Plaats eens een foto van jezelf, ofzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef amies1234 het volgende:
Ik vind haar geen mooie meid. Komt door het gezicht en misschien ook haar extreem lompe uitlatingen OF ZO ja of zo of zo
Mooi en geil is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef amies1234 het volgende:
Ik vind haar geen mooie meid. Komt door het gezicht en misschien ook haar extreem lompe uitlatingen OF ZO ja of zo of zo
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
amies1234 vindt Scanman01 niet lief.![]()
Nou, de laatste tijd is ze wat aangekomen van het snoepen en dat gaat allemaal in haar kont zitten. Dus die wordt al aardig yummy ;-)quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
No Ass......de rest wel aardig maar ja...geen kont
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
No Ass......de rest wel aardig maar ja...geen kont
Bron?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef martijn29 het volgende:
weer een ex-vriendje van nena ???
Tropical Danny" (Amsterdam, 14 januari 1985) is bekend als de helft van het duo Guillermo & Tropical Danny. Hij heeft met het duo in de zomer van 2006 bekendheid verworven met de hit 'Toppertje'. Hij werd Tropical Danny genoemd door zijn ex-vriendin Nena, bekend uit het tv-programma de Gouden Kooi.
Niets mis met haar achterwerkquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:04 schreef kidkash19 het volgende:
sorry...maar dat is GEEN Ass, ze staat voorover gebogen dus lijkt he mogisch dat ie wat boller is maar als ze rechtop staat is het een plank
Oh ? Hoe ben je eraan gekomen ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef veto het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Nena, maar ik weet niet of ik het hier mag plaatsen!
Dan moeten ze het weghalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om telefoonnummers van derden te plaatsen![]()
Of je plaatst het gewoon niet, lijkt me een kwestie van fatsoen.quote:
Ik heb haar nummer ook, heb haar een sms gestuurd. Haar nummer is ooit op de streams langsgekomen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh ? Hoe ben je eraan gekomen ?
Als het niet mag, wordt het vast wel weggehaald.....
quote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie wil mij haar nummer mailen ?
hahaha.... alsof jij het nummer gekocht hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
macdonald ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:02 schreef squealmaster het volgende:
Hier is die dan..........................de ex-voetballer van Nena ! ! ! !
[afbeelding]
Prachtig manneke.....................................................NOT ! ! ! ! ! !![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:07 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer ook, heb haar een sms gestuurd. Haar nummer is ooit op de streams langsgekomen.![]()
Jammer dat ze zo weinig zelfrespect heeft dat ze dit nu nog steeds doet...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Nena knijpt even stevig in de stijve van Brian
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Antillianen hebben andere schoonheidsidealen.....maar by the way.....echt lelijk is ze niet....alleen die ass is wel dik ja.quote:Op vrijdag 8 december 2006 00:21 schreef One_conundrum het volgende:
Ik hoop dat die Zeug met die aarsch dit ook ziet en dat ze niet meer komt. Brr, wat een monster . . .
Neuk Nena idioot!
Zo te zien een stevige stijve...quote:Op donderdag 7 december 2006 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Nena knijpt even stevig in de stijve van Brian
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nou typisch een vraag voor iemand met een nick als die van jou.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Scanman1, heeft ze er haren op ?![]()
Tja....ik kan er ook niets aan doen dat dat ook precies het enige is wat ik intressant vind aan zo'n dooie trien als die......haar lijf. Het is maar goed dat ik niet door de screening heen ben gekomen, anders had Nena een zeer zware en sexistische tijd tegemoet gegaan....quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nou typisch een vraag voor iemand met een nick als die van jou.
Ze begint mij ook steeds meer tegen te staan. Dat geldt voor de meeste anderen in de villa ook trouwensquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Tja....ik kan er ook niets aan doen dat dat ook precies het enige is wat ik intressant vind aan zo'n dooie trien als die......haar lijf. Het is maar goed dat ik niet door de screening heen ben gekomen, anders had Nena een zeer zware en sexistische tijd tegemoet gegaan....![]()
![]()
Ze moet nog erg veel leren.....op gebied van sociale, menselijke aspecten en op "armen uit de mouwen steken"- gebied..........zonder ze te breken dan![]()
Zo is het wel een mooie vrouw om te zienquote:Op maandag 18 december 2006 11:50 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je haar mooi de groeten doen als je bij je moeder op bezoek gaat.quote:Op maandag 18 december 2006 11:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ondertussen is het wel duidelijk waar haar talent ligt...ergens achter een raam in de rosse buurt.
Heeft ze het gehaald? Wat leuk voor haar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:34 schreef Gert het volgende:
Gefeliciteerd Nena, met het behalen van het theorie-examen.![]()
Bijdehand doen over iemands vermeende domheid, en dan zó'n enorme grammaticale fout maken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:26 schreef EminemRulezz het volgende:
Zeker die gast die dat examen gaf in natura vergoedt
ze zoekt elke week naar nieuwsberichten over Sherjill.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
WOEHAHAHAHAAHAHAHAA, respect voor Nena dat ze op MIJN site kijkt!!! mijn dag kan niet meer stuk na dit stukje promotie...
iemand toevallig de stream nog ergens voorhanden waar dit in voorkwam?
Wat vind je van Braaaaaaaaaaaain dan? Die loopt alleen zijn p*k achternaquote:Op woensdag 20 december 2006 20:21 schreef tong80 het volgende:
Vanavond weer droog geneukt. Wat een slet is het toch.
Het p*k dat hij aanheeft, of een p*k waarmee je kan m*st*rb*r*n??quote:Op donderdag 28 december 2006 00:32 schreef kissa het volgende:
[..]
Wat vind je van Braaaaaaaaaaaain dan? Die loopt alleen zijn p*k achterna![]()
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 16:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk dat het een soort voetbalvrouw-achtig iets is, dat ze deze vernederingen (gewend is) te ondergaan, maar het accepteert in ruil voor een luxeleventje. En dat ze daar dus geen moeite mee heeft.
quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef honderd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elke vrouw is opzich wel vergevensgezind, ze houden er bijna allemaal wel van om af en toe even goed gedomineerd te worden. Ook al geven ze het niet allemaal toe.
Dat betwijfel ik, dat iedere vrouw het fijn vindt te horen dat ze verrot van binnen is, om in een groep van 8 mensen waar ze 24 uur per dag mee leeft totaal naar beneden gehaald te worden, en een half uurtje later met dezelfde persoon gezellig over koetjes en kalfjes praat aan tafel.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:09 schreef honderd het volgende:
[..]
![]()
![]()
Elke vrouw is opzich wel vergevensgezind, ze houden er bijna allemaal wel van om af en toe even goed gedomineerd te worden. Ook al geven ze het niet allemaal toe.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |