Mijn shirt, wat doen zequote:Op donderdag 16 november 2006 21:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Beetje jammer dat op dat shirt MMVI staat.
Top-notch mail./Zie vorige topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Waar heb je die info vandaan?![]()
Die voor mij dus niet doorgaatquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:05 schreef Henkmanz het volgende:
Moet maar 's een datum prikken voor de volgende show die ik ga bijwonen na de Freshcotton party van komende zaterdag met Duvel en Jawat.
Dit is het enige wat ik zo heb:quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
Mja probleem is dat die plaatjes kleiner zijn dan de gemiddelde userpic hier...quote:
Gewoon bij Google Afbeeldingen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:24 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede images van het artwork van Vloeistof en Eigen Wereld, voor in mijn iTunes lijst. Heb de albums wel op cd, maar ik heb geen scanner
De grootste plaatjes die ik kan vinden zijn 200x200 of zo. Maar misschien kan ik met photoshop iets doen of zo... Even proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |