quote:
Hebben ze vrijdag toch al laten zien?quote:Op maandag 6 november 2006 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Nico gaat exit
Dat was ook het enige dat wij streamers gezien hebben, maar sommige hebben een rijke fantasiequote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Er werd gerukt lees ik al twee dagen. Het enige dat je ziet is een pink die toevallig in de buurt van zijn piemol komt.
Kut. Welk net en wordt het herhaald ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling kijken, volg nu ff Roef en Marian van X-Factor bij Shownieuws.
BBCquote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Welk net en wordt het herhaald ?
Het gaat elk moment beginnen, komt steeds eerst een teaser. SBS6, weet niet of het herhaald wordt.quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap en zie een huis branden in Zaltbommel in mijn woonplaats. De broer van Henk Damen de zanger heeft iemand vermoord vrijdag. En die andere familie heeft even wraak genomen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het uitzenden niet waardquote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef Oddy het volgende:
dit was de bewuste Brian/Nena scene nog niet
Zal ik je even uit de droom helpen dan? Dat ze zijn bovenbeen aan het strelen was, was een dag vóór het rukmoment. Dat moet dus nog komenquote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Er werd gerukt lees ik al twee dagen. Het enige dat je ziet is een pink die toevallig in de buurt van zijn piemol komt.
toen ie aan d'r wang zat te sabbelen toch?quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de droom helpen dan? Dat ze zijn bovenbeen aan het strelen was, was een dag vóór het rukmoment. Dat moet dus nog komen![]()
Als jij datquote:
En haar oor enzo, jaquote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
toen ie aan d'r wang zat te sabbelen toch?
Vind jij.quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Als jij datvindt, dan is dit geen programma voor jou denk ik.
Bart en Lesley is het leukste sinds Bart en Sabine in BB1
Maar volgens Scanman moet het echte trekken nog komen.quote:
Daarom bleef het bij trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef kissa het volgende:
Nena klapt helemaal dicht
ALS ze dat laten zien natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens Scanman moet het echte trekken nog komen.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef kissa het volgende:
Nena klapt helemaal dicht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |