Getver, zie je Nena al met Stephan???quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
Is het nu een stelletje of werkt ze gewoon alle mannen in het huis af ?
Wij niet, Nena niet.. maar het zal me niks verbazen als Stephan dat wel zietquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:33 schreef moowriece het volgende:
[..]
Getver, zie je Nena al met Stephan???![]()
Maar Bart's hart ligt bij het paardenmeisje en dat 'trekt' Nena misschien niet.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:34 schreef Wireless het volgende:
Haar hart ligt bij Bart en Brian zal altijd nummer 2 blijven. Maarja, tis net begonnen natuurlijk, alles is nog mogelijk![]()
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar Bart's hart ligt bij het paardenmeisje en dat 'trekt' Nena misschien niet.
quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Cynix ® het volgende:
Maar Bart's hart ligt bij het paardenmeisje en dat 'trekt' Nena misschien niet.
Ik ben ook wel benieuwd, en verwacht eigenlijk dat het óf helemaal niet wordt uitgezonden, óf met een dolletje wordt afgedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 14:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben benieuwd of Talpa dit fragment morgen uittrekt...![]()
Uit onzekerheid? Nou, ik ga niet uit onzekerheid vingeren hoor.quote:Op zondag 5 november 2006 14:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
'.....en uit onzekerheid begon ze maar aan z'n pik te trekken
Brian, niet Bart he?quote:
quote:
Die dag/nacht is nog niet uitgezonden. Dat 'beentje wrijven' gebeurde dag daarvoor.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
John vond het zeker te ordinair om uit te zenden op "zijn" Talpa, mooie Nena die Brian aftrekt!![]()
John zal wel een behoorlijke (uitzend) vinger in de pap hebben, dat het zwarte monster Natasia de meeste zendtijd krijgt kan ook geen toeval zijn, Nena houdt het nog een maandje uit en dan heeft ze het ook wel weer gezien en kan ze haar baan als voetbalvrouw weer oppakken...![]()
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die dag/nacht is nog niet uitgezonden. Dat 'beentje wrijven' gebeurde dag daarvoor.
Ik weet het niet zeker, ik baseer het op een post van scanman.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
Weet je het zeker?
De voice-over maakte namelijk wel toespeling op Brian die "aan zijn trekken" was gekomen..
Dat ze over zijn bovenbeen aan het wrijven was, was een dag eerder. Dé nacht van Nena en Brian was toen Angelique al uit het huis was. Als het goed is zal dat vanavond wel in de uitzending komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
De voice-over maakte namelijk wel toespeling op Brian die "aan zijn trekken" was gekomen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |