SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:57 schreef Breuls het volgende:
Leuk om er op vrijdagochtend pas achter te komen dat er helemaal geen Smallville is deze week..
33.1 gaat heersenquote:Op zaterdag 9 december 2006 00:46 schreef Breuls het volgende:
Ik hoop dat dat 33.1 nog iets wordt, en dat die Zoners nog wat opleveren, want ik vind het een beetje tam worden...
Mensen die dat zeggen kan ik niet uitstaanquote:
Helemaal mee eens. Echt een seizoen 1-aflevering, dit.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef Zhenar het volgende:
Wat een kut aflevering zeg. Misschien wel de slechtste van Smallville ooitGeen tempo, amper verhaal, suffe "boodschap"
![]()
Er waren maar twee dingen die tof waren: 33.1 en "I'm your bro, not your foe"![]()
![]()
Kwestie van opzoeken op de The CW sitequote:Op donderdag 14 december 2006 19:15 schreef Wytze het volgende:Lui zijn noemen ze dat.
Maar niemand weet hoe dat nummer heet?
The CW is de zender die Smallville uitzendtquote:Op zaterdag 16 december 2006 21:50 schreef Wytze het volgende:
CW?
Winterbreak. Vanaf 11 januari pas weer Smallville...quote:Op zondag 17 december 2006 15:48 schreef Intergalactrick het volgende:
Geen aflevering geweest afgelopen vrijdag?
Nee hoorquote:Op maandag 18 december 2006 20:39 schreef Wytze het volgende:
kansloos
die zoners rekken ze een beetje uit, want als hij ze allemaal heeft gepakt, heeft hij beloofd de training van zn bio-pappie te volgen, en dat zal resulteren in de de volgende stap richting Superman.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:30 schreef Karina het volgende:
Tory Spelling ziet er wel een stuk beter uit tegenwoordig. Maar verder gewoon weer een standaard verhaaltje eigenlijk. Waar zijn de Zoners?
was niet echt speciaal nee, terwijl ze normaal altijd zo scherp zijn met het uitzoeken van hun liederen/songtextenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering, maar ik heb het een beetje gehad met die meteorfreaks nu.
Ik vond de muziek in deze aflevering trouwens ongelofelijk irritant en overheersend, of lag dat aan mij?
LOL ! Dat vond ik ook. Ik heb geloof ik wel 3x gekeken of mijn video / audio synchroon liep, want het was op zulke maffe tijden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef Jivis het volgende:
Wel aardige aflevering, maar ik heb het een beetje gehad met die meteorfreaks nu.
Ik vond de muziek in deze aflevering trouwens ongelofelijk irritant en overheersend, of lag dat aan mij?
Mjah, kan ook zijn dat het aan de rip lag hoor, mgoed.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:39 schreef Wytze het volgende:
[..]
LOL ! Dat vond ik ook. Ik heb geloof ik wel 3x gekeken of mijn video / audio synchroon liep, want het was op zulke maffe tijden.
Ik denk eerder dat die undercover gaat. Maar goed, echt een vette afleveringquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:28 schreef s0k het volgende:
justice leaguesupervet
begreep ik nou goed dat oliver stone nu een tijdje vertrekt uit de serie?
Volgensmij heeft hij iets wat zijn stem vervormd. Hij praatte nameijk in die fabriek op normale toon met Clark nadat hij hem bevrijdt had en drukte daarna iets in waardoor zijn stem anders werd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:03 schreef Breuls het volgende:
Waarom spreekt Queen overigens in een lagere stem als hij zijn Green Arrow pak aanheeft? Zet hij die op, of heeft hij een stemvervormend gadget dingetje zodat-ie minder snel herkend wordt?
Hij neemt het toch al tijden op voor Clark?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
ImpulseStomme DC Comics
Die moet gewoon The Flash heten
Vette aflevering aan alle kanten. Lionel die het voor Clarke opneemt
Dit is volgens mij de 1e keer dat hij het zo opzichtig richting Lex opneemt voor Clark en daarmee Clark zijn geheim beschermd.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef Sc0tTy het volgende:
Ja ik wilde net zeggen, Lionel neemt het al een tijdje op voor Clark.
toch klopt het, want het is Bart Allen, niet Barry Allen, en Bart noemde zich eerst Impulse, later pas the Flash. De reden waarom ze hem Impulse noemen en niet The Flash is, maar dat is een gok mijner zijds, deze film.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
ImpulseStomme DC Comics
Die moet gewoon The Flash heten
Ook niet zonder reden, natuurlijk. Lionel wil niet eeuwig het schoothondje van Lex blijven, en zo heeft hij iets in handen wat Lex niet heeft.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is volgens mij de 1e keer dat hij het zo opzichtig richting Lex opneemt voor Clark en daarmee Clark zijn geheim beschermd.
oops Lionel :$quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:32 schreef Sc0tTy het volgende:
mjah ik wou net zeggen lex neemt et al een tijdje op voor clark
twas echt ckr relaxte ep kmoest effies denken wie ze ook alweer waren
khoop ze nog vaker te zien dit seizoen
jammer voor lois dat et uit is met Queen maar mss doet clark er wat aan ^^
Ten eerste, tik eens normale Nederlandse teksten, jij mallootquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:31 schreef Sc0tTy het volgende:
Oeps Lionel
Ik kan niet wachten op de volgende ep. Ik hoop dat ze verder gaan met de Justice League, maar ik verwacht dat Clark weer achter zo'n knakker uit de Phantom Zone aan gaat.
De Zoners die losgelaten zijn op aarde moet hij eerst nog even aanpakkenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:50 schreef Wytze het volgende:
Welk probleem bedoelde Clark, waarom die niet mee deed in het team?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:16 schreef Wytze het volgende:
Wat een rukbeer die Clark.
Meestal heb ik een hekel aan fillers, maar deze was inderdaad erg apart. Vooral door de achtergrond 'muziek'. Die dreigende toon de hele tijd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:30 schreef scanman01 het volgende:
Hele aparte aflevering. De scene op het einde met Chloe en Clark was wel weer heel mooi.
Alleen al daarom een geslaagde aflevering.
Lijkt erop dat Clark weer met Red Kryptonite te maken krijgtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:34 schreef Ogala het volgende:
Trailer next episode: Don't marry Lex, marry me!!![]()
wat zijn sweeps episodes nou weer ?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:46 schreef wolfrolf het volgende:
Godver wat was Lois heet deze ep. De komende 2 zijn sweeps episodes, dus ik heb erg goede hoop voor die 2 eps
eens vond er geen fuck aan.. dacht eerst van nu komt ie eerlijk over zn echt clark maar nee ze weet het nog niet.. sigh..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:02 schreef Tokus het volgende:
nou, afgezien van de laatste scene was het maar een erg matige aflevering. Als dat er een moet zijn om de kijkcijfers te meten, dan kunnen ze wel stoppen. Matig verhaal, en als bijkomende irritatie die constante muziek.
Van oudsher is Smallville een one-villain-per-show serie en daar lijken ze elk seizoen krampachtig aan vast te houden. De storyline blijft altijd op de achtergrond. Erg zonde, als doorlopende serie zou het waarschijnlijk veel beter uit de verf komen allemaal.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:30 schreef Wytze het volgende:
Wanneer komt er weer eens storyline !
Idd. De Jor-El arc was veel boeiender. Althans, uiteindelijk.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:30 schreef Wytze het volgende:
Wanneer komt er weer eens storyline !
Idd, het moet toch ooit aan te licht komen. Gaat het niet goedschiks, dan kwaadschiks.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:26 schreef endr0me het volgende:
Ik denk dat Lana het snel te weten komt hoor, het is nu al 2 afleveringen bezig
Nog 3 weken?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 02:17 schreef Breuls het volgende:
Er draait momenteel in de VS een herhaling, want Smallville is pas op 15 maart terug.
ik weet ckr dat cloe geen krachten heeft maar dat die blinde gast dacht dat het cloe was ipv clarkquote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef angel008 het volgende:
ben wel benieuwd wanneer we de kracht van onze reporter gaan zien![]()
en dat clark lanna niet heeft gexrayd en de meteoren niet kan zien ..dat kan ie toch ?
(doel dus op de baby)
raar dat je daar niets meer over zag btwquote:Op maandag 12 februari 2007 11:32 schreef Sc0tTy het volgende:
ik denk dat clark dat stuk ijzer heeft gepakt.
100% eensquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Aibmi het volgende:
Leuke ep. Eindelijk wat schot in het verhaal.. Mits ze niet gewoon alles wat hier gebeurd is negeren in de volgende afleveringen.
Alleen jammer dat er nu weer zo'n saai machtsspel van Lionel komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Aibmi het volgende:
Leuke ep. Eindelijk wat schot in het verhaal.. Mits ze niet gewoon alles wat hier gebeurd is negeren in de volgende afleveringen.
Lex droomde dat het een monster was, dus hij zal wel iets met kryptonite hebben uitgehaaldquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:16 schreef Karina het volgende:
Ben benieuwd wat er met de baby van Lana aan de hand is.
Dat is absoluut niet saaiquote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Tokus het volgende:
Alleen jammer dat er nu weer zo'n saai machtsspel van Lionel komt.
Leuke titels voor de resterende 6 afleveringen van seizoen 6quote:6-17 22 Mar 07 Combat
6-18 19 Apr 07 Progeny
6-19 26 Apr 07 Nemesis
6-20 3 May 07 Noir
6-21 10 May 07 Prototype
6-22 17 May 07 Phantom
ik mag hopen dat de kleurencombinatie je wel al duidelijk was, he...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:49 schreef Ogala het volgende:
Oh ja en kan Clark niet even een nieuw t-shirt kopen geez ...
(viel me opeens op)
idd dat is wat meer logisch, dat lex wat met kind heeft gedaan om het ook krachten te geven ofzo iets.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:23 schreef Sc0tTy het volgende:
@ helo , ik denk denk niet dat het clarks baby is want dan had ze al eerder zwanger moeten zijn , ik denk dat lex gewoon wat met die baby heeft gedaan , kryptonite oid en dan heeft Zhenar gelijk dan zou clark alergish moeten zijn ( of lana heeft kleding met lood er in)
btw weer geen Lois :S , gaan ze haar er uit halen ofzo ?? want op een trouwerij had ik haar wel verwacht.
en lana was erg lekkah
dvd van seizoen 5, maar seizoen 5 is toch ook t seizoen dat nu op tv is (hier dan) of niet? Ik volg t gewoon op net 5, maar er is zeker alleen dit topic, over Amerika? Heb nu toch al spoilers gelezen, want stond niet in titel majaquote:Op maandag 19 februari 2007 10:44 schreef Bloemkool het volgende:
Zit iedereen hier al de afleveringen van seizoen 6 te kijken?
Ben nog bezig met seizoen 5 dvd 4 en ik moet zeggen dat S5 best goed is.
Het gedoe dat Lana iets vermoed en hij het niet verteld is wat vermoeiend om elke keer weer te zien maar voor de rest kijkt het lekker weg.
Ik vond het juist prachtig dat Lana er eindelijk echt achter is, maar dat ze er dan voor kiest om een ongelukkig leven met Lex te gaan leiden om Clark te beschermen!quote:Op zondag 18 maart 2007 00:00 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gigantische kutaflevering. Wat een prachtaflevering zou moeten zijn (dat Lana er eindelijk achter komt) draait uit op een ongelooflijk kutdeel. Ik snap niet wie in godsnaam dit uit z'n pen heeft kunnen krijgen. Dit is wat mij betreft het slechtste deel tot nu toe.
Zeg dat wel ja. Dat is wel het laatste waar ik op zit te wachten. Dat hele Lex / Lionel verhaal ken ik zo langzamerhand wel. Bedenk eens wat nieuws, loserds.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 21:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Alleen jammer dat er nu weer zo'n saai machtsspel van Lionel komt.
Dat kan. Ik vond het een gigantische anti-climax. Dit was waar veel Clark/Lana fans toch op hebben zitten wachten en dan proppen ze het in zo'n alles behalve spectaculaire aflevering. Nee, een enorme gemiste kans vind ik het.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het juist prachtig dat Lana er eindelijk echt achter is, maar dat ze er dan voor kiest om een ongelukkig leven met Lex te gaan leiden om Clark te beschermen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke ep weer mooi dat clark eindelijk weer wat gaat doen
Ik ben het op zich best met je eens jaquote:Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij is het verhaaltechnisch een beetje een zooitje..
Zo had ik het ook graag gezien, dat er eindelijk weer eens een grote thread for planet earth zou zijn.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben het op zich best met je eens ja6-17 vind ik wel tof! Jammer vind ik het wel dat dat hele Phantom Zone gegeven tot nu toe eigenlijk alleen is gebruikt voor freak-of-the-week afleveringen
Ik had serieus gehoopt op een lekkere dikke doorlopende verhaallijn daarvan, culminerend in een HELE grote dreiging van een leger uber villains.
Maar nee.
Behalve dan dat Lana blijft leven...wist niet dat ze nog in de superman comics en Superman 3 voorkwam...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Maar je hebt gelijk; het lijkt er bijna op uit te komen zoals het nu gaat.
Ik denk dat je niet hoeft aan te nemen dat de makers van Smallville erg letterlijk naar de situatie in de speelfilms toe zullen werken. Een voorbeeld is al dat Lois Lane 'oorspronkelijk' Clark pas leert kennen als hij besluit een baantje bij de Daily Planet te nemen. Dat zou dan al niet kloppen met deze serie. Ook de (voormalige) vriendschap tussen Lex en Clark komt volgens mij helemaal niet voor in de films.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef Knipoogje het volgende:
gezien het feit Lana niet in Superman films voorkomt en er altijd een grote animositeit bestaat tussen superman en Lex lijkt me het vrij logisch...
Jah, dat viel me ook al op. Maar misschien is het normaal dat Kryptoniërs bloedden als ze verwond worden door hun soortgenotenquote:Op zondag 25 maart 2007 10:20 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de man van staal ook zonder de aanwezigheid van kryptonite wel kan bloeden.
Volgens mij heb je gelijk. Kijk alleen naar Jonathan Kent. In de ene versie van Superman is die al dood als Clark volwassen wordt en bij de Daily Planet gaat werken, in de andere versie (Lois & Clark) blijft ie leven en in Smallville gaat ie al dood als Clark nog thuis woont. Vond het trouwens wel jammer, Schneider speelde Jonathan echt goed!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet hoeft aan te nemen dat de makers van Smallville erg letterlijk naar de situatie in de speelfilms toe zullen werken. Een voorbeeld is al dat Lois Lane 'oorspronkelijk' Clark pas leert kennen als hij besluit een baantje bij de Daily Planet te nemen. Dat zou dan al niet kloppen met deze serie. Ook de (voormalige) vriendschap tussen Lex en Clark komt volgens mij helemaal niet voor in de films.
Ik ga ervan uit dat Smallville zijn eigen universum heeft, zoals diverse series comics over Superman dat ook hebben. Daar heb je versies waarin Clark als kind al in een apenpakkie rondliep en zich Superboy noemde. Dat alleen klopt al niet met alles dat ooit verfilmd (tv of film) is, volgens mij.
Ik vind Martha Kent ook wel een sterke rol spelen, maar ik denk idd dat Jonathan Clark bij die bruiloft meer had kunnen helpen (man-tot-man/vader-zoon-gesprek). En het zou idd echt vet zijn als Schneider nog een keer terugkomt, net zoals op het laatst in seizoen 5 met die bijna-dood ervaring. Dat was me wel een kippenvel aflevering!quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef Sc0tTy het volgende:
maar ik denk dat Jonathan nu met de trouwerij van Lana n Lex, Clark toch wel goed geholpen kon hebben. Ik hoop ook dat Jonathan nog een keer terug komt in een droom oid.
Ik bedoelde eigenlijk S05E17 met dat groene kryptonite spul, waarbij je een bijna-dood-ervaring mee krijgt. Maar die jij bedoeld was ook sterk...quote:Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Sc0tTy het volgende:
toen clark neer geschoten was ? , zeker sterke ep
Volgens mij is Clark is helemaal niet onkwetsbaar. Voor de meeste aardse zaken wel, maar zijn soortgenoten slaan zo ontzagwekkend hard, dat die hem meer pijn doen dan het hardste aardse metaal.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef Ecthelion het volgende:
Jah, dat viel me ook al op. Maar misschien is het normaal dat Kryptoniërs bloedden als ze verwond worden door hun soortgenoten
Ik heb ooit hetzelfde gezegd over Hiro van Heroes, als hij de tijd stilzet en iemand dan verplaatst. Clark zou op die snelheid idd dwars door mensen heen kunnen lopen en ze zodoende verpulverenquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar gelukkig is het Science Fiction wat betekent dat het niet echt is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij is Clark is helemaal niet onkwetsbaar. Voor de meeste aardse zaken wel, maar zijn soortgenoten slaan zo ontzagwekkend hard, dat die hem meer pijn doen dan het hardste aardse metaal.
In sommige episodes zie je dat hij pijn heeft of dat zijn gezicht betrekt als hij een echte krachttoer moet doen.
Erg realistisch is het soms niet natuurlijk. Als die Titan een mens een stomp geeft houdt hij zich blijkbaar extreem in, want die mens stuit maar een paar meters verderop tegen de grond. Zie je wel vaker. Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact
Dat er alleen een bekertje omwaait als hij *zoef* voorbij rent lijkt me niet. Op zijn minst hoor je extreem harde knallen als zijn massa enkele honderden keren de geluidssnelheid doorbreekt
ken me die ep niet echt herrinerenquote:Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk S05E17 met dat groene kryptonite spul, waarbij je een bijna-dood-ervaring mee krijgt. Maar die jij bedoeld was ook sterk...
Al wordt het wel een beetje saai nu. Dat zwoeeesjsj *lichte spullen vallen om* kennen we nu wel. Snap overigens niet dat er al niet eerder mensen vraagtekens zetten over het feit dat ie in 1 minuut tijd vanuit Metropolis terug in zijn woonplaats is. Vooral Lex had een paar goede kansen. Komt ie ineens Clark tegen in the middle of nowhere (waar hij met een auto is gekomen) en 2 tellen later is Clark nergens meer te bekennen. Ik zou me afvragen 'waar the fuck kwam hij vandaan, waar ging hij naar toe, en waarom is hij al op de eindbestemming terwijl ik met mijn sportauto scheur en hij te voet is'quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Ecthelion het volgende:
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar gelukkig is het Science Fiction wat betekent dat het niet echt is.Ik vind die dingen als een beker koffie die opwaait, gewoon grappig.
Als je d'r over gaat nadenken is het niet leukquote:Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Al wordt het wel een beetje saai nu. Dat zwoeeesjsj *lichte spullen vallen om* kennen we nu wel. Snap overigens niet dat er al niet eerder mensen vraagtekens zetten over het feit dat ie in 1 minuut tijd vanuit Metropolis terug in zijn woonplaats is. Vooral Lex had een paar goede kansen. Komt ie ineens Clark tegen in the middle of nowhere (waar hij met een auto is gekomen) en 2 tellen later is Clark nergens meer te bekennen. Ik zou me afvragen 'waar the fuck kwam hij vandaan, waar ging hij naar toe, en waarom is hij al op de eindbestemming terwijl ik met mijn sportauto scheur en hij te voet is'
Ik geef je gelijk. Ik erger me ook aan dat verschil of gebrek aan verschil. Clark moet je niet zomaar rond kunnen wapperen zoals een gewoon mensen. Dat moeten gevechten worden waar twee titanen op elkaar inhakken en je harde doffe klappen hoort. Sci fi is niet realistisch, maar makers hebben m.i. wel de inspanningsplicht om het zo aannemelijk mogelijk te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Volgens mij is Clark is helemaal niet onkwetsbaar. Voor de meeste aardse zaken wel, maar zijn soortgenoten slaan zo ontzagwekkend hard, dat die hem meer pijn doen dan het hardste aardse metaal.
In sommige episodes zie je dat hij pijn heeft of dat zijn gezicht betrekt als hij een echte krachttoer moet doen.
Erg realistisch is het soms niet natuurlijk. Als die Titan een mens een stomp geeft houdt hij zich blijkbaar extreem in, want die mens stuit maar een paar meters verderop tegen de grond. Zie je wel vaker. Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact
Dat er alleen een bekertje omwaait als hij *zoef* voorbij rent lijkt me niet. Op zijn minst hoor je extreem harde knallen als zijn massa enkele honderden keren de geluidssnelheid doorbreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
!quote:
Een vriend van mij had ergens gelezen dat er inderdaad een zevende seizoen zou komen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:36 schreef Plotinus het volgende:
Weet iemand of er een seizoen 7 komt? Ik heb geen tegenberichten gehoord maar je weet maar nooit natuurlijk.
Onderschat de inspiratie van de schrijvers niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Een vriend van mij had ergens gelezen dat er inderdaad een zevende seizoen zou komen.
Al heb ik het idee dat ze alles wel al gedaan hebben.
Over verschil in genre gesprokenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:34 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Onderschat de inspiratie van de schrijvers niet.Friends hield het ook tien seizoenen vol dus waarom Smallville niet? Als ze maar met interessante verhaalslijnen komen.
P.S. Qua zendtijd is Smallville Friends al wel voorbij.
Jah, okayquote:
Dan mogen ze wel een andere weg inslaan. De afgelopen seizoenen vond ik toch meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Jah, okay, maar succes van een serie hangt niet af van het genre dus ik wil alleen aangeven dat Smallville best nog wat seizoenen door kan gaan. Als ik naar de afleveringen kijk, denk ik dat er nog wel minstens een seizoen in zit. Als ze na dit seizoen zouden willen stoppen, zouden ze nu al moeten beginnen met afronden en volgens mij zijn ze daar nog niet mee bezig. Dus ik heb goede hoop
![]()
Seizoen 5 vond ik echt sterk, maar seizoen 6 vind ik minder. Er zit geen duidelijke verhaallijn in en dat is jammer. Hopelijk wordt het seizoen nog beter. Het zou wel zonde zijn als Smallville wordt afgesloten zonder een bevredigend einde, zowel voor de kijker als voor het verhaal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:00 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel een andere weg inslaan. De afgelopen seizoenen vond ik toch meer van hetzelfde.
Ik vrees dat zequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:30 schreef Breuls het volgende:
In verband met spoiler geen quote of headline, alleen een linkje naar een bericht over een event in de serie. Nogmaals, spoiler alert, het betreft iets dat te maken heeft met de huidige en toekomstige verhaallijnen en het kan worden beschouwd als slecht nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoelen!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:30 schreef Breuls het volgende:
In verband met spoiler geen quote of headline, alleen een linkje naar een bericht over een event in de serie. Nogmaals, spoiler alert, het betreft iets dat te maken heeft met de huidige en toekomstige verhaallijnen en het kan worden beschouwd als slecht nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:54 schreef Ecthelion het volgende:
[..]Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:Op zondag 15 april 2007 03:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter een knipoog dan een blauw oog
quote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef Knipoogje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
De meeste spoilers zijn reacties op de eerste spoiler dus het valt nog wel meequote:Op maandag 16 april 2007 00:55 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm kga de spoilers niet lezen maar tziet dr nie goed uit
Je hebt nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 16 april 2007 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Ik heb nu seizoen 1 op dvd geleend, ben bij aflevering 4Net die met die coach gehad die beetje licht ontvlambaar was
Ik heb vorige week Seizoen 1 gekocht van Smallvillle enzit nu bij afl. 14. Ik had wel eens van de serie gehoord maar boeide me nooit echt. Maar ik ben nu echt verslaafdquote:Op maandag 16 april 2007 22:34 schreef -Menn0- het volgende:
Ook werd mij Heroes aangeraden, is dat wat? (misschien een stomme vraag om hier te stellen maar ach ben er nu toch)
Same herequote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik heb vorige week Seizoen 1 gekocht van Smallvillle enzit nu bij afl. 14. Ik had wel eens van de serie gehoord maar boeide me nooit echt. Maar ik ben nu echt verslaafd. Seizoen 2 en 3 zijn al onderweg.
.
Ik wou het net vragenquote:Ik mis idd wel een grote verhaallijn, het zijn echt freak of the weeks. Komt daar verandering in ?![]()
Nou dan ga ik dat ook maar volgenquote:En Heroes is ook aan te raden Menno. Ik heb die 17 afl ook binnen een week gekeken. Echt super goede serie. Als je Smallville te pruimen vindt vind je Heroes ook wel leuk denk ik.
Seizoen 1 is idd veel freak of the week, maar in de andere seizoenen komt er meer een verhaallijn in met af en toe nog een freak er tussen. Het blijft natuurlijk Smallville.quote:Op maandag 16 april 2007 23:00 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik mis idd wel een grote verhaallijn, het zijn echt freak of the weeks. Komt daar verandering in ?![]()
Heroes is trouwens geen freak of the week, maar 1 grote lange verhaallijn. Of beter gezegd: Allerlei afzonderlijke verhaallijntjes die elkaar kruisen en uiteindelijk allemaal bij elkaar komen.quote:
Is daar nog maar 1 seizoen van ? Klinkt wel leukquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:41 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Heroes is trouwens geen freak of the week, maar 1 grote lange verhaallijn. Of beter gezegd: Allerlei afzonderlijke verhaallijntjes die elkaar kruisen en uiteindelijk allemaal bij elkaar komen.
Oh nice. Beetje zoals Buffy of Angel ?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:42 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Seizoen 1 is idd veel freak of the week, maar in de andere seizoenen komt er meer een verhaallijn in met af en toe nog een freak er tussen. Het blijft natuurlijk Smallville.
Minder tof dan Buffy & Angel, maar nog wel vermakelijk en inderdaad wel vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh nice. Beetje zoals Buffy of Angel ?![]()
Ok mooi, vermakelijk daar gaat het omquote:Op dinsdag 17 april 2007 16:34 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Minder tof dan Buffy & Angel, maar nog wel vermakelijk en inderdaad wel vergelijkbaar.
PS:Bar_rel!!!!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zal zo ook even gaan kijken! ALtijd handig dit topic in je lijstje, weet je dat er weer eens een neiuwe aflevering is!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een kutaflevering..
En saai bovendien!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:12 schreef endr0me het volgende:
Wat een kutaflevering..
Zeg dat wel. Al vond ik het nooit echt een topserie, maar in seizoen 5 leek het echt de goede kant op te gaan. Niet dus.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Del_Toro het volgende:
god wat is de serie verkloot
Denk ik ookquote:Op maandag 23 april 2007 15:51 schreef Ecthelion het volgende:
Ik vond het wel een leuke aflevering. Ik kreeg het gevoel dat Clark nu op scherp wordt gezet en zijn vizier op Lex heeft gericht. Ik denk dat het nog wel een goed seizoensslot wordt.
Ik sluit me hierbij ook helemaal aan. Al Clark z'n pijlen zijn zeer zeker op Lex gericht nu. De slot-afleveringen van S6 gaan loos. Ik voel het.quote:
Waarom zijn IMDB gebruikers dom? IMDB is vaak goed op de hoogte en ik gebruik het zo vaak om iets te checken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:33 schreef wolfrolf het volgende:
Omdat IMDB gebruikers soms een beetje dom zijn.
http://www.epguides.com/smallville
hij kan all vliegen denk alleen dat ie het niet doet vanwege het gevaar dat ie gespot word..quote:Op woensdag 25 april 2007 09:43 schreef Knipoogje het volgende:
Wordt trouwens tijd dat Clark werkelijk leert vliegen. In seizoen 1 hing ie al boven zijn bed... kost zeker teveel budget ofzo qua special effects.
Hij kan niet vliegen. Hij wordt toch ook niet gespot als hij over land sjeest. Hij kon alleen even vliegen toen een gast van Krypton even zijn lichaam had overgenomen.quote:Op woensdag 25 april 2007 10:02 schreef angel008 het volgende:
hij kan all vliegen denk alleen dat ie het niet doet vanwege het gevaar dat ie gespot word..
ook niet waar: Kal-El kan vliegen, Clark niet en heeft bovendien hoogtevreesquote:Op woensdag 25 april 2007 10:10 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hij kan niet vliegen. Hij wordt toch ook niet gespot als hij over land sjeest. Hij kon alleen even vliegen toen een gast van Krypton even zijn lichaam had overgenomen.
Ja dat bedoelde ikquote:Op woensdag 25 april 2007 10:26 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ook niet waar: Kal-El kan vliegen, Clark niet en heeft bovendien hoogtevrees
1x in het eerste seizoen, terwijl hij aan het dromen was.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:29 schreef Sc0tTy het volgende:
clark kan niet vliegen ?? ik weet zeker dat hij kan vliegen alleen weet hij nog niet hoe..
hij heeft al een paar keer boven zn bed gezweeft
Leuk!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:16 schreef bar_rel het volgende:
* bar_rel heeft net Seizoen 4 en 5 op dvd binnen![]()
alleen een beetje dubbelzinnig aangezien Clark gewoon Kal-El is.. alleen niet de Kal-El die zijn echte vader wilde, vandaar ook dat Clark nog niet kan vliegen (training niet afgemaakt). Ik denk niet dat Clark leert vliegen tijdens Smallville. De schrijvers zijn redelijk trouw aan het originele superman-verhaal, en daar leert Supes pas vliegen in het Fortress of Solitude tijdens zijn echte training (nadat hij Smallville heeft verlaten en voordat hij naar Metropolis gaat)quote:
Ja, er is een aflevering waarin hij Lana z'n secret vertelt en dan samen met haar de lucht invliegt, meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 26 april 2007 00:11 schreef Ecthelion het volgende:
Hmmm, ik dacht dat Clark later in de serie wel kon vliegen (ik bedoel niet het stuk waarin Kal-El vliegt, maar waarin Clark "normaal" is). Ken echter niet alles uit m'n hoofd dus kan me vergissen.
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".quote:Op donderdag 26 april 2007 00:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, er is een aflevering waarin hij Lana z'n secret vertelt en dan samen met haar de lucht invliegt, meen ik me te herinneren.
in die aflevering springt Clark omhoog. Vliegen is de grootste "superkracht" van Superman, dus het lijkt me niet dat ze dat onopgemerkt in de serie laten sluipen, als het er uberhaupt inkomt.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".
Ik heb het nog eens goedgekeken, maar vindt het echt niet op springen lijken. Maar goed, iedereen heeft zijn eigen visie.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:44 schreef Retarded het volgende:
[..]
in die aflevering springt Clark omhoog. Vliegen is de grootste "superkracht" van Superman, dus het lijkt me niet dat ze dat onopgemerkt in de serie laten sluipen, als het er uberhaupt inkomt.
Dat klopt niet wat je zegt anders zou lois ook nog niet in smallville zijnquote:Op woensdag 25 april 2007 23:36 schreef Retarded het volgende:
[..]
alleen een beetje dubbelzinnig aangezien Clark gewoon Kal-El is.. alleen niet de Kal-El die zijn echte vader wilde, vandaar ook dat Clark nog niet kan vliegen (training niet afgemaakt). Ik denk niet dat Clark leert vliegen tijdens Smallville. De schrijvers zijn redelijk trouw aan het originele superman-verhaal, en daar leert Supes pas vliegen in het Fortress of Solitude tijdens zijn echte training (nadat hij Smallville heeft verlaten en voordat hij naar Metropolis gaat)
Juh het klopt , dat is trouwens de beste aflevering van seizoen 5 * Sc0tTy herrinert die ep nog als de dag van gisterquote:Op donderdag 26 april 2007 01:44 schreef Ecthelion het volgende:
[..]
Heb het ff gecontroleerd en Clark vliegt daar inderdaad. Dus Clark kan wel degelijk vliegen. Voor de mensen die het niet willen geloven: Seizoen 05 Episode 12 "Reckoning".
Die heb ik gisteren ook gekeken toevallig!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:52 schreef Purky het volgende:
Ik weet; ik loop een beetje achter. Heb net 'Lexmas' gekeken van seizoen 5. Omg dat is echt een leuke aflevering!Alleen het einde is een beetje jammer maar dat was te verwachten. Lex & Lana, happily Married.. kon niet anders dan nep zijn
Volgens mij mogen we alles dat al in Amerika is uitgezonden zonder spoilers bespreken. Dus ook heel seizoen vijf.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:25 schreef Purky het volgende:
Michael Rosenbaum is zeker goed! Vind het jammer dat ie altijd evil moet spelen want in die droom vond ik 'm echt leuk! Gewoon aardig enzo. Jammer dat de droom niet had geholpen, ik had echt het gevoel dat i nu misschien zijn leven ging beteren, maar helaas!
Zijn er hier nog regels qua spoilers ofzo? Niet iedereen is al bij seizoen 6 maar mag je dan alles wat er gaat gebeuren in seizoen 5 gewoon zeggen of niet? Ik dacht: ik vraag het maar even![]()
De kwaliteit van deze aflevering was idd zeer slecht, maar ik heb nog goede hoop voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Sc0tTy het volgende:
ik snap niet wat de makers van smallville willen ze kunnen zat doen met al die zoners die er nog zijn en dan gaan ze het zo verknallen ?? nee het is een van mijn favorieten series maar ik heb steeds minder zin om de serie te kijkenals het zo doorgaat denk ik ook niet dat er een seizoen 5 komt
Idd... Eerst introduceren ze (relatief) interessante plotlijnen zoals de Phantom Ghosts en de Martian, maar daar doen ze vervolgens helemaal niets mee!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
Matige aflevering. Seizoen 6 is echt een zooitje. Ik mag lijen dat de 2 slotafleveringen van dit seizoen echt geniaal gaan worden.
Same herequote:
Lees nou eens niet over het woordje "soms" heen in mijn post, sufferdquote:Op woensdag 25 april 2007 02:32 schreef Ecthelion het volgende:
Waarom zijn IMDB gebruikers dom? IMDB is vaak goed op de hoogte en ik gebruik het zo vaak om iets te checken.
* athlonkmf deletes episodequote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:38 schreef Sc0tTy het volgende:
wtf echt een zaaaaad aflevering zeg , een van de slechtste uit de serie
dat gebeuren in het zwart/wit was echt NIET boeiend
en wat daarna gebeurde sloeg ook nergens op zeg hoor ze propte een hele aflevering in 20 minuten en dat was ook nog is zwaar kut gedaan , ik vond het acteer werk ook erg slecht
zoon aflevering is de serie echt niet waard.
ik snap niet wat de makers van smallville willen ze kunnen zat doen met al die zoners die er nog zijn en dan gaan ze het zo verknallen ?? nee het is een van mijn favorieten series maar ik heb steeds minder zin om de serie te kijkenals het zo doorgaat denk ik ook niet dat er een seizoen 5 komt
Ik hoop het. Dit seizoen kan wel een goede afsluiting gebruiken, want de rest van het seizoen is niet van hoogstaand kwaliteit, terwijl ze met seizoen 5 echt een meesterwerk hebben afgeleverd!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Wytze het volgende:
Wytze heeft stiekem even op tv.com gekeken en de aankomende eps, wordt weer ouderwets knallen
Spannend !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |