Niet dat ik eraan afzie:quote:
o.a. hier gepubliceerd.quote:HILVERSUM (ANP) - De gevestigde orde treedt niet op tegen de islamisering van Nederland, net zomin als de politiek in de jaren dertig verzuimde het oprukkende nazisme aan te pakken. Dat is de strekking van een radiospotje van EénNL.
Ik ken(de, moet ik zeggen) een meisje dat zich verhing. Ik heb er altijd het idee aan overgehouden dat ze dat voornamelijk deed om haar praats geen grootspraak te laten zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; ik ben laf en zwak.
ik zou gaan voor 'wijs' of 'objectief' (al geloof ik niet zo in dat laatste).quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:34 schreef sigme het volgende:
Ik heb een TT politiek correcter gemaakt. Ben ik nou links, rechts, of wat?
Pastors: opkomend islamisering genegeerd zoals nazisme ooit
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:03 schreef sigme het volgende:
Ik weet niet of dit het bedoelde Pastorsspotje is (kan niet luisteren hier):
http://www.eennl.nl/files/Master-1NL-verkiezingen-20.wav
Kan iemand anders het even afspelen?
Nou ja, ik denk dat er belangrijkere dingen zijn om je voor te verhangen, maar ik kan het me goed voorstellen dat iemand niet als weer zo'n gothic-depri-aanstellerig grootpraatertje wilt worden gezien en de rest wel eens even zal tonen hoe serieus het was.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:40 schreef sigme het volgende:
Vind je?
Ik hoop dat het niet waar is, maar ja, je kan het niet navragen he. 't Kind was 18, meen ik. Kan ook 17 geweest zijn.
Ze is al te oud voor mij, geloof ik, laat staan...quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:41 schreef problematiQue het volgende:
[..]
ik zou gaan voor 'wijs' of 'objectief' (al geloof ik niet zo in dat laatste).
Dank. De stelling dat de gevestigde politiek net zo min heeft verzuimd de nazi's aan te pakken is dus inderdaad een journalist die duur wou doen en zichzelf inwikkelde.quote:
De journalist in kwestie sprak inderdaad poep.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Dank. De stelling dat de gevestigde politiek net zo min heeft verzuimd de nazi's aan te pakken is dus inderdaad een journalist die duur wou doen en zichzelf inwikkelde.
hmmmquote:Fact of the day
The three most prosperous large counties in the United States — Loudoun, Fairfax and Howard counties — are in the Washington D.C. suburbs.
Washington Post
Geloof..quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Ze is al te oud voor mij, geloof ik, laat staan...
http://www.washingtonpost(...)AR2006082901543.htmlquote:That accumulation of suburban wealth, local economists said, is a side effect of the enormous flow of federal money into the region through contracts for defense and homeland security work in the five years since the Sept. 11, 2001, attacks, coming after the local technology boom of the 1990s. "When you put that together . . . you have a recipe for heightened prosperity," said Anirban Basu, an economist at a Baltimore consulting firm.
Ze had wel een moeilijke jeugd gehad, dat moesten we haar nageven. Dat werd ook een heel moeilijke crematie: haar ouders hadden haar in een bloemetjesjurk met kanten kraag gehesen (echt!), wij kenden haar als punk in een kraakpand. Een dominee van de zwaarste soort hield een praatje voor een zaal vol krakers, punks en grungers. Als laatste draaiden ze Henri Rollins. Dat vond ik wel grootmoedig van ouders & dominee.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:43 schreef tvlxd het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat er belangrijkere dingen zijn om je voor te verhangen, maar ik kan het me goed voorstellen dat iemand niet als weer zo'n gothic-depri-aanstellerig grootpraatertje wilt worden gezien en de rest wel eens even zal tonen hoe serieus het was.
binnenkort Brussel dus als we Wilders willen gelovenquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Hey in Nederland zijn Noord- en Zuid-Holland toch ook het meest welvarend.
Eerder een heel rare crematie.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ze had wel een moeilijke jeugd gehad, dat moesten we haar nageven. Dat werd ook een heel moeilijke crematie: haar ouders hadden haar in een bloemetjesjurk met kanten kraag gehesen (echt!), wij kenden haar als punk in een kraakpand. Een dominee van de zwaarste soort hield een praatje voor een zaal vol krakers, punks en grungers. Als laatste draaiden ze Henri Rollins. Dat vond ik wel grootmoedig van ouders & dominee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |