quote:
Hebben ze vrijdag toch al laten zien?quote:Op maandag 6 november 2006 19:29 schreef HiDiHo het volgende:
Nico gaat exit
Dat was ook het enige dat wij streamers gezien hebben, maar sommige hebben een rijke fantasiequote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Er werd gerukt lees ik al twee dagen. Het enige dat je ziet is een pink die toevallig in de buurt van zijn piemol komt.
Kut. Welk net en wordt het herhaald ?quote:Op maandag 6 november 2006 19:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Vanavond maar ff de herhaling kijken, volg nu ff Roef en Marian van X-Factor bij Shownieuws.
BBCquote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut. Welk net en wordt het herhaald ?
Het gaat elk moment beginnen, komt steeds eerst een teaser. SBS6, weet niet of het herhaald wordt.quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zap en zie een huis branden in Zaltbommel in mijn woonplaats. De broer van Henk Damen de zanger heeft iemand vermoord vrijdag. En die andere familie heeft even wraak genomen.quote:Op maandag 6 november 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het uitzenden niet waardquote:Op maandag 6 november 2006 19:46 schreef Oddy het volgende:
dit was de bewuste Brian/Nena scene nog niet
Zal ik je even uit de droom helpen dan? Dat ze zijn bovenbeen aan het strelen was, was een dag vóór het rukmoment. Dat moet dus nog komenquote:Op maandag 6 november 2006 19:39 schreef tong80 het volgende:
Er werd gerukt lees ik al twee dagen. Het enige dat je ziet is een pink die toevallig in de buurt van zijn piemol komt.
toen ie aan d'r wang zat te sabbelen toch?quote:Op maandag 6 november 2006 19:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal ik je even uit de droom helpen dan? Dat ze zijn bovenbeen aan het strelen was, was een dag vóór het rukmoment. Dat moet dus nog komen![]()
Als jij datquote:
En haar oor enzo, jaquote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
toen ie aan d'r wang zat te sabbelen toch?
Vind jij.quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Als jij datvindt, dan is dit geen programma voor jou denk ik.
Bart en Lesley is het leukste sinds Bart en Sabine in BB1
Maar volgens Scanman moet het echte trekken nog komen.quote:
Daarom bleef het bij trekkenquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef kissa het volgende:
Nena klapt helemaal dicht
ALS ze dat laten zien natuurlijkquote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar volgens Scanman moet het echte trekken nog komen.
Een kinderhand is gauw gevuld.quote:Op maandag 6 november 2006 19:51 schreef kissa het volgende:
Nena klapt helemaal dicht
No Dealquote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Maraca het volgende:
Jeej.. Deal or No Deal
De eerste woorden die ik hoorde :quote:Op maandag 6 november 2006 19:59 schreef Maraca het volgende:
Jeej.. Deal or No Deal
quote:Op maandag 6 november 2006 20:01 schreef tinoburg het volgende:
wat zit ze nou weer te panieken op t einde? irritant wijf die natasia
Heerlijk, dat Sylvia is gebleven, en niet die hangwanghamster met d'r tarotkaartjes.quote:Op maandag 6 november 2006 20:10 schreef Ace1 het volgende:
Sylvia ownt natasia.
Ja, dat verstond ik dus ook niet.quote:Op maandag 6 november 2006 19:57 schreef GGMM het volgende:
wat dacht brian toen sylvia de trap af kwam lopen?
quote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik dus ook niet.
Anyone?
Dat ze op een soort cruella devil leekquote:Op maandag 6 november 2006 20:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, dat verstond ik dus ook niet.
Anyone?
Ik las besnedenquote:Op maandag 6 november 2006 20:22 schreef japiejo het volgende:
mn moeder beneden heeft er ook niets van kunnen maken...
Ja, het duurt wel érg lang allemaal.quote:
Het is inderdaad schattig als je allebei 13 bent, maar voor twee volwassen mensen gaat het ietwat traag.quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat wil je meer ?quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is inderdaad schattig als je allebei 13 bent, maar voor twee volwassen mensen gaat het ietwat traag.
Ben ik het 100% mee eens, maar ja... de oorzaak is dacht ik wel bij iedereen bekend. Vanavond buiten (dus niet op tv) werd dat pijnlijk duidelijk. Bart gaf haar eindelijk een lange zoen en opeens kwamen er uit de bosjes allemaal cameramannen naar hun toe gerend. Tja...quote:Op maandag 6 november 2006 20:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het is inderdaad schattig als je allebei 13 bent, maar voor twee volwassen mensen gaat het ietwat traag.
Zijn er meer mensen die dit vinden?quote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef scanman01 het volgende:
Als jij datvindt, dan is dit geen programma voor jou denk ik.
Ze wordt vrij fanatiek gevolgd op de streams, dus vast wel. Maar er zullen er ook genoeg zijn die niet op romantiek in dgk zitten te wachten. Ik denk dat JdM zijn handen dicht knijpt met deze mooie rode draad. Hij had het niet beter kunnen treffen. Love story's in BB doen het ook altijd vrij goed... en deze is eigenlijk nog veel mooier (en moeilijker).quote:
Ach ik vind het wel grappig, maar ik zie 100x liever een psycho Nicolaas of een onuitstaanbare Natasia die met hun gedrag andere bewoners -of zichzelf- gek maken.quote:
Mee eens. Wat ik ze echter wél na moet geven, is dat de uitzendingen over het algemeen een stuk professioneler, gelikter in elkaar zitten dan BB. Dat zou best weleens kunnen komen omdat ze een paar dagen extra de tijd nemen. (en omdat ze alle goede mensen bij BB hebben weggekaapt natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 01:42 schreef Missy_1974 het volgende:
ik vind wel dat ze erg ver achterlopen met de uitzendingen, morgen komt de exit van angelique pas, en die was vrijdagavond, vaaaaaaaaaaaaaag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |