Ben ik nou een van de weinige (de enigste) die nu een totaal andere soort hondentraining voor zich zietquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hier het topic op de fancy site
[..]![]()
Mijn zusje vindt dat ook geilquote:Op vrijdag 17 november 2006 02:49 schreef Canisfire het volgende:
Hmm, niet mee eens. Tis tog fucking geil als je ziet hoe je vriend je kleine zusje plat neukt. Heb ik ook gezien. Man he! Genieten!!!!!!!! Me zusje vOnd het ook geil man, nu doen we vet vaak een trio, super geil!!! Welke standjes vroeg je ook heh!? Nou ik vind het altijd wel vet als hij me aan het bed vast bind en zijn vriend onder me mijn gat plat neukt en me vriend me bovenop helemaal geil neukt. Me tieten fijn knijpt, ach je kent het vast wel!
SUPER GEIL MENSEN!!!!!!!
Ik vind juist dat we daar moeten gaan werven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:34 schreef buzzer het volgende:
Wees blij dat ze allemaal daar zitten en niet hier
Nej nietes!!!quote:Op zondag 19 november 2006 03:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik vind juist dat we daar moeten gaan werven.
Er moeten weer meer BrEeZaH-sletjes komen op fok
quote:hej meiden
as ik met de elektrische tandenborstel over me klit ga kan ik volges mij niet klaarkomen het enigste wat gebeurt is dat ik het gevoel heb dat ik moet plassen ik ben wellus door gegaan en toen moes ik idd plassen ma kom niet klaar
as ik het gevoel krijg ik kan meer verder dan moet ik plassen
heeft iemand dat ook zo of hoe hebbe jullie het?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |