Dat probleem heb ik ook wel eensquote:Op donderdag 16 november 2006 15:13 schreef -skippybal- het volgende:
1. Ik barst ook niet van het geld
Wie is er hier nu aan het zeiken?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stortquote:Op donderdag 16 november 2006 15:17 schreef TJDoornbos het volgende:
man stort gewoon 1 euro ieder stelletje zeikerds
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zeik niet.... ik zeg alleen dat ik niet stort
Kun je niet gewoon ophoeren?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat kunnen we eigenlijk al zien doordat je geen tag hebt. Edoch wil je het graag nog even opdringen middels dit topic, dus stiekem ben je wel een zeikerd
![]()
.
Kunnenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga er vanuit dat iedere pipo hier op FOK! wel een euro minimaal kan missen!!
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergetenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon ophoeren?![]()
Met dat semi-grappige gedoe?
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
Rust zachtquote:Op donderdag 16 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik was het ik vind gedeelte vergeten!
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:31 schreef Matness het volgende:
[..]
dan is het nog maar de vraag of men dat wel wil.
dat jij dat wil en doet is leuk, maar een ander heeft er geen zin in, dus waarom zou je het dan wel doen?
Wij welquote:Op donderdag 16 november 2006 15:33 schreef staticdata het volgende:
mensen storten ook geen geld om de beren in georgie te redden.
Ik zeik niet over de hype.... en van mijn kant was het een normale vraag die ontstond n.a.v. het andere topic.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!
ik vind het erg vaag dat er mensen zijn die willen dat anderen hetzelfde doen als zij, en het niet begrijpen als een ander dat dus, om wat voor reden dan ook niet doet. laat ze lekker als ze niet willenquote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het persee moet maar ik vind een topic openen omdat je niet storten gaat en het zeiken over een hype (ander topic) omdat andere wel geven erg vaag gedrag!
Er zijn wel meer topics die ik niet snap hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je niet wil is het je goed recht maar snap de 2 topics (wel en niet dus) niet!
Dat staat hier in de OP toch echt heel duidelijk omschreven.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:34 schreef Joepie het volgende:
Ik ken de stichting niet, betrouwbaarheid ervan dus ook niet, het is me onduidelijk wat ze nu concreet met opgehaald geld doen.
*kuch* Actie FOK! voor FOK groot succesquote:Op donderdag 16 november 2006 15:58 schreef dubidub het volgende:
Bekendheid? Ik kwam er via via achter. Een berichtje op de FP zou geen kwaad kunnen?
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Als je niet wil is het je goed recht maar snap de 2 topics (wel en niet dus) niet!
dat en ik kies zelf de goede doelen uit die ik steun. en dat zijn er eigenlijk best veel. structrureel en aan de deur.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:14 schreef Repeat het volgende:
Sowieso omdat het een onbekende stichting is met een nogal amateuristisch uitziende site. Dat ten eerste.
Ja, maar door het groots vertellen gaan er meer mensen overmakenquote:Op donderdag 16 november 2006 16:53 schreef koemleit het volgende:
Zonder het grootst te gaan vertellen
Klopt! en dat is goed!quote:Op donderdag 16 november 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar door het groots vertellen gaan er meer mensen overmaken.
daar heb je een punt. Maar waarom wordt niet alles regstreeks naar de stichting gestort dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar door het groots vertellen gaan er meer mensen overmaken.
Dan zou het geen FOK! kerstactie meer zijn eh?quote:Op donderdag 16 november 2006 16:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
daar heb je een punt. Maar waarom wordt niet alles regstreeks naar de stichting gestort dan?
wel als je hier gewoon het rek nr. van de stichting neerplemptquote:Op donderdag 16 november 2006 18:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou het geen FOK! kerstactie meer zijn eh?![]()
Door die ene euro kan ik extra chicken wings nemen bij m'n menu! Moet ik het soms stellen zonder die extra wings? Onmenselijk!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:29 schreef TJDoornbos het volgende:
En dan gebruik je:quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef TheSorrow het volgende:
Simpel: ik heb zelf ook geen geld
Zo kun je er nog een triljoen neerplempen. Dat zou onzin zijn. Niet dat ik nou zo'n ' samenhorig' persoon ben, maar ik vind het wel leuk om 1x per jaar aan zoiets mee te doen en voor deze (over het algemeen) kinderen een verschil te maken van FOK! uit.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef koemleit het volgende:
[..]
wel als je hier gewoon het rek nr. van de stichting neerplempt
Deze stichting heeft geen mensen in dienst. alles is vrijwillig. Daar geef ik liever geld aan dan aan een stichting met tonnen marketinggeld...quote:Op donderdag 16 november 2006 16:15 schreef Repeat het volgende:
En omdat ik uberhaupt niet stort voor stichtingen, dus ook niet voor deze :c_/
(zie eigenlijk ook punt 2 van mijn vorige post)
nouja, je hebt ook stichtingen die wetenschappelijk onderzoek financieren. Pak je het bij de bron aan.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:10 schreef Petre het volgende:
[..]
Deze stichting heeft geen mensen in dienst. alles is vrijwillig. Daar geef ik liever geld aan dan aan een stichting met tonnen marketinggeld...
Ik heb goed nieuws voor je: dat hoeft ook niet. Als je geen tagje wilt, dan moet je dat gewoon ff in je mailtje zetten, dan zorg ik ervoor dat je in het rijtje 'tagjes' niet voorkomtquote:Op donderdag 16 november 2006 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit trouwens er nog over te denken om te storten. Als ik aan deze actie zou meedoen, zou ik geen tag erbij willen
Kijk, iemand die het nog begrijpt.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik zit trouwens er nog over te denken om te storten. Als ik aan deze actie zou meedoen, zou ik geen tag erbij willen
So? Stel dat ik t geld had, ben ik dan verplicht wat te storten?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En dan gebruik je: [afbeelding] als PI.
Ben het niet van plan. Heb niet eens geld om zelf fatsoenlijk te eten.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:04 schreef Rekkie het volgende:
De tegenhanger loopt al een tijdje.
Ik ben benieuwd waarom FOK!ker niet besluiten te storten.
TS zelf heeft ook niet gestort. Reden: Ik weet niet wat het precies is en het raakt me ook {nog) niet.
Overigens zijn er wel een aantal doelen die mijn gift wel kunnen genieten
Waar zou jij voor willen geven dan?quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:45 schreef aaipod het volgende:
Is dat niet voor dat stel kinderen dat niet met zn allen op kamp mag ofzo? Sorry hoor maar als ik al geld aan een goed doel zou geven zou ik wel iets beters bedenken
Je snapt er werkelijk geen reet van hequote:Op vrijdag 17 november 2006 16:36 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
So? Stel dat ik t geld had, ben ik dan verplicht wat te storten?
Egwaarquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
In mijn beleving staat:voor; kijk mij eens, ik ben stoer, etc etc..
de tags kwamen nadat er heel wat gedoneerd was. en ach, als je doormiddel van tag geld kan lospeuteren voor een goed doel, waarom niet?quote:I couldn't care less. De mensen die wel doneren willen alleen maar via hun tag laten zien dat ze zooooooo altruïstisch zijn ingesteld. Ik heb m'n eigen goede doelen en hoef daar geen schouderklopjes of tags voor.
Volgens jaar doen we iets met dementie geheugenstoornissen; heb jij er ook iets aanquote:Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef dvr het volgende:
Als er onderaan de OP een linkje naar rekeninginformatie had gestaan, of liever nog een PayPal adres, dan had ik waarschijnlijk al gestort. Nu dacht ik 'ach dat komt nog wel', want ik had toen geen zin om een mailtje te sturen en op antwoord te wachten. En toen ik later dan eens bedacht 'oh ja, ElisaB nog een mailtje sturen' was ik alweer vergeten waarom een donatie ook weer een goed idee was. En zo is 't (er nog niet van) gekomen.
Het is dat ik deze belediging zodadelijk alweer vergeten ben!quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:45 schreef ElisaB het volgende:
Volgens jaar doen we iets met dementie geheugenstoornissen; heb jij er ook iets aan
Omdat ik op 't moment geen bijbaantje heb (verhuisd van Boxtel naar Arnhem) en m'n spaargeld gaat naar een veel beter doel, namelijk naar mijzelf.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:24 schreef zarGon het volgende:
en hoe komt het toch dat mensen geen geld hebben?
Zal ik nog een herinnering sturen danquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:33 schreef dvr het volgende:
Het is dat ik deze belediging zodadelijk alweer vergeten ben!![]()
quote:watch your paypal
Vertel!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:11 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik besteed mijn geld beter.
De column van SC ronde actie Lichtjes voor Sophia is hier wel een beetje van toepassingquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:19 schreef Semisane het volgende:
Grappig wel dat hier fokkers zijn die de fokkers die geld overmaken aan de aktie, gaan bestichten van allerlei "verborgen" motivaties om te storten.als of het uitmaakt met welke motivatie je geld overmaakt.
Is dat om je minder schuldig te voelen?vraag ik me dan weer af
En nee mijn motivatie gaat jullie niks aan.
Ga eens doen danquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb me er nog niet in verdiept
SunChaser heeft het licht gezienquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De column van SC ronde actie Lichtjes voor Sophia is hier wel een beetje van toepassing
quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:31 schreef SMEK het volgende:
Omdat ik Fok geen succes gun.
Sorry ik heb zelf ook geen geldquote:Op vrijdag 17 november 2006 21:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je snapt er werkelijk geen reet van he![]()
In mijn beleving staat:voor; kijk mij eens, ik ben stoer, etc etc..
Jij gebruiktals PI bij: Ik heb geen geld.
![]()
Dramaquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:39 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sorry ik heb zelf ook geen geld
zo beter?
Je hebt een punt en ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:39 schreef gelly het volgende:
Ik vind het doel niet concreet genoeg, bij voorgaande acties was gelijk duidelijk waar het geld naar toe ging ... Niet dat het voor mij veel uitmaakt, maar ik kan me voorstellen dat anderen zeggen "uhm, sja, deze keer niet". De vorige actie was wat dat betreft een stuk beter uitgezocht, het resultaat van de donatie was gelijk zichtbaar. En dat willen donateurs kennelijk graag, zien dat je geld gelijk resultaat heeft.
Had ik het tegen jou? Nee, ik vecht een robbertje met SC die mij een kuttekop vindt en die ik een lul vind. Vaste prik, niets nieuws onder de zon, business as usual.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:14 schreef Rekkie het volgende:
Waarom?
Ja, nee, weet niet. Oftewel: ik weet het ook niet. Miscchien wel. En misschien is er wel een reden waarom het anders gaat. Ik denk dat het het tastbaarder en daardoor leuker zou maken, maar dat is ook maar gewoon een idee van mij (en blijkbaar ook van jou dus).quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:52 schreef MissMatch het volgende:
Had dat niet beter als eerste op de agenda moeten staan?
Ow, dat poppetje... ik weet het niet eens meer eigenlijk. En terugkijken kan niet, want ik heb 'm in de fik gestoken... dusquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind jou helemaal geen kuttekop. Ik wil alleen nog steeds weten hoe jouw SunChaser voodoopoppetje eruit zag en wat je voelde toen je het poppetje martelde en in de fik stak.
Ik heb het helemaal zelf bedachtquote:Op zaterdag 18 november 2006 13:57 schreef SunChaser het volgende:
Maar wie heeft je deze therapie aangeraden en hoeveel was je kwijt?Ben echt benieuwd hoe je erop kwam destijds.
Maar ben blij dat t werkte voor je![]()
Wordt t uberhaubt door FOK! ondersteund of zei Danny: je doet maar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, nee, weet niet. Oftewel: ik weet het ook niet. Miscchien wel. En misschien is er wel een reden waarom het anders gaat. Ik denk dat het het tastbaarder en daardoor leuker zou maken, maar dat is ook maar gewoon een idee van mij (en blijkbaar ook van jou dus).
Het is geen FOK!-actie, maar FOK! werkt het niet tegen. Het is een initiatief van de users.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:20 schreef SunChaser het volgende:
Wordt t uberhaubt door FOK! ondersteund of zei Danny: je doet maar.
Ja precies, net wat ik dacht. Nee, dan doe ik niet mee. Lichtjesactie werd door Jolanda georgansieerd en was dus 100% FOK! Maar dergelijke acties door users vind ik dan weer dubieus. Waarom steunt Danny het initiatief niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is geen FOK!-actie, maar FOK! werkt het niet tegen. Het is een initiatief van de users.
Dat zou je Danny moeten vragen. Waarschijnlijk enerzijds omdat FOK! anders ook de hele verantwoordelijk en dus in feite de organisatie op zich moet nemen. En anderzijds heb ik het idee dat het er ook mee te maken heeft dat FOK! niet alles naar zich toe oeft te trekken. Het gaat niet om FOK!, het gaat om de users die iets doen voor een groep die het niet zo best getroffen heeft (kwa understatement dus).quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:30 schreef SunChaser het volgende:
Ja precies, net wat ik dacht. Nee, dan doe ik niet mee. Lichtjesactie werd door Jolanda georgansieerd en was dus 100% FOK! Maar dergelijke acties door users vind ik dan weer dubieus. Waarom steunt Danny het initiatief niet eigenlijk?
De actie heet toch echt Fok! voor FOK.... Volgens mij impliceert dat dat het een Fok! actie is. Die gedachte had ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 14:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat niet om FOK!, het gaat om de users die iets doen voor een groep die het niet zo best getroffen heeft (kwa understatement dus).
En ook daar heb je weer gelijk in. Misschien had het FOK!-ers voor Fok moeten zijn danquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:44 schreef gelly het volgende:
De actie heet toch echt Fok! voor FOK.... Volgens mij impliceert dat dat het een Fok! actie is. Die gedachte had ik namelijk ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |