quote:oke voor dat ik begin, kom ajb niet praten over dierenmishandeling en al die onzin want als er iets GEEN dierenmishandeling is dan is dit het wel..
Een tijdje geleden kwam ik uit de badkamer en liep met een handdoek om me heen naar mijn bed, mijn hond slaap altijd bij me op de kamer en hij kwam gewoon even zoals normaal naar me toe om te knuffelen, ik was al een beetje opgewonden en hij begon te snuffelen, en ik werd er opgewonden van dat ik geprobeerd heb of hij me wilde likken en dat deed hij, nu doen we het wel vaker en ik voel me er goed bij, mijn hond doet het graag en ik geniet er van
zijn er nog andere meisjes hier die het ook doen en die het gewoon durven te vertellen? want de meeste die het hardst schreeuwen dat het zo fout en vies is zijn zelf het meest nieuwsgierig.
Graag normale reacties anders heeft dit topic geen zin
Je bent ziek!quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Geyl.
OMG fantastisch ben nu ook even wat dingen op dat forum aan het lezenquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Oh Tupac no!!!!
Oh, well, wha'ever![]()
OMGquote:Op vrijdag 17 november 2006 07:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Oh Tupac no!!!!
Oh, well, wha'ever![]()
En het likken noem jij sickquote:Op vrijdag 17 november 2006 08:52 schreef jogy het volgende:
Sick. Ik kan me zo voorstellen dat die hond zijn worm-achtige gedrocht er gewoon een keer injast, kijken of ze dat ook nog lekker vindt
.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En het likken noem jij sick!
Ja, hoezo? Ik zeg niet dat het 'meisje' het wilt maar dat die hond gewoon een keer denkt van 'fuck it'quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
En het likken noem jij sick!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik zeg niet dat het 'meisje' het wilt maar dat die hond gewoon een keer denkt van 'fuck it'
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, hoezo? Ik zeg niet dat het 'meisje' het wilt maar dat die hond gewoon een keer denkt van 'fuck it'
Zo, dus jij geilt op topic's over sex gestart door meisjes van een jaar of 15/16?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier het topic op de fancy site
[..]![]()
Alles wat jonger dan 15 is is toch geil, wat is je probleem?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zo, dus jij geilt op topic's over sex gestart door meisjes van een jaar of 15/16?![]()
Pedo!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Alles wat jonger dan 15 is is toch geil, wat is je probleem?
Gelukkig vul ik mijn geboortedatum altijd netjes in.... ohneequote:Op vrijdag 17 november 2006 15:14 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Pedo!Gelukkig ben ik 15 en een paar maanden, dan kan je mij niet meer geil vinden
![]()
Geboortedatum: 01-09-1994.. nu snap ik het.. je valt op oudere meisjes![]()
Wist ikquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:17 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Gelukkig vul ik mijn geboortedatum altijd netjes in.... ohnee
Best zielig als je de reden er niet achter weet en maar dom gaat lullenquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:17 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Wist ikbest zielig, als je je geboortedatum niet eerlijk durft in te vullen..
Onee ik snap het al.. dan valt het niet op dat je pedo bent, omdat je 15 jarige (en jonger) meisjes natuurlijk leuk en geil vind!
quote:Als je een jongen pijpt, en hij komt klaar in je mond,
kan je dan een kind krijgen !?
ik d8 altijd van wel, maarjaa kweet het niett !?
Je bedoelt "topics over seks, gestart door kerels van een jaar of 40-50 die zich voordoen als meisjes van een jaar of 15/16"quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:06 schreef Jekoos het volgende:
[..]
Zo, dus jij geilt op topic's over sex gestart door meisjes van een jaar of 15/16?![]()
Of je net doet of dat er een 'reden' isquote:Op vrijdag 17 november 2006 15:34 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Best zielig als je de reden er niet achter weet en maar dom gaat lullen
is dit een bekentenis?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:53 schreef Maikuuul het volgende:
:/ zulks een zieke mensen, en vooral zoiets in een topic zetten.
Ik open toch ook geen topics dat ik pindakaas op me lul smeer en het door me hond eraf laat likken ?
Kom nou zoiets is prive.
Ben ik nou een van de weinige (de enigste) die nu een totaal andere soort hondentraining voor zich zietquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier het topic op de fancy site
[..]![]()
Mijn zusje vindt dat ook geilquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef Canisfire het volgende:
Hmm, niet mee eens. Tis tog fucking geil als je ziet hoe je vriend je kleine zusje plat neukt. Heb ik ook gezien. Man he! Genieten!!!!!!!! Me zusje vOnd het ook geil man, nu doen we vet vaak een trio, super geil!!! Welke standjes vroeg je ook heh!? Nou ik vind het altijd wel vet als hij me aan het bed vast bind en zijn vriend onder me mijn gat plat neukt en me vriend me bovenop helemaal geil neukt. Me tieten fijn knijpt, ach je kent het vast wel!
SUPER GEIL MENSEN!!!!!!!
Ik vind juist dat we daar moeten gaan werven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:34 schreef buzzer het volgende:
Wees blij dat ze allemaal daar zitten en niet hier
Nej nietes!!!quote:Op zondag 19 november 2006 03:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind juist dat we daar moeten gaan werven.
Er moeten weer meer BrEeZaH-sletjes komen op fok
quote:hej meiden
as ik met de elektrische tandenborstel over me klit ga kan ik volges mij niet klaarkomen het enigste wat gebeurt is dat ik het gevoel heb dat ik moet plassen ik ben wellus door gegaan en toen moes ik idd plassen ma kom niet klaar
as ik het gevoel krijg ik kan meer verder dan moet ik plassen
heeft iemand dat ook zo of hoe hebbe jullie het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |