abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47619936
heeft iemand net smallville gekeken? zo ja .. weet dan eimand de titel van het wazige liedje op het einde? ik vind geen soundtrack listing op imdb

het gaat over de aflevering : Splinter
  Admin zaterdag 24 maart 2007 @ 21:09:34 #152
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_47622061
Da's wellicht een van deze drie:
* "Superman" by Stereophonics
* "Forget It" by Breaking Benjamin
* "Homeward Angel" by Moby

Welke weet ik niet, want Splinter is voor mij alweer een half jaar geleden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin zaterdag 24 maart 2007 @ 21:11:03 #153
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_47622193
Seizoen 6 overigens: ik begin het steeds warriger te vinden. Nu kan dat eraan liggen dat ik seizoenen 1 t/m 5 vorig jaar op DVD heb gekeken en ik dus een snel tempo (een seizoen per week, zoiets) gewend ben, maar volgens mij is het verhaaltechnisch een beetje een zooitje..
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_47626583
hahaha bedankt hij stond gewoon op me harde schijf,..... ik wist dat ik ergens van kende maar geen clue van wie het was bedankt iig!!
  zondag 25 maart 2007 @ 10:20:17 #155
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47633840
Leuke aflevering. Het gezeik met Lex / Lana had geskipped mogen worden, maar Clark, Lois en die 'zoner' was wel leuk. Opvallend dat de man van staal ook zonder de aanwezigheid van kryptonite wel kan bloeden.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 25 maart 2007 @ 15:20:59 #156
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_47640686
Ik vraag me ook af of Lana nu volledig door gaat draaien door die 'miskraam', mag het niet hopen want dan haak ik denk ik af.
pi_47654944
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 21:11 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij is het verhaaltechnisch een beetje een zooitje..
Ik ben het op zich best met je eens ja 6-17 vind ik wel tof! Jammer vind ik het wel dat dat hele Phantom Zone gegeven tot nu toe eigenlijk alleen is gebruikt voor freak-of-the-week afleveringen Ik had serieus gehoopt op een lekkere dikke doorlopende verhaallijn daarvan, culminerend in een HELE grote dreiging van een leger uber villains.

Maar nee.
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 26 maart 2007 @ 16:16:01 #158
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47676247
dat had ik ook liever gehad , vind het raar dat het nu opeens weer over die zoners gaat.

en over het verhaal ? kom je daar nu pas achter ? whehehe
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_47701915
Heb de laatste 2 afleveringen gekeken. Vond de manier waarop Lana achter Clark's geheim kwam maar matigjes uitgewerkt. Je had op zijn minst verwacht dat het zou gebeuren in een heftige climax waarin Clark Lana het leven redt dmv zijn krachten.

Maar goed, de makers wilden waarschijnlijk dat er nu een situatie zou ontstaan waarin Lana 'het' weet en Clark nog niet. Ze kunnen altijd die climax scene nog inbouwen. Lana kan dan achteraf zeggen "I knew", ze houden elkaar in de armen en vervolgens sterft Lana. Lana's dood is natuurlijk een onvermijdelijk gegeven. Lex zal haar waarschijnlijk door zijn acties onbedoeld in die positie brengen en Clark de schuld krijgen. Nu nog uit mijn duim gezogen, maar gezien het feit Lana niet in Superman films voorkomt en er altijd een grote animositeit bestaat tussen superman en Lex lijkt me het vrij logisch...
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 27 maart 2007 @ 10:38:59 #160
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47703708
Lana Lang zit in Superman III en wordt daar komisch genoeg gespeeld door Annette O'Toole.
Volgens de 'mythologie' is Lana er nog wanneer Clark volwassen is en voor de Daily Planet werkt en duikt in de comics iig zo nu en dan nog op. .

Maar je hebt gelijk; het lijkt er bijna op uit te komen zoals het nu gaat.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 13:25:14 #161
16082 Wytze
...Confidential
pi_47709672
quote:
Op zondag 25 maart 2007 22:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik ben het op zich best met je eens ja 6-17 vind ik wel tof! Jammer vind ik het wel dat dat hele Phantom Zone gegeven tot nu toe eigenlijk alleen is gebruikt voor freak-of-the-week afleveringen Ik had serieus gehoopt op een lekkere dikke doorlopende verhaallijn daarvan, culminerend in een HELE grote dreiging van een leger uber villains.

Maar nee.
Zo had ik het ook graag gezien, dat er eindelijk weer eens een grote thread for planet earth zou zijn.

Ik vind de storyline omtrend Lionel en lex wel weer interessant.

Zou Lionel dan toch weer Evil zijn
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_47715880
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 10:38 schreef Witchfynder het volgende:
Maar je hebt gelijk; het lijkt er bijna op uit te komen zoals het nu gaat.
Behalve dan dat Lana blijft leven...wist niet dat ze nog in de superman comics en Superman 3 voorkwam...
  Admin dinsdag 27 maart 2007 @ 18:01:43 #163
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_47719352
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 09:37 schreef Knipoogje het volgende:

gezien het feit Lana niet in Superman films voorkomt en er altijd een grote animositeit bestaat tussen superman en Lex lijkt me het vrij logisch...
Ik denk dat je niet hoeft aan te nemen dat de makers van Smallville erg letterlijk naar de situatie in de speelfilms toe zullen werken. Een voorbeeld is al dat Lois Lane 'oorspronkelijk' Clark pas leert kennen als hij besluit een baantje bij de Daily Planet te nemen. Dat zou dan al niet kloppen met deze serie. Ook de (voormalige) vriendschap tussen Lex en Clark komt volgens mij helemaal niet voor in de films.

Ik ga ervan uit dat Smallville zijn eigen universum heeft, zoals diverse series comics over Superman dat ook hebben. Daar heb je versies waarin Clark als kind al in een apenpakkie rondliep en zich Superboy noemde. Dat alleen klopt al niet met alles dat ooit verfilmd (tv of film) is, volgens mij.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_47730579
quote:
Op zondag 25 maart 2007 10:20 schreef scanman01 het volgende:
Opvallend dat de man van staal ook zonder de aanwezigheid van kryptonite wel kan bloeden.
Jah, dat viel me ook al op. Maar misschien is het normaal dat Kryptoniėrs bloedden als ze verwond worden door hun soortgenoten
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 18:01 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik denk dat je niet hoeft aan te nemen dat de makers van Smallville erg letterlijk naar de situatie in de speelfilms toe zullen werken. Een voorbeeld is al dat Lois Lane 'oorspronkelijk' Clark pas leert kennen als hij besluit een baantje bij de Daily Planet te nemen. Dat zou dan al niet kloppen met deze serie. Ook de (voormalige) vriendschap tussen Lex en Clark komt volgens mij helemaal niet voor in de films.

Ik ga ervan uit dat Smallville zijn eigen universum heeft, zoals diverse series comics over Superman dat ook hebben. Daar heb je versies waarin Clark als kind al in een apenpakkie rondliep en zich Superboy noemde. Dat alleen klopt al niet met alles dat ooit verfilmd (tv of film) is, volgens mij.
Volgens mij heb je gelijk. Kijk alleen naar Jonathan Kent. In de ene versie van Superman is die al dood als Clark volwassen wordt en bij de Daily Planet gaat werken, in de andere versie (Lois & Clark) blijft ie leven en in Smallville gaat ie al dood als Clark nog thuis woont. Vond het trouwens wel jammer, Schneider speelde Jonathan echt goed!
"Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:16:24 #165
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47746294
* Sc0tTy vind Smallville tot nu toe toch nog wel de beste Superman varriant
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  Admin woensdag 28 maart 2007 @ 13:18:03 #166
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_47746353
Ja, erg jammer dat Schneider eruit is, maar het was ook wel tijd dat het standaardplaatje werd omgegooid. Hij kan niet elk seizoen hetzelfde tegen Clark blijven zeggen.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 28 maart 2007 @ 13:34:26 #167
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47746987
mjahdat klopt maar ik vond hem toch altijd een sterke rol hebben in smallville
pi_47747854
Op zich lijkt het alsof Jonathan steeds hetzelfde tegen Clark zei, maar als je de seizoenen snel achter elkaar hebt gekeken (wat ik dus heb gedaan) zie je dus ook dat Jonathan steeds minder beschermend wordt en Clark steeds meer lostlaat, omdat hij beseft dat Clark steeds volwassener wordt. Je kon dat vooral merken met die football-wedstrijd, waarin Clark er flink tegenin ging en Jonathan uiteindelijk instemde. Op zich hebben ze Jonathan wel op een mooie manier weggeschreven. Hij heeft zijn beschermde rol voor Clark voltooid, heeft op het eind nog een flinke persoonlijke prestatie neer kunnen zetten (senator worden) en daarmee bewezen dat hij niet alleen een "domme boer" is en sterft uiteindelijk om zijn gezin te beschermen. Hij heeft dus alles gedaan wat hij belangrijk in zijn leven vond.
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:02:07 #169
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47748125
jah dat klopt ik heb seizoen 1-3 achter elkaar gekeken ( had al wel heel veel eps op TV gekeken ) maar dat merkte je goed. ik denk ook dat je dat wel merkt als je eps niet achter elkaar kijkt hoor

maar ik denk dat Jonathan nu met de trouwerij van Lana n Lex, Clark toch wel goed geholpen kon hebben. Ik hoop ook dat Jonathan nog een keer terug komt in een droom oid.
pi_47748740
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:02 schreef Sc0tTy het volgende:
maar ik denk dat Jonathan nu met de trouwerij van Lana n Lex, Clark toch wel goed geholpen kon hebben. Ik hoop ook dat Jonathan nog een keer terug komt in een droom oid.
Ik vind Martha Kent ook wel een sterke rol spelen, maar ik denk idd dat Jonathan Clark bij die bruiloft meer had kunnen helpen (man-tot-man/vader-zoon-gesprek). En het zou idd echt vet zijn als Schneider nog een keer terugkomt, net zoals op het laatst in seizoen 5 met die bijna-dood ervaring. Dat was me wel een kippenvel aflevering!
  woensdag 28 maart 2007 @ 14:24:45 #171
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47748978
toen clark neer geschoten was ? , zeker sterke ep
pi_47750025
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:24 schreef Sc0tTy het volgende:
toen clark neer geschoten was ? , zeker sterke ep
Ik bedoelde eigenlijk S05E17 met dat groene kryptonite spul, waarbij je een bijna-dood-ervaring mee krijgt. Maar die jij bedoeld was ook sterk...
pi_47751161
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:34 schreef Ecthelion het volgende:

Jah, dat viel me ook al op. Maar misschien is het normaal dat Kryptoniėrs bloedden als ze verwond worden door hun soortgenoten
Volgens mij is Clark is helemaal niet onkwetsbaar. Voor de meeste aardse zaken wel, maar zijn soortgenoten slaan zo ontzagwekkend hard, dat die hem meer pijn doen dan het hardste aardse metaal.

In sommige episodes zie je dat hij pijn heeft of dat zijn gezicht betrekt als hij een echte krachttoer moet doen.

Erg realistisch is het soms niet natuurlijk. Als die Titan een mens een stomp geeft houdt hij zich blijkbaar extreem in, want die mens stuit maar een paar meters verderop tegen de grond. Zie je wel vaker. Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact

Dat er alleen een bekertje omwaait als hij *zoef* voorbij rent lijkt me niet. Op zijn minst hoor je extreem harde knallen als zijn massa enkele honderden keren de geluidssnelheid doorbreekt
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:32:12 #174
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_47751585
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 15:22 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact
Ik heb ooit hetzelfde gezegd over Hiro van Heroes, als hij de tijd stilzet en iemand dan verplaatst. Clark zou op die snelheid idd dwars door mensen heen kunnen lopen en ze zodoende verpulveren
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_47754039
quote:

[..]

Volgens mij is Clark is helemaal niet onkwetsbaar. Voor de meeste aardse zaken wel, maar zijn soortgenoten slaan zo ontzagwekkend hard, dat die hem meer pijn doen dan het hardste aardse metaal.

In sommige episodes zie je dat hij pijn heeft of dat zijn gezicht betrekt als hij een echte krachttoer moet doen.

Erg realistisch is het soms niet natuurlijk. Als die Titan een mens een stomp geeft houdt hij zich blijkbaar extreem in, want die mens stuit maar een paar meters verderop tegen de grond. Zie je wel vaker. Ook bij snelheidsmomenten. De ene keer loopt hij een paar blokjes om alvorens hij een kogel tegenhoudt en een andere keer zie je in slowmotion dingen gebeuren. Denk overigens maar niet aan de kinetische krachten die vrijkomen als je met bijna de lichtsnelheid door iemand wordt opgepakt en uit een brandend gebouw wordt gerukt. Superman kan je dan wellicht wel 'voorzichtig' oppakken, maar of je nu voorzichtig bent of niet, zijn massa komt met bijna lichtsnelheid met jouw lichaam in contact

Dat er alleen een bekertje omwaait als hij *zoef* voorbij rent lijkt me niet. Op zijn minst hoor je extreem harde knallen als zijn massa enkele honderden keren de geluidssnelheid doorbreekt
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar gelukkig is het Science Fiction wat betekent dat het niet echt is. Ik vind die dingen als een beker koffie die opwaait, gewoon grappig.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:55 #176
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_47820850
Nog 3 weken wachten op de volgende aflevering.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  vrijdag 30 maart 2007 @ 09:59:54 #177
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47821168
zo lang nog :/ damn
  vrijdag 30 maart 2007 @ 10:01:08 #178
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47821213
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 14:54 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk S05E17 met dat groene kryptonite spul, waarbij je een bijna-dood-ervaring mee krijgt. Maar die jij bedoeld was ook sterk...
ken me die ep niet echt herrineren
pi_47823699
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 16:24 schreef Ecthelion het volgende:

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar gelukkig is het Science Fiction wat betekent dat het niet echt is. Ik vind die dingen als een beker koffie die opwaait, gewoon grappig.
Al wordt het wel een beetje saai nu. Dat zwoeeesjsj *lichte spullen vallen om* kennen we nu wel. Snap overigens niet dat er al niet eerder mensen vraagtekens zetten over het feit dat ie in 1 minuut tijd vanuit Metropolis terug in zijn woonplaats is. Vooral Lex had een paar goede kansen. Komt ie ineens Clark tegen in the middle of nowhere (waar hij met een auto is gekomen) en 2 tellen later is Clark nergens meer te bekennen. Ik zou me afvragen 'waar the fuck kwam hij vandaan, waar ging hij naar toe, en waarom is hij al op de eindbestemming terwijl ik met mijn sportauto scheur en hij te voet is'
  vrijdag 30 maart 2007 @ 12:10:25 #180
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47825406
mjah opzig klopt de hele serie niet ... majah smallville rox
pi_47832102
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 11:20 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Al wordt het wel een beetje saai nu. Dat zwoeeesjsj *lichte spullen vallen om* kennen we nu wel. Snap overigens niet dat er al niet eerder mensen vraagtekens zetten over het feit dat ie in 1 minuut tijd vanuit Metropolis terug in zijn woonplaats is. Vooral Lex had een paar goede kansen. Komt ie ineens Clark tegen in the middle of nowhere (waar hij met een auto is gekomen) en 2 tellen later is Clark nergens meer te bekennen. Ik zou me afvragen 'waar the fuck kwam hij vandaan, waar ging hij naar toe, en waarom is hij al op de eindbestemming terwijl ik met mijn sportauto scheur en hij te voet is'
Als je d'r over gaat nadenken is het niet leuk je moet het gewoon op je af laten komen
  zondag 1 april 2007 @ 17:17:30 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_47896889
quote:

[..]

Ik geef je gelijk. Ik erger me ook aan dat verschil of gebrek aan verschil. Clark moet je niet zomaar rond kunnen wapperen zoals een gewoon mensen. Dat moeten gevechten worden waar twee titanen op elkaar inhakken en je harde doffe klappen hoort. Sci fi is niet realistisch, maar makers hebben m.i. wel de inspanningsplicht om het zo aannemelijk mogelijk te maken.

Dit seizoen lijkt echt een seizoen te worden waarvan ze niet weten waar ze heen willen. Ik had de hoop veel meer van die malloten uit de Zone te zien. Al vind ik de twist wel leuk dat Clark dacht dat hij hen allemaal al had, maar nu erachter komt van niet. Maar ja, laat die lijn dan zien! Dat geneuzel rond Lana duurt mij veeeeel te lang. De balans vind ik verkeerd. Laat de strijd van Clark tegen die criminelen de hoofdlijn zijn met de Lana-crap erachter. Nu is het andersom.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 1 april 2007 @ 18:08:34 #183
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_47898258
Lana

Wel vervelend dat er steeds van die pauzes tussen de episodes zitten
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 1 april 2007 @ 18:33:59 #184
133369 Jivis
Critikut
pi_47898978
Die pauzes zijn echt irri ja.
Was wel een aardige aflevering, het gevecht tussen Clark en the Titan vond ik erg vet in beeld gebracht.
Amen.
pi_47901775
4 weken pauze 2 aflevering en dan nog eens 4 weken pauze, echt wtf :S
pi_47904295
Normaal vind ik pauzes geweldig, maar nu niet... Kom op, Clark!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:12:55 #187
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_47979709
wtf dat sux , jah tis dit jaar heel raar met alle series , nog nooit zoon lange brake gzien
pi_47984838
Brake

Gzien

Gast
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_47985728
sux
jah
tis
zoon
  woensdag 4 april 2007 @ 13:23:11 #190
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48001851
?
  woensdag 4 april 2007 @ 13:30:50 #191
133369 Jivis
Critikut
pi_48002129
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:23 schreef Sc0tTy het volgende:
?
Niks
Amen.
  donderdag 5 april 2007 @ 13:33:56 #192
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_48040331
quote:
Op woensdag 4 april 2007 13:30 schreef Jivis het volgende:

[..]

Niks
!
  vrijdag 6 april 2007 @ 14:10:44 #193
16082 Wytze
...Confidential
pi_48079199
Al die pauzes sucken, geen goed woord voor over
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
  Moderator vrijdag 6 april 2007 @ 15:06:07 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_48080757
Heel irritant inderdaad die pauzes, goede manier om kijkers af te laten haken ook.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_48094251
Als ze zo lang de tijd nemen, mogen ze ook al wel een zeer goede ep. neerzetten...
  zaterdag 7 april 2007 @ 15:36:05 #196
112071 Plotinus
Pax Europa
pi_48110950
Weet iemand of er een seizoen 7 komt? Ik heb geen tegenberichten gehoord maar je weet maar nooit natuurlijk.
  zaterdag 7 april 2007 @ 16:00:34 #197
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_48111494
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 15:36 schreef Plotinus het volgende:
Weet iemand of er een seizoen 7 komt? Ik heb geen tegenberichten gehoord maar je weet maar nooit natuurlijk.
Een vriend van mij had ergens gelezen dat er inderdaad een zevende seizoen zou komen.
Al heb ik het idee dat ze alles wel al gedaan hebben.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_48118824
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 16:00 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Een vriend van mij had ergens gelezen dat er inderdaad een zevende seizoen zou komen.
Al heb ik het idee dat ze alles wel al gedaan hebben.
Onderschat de inspiratie van de schrijvers niet. Friends hield het ook tien seizoenen vol dus waarom Smallville niet? Als ze maar met interessante verhaalslijnen komen.

P.S. Qua zendtijd is Smallville Friends al wel voorbij.
  zaterdag 7 april 2007 @ 20:46:55 #199
133369 Jivis
Critikut
pi_48119497
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:34 schreef Ecthelion het volgende:

[..]

Onderschat de inspiratie van de schrijvers niet. Friends hield het ook tien seizoenen vol dus waarom Smallville niet? Als ze maar met interessante verhaalslijnen komen.

P.S. Qua zendtijd is Smallville Friends al wel voorbij.
Over verschil in genre gesproken
Amen.
pi_48121785
quote:
Op zaterdag 7 april 2007 20:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Over verschil in genre gesproken
Jah, okay , maar succes van een serie hangt niet af van het genre dus ik wil alleen aangeven dat Smallville best nog wat seizoenen door kan gaan. Als ik naar de afleveringen kijk, denk ik dat er nog wel minstens een seizoen in zit. Als ze na dit seizoen zouden willen stoppen, zouden ze nu al moeten beginnen met afronden en volgens mij zijn ze daar nog niet mee bezig. Dus ik heb goede hoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')