend dat ze het vuur in WTC7 niet bedwongen hebben, voor het geval je het vergeten bent er waren reddingsoperaties aan de gang er waren namelijk net 2 400 meter hoge torens ingestort en men schatte dat er zo'n 10.000 mensen onder het puin lag. Enig idee hoe dicht WTC 1 op WTC7 stond:quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:07 schreef pietje77 het volgende:
mouzzer:
“Given the limited water supply and the first strategic priority, which was to search for survivors in the rubble, FDNY did not fight the fires [in WTC 7].” [Fire Engineering, 9/2002] And a 2002 government report says, “the firefighters made the decision fairly early on not to attempt to fight the fires, due in part to the damage to WTC 7 from the collapsing towers.” [Federal Emergency Management Agency, 5/1/2002, pp. 5-21] Building 7 eventually collapses late in the afternoon of 9/11 (see (5:20 p.m.) September 11, 2001).
http://www.cooperativeres(...)1028firefighterswtc7
Uiteraard zijn er weer vele tegenstrijdige berichten, maar op geloof opereren gaat de 911 gelovers wel goed af.
Buiten welk ander bewijs? Waarom weer een claim die je niet inhoudelijk kan onderbouwen. Zoals eerder aangegeven is het maar de vraag of het gesmolten staal was. Ik zie gloeiend metaal, of het staal is is nog maar de vraag en dat is je al meerdere malen uitgelegd maarja dat strookt niet met je theorietjes dus negeer je het maar weer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:11 schreef pietje77 het volgende:
Trouwens mouzzer, hebben diezelfde brandweermannen waar jij het over hebt, in veel grotere getalen het gesmolten staal aanschouwd. ( doublethink) buiten al het andere bewijs.
[9/11] Meningen en argumenten (deel 14) (gesmolten edit STAAL)
Waarom negeer je hier de structuele schade van de inslag? Dat het dezelfde weerstand had als lucht is een LEUGEN pietje.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:26 schreef pietje77 het volgende:
It is known that the WTC fire was a fuel-rich, diffuse flame as evidenced by the copious black smoke. . . It is known that structural steel begins to soften around 425 °C and loses about half of its strength at 650 °C [Cote, 1992]. This is why steel is stress relieved in this temperature range. But even a 50% loss of strength is still insufficient, by itself, to explain the WTC collapse... The WTC, on this low-wind day, was likely not stressed more than a third of the design allowable. . . Even with its strength halved, the steel could still support two to three times the stresses imposed by a 650 °C fire." (Eagar and Musso, 2001; emphasis added.) Ook dat het aantal mensen(belasting) minimaal was die dag, en 60% van de Jet fuel was opgebrand bij inslag) (lijkt me weinig)
Neem daarbij het feit dat de grote meerderheid van het onverzwakte staal en constructie ongeveer dezelfde weerstand bood tijdens de "instorting" als LUCHT, dus eigenlijk had de grote meerderheid van onbeschadigde of onverwarmde balken dezelfde weerstand als pudding. 3x op 1 dag.)
P.S. er is geen bewijs en er heeft nog niemand een geavanceerde CD kunnen uitsluiten, integendeel, vele totaal onafhankelijk experts indiceren juist dat
Ik weet weinig van alle andere aspecten af.. tja als ik niet keer op keer je fouten moet corrigeren van dingen die direct met 9/11 te maken hebben heb ik al niet veel vertrouwen in je kennis van andere aspecten wat die ook mogen zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:19 schreef pietje77 het volgende:
Je vertrouwen in de constant veranderende regerings-theorie is bijna aandoenelijk.
Jammer dat je van alle andere aspecten weinig afweet, want dan kon je tot dezelfde overduidelijke conclusie komen van ontelbare onovertrefbare, brandschone, onafhankelijke experts.
eerstvolgende referentie een heel eind verder:quote:"Brandend jet fuel kan een maximale temperatuur bereiken van 980 graden celsius. Staal smelt bij ongeveer 1535 graden celsius. De conclusie dat staal niet kan smelten door brandend jet fuel is dus correct.
"het bleek aluminium te zijn"quote:Naderhand bleek het gesmolten aluminium te zijn. Staal kan namelijk niet smelten bij brandend jet fuel. Aluminium, wat opeens in het gebouw aanwezig was in de vorm van het ingestortte vliegtuig, heeft een smeltpunt van 660 graden celsius, hetgeen dus ruimschoots binnen de brandtemperatuur ligt van jet fuel.
Briljante quote.quote:Op dinsdag 21 november 2006 01:30 schreef pietje77 het volgende:
feiten(neem ik even aan)
Heb jij dan de logboeken van de test? Wellicht dat enkele studenten dan zijn onderzoek willen herhalenquote:Op dinsdag 21 november 2006 02:07 schreef pietje77 het volgende:
Ik geloof ook niet dat het je lukt om dat naar buiten gutsende WTC staal te reproduceren volgens de nieuwste achteraf gepresenteerde NIST theorie.
nml. dat het "gesmolten aluminium met "tapijt, rommel?, papier etcnagebootst kan worden, zodat het er zo uit ziet : http://video.google.ca/videoplay?docid=545886459853896774&q=molten+metal
Prof. Jones heeft het ook getest, negatief.
En toch ga je nogsteeds niet in hoe ze die explosieven ongemerkt aan hadden kunnen brengen.quote:Zo twijfel ik op dat punt na ook niet dat al die vergezochte, onvolledige NIST theorien mogelijk zijn.
Het voldoet alleen niet aan het totaal plaatje en van CD zijn zo'n beetje alle kenmerken aanwezig, ook alle aanvullende feiten ondersteunen het.
Vandaar dat ook niemand het heeft kunnen uitsluiten...
Vooral niet doen dan als je je daar beter bij voelt.quote:edit: als die ongecertificeerde"student "onderzoekers" het bouwen stap ik niet meer in nee![]()
kritische mensenleven waarderende reactie:quote:Even if it had been possible for a helicopter to gain access to the roof, only a very small fraction of the large number of people trapped above the impact zone could have been rescued before the Towers collapsed. (p 169/219)
Idd. Jij bent onovertrefbaarquote:Op maandag 20 november 2006 23:13 schreef pietje77 het volgende:
Ook begrijpen de "debunkers"--->lol! schijnbaar niet dat er bewijs gepresenteerd dient te worden en dat de leugens, bewijs vernietiging, non-onderzoek, leugens, verdraaien van feiten en leugens door het officieele verhaal onovertrefbaar zijn.
Bron?quote:Op dinsdag 21 november 2006 03:31 schreef pietje77 het volgende:
2 andere boeings beschadigen het WTC verre van ernstig, volgens de officieele rapporten zou het blijven staan en was het stabiel, ware het niet de intense brand...
Bron?quote:Buiten de wederom ontelbare getuigen.....
Mja, dat is tenminste vaak nog wel een discussie. Met Pietje en co is het een beetje een eenrichting verkeer.quote:Op dinsdag 21 november 2006 07:49 schreef Cyclonis het volgende:
je moet je niet zo frustreren Calvobbesdit is een discussie die nergens toe leid in feite. het doet me denken aan de tijd toen ik discussies volgde tussen moslims en christenen, of atheisten met een van deze groepen.
Pull it is juist wel een demo-term. In 911 mysteries wordt ook getoond bij andere demolition dat die term WEL gebruikt wordt. Toen Silverstein die term gebruikte was OOK in context met demolition.quote:Op maandag 20 november 2006 23:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Dat zei hij wel: "I remember getting a call from the fire departement commander .... And THEY made the decision to pull
Zoals Pietje77 al zei de context is heel belangrijk
Daarnaast negeer je de volgende feiten:
- Building 6 is neergehaald met grote kabels waarmee het gebouw wordt omgetrokken = pull. Demolition op deze manier gebeurd alleen bij lage gebouwen tot zo'n 8 a max 10 verdiepingen (zoek maar op) WTC7 was 47 verdiepingen!!
- Nergens is op de beelden te zien dat WTC7 omlaag wordt getrokken door kabels, aan de noordkant staat een gebouw in de weg en op de beelden zijn op de weg ernaast geen grote kranen te zien die het gebouw omtrekken. Aan de zuid kant lagen de puinhopen van de WTC torens, geen ruimte voor kranen
- Building 6 werd neergetrokken met kabels omdat het te gevaarlijk was om het gebouw te betreden. Hoe kan met dan kabels bevestigen aan WTC7 terwijl daar en geen ruimte voor was en het in de fik stond?
- Pull wordt in brandweerkringen gebruikt om aan te geven zich terugtrekken uit een gebouw of omgeving.
- Pull is geen term voor het neerhalen van een gebouw met explosieven
- Vergeet ook even het feit dat hij deze opmerking maakte in een opgenomen documentaire waarin hij makkelijk een smoesje had kunnen verzinnen om het stukje even overnieuw doen en het dan iets anders zeggen. Nee neerhalen van WTC7 door onzichtbare mensen krijgt hij wel voormekaar maar dit dan weer niet.. tuurlijk..
Waarom blijf je al dit negeren en toch maar krampachtig zoeken naar bewijs dat met pull het met explosieven neerhalen van WTC wordt bedoelt, of denk je nu dat ze WTC7 op dezelfde manier als WTC6 hebben neergehaald dus omgetrokken met kabels dat is namelijk al helemaal onmogelijk!
Laatst zag ik een stukje op tv waarin iemand hoax foto's van UFO's maakte, hij vertelde dat terwijl hij allang had aagegeven en aangetoond dat hij de foto's had gemaakt en de UFO's erin had geknutseld er toch mensen waren die hem ervan probeerde te overtuigen dat het wel om een echte UFO ging en daarbij met de meest absuurde dingen kwamen aanzetten om maar hun gelijk te krijgen. Zo kom jij nu ook beetje over, da's jammer.
Dat pull it een demo-term is, zegt mouzzer ook bij het eerste aandachtsstreepje. Het is een demo-term voor het met kabels neerhalen van een gebouw. Zeg je nu dat dat gebeurt is?quote:Op dinsdag 21 november 2006 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Pull it is juist wel een demo-term. In 911 mysteries wordt ook getoond bij andere demolition dat die term WEL gebruikt wordt. Toen Silverstein die term gebruikte was OOK in context met demolition.
Hè beweer je nu ook dat WTC geCDed is ?!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 06:24 schreef Cyclonis het volgende:
even uit nieuwsgierigheid: wie zitten er volgens jou allemaal in dit complot? als ik het zo van jou begrijp, zijn jullie van mening dat er toch een behoorlijk aantal mensen hierin zitten. lijkt het jullie niet wat sterk dat zo een conspiracy zo goed geheim gehouden kan worden, terwijl Bill Clinton niet eens een geile stagiere het zwijgen kon opleggen nadat ze hem had pleziert?
Als ik het zo begrijp van jou, zitten Rumsfeld, Bush, Guliani, de high command van de US military, Silverstein, NIST, alle research instituten die meededen aan het NIST report.
verder als jullie geloven dat het remote controlled vliegtuigen waren, kun je er ook vanuit gaan dat Boeing in het complot zat, aangezien boeing dan speciaal voor deze aanslagen een remote controlled vliegtuig had moeten maken, omdat die nog niet bestonden en er ook geen boeing 767's aanwezig waren die met kleine aanpassingen remote controlled gemaakt moesten worden.
Verder zitten er heel wat luchtverkeersleiders in het complot om het te verzwijgen dat die vlucht die in het pentagon ramde eigenlijk gewoon ergens geparkeerd stond. volgens mij houd de lijst niet op.
jullie hebben het ook vaak over JFK enzo. bedoelen jullie dat Bush ook achter de JFK assassination zat? ik weet verder niet zoveel van JFK hoor, en heb ook niet de intentie me daarin te verdiepen.
verder vraag ik me ook af wat jullie doel nou is. willen jullie de wereld omver werpen en een ander systeem inrichten? ik neem niet aan dat jullie enige doel is hier op de forums vertoeven en allemaal links posten
Nee maar kennelijk kennen jullie die video niet. Bovendien, weet Silverstein zelf wel of hij de term goed heeft gebruikt.. dus eigenlijk vind ik dat je daar geen waarde aan kan hechten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat pull it een demo-term is, zegt mouzzer ook bij het eerste aandachtsstreepje. Het is een demo-term voor het met kabels neerhalen van een gebouw. Zeg je nu dat dat gebeurt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |