en terecht!!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian maakt weer een move richting Nena
[afbeelding]
Eat you heart out: [FOTO] Een dag met Nena en FHMquote:
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaarquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef Oksel het volgende:
Brian heeft al een tijdje niet geneukt.. dat is duidelijk
Daarvoor alleen al zou je het huis uitrennen...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:11 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
En wordt bestookt door het grote zwarte gevaar![]()
Breedbeeld.quote:
Ik twijfelde ook al. Dan is nu stream 1 ook al kapot dus. Het was altijd alleen met 2 en 4. Nu dus ook op 1.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Breedbeeld.![]()
Je zou in principe de caps moeten kunnen terugbrengen naar de juiste verhoudingen, door de breedte iets meer te verkleinen dan de lengte. Weet iemand de goede proporties om dat te doen?
Die zijn gezellig met elkaar aan het spelen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:34 schreef scanman01 het volgende:
Nena zegt nu dat de fotoshoot voor FHM gratis was. Ze heeft er dus idd niets voor gekregen.
Dan komt het even over neptieten.
Nena: "Volgens mij heeft Ilona haar tieten vergroot."
Bart: "Ja, absoluut."
Nena: " Waarom? Als ik mijn tieten zou vergroten zou ik wel zorgen dat het er nog natuurlijk uitziet. Bij Ilona zijn het echt van die bolletjes. Dat is lelijk toch".
Bart: "Ik begrijp niet dat ze een vriend heeft van mijn leeftijd"
Nena: "Ja, raar he. Ik ben nog nooit met iemand gegaan die ouder dan 21 is. Ik heb honger. Ga je een broodje voor me maken."
Bart: "Ja, tuurlijk. Wat wil je erop?"
Nena: "Dat doe je toch nooit. Dat doe je nooit"
Bart: "Ik ga naar binnen. De zon is weg"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |