Plaats eens een foto van jezelf, ofzo.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef amies1234 het volgende:
Ik vind haar geen mooie meid. Komt door het gezicht en misschien ook haar extreem lompe uitlatingen OF ZO ja of zo of zo
Mooi en geil is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 18 november 2006 01:26 schreef amies1234 het volgende:
Ik vind haar geen mooie meid. Komt door het gezicht en misschien ook haar extreem lompe uitlatingen OF ZO ja of zo of zo
quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:02 schreef SpankTheMonkey het volgende:
amies1234 vindt Scanman01 niet lief.![]()
Nou, de laatste tijd is ze wat aangekomen van het snoepen en dat gaat allemaal in haar kont zitten. Dus die wordt al aardig yummy ;-)quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
No Ass......de rest wel aardig maar ja...geen kont
quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
No Ass......de rest wel aardig maar ja...geen kont
Bron?quote:Op donderdag 30 november 2006 20:10 schreef martijn29 het volgende:
weer een ex-vriendje van nena ???
Tropical Danny" (Amsterdam, 14 januari 1985) is bekend als de helft van het duo Guillermo & Tropical Danny. Hij heeft met het duo in de zomer van 2006 bekendheid verworven met de hit 'Toppertje'. Hij werd Tropical Danny genoemd door zijn ex-vriendin Nena, bekend uit het tv-programma de Gouden Kooi.
Niets mis met haar achterwerkquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:04 schreef kidkash19 het volgende:
sorry...maar dat is GEEN Ass, ze staat voorover gebogen dus lijkt he mogisch dat ie wat boller is maar als ze rechtop staat is het een plank
Oh ? Hoe ben je eraan gekomen ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:07 schreef veto het volgende:
Ik heb het telefoonnummer van Nena, maar ik weet niet of ik het hier mag plaatsen!
Dan moeten ze het weghalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het is niet toegestaan om telefoonnummers van derden te plaatsen![]()
Of je plaatst het gewoon niet, lijkt me een kwestie van fatsoen.quote:
Ik heb haar nummer ook, heb haar een sms gestuurd. Haar nummer is ooit op de streams langsgekomen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oh ? Hoe ben je eraan gekomen ?
Als het niet mag, wordt het vast wel weggehaald.....
quote:Op maandag 4 december 2006 18:48 schreef Tallie1982 het volgende:
Wie wil mij haar nummer mailen ?
hahaha.... alsof jij het nummer gekocht hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |